Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד מקרה של שפיכת מנוע TSI בוואגית [טיימינג בסיאט לאון]


KhaledF
שימו לב! השרשור הזה בן 4021 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא עובר את תקנות הפליטה המטורפות.

זה מה ששולח אותם (ואת כל האחרים) למירוץ הטכנולוגי המשוגע הזה וגורם להם להוציא לשוק טכנולוגיות בוסריות עם אחוז קלקולים גבוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 688
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אכן יש צדק בדבריך.

אם זאת, רבים מהרכבים היותר חדשים שלהם (במיוחד סדרת הS של אאודי) עדיין השתמשו בשילוב המנצח שהזכרתי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד אתה לא מקושר לצ'מפיון כפי שאתה טוען, לא ברור לי למה אתה מוכן לרדת כל כך נמוך ולתקוף אישית רק כדי להגן על יבואן שברור לכולם, ולא רק מהסיפור הזה, שהוא לא נקי כפיים.

 

עד עכשיו התאפקתי לא להתייחס להאשמות הפרועות שלך כלפי כל מי שלא סוגד לצ'מפיון אבל כאן אתה כבר עובר כל גבול.

 

יהודה, רציתי לכתוב לך שכדי לשמור על מעט האמינות שעוד נותרה לך כדאי שתפסיק אבל אז הבנתי שכבר לא נותר ממנה כלום אז תמשיך, זה די משעשע.

איך אני יכול להיות נציג\ מקושר \ שייך לצ'מפיון אם אני כותב גם עליהם:

לדעתי 2 הצדדים לא הגונים ולא ישרים, ושניהם פועלים רק לטובת האינטרסים שלהם, ונגד נורמות מוסריות .

ואם זה חשוב למישהו פה, אני מוכן לכתוב עליהם עוד דברים רעים, בבקשה להציע ואני אשקול ברצינות.

 

עובדה שאני לא היחיד בפורום שחושב שהמתלונן לא בסדר. גם אם מדובר במיעוט , לפעמים דווקא המיעוט צודק.

 

מוזר שאנשים בטוחים שאם אדם נגד צד א' , הוא בודאות בעד צד ב'. ממש מוזר.

 

בהתיחס למתלונן, הרי הבאתי פה עובדות, לא סיפורי אלף לילה ולילה שהוא כותב אותם כל כך יפה. העובדות מראות שהוא משקר ומסלף, זה לא אני, אלה העובדות. לא ראיתי שמישהו ניסה להפריך את העובדות האלה.

 

ואגיד שוב, רמת הציפיות מהיבואן נמוכה מראש. אנו יודעים למה מסוגלים יבואני רכב ומה מדריך אותם (בוודאי לא הצדק).

אבל כשבא אחד מאיתנו, ונגד כל הגינות ויושר מספר שקרים וסילופים כדי להפעיל אותנו כאמצעי , זה עובר כל גבול.

 

בבקשה שיקום מישהו מציבור תומכי המתלונן, ויסביר איך הסיפורים שלו (שחלקם סותרים את עצמם) מסתדרים עם העובדות.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי צודק. השאלה היא האם באמת נגרם נזק לצ'מפיון, ולצערי הרב אני מניח שלא ממש...

 

נזק אדיר.

הם חיים בהכחשה והפצצה מתקתקת.

גם אם המכוניות שנמכרות כעת יהיו בפועל הדבר הכי אמין שקיים, כל עוד הרחוב ירחוש כפי שמשתקף מהשרשור, הבור מעמיק.

אפשר לתקן זאת. אבל טיח ושפכטל לא יעזרו איפה שאין יסודות ושלד בריאים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי בימינו אין דבר כזה נורמות מוסריות.

 

VW בדיוק הוציאו PDF על נורמות מוסריות:wink:

לא מסכים.

נכון שהתדמית של צדק ויושר הם בשפל, אבל למשל ההצבעה בבחירות האחרונות בעד לפיד ובנט (לדעתי) נגרמה בחלקה גם משאיפה לקצת יותר יושר וצדק.

