Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד מקרה של שפיכת מנוע TSI בוואגית [טיימינג בסיאט לאון]


KhaledF
שימו לב! השרשור הזה בן 4048 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ווואו, אפילו ה-follow-up היה מתיש לקרוא...

השורה התחתונה שלי:

מה שמאפיין כנראה את הישראלי המצוי היא הנטייה לומר "זה גשם" כשמשתינים עליו.

במקום אחר בעולם, הלקוחות היו מפסיקים להגיע והיבואן היה פושט רגל. מזמן.

אפילו אם הרכבים עצמם היו מושלמים ולא מתקלקלים לעולם.

 

אבל לא, לא רוצים שיקולים קרים, חלילה,

רק חשיבה "מהבטן", שליפה מהמותן,

ים-תיכוני סטייל, עד הסוף.

 

אבל ממה שנכתב כאן, פותח האשכול אשם בלא מעט דברים בעצמו, וניצל את הפורום (ובעיקר את המתלהמים שמריחים דם כל פעם שמוזכר משהו בקשר לפולקסוואגן) למטרות שלו. בסוף, במקום שתלונות מהותיות יעלו ויטופלו, עולים כל מיני חצאי סיפורים במטרה לכופף למאן-דהו את היד. זה לא רציני, וזה מזמין יחס לפורום כפורום של תחמנים, שאי אפשר להאמין בו לכלום.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 688
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היי, אני רואה שהצטברה כמות גדולה של תגובות, לצערי עדיין לא הספקתי לעבור עליהם.

 

כרגע הרכב שוב פעם לא מניע ומחר אני צריך לגרור אותו עוד פעם למוסך.

 

ברגע שיתפנה לי קצת זמן אני אגיב ביותר הרחבה.

במאזדה 3 בלם היד נמצא בתוך התחת של הנוסע ליד הנהג.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד KhaledF, היה לך צ'יפ?

והקלאצ' שהחלפת היה ברכב הזה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין את העליהום על פותח השרשור.

 

אם היה הולך מיסב גל ארכובה, גיר או חלק אחר הנושא בעומס ביחס כלשהו לכוח המנוע אז כל השאלות לגבי צ'יפ היו במקום אבל מותחן טיימינג?

 

זה כמו להגיד שהלך הקלאץ' כי הרכבת לדים בתא הנוסעים. צריך להיות קשר כלשהו בין שינוי לתקלה.

 

נכון שכל שינוי מאפשר לצ'מפיון להתנער מאחריות אבל הויכוח כאן הוא לא אם הם יכולים להתנער (והם יכולים) אלא אם הם צריכים (וכאן התשובה היא בהחלט לא).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הזה מתנפח למימדי ענק וכל עמוד עלול לעלות לצ'מפיון בעוד מכירה של רכב, איפה החוכמה ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד KhaledF, היה לך צ'יפ?

והקלאצ' שהחלפת היה ברכב הזה?

 

ואחרי הרעש שהשירשור הזה עשה הוא גם יענה לך, את השירשור הוא פתח כדי להפעיל לחץ על צ'מפיון, לא כדי לעזור להם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שאין כוח לקרוא 35 עמודים, תסכמו בבקשה בכמה משפטים איך העניין של KHALED התגלגל מההודעה הראשונה ועד היום. מה תכלס היה?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מה קרה עכשיו, האם יש מצב שחייבו את חאלד כבר כ-4K ש"ח ולא עלו בכלל על הבעיה האמיתית עדיין? חבל שאנחנו לא מקבלים כאן פרטים מלאים. יש אפשרות למנהלים כאן לבקש מפותח השירשור לפרסם יותר פרטים ואם לא, עז שהשירשור יינעל? כי במצב הנוכחי אין טעם לשירשור הזה לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין טעם לנעול, פותח השרשור מעדכן מפעם לפעם.

בקצב שלו...

בסוף נדע הכל.

ועד אז, המכולת של בגירה תגדיל הכנסות בסעיף פופקורן.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין את העליהום על פותח השרשור.

