Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד מקרה של שפיכת מנוע TSI בוואגית [טיימינג בסיאט לאון]


KhaledF
שימו לב! השרשור הזה בן 4021 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעקבות השרשור ביקשתי ממוסך שרות מורשה לבדוק האם קיימת הוראת קריאת תיקון RECALL בנוגע למערכת הטיימינג וקיבלתי תשובה בפקס כי אין קריאת תיקון בקשר לטיימינג ברכב שלי.

 

ברור שאין ריקול. מה שיש זה חלק חיוני, לא תקין, שיכול להפסיק לתפקד במנועים מסוימים ולהביא לנזק כבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 688
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מציע שפשוט לא להתייחס לתגובות המגמתיות של נכבדינו, די ברור שתגובותיו נכתבות משיקולים זרים, כבר הבנו את זה אחרי 2 עמודים..

 

מה שאני רק יכול להגיד זה שלכל מי שיש 1.8/2.0TSI משנתונים 2008-2012 כדאי מאוד לבדוק את המותחן.

 

חאלד, האם יש לך במקרה את המק"ט של המותחן הכושל ושל המותחן החדש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתנצל מראש אבל זה לא הוגן .

לא כולם יודעים להתנהל במרחב המשפטי או מרחב הרשת .

 

ידוע כי יש בעיות במותחן במנועים הנ"ל - וידוע כי יש בעיה בקפיצת שיניים בשרשרת התיזמון .

( נכתב על כך לפני שנה + בפורומים בארץ וברוסיה ובספרד )

 

אפשר לקבוע כי בעל הרכב אשם בתנאי כי בדקו את המנוע .

וגילו כי חסר הרבה שמן , ולכן אין לחץ הידראולי למותחן .

או כי צרכן/גורם אחר על אזור שרשרת התיזמון כשל , וגרם לנזק .

כל קביעה אחרת היא היא לא הוגנת .

 

ומאחר והחברה צ'מפיון מוטורס , לא קבעה כי עקב מחסור בשמן כשל המותחן .

ומאחר והבעיה ידועה והכשל הוא בד"כ במותחן , החברה הייתה אמורה להחזיר את המצב לקדמותו ולתקן את המנוע ללא חיוב הלקוח .

 

כך שלא הלקוח צריך להתגוננן ולהוכיח כי לא פשע ,, חובת ההוכחה היא על החברה , יש לה את הכלים לבדוק , ואת המומחים לאבחן .

ובעיקר יש לה את רשימת התקלות הרשומות של הכשל הנ"ל , ולכן יכלה בשקט ובהבנה לתקן ולשמור על שמה הטוב .

 

אייל .

 

אולי לא הובנתי טוב, חאלד לא פשע כלל וכלל. הוא יכל לנהוג ברכבו כברצונו.

 

אף יותר מכך, צינתי כי התנהלות של חריגה מהוראות היצרן לגבי טיפולים (ועל אותו משקל התקנת צ'יפ) לא צריכה למנוע לדעתי הכרה בכך כי התקלה היא באחריותו של היבואן, כל עוד שהיא לא נבעה מהנ"ל ובייחוד כאשר ברור שהיבואן ו/או היצרן יכל למנוע את התקלה מבעוד מועד אם היה מוציא קריאת ריקול, מאחר ומדובר בבעיה ידועה. לא רק זאת אלא שציינתי כי גם תקלה גם לאחר תקופת האחריות יכולה להיות מוכרת בנסיבות מסוימות של אי התאמה כנכללת באחריותו של היצרן ו/או היבואן.

 

רק מה, ההתנהלות הנ"ל בצירוף העובדה שהתקלה התרחשה לאחר תום האחריות, העמידה את חאלד במצב בעייתי ונחות משפטית מבחינת היכולת לדרוש ולקבל השתתפות מלאה בתיקון התקלה והעמידה את צ'מפיון במצב עדיף המאפשר לה לנסות לנצל מצב זה ולהתנער מאחריותה באופן מלא והעובדה שהתנערה רק באופן חלקי מעמידה אותה בכל זאת באור חיובי יותר מההתרשמות הראשונית. ושים לב, לא באופן חיובי באופן כללי, אלא באופן חיובי יותר מההתרשמות השלילית הראשונה.