 

הנושא הזה כן חשוב לאנשים רבים.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שגיא, תסתכל בשרשור התקלות בגיר ותראה כמה תקלות יש בתחום האפור. עכשיו תכפיל את עלות תקלה ממוצעת במספר כלי הרכב ותקבל הרבה מאוד כסף.

 

מבחינה כלכלית נטו כל עוד המותגים ממשיכים למכור ביציבות ההחלטה שלהם נכונה. מנקודת מבט צרכנית לטווח יותר ארוך בכלל לא בטוח.

ניקח לדוגמא את הגיר. רוב האנשים מבחינים פתאום ברעידות ובעוד סמפטומים של dsg 7 והולכים למוסך ושם מחליפים את מה שצריך להחליף. אז יש אחוז קטן שלא שם לב לסימפטומים וממשיך ליסוע עם גיר תקול ופה באמת צמפיון חסכו את התיקון. עדיין זה לא שווה להם את התדמית הגרועה שנוצרה להם. לדעתי תדמית ומוניטין אמינות זה הדבר החשוב ביותר ליצרן שמוכר רכבים להמונים. לרוב האנשים חשוב קודם כל אמינות ואח"כ ביצועים וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נזק אדיר.

הם חיים בהכחשה והפצצה מתקתקת.

גם אם המכוניות שנמכרות כעת יהיו בפועל הדבר הכי אמין שקיים, כל עוד הרחוב ירחוש כפי שמשתקף מהשרשור, הבור מעמיק.

 

לא בטוח. כל עוד כותרת השרשור כתובה בצורה מקצוענית ולא בלשון הרחוב ללא סוג הרכב, שום רחוב לא ידע על שום דבר. הקלדתי בגוגל "סיאט לאון" כדי לראות באיזה מיקום נמצא השרשור ולא מצאתי לו זכר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק דבר אחד בטוח...

 

אתה מכיר את הבדיחה על המנהרה עם האור?

אז הרכבת כבר נוסעת. כרגע זה רחוק ולא ברור.

נדמה לי שמכונית בניגוד להרבה מוצרים אחרים רוכשים בתהליך שבו שואלים קרובים וסובבים. לא רק אינטרנט. תמיד יש איזה מבין בחבורה. אני מאמין שהרבה חברים כאן נחשבים למבינים בסביבתם...

 

אני חייב להוסיף שמהתרשמותי חלק ענק מהבאזז השלילי נגרם בגלל תחמנים, אינטרסנטים ופאנטים ללא שום קשר לממדי הבעיה האמיתית. אבל זה ממש לא משנה את העובדה שאווירה מסויימת מתעצמת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נזק אדיר.

הם חיים בהכחשה והפצצה מתקתקת.

.

 

אני חושב דווקא (וזה מצער אותי, כמובן) שאתה זה שחי בהכחשה. אין שום מבצע על הגולף החדשה כי הם מוכרים אותה מספיק טוב - והיא עוד עם DSG7, אין בכלל מלאי של GTI, בקושי יש מלאי של גולף+. אני לא רואה פגיעה מהותית (או בכלל) בצ'מפיון. מי שרוצה גולף, יקנה גולף (כשם גנרי כמובן). בנוסף, אינני יודע אם זה קיים גם באאודי, ואולי שם משתיקים את הבעיות טוב יותר. לגבי סיאט וסקודה - כשהמחיר מדבר - המוזות שותקות. או משהו כזה ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

bar72 בוא ניפגש עוד שנתיים. (רציתי להגיד שלוש אבל החלטתי להתפשר)

מי שטעה מזמין את השני...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

bagira כתב:

VW בדיוק הוציאו PDF על נורמות מוסריות

לא מסכים.