 

אם היה הולך מיסב גל ארכובה, גיר או חלק אחר הנושא בעומס ביחס כלשהו לכוח המנוע אז כל השאלות לגבי צ'יפ היו במקום אבל מותחן טיימינג ? אני לא מסכימה עם הניתוח הטכני שלך.

 

זה כמו להגיד שהלך הקלאץ' כי הרכבת לדים בתא הנוסעים. צריך להיות קשר כלשהו בין שינוי לתקלה.

 

נכון שכל שינוי מאפשר לצ'מפיון להתנער מאחריות אבל הויכוח כאן הוא לא אם הם יכולים להתנער (והם יכולים) אלא אם הם צריכים (וכאן התשובה היא בהחלט לא).

האם קראת מסמך רשמי של הייצרן אשר בו הוא מתאר את התקלה או/גם מסמך TSB או RECALL בעניין החלפת שרשרת התזמון והמותחנים ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין את העליהום על פותח השרשור.

 

אם היה הולך מיסב גל ארכובה, גיר או חלק אחר הנושא בעומס ביחס כלשהו לכוח המנוע אז כל השאלות לגבי צ'יפ היו במקום אבל מותחן טיימינג?

 

זה כמו להגיד שהלך הקלאץ' כי הרכבת לדים בתא הנוסעים. צריך להיות קשר כלשהו בין שינוי לתקלה.

 

נכון שכל שינוי מאפשר לצ'מפיון להתנער מאחריות אבל הויכוח כאן הוא לא אם הם יכולים להתנער (והם יכולים) אלא אם הם צריכים (וכאן התשובה היא בהחלט לא).

הויכוח פה אינו טכני (לפחות מבחינתי) אלא הדרך שבה המתלונן משתמש בנו ככלי במאבק נגד היבואן. האם זה בסדר לשקר ולהעלים מידע תוך כדי התלונה.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

האם זה בסדר לשקר אודות היותך שתול צ'מפיון בעל אינטרס מובהק תוך כדי הפצת שקרים והאשמות בלתי מבוססות אודות פותח השרשור?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הויכוח פה משולב.

 

ברור שאנחנו משמשים כאמצעי לחץ וזה לגיטימי לחלוטין (בדיוק כמו שלגיטימי שצ'מפיון יבואו וישטחו פה את טענותיהם והסבריהם) אבל בגלל שמדובר בפורום שמאגד אנשים בעלי ידע הרבה מעל לממוצע ברור שאנחנו לא נקבל את עמדת מי מהצדדים כתורה מסיני ונפעיל שיקול דעת. שיקול הדעת הזה הוא כל הנושא הטכני שלדעתי בהחלט חלק חשוב בדיון ובנקיטת העמדה של כל אחד מאיתנו.

 

מרק, עזוב כל מיני מסמכי PDF. כמהנדס, מה ההשפעה של צ'יפ או נהיגה תחת עומס על מערכת התזמון?

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

האם זה בסדר לשקר אודות היותך שתול צ'מפיון בעל אינטרס מובהק תוך כדי הפצת שקרים והאשמות בלתי מבוססות אודות פותח השרשור?

 

אתה יכול לפרט? מה זה אומר שתול של צ'מפיון? אני לא מעורה ממש בכל "הפלאים" של השירשור הזה.

 

אני מבקש להביע את צערי כלפי פותח השירשור על כל התגובות הלא רלוונטיות פה ואני מבין לליבו על טענתו שהוציאו לו את הרוח

 

מהמפרשים. צ'מפיון צריכים להתבייש בהתנהלות שלהם מולו כמו גם כל כותבי התגובות הממש ממש לא קשורות \ לא מקצועיות \ וכו'

 

פתרון פשוט לבעיית צ'מפיון הוא לא לטפל במוסכים שלהם, זה הכל. גם רכב חדש באחריות יכול להיות מטופל בכל מוסך מורשה!

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן לי להמר, נהג לילה.

 

החלקים האלו בכל זאת עלולים לעבוד לאחר השיפור בשינויי סל"ד מהירים יותר ממה שתוכננו.

הייתי מצפה לשולי בטחון שיספקו גם מצב כזה. אבל עדיין, לטענה כאילו חלק זה אינו מושפע מהשיפור, הבסיס בעייתי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4048 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...