Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד מקרה של שפיכת מנוע TSI בוואגית [טיימינג בסיאט לאון]


KhaledF
שימו לב! השרשור הזה בן 4034 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הויכוח פה אינו טכני (לפחות מבחינתי) אלא הדרך שבה המתלונן משתמש בנו ככלי במאבק נגד היבואן. האם זה בסדר לשקר ולהעלים מידע תוך כדי התלונה.

 

יהודה

 

תאמין לי יהודה, אני עשיתי פה כבר את עבודת הדוקטורט שלי על "ניצול הפורום ככלי ניגוח" ותאמין לי, לא מדובר בזה בשרשור הזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 688
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תאמין לי יהודה, אני עשיתי פה כבר את עבודת הדוקטורט שלי על "ניצול הפורום ככלי ניגוח" ותאמין לי, לא מדובר בזה בשרשור הזה.

 

שכחת לציין שקיבלת מצטיין דיקן :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן לי להמר, נהג לילה.

 

החלקים האלו בכל זאת עלולים לעבוד לאחר השיפור בשינויי סל"ד מהירים יותר ממה שתוכננו.

הייתי מצפה לשולי בטחון שיספקו גם מצב כזה. אבל עדיין, לטענה כאילו חלק זה אינו מושפע מהשיפור, הבסיס בעייתי.

 

מה שקובע סל"ד מירבי זה לא שום צ'יפ אלא יותר קפיצי השסתומים. אם הם לא מספיק קשיחים בסל"ד גבוה הם פשוט לא יספיקו להגיב והבוכנה תפגוש את הסשתום. כאן לא החליפו קפיצי שסתומים אז הסל"ד המירבי נשאר זהה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שקובע סל"ד מירבי זה לא שום צ'יפ אלא יותר קפיצי השסתומים. אם הם לא מספיק קשיחים בסל"ד גבוה הם פשוט לא יספיקו להגיב והבוכנה תפגוש את הסשתום. כאן לא החליפו קפיצי שסתומים אז הסל"ד המירבי נשאר זהה.

 

איפה ראית שכתבתי משהו על סל"ד מרבי?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שצ'מפיון נבלות ואסור לקנות מהם אפילו אופניים, ובכל זאת אני מסכים עם יהודה. פתחת שרשור, גייסת חצי פורום, הועלתה טענה שלא טיפלת לפי הספר, מה הבעיה להעלות את העתקי הקבלות של הטיפולים? מה כל-כך סודי בפאקינג קבלות של טיפולים תקופתיים? סגור את הפינה וכולם יהיו מרוצים!

וטיפה התייחסות לשרשור מעבר לפעם בחודש גם תהיה נחמדה..

וגם תגובה עניינית של צ'מפיון בשרשור תהיה נחמדה..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פספסתי את ה"שינויי" ושם אין לשרשרת טיימינג שום בעייה.

 

גם לא כתבתי שרשרת. :wink:

 

אני מבין מתשובתך שאתה כותב דברים מתוך ידיעה. לכן אשאל אותך:

האם בעקבות יכולת עליית סל"ד מהירה יותר מהקונפיגורציה המקורית (הנגזרת המתמטית של השינוי בהאצה...), המותחן לא עומד בפני אתגר גדול יותר?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

האם זה בסדר לשקר אודות היותך שתול צ'מפיון בעל אינטרס מובהק תוך כדי הפצת שקרים והאשמות בלתי מבוססות אודות פותח השרשור?

 

רוב תגובותיך מתלהמות, ונכתבות לגופו של כותב ולא לגופו של עניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, השרשרת קורסת בכל העולם ולא רק לפותח השרשור ללא קשר לצ'יפ או לטיפול, פורסמו בשרשור הודעות תיקון של VW וסקודה ואתה מתעקש לא להתייחס לדברים הללו. האם אתה כותב לגופו של עניין? (ההודעה מיועדת גם ליהודה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב תגובותיך מתלהמות, ונכתבות לגופו של כותב ולא לגופו של עניין.

המתלהם העיקרי כאן הוא מר יהודה, עם סיוע מזדמן מצדך.

לא כתבתי דברים שכבר לא נכתבו, בצורה זו או אחרת, על ידי מי מכם לכיוונו של פותח השרשור.

אני חושב שהאמינות של מר יהודה עומדת כאן על הפרק, הרבה יותר מזו של פותח השרשור. (ומספיק לקרוא את תגובותיו כדי להבין למה)

 

בנוסף, מכיוון שהרכב כבר טופל (הגם שהתקלקל בשנית, לדבריו של פותח השרשור) ולאור העובדה כי פותח השרשור ציין כי לא שמר את הקבלות (ולכן, כדי להציגן ל"בית המשפט קארספורום" עליו לשחזרן), כנראה שמדובר על טרחה מיותרת.

יחד עם זאת, אולי שווה לו לעשות את המאמץ, רק כדי לסתום לשניכם את הפה.

 

אני חושב שצ'מפיון נבלות ואסור לקנות מהם אפילו אופניים, ובכל זאת אני מסכים עם יהודה. פתחת שרשור, גייסת חצי פורום, הועלתה טענה שלא טיפלת לפי הספר, מה הבעיה להעלות את העתקי הקבלות של הטיפולים? מה כל-כך סודי בפאקינג קבלות של טיפולים תקופתיים? סגור את הפינה וכולם יהיו מרוצים!