נכון שהתדמית של צדק ויושר הם בשפל, אבל למשל ההצבעה בבחירות האחרונות בעד לפיד ובנט (לדעתי) נגרמה בחלקה גם משאיפה לקצת יותר יושר וצדק.

מרוב להט, פיספסת את העניין שמדובר בבדיחה על החיבה של מרק10 לקבצי PDF.

 

בנוגע לנזק של צ'מפיון, מדובר בכדור שלג שרק החל להתגלגל, כשהוא יגיע למומנט שיא, הווה אומר, כאשר יתחילו להתגלגל בשוק רכבים עם DSG7 לאחר תום 5 שנות אחריות ובעלי רכבי VAG לסוגיהם יתחילו להתקל בהערכות מחיר לתיקון של 5 ספרות, בשלב זה המוניטין של הרכבים יהיה מקביל לרכבים צרפתיים ואז פתאום תראה גם פגיעה במכירת רכבים חדשים.

 

בינתיים הם מוכרים בכמויות גדולות ויפות כאשר עיקר המוניטין שלהם נשען על החיפושית ועל הגולף 1-3 וכל התקלות של DSG ו TSI למיניהם כלל לא מוכרים לציבור הרחב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

bar72 בוא ניפגש עוד שנתיים. (רציתי להגיד שלוש אבל החלטתי להתפשר)

מי שטעה מזמין את השני...

 

כן, עדיף שנתיים, אז מסתיימת האחריות בצ'מפיון אצל רוב המותגים... :wink:

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך גם בעיה בבית הנתיכים?

תשמע חבר, בלי להעליב ובלי לפגוע יש לך דראק של אוטו בידיים.

איכות היצור של הרכב שלך מזכירה איכות יצור של רכבים שיוצרו במזרח אירופה בשנות השבעים.

 

אבל, העיקר שאתה ממשיך הנות ממנו, כי כמו שאני מבין ׳ההנאה׳ שלך היא לבלות מוסכים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

bagira כתב:

 

בנוגע לנזק של צ'מפיון, מדובר בכדור שלג שרק החל להתגלגל, כשהוא יגיע למומנט שיא, הווה אומר, כאשר יתחילו להתגלגל בשוק רכבים עם DSG7 לאחר תום 5 שנות אחריות ובעלי רכבי VAG לסוגיהם יתחילו להתקל בהערכות מחיר לתיקון של 5 ספרות, בשלב זה המוניטין של הרכבים יהיה מקביל לרכבים צרפתיים ואז פתאום תראה גם פגיעה במכירת רכבים חדשים.

 

בינתיים הם מוכרים בכמויות גדולות ויפות כאשר עיקר המוניטין שלהם נשען על החיפושית ועל הגולף 1-3 וכל התקלות של DSG ו TSI למיניהם כלל לא מוכרים לציבור הרחב.

100+

 

יש לכך דוגמה עכשווית, איסוזו טרופר דיזל 3.0

 

החל שיווק ב 99 , כבר אז החלו מנועים להתאבד והיצרן+UMI החליפו מנועים על חשבונם כאשר בעלי הרכבים שילמו "קצת" מסביב

(רדיאטור חדש, צנרת, נוזלים וכו ...).

כמובן שזה לא פגע במכירות בזכות המוניטין הטוב של הדגם היוצא 3.1 .

הגדיל לעשות היצרן ונתן אחריות רצון טוב ל-10 שנים בתנאי שהרכב יטופל באדיקות (ובמחיר מפולפל) במוסכים המורשים.

 

היום שכמעט כול הטרופרים הללו מחוץ לאחריות ניתן לרכוש אותם עפ"י משקל ברזל ...

ובכלל המחירון והמחיר שהם נמכרים הוא חצי במקרה הטוב מג'יפ יפני מתוצרת אחרת (טויוטה פראדו לדוגמה ).

 

בקיצור, לפי התחזית הזו, עוד 10 שנים תוכל לרכוש (אם תרצה) 2 גולף במחיר מאזדה 3 אחת ....

 

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4021 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...