 

כך נוצר מצב שכל אחד מהצדדים היה מצוי במצב לא מושלם ולכן הפשרה שהושגה בסוף גרמה לאיזון בין הצדדים. בתגובתי האחרונה ציינתי שהפשרה הסתיימה בצורה מאוזנת וצודקת כלפי שני הצדדים, אולי ניתן להוריד את המילה צודקת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כך נוצר מצב שכל אחד מהצדדים היה מצוי במצב לא מושלם ולכן הפשרה שהושגה בסוף גרמה לאיזון בין הצדדים. בתגובתי האחרונה ציינתי שהפשרה הסתיימה בצורה מאוזנת וצודקת כלפי שני הצדדים, אולי ניתן להוריד את המילה צודקת.

מאוזן מאיזה בחינה?

לדעתי 2 הצדדים לא הגונים ולא ישרים, ושניהם פועלים רק לטובת האינטרסים שלהם, ונגד נורמות מוסריות .

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין פה שני צדדים במעמד שווה וחובת הלקוח אינה דומה לחובת המוכר בענין הזה. וענין האינטרסים הוא מובן מאליו וכל הענין הוא שהאינטרס של צ'מפיון כאן היה ללכת לקראת הלקוח שכן ניזקו בכיסוי הוצאות התיקון, במנותק משאלת האחריות, קטן משמעותית מזה שבתדמית פגומה ושם כבר היינו מזמן כזכור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

הנה המתלונן מנסה שוב לסלף, באמרו כי "בהודעה שלה בפורום היא התכוונה לעניין הזה.". נסיון הסילוף הזה לא חכם במיוחד כי ההודעה של הילה נגישה פה בשרשור, ומקריאתה ברור כי לא התכוונה לשום משאבת מים, אלא שהרכב לא טופל באופן סדיר.

 

המתלונן בעצמו מערער את האמינות של הודעותיו הוא. וזו לא הפעם הראשונה, כאשר קודם לכן טען שהוצע לו להחליף מנוע בעלות של עד 15000 ש"ח, ואחר כך הוכיח שזה לא נכון בהציגו הצעת מחיר על שיפוץ ראש "בלבד".

 

כמובן שהמתלונן מנסה להציג את מי שקורא לו להוכיח את טענותיו, ככאלה שרוצים לעשות ספין. אבסורד. ממציא הספין (המתלונן) מנסה להאשים אחרים בספין.

לדעתי לא צריך להתיחס לסיפורים בע"פ של 2 הצדדים, אלא רק מה שמגובה בכתב או ש2 הצדדים מסכימים עליו.

 

מענין מה המקצוע של המתלונן. אם הוא עדיין לא בעסקי יחצ"נות וספינים, כדאי לו לעבור למקצוע הזה. הרי הסיבוב שעשה עלינו פה עבד על הרבה מחברי הפורום, ולדבריו גם מה שהשיג מצ'מפיון הוא רק הודות לפורום. הספינים שלו מאוד השתלמו לו.

 

יהודה

 

בתור אחד שהתבכיין כשאמרתי שאתה "קשקשן" והתלונן שאני יורד לרמות אישיות- אתה בעצמך יודע לרדת הרבה יותר נמוך ולתקוף אישית יופי, אפילו הדגשתי לך כדי שיהיה יותר ברור.

באדום הדגשתי משפט שלא מובן לי, איזה סיבוב הוא עשה עלייך? הוציא לך כסף מהכיס? הוציא כסף ממקום עבודתך?

כל עוד אתה לא מקושר לצ'מפיון כפי שאתה טוען, לא ברור לי למה אתה מוכן לרדת כל כך נמוך ולתקוף אישית רק כדי להגן על יבואן שברור לכולם, ולא רק מהסיפור הזה, שהוא לא נקי כפיים.

אגב, אני גם חבר פורום ואני לא מרגיש שעשו עלי איזשהו סיבוב, אבל נוח לך להתעלם מעובדות שהובאו בשרשור.

