Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד מקרה של שפיכת מנוע TSI בוואגית [טיימינג בסיאט לאון]


KhaledF
שימו לב! השרשור הזה בן 4021 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איך אני יכול להיות נציג\ מקושר \ שייך לצ'מפיון אם אני כותב גם עליהם:

 

ואם זה חשוב למישהו פה, אני מוכן לכתוב עליהם עוד דברים רעים, בבקשה להציע ואני אשקול ברצינות.

 

עובדה שאני לא היחיד בפורום שחושב שהמתלונן לא בסדר. גם אם מדובר במיעוט , לפעמים דווקא המיעוט צודק.

 

מוזר שאנשים בטוחים שאם אדם נגד צד א' , הוא בודאות בעד צד ב'. ממש מוזר.

 

בהתיחס למתלונן, הרי הבאתי פה עובדות, לא סיפורי אלף לילה ולילה שהוא כותב אותם כל כך יפה. העובדות מראות שהוא משקר ומסלף, זה לא אני, אלה העובדות. לא ראיתי שמישהו ניסה להפריך את העובדות האלה.

 

ואגיד שוב, רמת הציפיות מהיבואן נמוכה מראש. אנו יודעים למה מסוגלים יבואני רכב ומה מדריך אותם (בוודאי לא הצדק).

אבל כשבא אחד מאיתנו, ונגד כל הגינות ויושר מספר שקרים וסילופים כדי להפעיל אותנו כאמצעי , זה עובר כל גבול.

 

בבקשה שיקום מישהו מציבור תומכי המתלונן, ויסביר איך הסיפורים שלו (שחלקם סותרים את עצמם) מסתדרים עם העובדות.

 

יהודה

 

אין לי ספק כמוך, שנסיבות העניין מצביעות על כך שחאלד העלים מידע לגבי חריגה מהוראות היצרן לגבי טיפולים ולאחר מכן התעלם מלהגיב לנושא זה ולא בכדי ולבסוף אף ממש שיקר (בנוגע לצ'יפ) והכל כלפי חברי הפורום.

 

אבל אתה לבטח לא מצפה מאדם שיבוא ויצהיר בכיכר העיר (או המהדורה המודרנית שלה- פורום זה :wink:) או ישירות בפני צ'מפיון ומראש: תשמעו אני חרגתי מהוראות היצרן לגבי טיפולים ואף התקנתי צ'יפ ולא רק זאת אלא שהתחראתי ברכב (הקלאץ שהוחלף מוקדם מצביע על כך), אבל בכל זאת אני דורש את תיקון התקלה ברכב וזאת כאשר הוא סבור שהתקלה התרחשה ללא קשר לנ"ל.

 

זוהי פתיחה של תיבת שרצים מיותרת, אשר צ'מפיון הייתה נאחזת בה כבעלה תאנה לצורך התחמקות מאחריותה לתקלה.

 

לצורך ההקצנה בלבד, באותה מידה ניתן לומר כי אתה מצפה מחאלד לציין כי הרכיב צמיגים רחבים ברכבו שלא מתאימים לרכב ומאחר ולא ציין זאת, הוא שקרן וסלפן. נכון שבמקרה הנדון להבדיל מהדוגמא הנ"ל, העדר קשר סיבתי בין התנהלותו של חאלד לבין התקלה הוא פחות ברור, אבל עדיין כל עוד אין קשר כזה אין סיבה לנדב מידע שעלול להביא לטענות לא נכונות כי יש קשר כזה.

 

אם צ'מפיון שאלו אותו שאלה ישירה לגבי כך, הוא כמובן היה צריך למסור את המידע הנכון ולטעון שוב שאין קשר בין זה לבין התקלה. כמו כן אם התנהלותו הנ"ל של חאלד היא זאת שהייתה הגורם לתקלה, הוא היה צריך למסור מראש את כל המידע הרלבנטי. אחרת התנהגותו הייתה בלתי ראויה וממש תרמית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 688
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

למה ולאיזו כותרת אתה רוצה לשנות את השרשור, שאול ?

הרי אם נכנס לפורום ולא נראה בפורום הכללי את הכותרת הנ"ל, עם ה-700-800 הודעות שיש לה, נחשוב אולי שמשהו לא בסדר :roll:

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, לפי התחזית הזו, עוד 10 שנים תוכל לרכוש (אם תרצה) 2 גולף במחיר מאזדה 3 אחת ....

 

רענן

 

אתה כמובן טועה. :wink:

 

בעוד עשר שנים כבר לא יהיו על הכבישים אקסמפלרים מהדגם הנ"ל, ולפיכך לא ניתן יהיה להשוות מחיר של משהו לא קיים למחיר המאזדות - שככול הנראה ימשיכו לנסוע.