וטיפה התייחסות לשרשור מעבר לפעם בחודש גם תהיה נחמדה..

וגם תגובה עניינית של צ'מפיון בשרשור תהיה נחמדה..

צ'מפיון זרקו טענה לאוויר, כאילו פותח השרשור לא טיפל ברכבו כנדרש, ללא שום גיבוי לטענה הזו שלהם.

אני חושב שעצם העובדה שעלות החלקים שולמה ע"י היצרן, די בה בכדי להניח את הדעת כי טענה זו של צ'מפיון הייתה שליפה מהמותן (אם להתנסח בעדינות).

 

גם לא כתבתי שרשרת. :wink:

 

אני מבין מתשובתך שאתה כותב דברים מתוך ידיעה. לכן אשאל אותך:

האם בעקבות יכולת עליית סל"ד מהירה יותר מהקונפיגורציה המקורית (הנגזרת המתמטית של השינוי בהאצה...), המותחן לא עומד בפני אתגר גדול יותר?

מוסיף לשאלה, האם כל לחיצה מלאה על המצערת, בסיאט לאון, בירידות של חיפה (לדוגמא), תגרום לקריעת שרשרת תזמון והרס המנוע?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, השרשרת קורסת בכל העולם ולא רק לפותח השרשור ללא קשר לצ'יפ או לטיפול, פורסמו בשרשור הודעות תיקון של VW וסקודה ואתה מתעקש לא להתייחס לדברים הללו. האם אתה כותב לגופו של עניין? (ההודעה מיועדת גם ליהודה)

איפה לכול הרוחות ראית מסמך רלוונטי (קריאת תיקון/שירות) של ייצרן הרכב לרכב של פותח האשכול ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שקובע סל"ד מירבי זה לא שום צ'יפ אלא יותר קפיצי השסתומים. אם הם לא מספיק קשיחים בסל"ד גבוה הם פשוט לא יספיקו להגיב והבוכנה תפגוש את הסשתום. כאן לא החליפו קפיצי שסתומים אז הסל"ד המירבי נשאר זהה.

התקנת צ'יפ משנה מספר דברים חשובים שחלק מהם:

 

הספק המנוע עולה ? מומנט מקסימלי עולה או משתנה בטווח מסויים ? מספר סיבובי גל הארכובה/גל זיזים משתנה ?

 

מספר סיבובים של גל הארכובה/גל זיזים בהחלט עשוי להוביל לתכנון מחדש של המותחן כתוצאה משינויים שציינתי קודם לכן.

 

שמעת פעם את המושג תכונות דינאמיות של המותחן בהתאם לעומס ויכולת השיכוך של המותחן ? או תלות אורך החיים של המותחן בהתייחס לאמפלידות השיכוך (משרעת).

 

יש לך את כול הסיבות שייצרן הרכב יכול להתנער מאחריות במידה והמותחן או השרשרת כושלים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שצ'מפיון נבלות ואסור לקנות מהם אפילו אופניים, ובכל זאת אני מסכים עם יהודה. פתחת שרשור, גייסת חצי פורום, הועלתה טענה שלא טיפלת לפי הספר, מה הבעיה להעלות את העתקי הקבלות של הטיפולים? מה כל-כך סודי בפאקינג קבלות של טיפולים תקופתיים? סגור את הפינה וכולם יהיו מרוצים!

וטיפה התייחסות לשרשור מעבר לפעם בחודש גם תהיה נחמדה..

וגם תגובה עניינית של צ'מפיון בשרשור תהיה נחמדה..

 

 

יש כזה דבר שנקרא היקש לוגי, אם צ'מפיון אמרו שלא מגיע לו כלום כי "הוא לא שמר על שגרת טיפולים ראויה" ופתאום הם מחליפים הכל בחינם (למעט עבודה) אז ברור לחלוטין לכל אדם שעיניו בראשו שהוא אכן טיפל כראוי ואין כל צורך בהצגת חשבונית זו או אחרת.

 

למה אתה לא תוקף באותה מידה את נציגת צ'מפיון על זה שהיא לא מציגה הוכחות שהוא לא טיפל כראוי?

 

 

בכל מקרה, נחכה לעידכונים מפותח השרשור כי כמו שזה נראה כרגע, גם האלמנט היחידי שעליו הוא היה נאלץ לשלם (עבודה) לא בוצע כראוי.

 

 

התקנת צ'יפ משנה מספר דברים חשובים שחלק מהם:

 

לא אכפת לי שטוחנים מים, מעצבן שטוחנים מיןם על עובדות מומצאות!

איפה בדיוק ראית שברכב מותקן צ'יפ?

 

הספק המנוע עולה ? מומנט מקסימלי עולה או משתנה בטווח מסויים ? מספר סיבובי גל הארכובה/גל זיזים משתנה ?

 

 

יש לך את כול הסיבות שייצרן הרכב יכול להתנער מאחריות במידה והמותחן או השרשרת כושלים.

 

למה אתה מתעלם מהקישור האוסטרלי שמצטט בולט-אין של VW ומדבר על כשל מבני של המותחן?

כי זה נח?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4034 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...