למה אתה לא דורש מהילה, נציגת צ'מפיון, מסמכים והוכחות לכך שהרכב לא טופל כראוי (במהלך כל הקילומטרז' המטורף הזה שהוא עבר,כן?..)?

למה אותה אתה לא מכנה כשקרנית?

למה ההתקפות שלך הן חד צדדיות ודווקא כלפי הצד שעוד הציג הוכחות כאלה ואחרות (למרות שממש לא היה חייב לעשות כן)?

 

אתה מנסה לצייר את פותח השרשור כאדם לא ישר בעוד הטיעונים וההאשמות שאתה מעלה גורמות לך להצטייר כלא ישר או הוגן.

 

אני היחיד כאן שחושב כי תגובתו של נציג צ'מפיון בפורום בנושא זה הכרחית? :roll:

 

מעלייך תגובת יהודה, או שהוא נציג צ'מפיון או שהוא צריך להיות נציג צ'מפיון.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית אני שמח בשמחתו של המתלונן שהצליח לקבל תיקון בהנחה, וזאת למרות השימוש הציני שעשה בפורום.

 

 

 

הנה המתלונן מנסה שוב לסלף, באמרו כי "בהודעה שלה בפורום היא התכוונה לעניין הזה.". נסיון הסילוף הזה לא חכם במיוחד כי ההודעה של הילה נגישה פה בשרשור, ומקריאתה ברור כי לא התכוונה לשום משאבת מים, אלא שהרכב לא טופל באופן סדיר.

 

המתלונן בעצמו מערער את האמינות של הודעותיו הוא. וזו לא הפעם הראשונה, כאשר קודם לכן טען שהוצע לו להחליף מנוע בעלות של עד 15000 ש"ח, ואחר כך הוכיח שזה לא נכון בהציגו הצעת מחיר על שיפוץ ראש "בלבד".

 

כמובן שהמתלונן מנסה להציג את מי שקורא לו להוכיח את טענותיו, ככאלה שרוצים לעשות ספין. אבסורד. ממציא הספין (המתלונן) מנסה להאשים אחרים בספין.

לדעתי לא צריך להתיחס לסיפורים בע"פ של 2 הצדדים, אלא רק מה שמגובה בכתב או ש2 הצדדים מסכימים עליו.

 

מענין מה המקצוע של המתלונן. אם הוא עדיין לא בעסקי יחצ"נות וספינים, כדאי לו לעבור למקצוע הזה. הרי הסיבוב שעשה עלינו פה עבד על הרבה מחברי הפורום, ולדבריו גם מה שהשיג מצ'מפיון הוא רק הודות לפורום. הספינים שלו מאוד השתלמו לו.

 

יהודה

 

יהודה, כשאני אשדוד בנק מול מצלמות טלויזיה עם תעודת הזהות שלי ביד מצולמת בקלוז אף אני אקח אותך כסניגור שתסביר למה אני בסדר.

 

עד עכשיו התאפקתי לא להתייחס להאשמות הפרועות שלך כלפי כל מי שלא סוגד לצ'מפיון אבל כאן אתה כבר עובר כל גבול. אדם קנה רכב במיטב כספו, הרכב עבר קילומטרז' מגוחך שברוב המכוניות המודרניות אפילו לא דורש טיפול ראשון והמנוע מת. מכאן בהתחלה האשימו את בעל הרכב אבל כשפנו ליצרן מסתבר שהיצרן בעצמו החליט לשאת בעלות החלקים (לפחות בעלות החלקים אם לא יותר מזה אבל את האמת יודעים רק היצרן וצ'מפיון). עכשיו בא אדון יהודה שיודע יותר טוב מכולם ולא מעניין אותו מה היצרן קבע כי בריון המקלדת קבע שבעל הרכב שקרן, שיפר את הרכב, רימה, גנב ואנס את מנכ"ל VAG.

 

יהודה, לדעתי אתה חייב התנצלות כנה מעומק ליבך לחאלד.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהודה, רציתי לכתוב לך שכדי לשמור על מעט האמינות שעוד נותרה לך כדאי שתפסיק אבל אז הבנתי שכבר לא נותר ממנה כלום אז תמשיך, זה די משעשע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוזן מאיזה בחינה?

