Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד מקרה של שפיכת מנוע TSI בוואגית [טיימינג בסיאט לאון]


KhaledF
שימו לב! השרשור הזה בן 4034 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מרק, לשאלתך למה אנשים שמשפרים מנועים מחליפים גל זיזים אז הסיבה היא לא עומס על המותחן אלא שינוי פרופיל הפתיחה והסגירה של השסתומים כדי לקבל יותר כוח בסל"ד מסויים על חשבון זהום אוי/אורך חיי מנוע/צריכת דלק ושאר פשרות שעושה יצרן שמייצר רכב סידרתי.

1+

בנוסף: במנועי TSI זמן החפיפה בין שסתומי היניקה לפליטה הוא באופן רגיל ארוך ביחס למנועים אחרים, וזאת מפני שהדלק ממילא אינו מוזרק בפעימת היניקה אלא בפעימת הדחיסה, כך שמה שנפלט בזמן החפיפה זה לא יותר מסתם אויר.

מעבר לעובדה שזה מאפשר להוציא מהמנוע ביצועים טובים יותר (בדומה למה שגלי זיזים משופרים/"חמים" היו עושים במנועים ישנים יותר), הדבר תורם להפחתת השהיית הטורבו מכיון שכל הזמן יש זרימת גזים בצינור הפליטה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 688
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רוב תגובותיך מתלהמות, ונכתבות לגופו של כותב ולא לגופו של עניין.

 

כאשר כתבת "get a room " או "יצאת מהארון" היכן ראית שכתבתי כלפי מישהו

בפורום ולא רק באשכול הזה דברים כאלו.?

teyal , לא כדאי לענות להתלהמות שלו. כל תגובה מעודדת אותו להמשיך לסלף ולהשמיץ. מה לעשות שבפורום יש גם אנשים כאלה, שביום יום לא היית מעיף מבט לכיוונם.

אייל, הוא לא הציג מסמכים עד עכשיו? ומה הקשר בין אחריות וטיפול לבין חלק פגום? חלק פגום הוא חלק פגום ויש להחליף אותו כמה שיותר מהר כדי שלא יגרם נזק כבד למנוע..

 

אבל לא מגיע לו לשלם על מנוע+ניקוי מה שניקו+דלק+שרשרת תיזמון+ספריי+שמן+פילטר שמן+זמן יקר+עוגמת נפש+לא יודע מה עוד שכחתי, אם נודע ליצרן/יבואן על חלק פגום וכל זאת אחרי ששילם להם הרבה כסף.

סלח לי, אבל אתה מחפש צדק במקום שאין בו צדק אלא חוק, ובמקרה הזה יש הבדל גדול בין שניהם.

 

ושוב- יבואן הרכב לא חיב שום דבר לבעל רכב לאחר תקופת האחריות (בלי קשר אם טיפל ברכב או לא טיפל), למעט מה שהוכר ככשל סדרתי. התקלה הזו (עדיין?) לא הוכרה ככשל סדרתי ולכן היבואן פועל לפי האינטרס שלו בלבד, בלי קשר לתחושת הצדק.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, נסעתי Y ק"מ והמנוע קרס בסופם עם סימפטום X. היצרן מודיע שישנו חלק לא תקין במנוע שגורם לסימפטום X. מה הסיבה לקריסת המנוע?

 

אם אלך לשיטת,ך אז בוודאי שחלק X

אין על כך עוררין אבל המשל אינו נכון.

 

א.היצרן לא הודיע רשמית שחלק X תקול סדרתית באמצעות ריקול/TSB.

ב.עניין הטיפול ברכב, צ'יפ וכו' עשוי להשפיע על הזכאות להחלפת חלק X.

 

להזכירך, כאשר השרשור נפתח הוא גרר את הרכב למוסך פרטי ועמד בפני תיקון הרכב במוסך פרטי.

 

רק לאחר שהובהר לו חזור והבהר ע"י חברי הפורום שהוא נותן לצ'מפיון "למכור אותו בזול" וכי עליו להיות יותר אסרטיבי בעניין, הרכב נגרר חזרה למוסף מורשה צ'מפיון.

 

ממש לא התנהגות של "שימוש ציני בפורום".

 

יניב, אני יודע דבר אחד.

אתה ואני וכל אדם ישר והגון, כאשר היו מוקיעים אותו כשקרן.

(כפי שנציגת צ'מפיון עשתה לפותח השרשור).

לא היה נעלם לשבועיים וסוגר עניין "בשקט" אלא, מפרסם את הוכחותיו מיד ואף תובע את דיבתו ממנה.

אדם, שלא עושה זאת אז יש לו "חמאה על הראש" והוא מפחד לצאת לשמש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם קצב עליית הסל"ד לא משתנה - אז איזה מן "שיפור" זה?

מהות שיפור המנוע (שעסקינן) הרי מתבטא ביכולת האצה משופרת. מהיכן זה יגיע?