 

אולי קצת הקצנתי והגזמתי, אבל רכב משומש שעלויות התיקון שלו מטורפות מהר מאוד יגיע לסף אי הכדאיות לתקן, ומכאן דרכו אל סוחרי הברזל תהיה קצרה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קראתי את הכל אבל די עקבתי, טוב הייתי גם בגרמניה איזה שבועיים.

אבל מהתחלה היה ברור שלא מדובר בסתם מקרה רגיל ותמים, חוץ מזה שלא ראיתי יותר מדי מקרים כאלה של תקלות כאלה במנועים בעבר.

כך שאפשר להוריד את " עוד" ולרשום תקלה במנוע סיאט לאון משופרת שלא עברה טיפולים בזמן .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מבין מה אתה עושה?

 

1. זה שאתה לא ראית מנועים כאלה, לא אומר כלום. זה שבפורומים בארץ ובחו"ל מדברים על זה בלי סוף וגם הוצג מסמך פנימי של VW שדן בנושא, זה בכלל לא רלוונטי מבחינתך.

אז לעניות דעתי המילה "עוד" מתאימה מאוד.

 

2. מצד שני, אין שום הוכחה שהטיפולים לא בוצעו כרואי, אבל את זה משום מה אתה מקבל כדיברי אלוהים חיים.

 

 

ממש דוגמא קלאסית לדעה בילתי מוטה.:?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע לשנות לאלתר את כותרת השרשור .

 

יש לי גם כותרת חדשה "פראיירים לא..."

אבל עזוב לא בא לי לקבל עוד התראה.

 

עכשיו ברצינות,

אם היה ריקול או service bulletin הרי זה ממומן ע"י היצרן.

מה אכפת ליבואן לעשות את דברו של היצרן, הרי ההפסד בסופו של דבר הוא גם של היבואן.

התנהלות תמוהה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מבין מה אתה עושה?

 

1. זה שאתה לא ראית מנועים כאלה, לא אומר כלום. זה שבפורומים בארץ ובחו"ל מדברים על זה בלי סוף וגם הוצג מסמך פנימי של VW שדן בנושא, זה בכלל לא רלוונטי מבחינתך.

אז לעניות דעתי המילה "עוד" מתאימה מאוד.

 

2. מצד שני, אין שום הוכחה שהטיפולים לא בוצעו כרואי, אבל את זה משום מה אתה מקבל כדיברי אלוהים חיים.

 

 

ממש דוגמא קלאסית לדעה בילתי מוטה.:?

מסכים שאני לא מכיר את כל המקרים שהיו בעולם.

תקן אותי אם אני לא טועה זו הייתה הטענה שהטיפול לא בוצע בזמן ?

 

אני מחזיק כיום וואגית ומודע לחסרונות כמו גם ליתרונות ואין לי שום בעיה להגיד שלא מדובר רכב עם 0 תקלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

bagira כתב:

מרוב להט, פיספסת את העניין שמדובר בבדיחה על החיבה של מרק10 לקבצי PDF.

נכון, רק אחרי זמן הבנתי זאת.

בנוגע לנזק של צ'מפיון, מדובר בכדור שלג שרק החל להתגלגל, כשהוא יגיע למומנט שיא, הווה אומר, כאשר יתחילו להתגלגל בשוק רכבים עם DSG7 לאחר תום 5 שנות אחריות ובעלי רכבי VAG לסוגיהם יתחילו להתקל בהערכות מחיר לתיקון של 5 ספרות, בשלב זה המוניטין של הרכבים יהיה מקביל לרכבים צרפתיים ואז פתאום תראה גם פגיעה במכירת רכבים חדשים.

וזה בהחלט מגיע ליצרן של רכבים שמתקלקלים יותר מדי.

יש לך גם בעיה בבית הנתיכים?

תשמע חבר, בלי להעליב ובלי לפגוע יש לך דראק של אוטו בידיים.

לפי כמות הסילופים והשקרים שלו, יש מצב שלא היתה לו בעיה אמיתית אלא ניסה שוב להציג את עצמו כאנדרדוג.

אין לי ספק כמוך, שנסיבות העניין מצביעות על כך שחאלד העלים מידע לגבי חריגה מהוראות היצרן לגבי טיפולים ולאחר מכן התעלם מלהגיב לנושא זה ולא בכדי ולבסוף אף ממש שיקר (בנוגע לצ'יפ) והכל כלפי חברי הפורום.