לדעתי 2 הצדדים לא הגונים ולא ישרים, ושניהם פועלים רק לטובת האינטרסים שלהם, ונגד נורמות מוסריות .

 

יהודה

לצערי בימינו אין דבר כזה נורמות מוסריות.

 

יש לך ספר של נורמות מוסריות ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין פה שני צדדים במעמד שווה וחובת הלקוח אינה דומה לחובת המוכר בענין הזה. וענין האינטרסים הוא מובן מאליו וכל הענין הוא שהאינטרס של צ'מפיון כאן היה ללכת לקראת הלקוח שכן ניזקו בכיסוי הוצאות התיקון, במנותק משאלת האחריות, קטן משמעותית מזה שבתדמית פגומה ושם כבר היינו מזמן כזכור.

 

רועי צודק. השאלה היא האם באמת נגרם נזק לצ'מפיון, ולצערי הרב אני מניח שלא ממש...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

45,000 צפיות בשרשור הזוועה הזה שבסופו צמפיון "הרוויחו" 3000 ומשהו שקלים אך יצאו שוב מאוד קטנים.

זה חיזק אצל הרבה אנשים את התדמית השלילית ויהיה להם מאוד קשה לצאת מתדמית זו. אני בטוח שבעקבות שרשורים כאלה ואחרים הם הפסידו עשרות לקוחות פוטנציאלים.

אז ברור שהמופסדים העיקריים הם צמפיון.

 

האמת שממש מעניין אותי לשמוע את מנהל השיווק של צמפיון (ואולי הפורום יכול לקבוע ראיון איתו) ולהבין איך לעזאזל חברה כזאת גדולה מתנהלת בכזה טפשות. אני מאמין שהמנהלים שם לא טיפשים ובכל זאת איך הם מתנהלים כך? האם לא אכפת להם מהתדמית שנוצרה להם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שגיא, תסתכל בשרשור התקלות בגיר ותראה כמה תקלות יש בתחום האפור. עכשיו תכפיל את עלות תקלה ממוצעת במספר כלי הרכב ותקבל הרבה מאוד כסף.

 

מבחינה כלכלית נטו כל עוד המותגים ממשיכים למכור ביציבות ההחלטה שלהם נכונה. מנקודת מבט צרכנית לטווח יותר ארוך בכלל לא בטוח.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאני רואה את זה, צ'מפיון לא מפנימים את השינוי הדראסטי שחל במוצרים שהם משווקים.

VAG של לפני כמה שנים היו מכוניות מאוד אמינות שדרשו מעט מאוד התייחסות לתקלות, בטח לתקלות סדרתיות. רק לדוגמא, הפסאט 94 יד ראשונה של אבא שלי שהיתה בשימוש יום יומי עד לפני כשנתיים בקרה במוסך מורשה (לענייני תקלות) פחות פעמים מהסקודה רומסטר 2008 שלי.

נכון להיום יש תקלות ואני ממש לא בטוח שיש יותר תקלות מאשר אצל יצרנים אחרים אבל עד שהם לא ישנו את הדיסקט של "קודם כל הלקוח אשם כי המוצר שלנו לא מתקלקל ואחר כך אולי נבדוק" ל"אולי כדאי לבדוק לפני שמאשימים את הלקוח" כך תרד רמת חוסר שביעות הרצון מהם.

הקטע המציק הוא שקלקולים בתקופת האחריות גם לא משולמים על ידם אלא על ידי היצרן כך שאין להם סיבה אמיתית להתנהלות המתנערת הזו.

אני מאמין אגב שזה עניין זמני ושמוצרי VAG יחזרו להיות אמינים כבעבר אחרי שהם יתאפסו על שנוי הקצב הטכנולוגי שהם עוברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיחזרו לDSG 6 ומנועי TFSI (עם כוסית הדלק המחוזקת) והכל יהיה בסדר.

נראה שהקדמה עושה להם רע.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4021 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...