יש איזה רכיב שמגביל את קצב שינויי הסל"ד? (יש מכוניות שבסרק מוגבלות לסל"ד מסויים. למשל.)

תבחין בין קצב עליית סל"ד תחת עומס כמו בהאצה לבין קצב שינוי סל"ד מקסימלי בזמן פעולת המנוע.

 

את הטיימינג לא מעניין מה הגורם אלא רק קצב השינוי וקצב השינוי הגדול יותר בסדרי גודל הוא שינוי בגלל קיקדאון.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד ברור, מישהו מהם שיקר בנוגע לסוג ואיכות הטיפולים.

לשיטתך, לשניהם יש בדיוק את אותה כמות חמאה על הראש כי אף אחד מהם לא טרח לנסות ולהזים את דברי השני.

עריכה: הדברים מכוונים כמובן לteyal, הספיקה להכנס תגובה בינינו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד ברור, מישהו מהם שיקר בנוגע לסוג ואיכות הטיפולים.

לשיטתך, לשניהם יש בדיוק את אותה כמות חמאה על הראש כי אף אחד מהם לא טרח לנסות ולהזים את דברי השני.

עריכה: הדברים מכוונים כמובן לteyal, הספיקה להכנס תגובה בינינו.

 

מסכים איתך לחלוטין, לכן אני מעוניין שפותח השרשור יפרסם את הוכחותיו

כפי שפרסם את כל המסמכים האחרים.

מנציגת צ'מפיון אני לא מצפה "להתפלש בבוץ"

ולהתמודד, עם תגובות כגון תגובותיו של ספורטיבו היות וכנציגת חברה חלה עליה אתיקה מסוימת.

אולם, מפותח השרשור בהחלט ניתן לצפות לכך היות והוא זה שחולל את המהומה הזו מלכתחילה.

אני חוזר על דבריי, לו יתברר שהנציגה שיקרה לגבי הטיפולים למרות שהיסטוריית הרכב

פרושה לפניה בלחיצת מקש וגם השמיצה את פות"ש כשקרן,(אף כי אני חושב שזה לא סביר)

זה מבחינתי חילול הקודש ואני אעשה ככל יכולתי להוקיע את היבואן הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבחין בין קצב עליית סל"ד תחת עומס כמו בהאצה לבין קצב שינוי סל"ד מקסימלי בזמן פעולת המנוע. אני הבחנתי בזה מההתחלה. נראה שאתה דווקא לא. אני שמח שעכשיו כן.

 

את הטיימינג לא מעניין מה הגורם אלא רק קצב השינוי וקצב השינוי הגדול יותר בסדרי גודל הוא שינוי בגלל קיקדאון.

 

אבל בקיקדאון במשופר הקצב יהיה אף גדול יותר. אתה לא מסכים לזה?

כך או כך. דיון תאורטי בעניין השרשור. אין הוכחה שפות"ש שיפר. זה נראה כך, אך ממש לא בטוח. אז בוא נפסיק לכדרר...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך לחלוטין, לכן אני מעוניין שפותח השרשור יפרסם את הוכחותיו

כפי שפרסם את כל המסמכים האחרים.

מנציגת צ'מפיון אני לא מצפה "להתפלש בבוץ"

ולהתמודד, עם תגובות כגון תגובותיו של ספורטיבו היות וכנציגת חברה חלה עליה אתיקה מסוימת.

אולם, מפותח השרשור בהחלט ניתן לצפות לכך היות והוא זה שחולל את המהומה הזו מלכתחילה.

אני חוזר על דבריי, לו יתברר שהנציגה שיקרה לגבי הטיפולים למרות שהיסטוריית הרכב

פרושה לפניה בלחיצת מקש וגם השמיצה את פות"ש כשקרן,(אף כי אני חושב שזה לא סביר)

זה מבחינתי חילול הקודש ואני אעשה ככל יכולתי להוקיע את היבואן הזה.

 

אני עדיין לא במין למה אתה ויהודה חושבים שאתם הכי חכמים וחשובים בעולם (כי חייבים להוכיח לכם משהו) ומתעלמים מטיעון הגיוני ביותר, שאם הוא אכן היה מזניח את הרכב היצרן לא היה לוקח על עצמו עלות של חלק יקר, ועוד מחוץ לאחריות? גם cuore sportivo רשם הרבה דברים לעניין, אבל בחרתם להתעלם גם מהם ולהתייחס רק למשפטים בהם הוא מדבר על יהודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל בקיקדאון במשופר הקצב יהיה אף גדול יותר. אתה לא מסכים לזה?

כך או כך. דיון תאורטי בעניין השרשור. אין הוכחה שפות"ש שיפר. זה נראה כך, אך ממש לא בטוח. אז בוא נפסיק לכדרר...