 

אבל אתה לבטח לא מצפה מאדם שיבוא ויצהיר בכיכר העיר (או המהדורה המודרנית שלה- פורום זה :wink:) או ישירות בפני צ'מפיון ומראש: תשמעו אני חרגתי מהוראות היצרן לגבי טיפולים ואף התקנתי צ'יפ ולא רק זאת אלא שהתחראתי ברכב (הקלאץ שהוחלף מוקדם מצביע על כך), אבל בכל זאת אני דורש את תיקון התקלה ברכב וזאת כאשר הוא סבור שהתקלה התרחשה ללא קשר לנ"ל.

 

זוהי פתיחה של תיבת שרצים מיותרת, אשר צ'מפיון הייתה נאחזת בה כבעלה תאנה לצורך התחמקות מאחריותה לתקלה.

 

לצורך ההקצנה בלבד, באותה מידה ניתן לומר כי אתה מצפה מחאלד לציין כי הרכיב צמיגים רחבים ברכבו שלא מתאימים לרכב ומאחר ולא ציין זאת, הוא שקרן וסלפן. נכון שבמקרה הנדון להבדיל מהדוגמא הנ"ל, העדר קשר סיבתי בין התנהלותו של חאלד לבין התקלה הוא פחות ברור, אבל עדיין כל עוד אין קשר כזה אין סיבה לנדב מידע שעלול להביא לטענות לא נכונות כי יש קשר כזה.

 

אם צ'מפיון שאלו אותו שאלה ישירה לגבי כך, הוא כמובן היה צריך למסור את המידע הנכון ולטעון שוב שאין קשר בין זה לבין התקלה. כמו כן אם התנהלותו הנ"ל של חאלד היא זאת שהייתה הגורם לתקלה, הוא היה צריך למסור מראש את כל המידע הרלבנטי. אחרת התנהגותו הייתה בלתי ראויה וממש תרמית.

מסכים עם כל מה שאמרת. ניתן להבין איכשהו את שקריו בקשר לצ'יפ ולקלאצ', אבל בענין החוסר בטיפולים, לא היתה לו סיבה לשקר. לטענתו עשה את כל הטיפולים במוסך של רשת היבואן. היבואן כמובן יודע אם זה נכון או לא נכון. אם המתלונן היה מספר לנו מה באמת טופל, זה לא היה מחדש שום דבר ליבואן ולכן גם היה ניתן להגיד זאת בפורום ביושר, ובלי שהחלטת היבואן היתה מושפעת מכך.

אלא מה? יש אנשים שאצלם המטרה מקדשת את כל האמצעים. אם על ידי השקר של כל הטיפולים בזמן, הוא אולי ירויח עוד טיפ טיפה של לחץ על היבואן, הוא ישקר . כנראה שאין לו מעצורים.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העברתי לפה כדי ש(אולי) חלק פה ישכילו קצת:

Error in production chain suppliers to the cause of the elongated and skipped timing chain on VW TSI engines have. This declaration gave senior engineers at VW in Wolfsburg conversation with AUTO BILD. Volkswagen's top-quality cloth Safe Frank stated that the chain is the 1.4 TSI damages were caused by "to accumulated manufacturing tolerances in the timing chain." Specifically: The supplier of the chain had his punching tools used over the wear limit, so that they no longer accurate enough punched the holes in the chain straps and tiny burrs on steel remained. "Chips and burrs subsequently led to an abrasive wear item", as cloth.

 

Result: the chain wear out. A series of errors, however, can be no question, the case numbers were moving in the "low three-digit area" - at nearly two million on the streets located 1.4 TSI engines. Meanwhile, we have optimized the production at the supplier. Since when the chains run correctly from the tape, would not reveal VW. In addition to this manufacturing problem and the driving behavior can be crucial: cars that would move in "Brötchenholerprofil" so prevalent in short distances, are disproportionately affected by tax elongated chains. So had many starting procedures or the stalling of the engine to a particular stress on the chain.

 

That in their car a defective timing chain runs TSI drivers can only find out if the damage is already there. One isolate the problem to specific batches or production periods is not possible, says VW. It is that the customer as soon as possible To consult the workshop at the first alarm signal, ie a burning check engine light or exceptional rales, is all the more important.

 

The timing chain problems TSI engines with 1.2, 1.8 and 2.0 liters of displacement to other causes, according to VW. At 1.2 TSI VW changed shortly after the start of series control box cover. He received a nose-like bulge that should prevent skipping the chain. In addition, VW replaced during the service action 15D8 around 5000 cars timing chain and chain tensioner by an improved version. 1,8 - and 2,0-liter TSI ("Triple-8 engine" EA888, such as the Golf GTI) were not affected at VW of timing chain problems. The corresponding measures, Audi and Skoda conducted at A3 and Octavia, were related to the retention of the valve camshaft adjuster, which was implemented differently in the Golf GTI.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4021 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...