 

ממש לא מסכים. זה נקבע בכלל על ידי הגיר ולא המנוע.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"סלח לי, אבל אתה מחפש צדק במקום שאין בו צדק אלא חוק, ובמקרה הזה יש הבדל גדול בין שניהם.

 

ושוב- יבואן הרכב לא חיב שום דבר לבעל רכב לאחר תקופת האחריות (בלי קשר אם טיפל ברכב או לא טיפל), למעט מה שהוכר ככשל סדרתי. התקלה הזו (עדיין?) לא הוכרה ככשל סדרתי ולכן היבואן פועל לפי האינטרס שלו בלבד, בלי קשר לתחושת הצדק.

 

יהודה"

 

יבואן הרכב לא חייב שום דבר לבעל רכב לאחר תקופת האחריות אבל בסוף הוא ילמד את מה שתנובה למדה, את מה שבנק לאומי למד, את מה שנוחי דנקנר למד ומה שאחרים כבר למדו וילמדו. סבלנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אלך לשיטת,ך אז בוודאי שחלק X

אין על כך עוררין אבל המשל אינו נכון.

 

א.היצרן לא הודיע רשמית שחלק X תקול סדרתית באמצעות ריקול/TSB.

ב.עניין הטיפול ברכב, צ'יפ וכו' עשוי להשפיע על הזכאות להחלפת חלק X.

 

 

 

1. למה ההודעה האחרונה שלך ושל יהודה נראות לי מתואמות?

 

2. נכון, עניין הטיפול ברכב, צ'יפ וכו' עשוי להשפיע על הזכאות. קשור לעניין? שום קשר אם הותקן חלק פגום. זה קשקוש שיצרנים ויבואנים "משתילים" ללקוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא מסכים. זה נקבע בכלל על ידי הגיר ולא המנוע.

 

אנחנו מדברים על אותה מכונית עם אותו גיר. אחת משופרת ואחת לא. עזוב... שיח חרשים. פרשתי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב מספיק עם עצימת העיניים של שני המחנות (בעד או נגד פותח השרשור או צ׳מפיון). מה היה לנו כאן?

 

פותח שרשור שהתלונן על תקלה, הציג מסמכים חלקיים, נעלם לזמן ממושך ועדיין לא מציג את המסמכים המלאים וגם נמנע מלתת גירסתו לגבי האם חרג או לא חרג מהוראות היצרן לגבי הטיפולים והאם התקין או לא התקין צ׳יפ. אמנם אין הוא חייב לעשות כן, אנחנו לא בימ״ש, אבל המנעותו פועלת כנגדו (כך זה גם בבימ״ש, דרך אגב). הוא ידע טוב מאד לבקש עזרה מחברי הפורום אולם נידב בבירור רק מידע סלקטיבי אשר אינו מזיק לו.

 

מן העבר השני פותח השרשור כתב שבצ׳מפיון (או במוסך) אמרו לו במפורש שהתקלה היא אכן עקב מותחן שרשרת התזמון (בהנחה שזאת האמת) וגם החלפת ראש המנוע מצביעה על כך, בנוסף למידע נלווה נוסף שהביאו חלק מחברי הפורום על בעיה ידועה ברכיב זה.

 

בשורה התחתונה נסיבות העניין מצביעות על כך שהתקלה אכן התרחשה עקב הבעיה המובנית במותחן ולא עקב התנהלותו הנ״ל של פותח השרשור.

 

לאור הנ״ל ולמרות הנ״ל צ׳מפיון יוצאת בסופו של דבר באופן חיובי יותר מההתרשמות הראשונית (הם יכלו להתנער מפותח השרשור למרות שגם הם לא שה תמים והם הבינו את הבעייתיות שבה גם הם נמצאים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להזכירך שום דבר עוד לא נגמר ויכול להיות שכל הטיפול ברכב עד עכשיו היה לא נכון. הרכב לא מניע שוב, לא פיספסת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להזכירך שום דבר עוד לא נגמר ויכול להיות שכל הטיפול ברכב עד עכשיו היה לא נכון. הרכב לא מניע שוב, לא פיספסת?

 

הבעיה שהביאה לתקלה נשארה אותה הבעיה, הטיפול אכן בוצע לא טוב, אולם הפעם אין ספק בכך שיבוצע תיקון חוזר ללא חיוב פותח השרשור בשום עלות נוספת.

 

(דרך אגב אני נוכח שתקלה הנגרמת מתקלה בשרשרת/ רצועת התזמון אינה פשוטה לתיקון, גם בפיאט בראבה שהייתה בבעלותי בעבר, בוצע תיקון דומה, עקב קריעה של רצועת התזמון, שלא הצליח, כאשר מייד לאחר מכן נקרעה רצועת התזמון שוב. מבחינת עלות חלקים אותי חייבו על ראש המנוע וגם על כל שסתום בנפרד ולא רק על ראש המנוע כיחידה אחת הכוללת את השסתומים). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4034 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...