Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד מקרה של שפיכת מנוע TSI בוואגית [טיימינג בסיאט לאון]


KhaledF
שימו לב! השרשור הזה בן 4043 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מספר סיבובי גל הארכובה/גל זיזים משתנה ?

אומנם אינני מהנדס, הנדסאי או מכונאי רכב, אבל ככל שאני יודע, צ'יפ אינו משנה את הסל"ד. הדבר היחיד שקובע את הסל"ד במהירות מסויימת הוא יחס ההעברה בתיבת ההילוכים ובדיפרנציאל.

הואיל וצ'יפ אינו קשור ליחס ההעברה, הרי כמות הסל"ד של גלי הארכובה והזיזים נותרת ללא שינוי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 688
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מניח שהם היו מוכנים לשלם על החלקים בתקווה שזה מה שיגרום לשרשור הזה לגווע. הנזק שנגרם כאן הוא הרבה יותר מכמה אלפים. תדמית זה אחד הדברים היותר חשובים שיש לחברה והקלות שבה כל אחד יכול להרוס את התדמית הזאת מעל דפי הפורום היא בלתי נסבלת, לכן יש כאלה שדורשים הוכחות. לא אמרו לו שהוא שקרן רק ביקשו שיציג הוכחות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה מתעלם מהקישור האוסטרלי שמצטט בולט-אין של VW ומדבר על כשל מבני של המותחן?

כי זה נח?

בגירה,

 

למען הסדר הטוב, המסמך בקישור אינו TSB או RECALL רשמי של הייצרן אלא .Technical product information Transaction

הבחור שלף את המסמך מתוך workshops של הייצרן.

 

במסמך לא מצויין על איזה דגמים או מספרי שלדה חלה ההוראה הטכנית לכן קצת קשה להקיש מכאן שאותו כשל קיים גם ברכב של פותח האשכול למרות שגם אני מאמין שאין עשן בלי אש.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומנם אינני מהנדס, הנדסאי או מכונאי רכב, אבל ככל שאני יודע, צ'יפ אינו משנה את הסל"ד. הדבר היחיד שקובע את הסל"ד במהירות מסויימת הוא יחס ההעברה בתיבת ההילוכים ובדיפרנציאל.

הואיל וצ'יפ אינו קשור ליחס ההעברה, הרי כמות הסל"ד של גלי הארכובה והזיזים נותרת ללא שינוי.

אלעד, לא נכנסתי לעובי הקורה (עדיין) כיצד משפיע צ'יפ על כול התכונות הדינאמיות של המנוע.

למה אנשים אשר משפרים את המנועים גם מחליפים את הקאמשפט לאחד 'משופר' ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פספסתי את ה"שינויי" ושם אין לשרשרת טיימינג שום בעייה.

 

נהג לילה - אתה מסכים עם מה שמרק10 כתב?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, לא נכנסתי לעובי הקורה (עדיין) כיצד משפיע צ'יפ על כול התכונות הדינאמיות של המנוע.

למה אנשים אשר משפרים את המנועים גם מחליפים את הקאמשפט לאחד 'משופר' ?

 

קאמשפט "משופר" משאיר את השסתומים פתוחים יותר זמן מהסטנדרט על מנת להכניס יותר תערובת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק, אין קשר בין הספק, מומנט ועומס על המותחן (וכמה עשיריות האחוז עקב הגדלת הלחץ בצילינדר זה לא שינוי שמצריך התייחסות). גל הזיזים מסתובב את אותו מספר הסיבובים כמו מנוע שעובד על עשירית הספק. מה שקובע את מספר הסיבובים הוא הסל"ד שהוא נתון מבני ולא קשור לצ'יפ (והוא אמור להיות מתוכנן כך שיוכל לחיות מספיק זמן גם בסל"ד המירבי של המנוע).

 

ברור שיש את כל נושא אפליטודת השיכוח, עומסים וכו' אבל איך כל זה קשור למנוע זהה פרט ללחץ יותר גבוה בתוך הצילינדר בעוד 10% (ואני מגזים בכוונה)?

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, השרשרת קורסת בכל העולם ולא רק לפותח השרשור ללא קשר לצ'יפ או לטיפול, פורסמו בשרשור הודעות תיקון של VW וסקודה ואתה מתעקש לא להתייחס לדברים הללו. האם אתה כותב לגופו של עניין? (ההודעה מיועדת גם ליהודה)

 

מיליון פעם כתבתי כי, מבחינה טכנית שרשרת שקורסת בק"מ כזה זה לא סביר.

ברכב שטופל כהלכה ורכב שנעשה בו שימוש עפ"י הוראות יצרן

(ולא שימש למרוצי דראג או משהו בסגנון).

 

הבעיה שלי, היא אחרת ויותר בפן המוסרי.

נראה לי כי רב הנסתר על הגלוי, פותח השרשור עושה לכאורה שימוש ציני בפורום

פותח השרשור, אינו מציג מסמכים רלוונטיים ואם הוא לא מילא את חלקו בתנאי האחריות, ולא טיפל ברכבו.

ועל אחת כמה וכמה, אם הרכב צ'ופצ'פ אז שיבוא בטענות רק לעצמו

על כך, שסיפק לצ'מפיון עילה להתנער ממנו (ובצדק).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק, אין קשר בין הספק, מומנט ועומס על המותחן (וכמה עשיריות האחוז עקב הגדלת הלחץ בצילינדר זה לא שינוי שמצריך התייחסות). גל הזיזים מסתובב את אותו מספר הסיבובים כמו מנוע שעובד על עשירית הספק. מה שקובע את מספר הסיבובים הוא הסל"ד שהוא נתון מבני ולא קשור לצ'יפ (והוא אמור להיות מתוכנן כך שיוכל לחיות מספיק זמן גם בסל"ד המירבי של המנוע).

 

ברור שיש את כל נושא אפליטודת השיכוח, עומסים וכו' אבל איך כל זה קשור למנוע זהה פרט ללחץ יותר גבוה בתוך הצילינדר בעוד 10% (ואני מגזים בכוונה)?

 

מהירות הסיבוב אינה הבעייה העיקרית. וחזרה על עניין זה לא מובילה להבנת ההבדל בין מנוע משופר לזה שאינו.

כפי שנרשם אם הממסרות והגלגלים נותרו באותם מידות ולא בוטל מנתק ההצתה, לא יהו הבדלים בסל"ד המקסימלי.

כבר בהתייחסותי הראשונה הדגשתי לך שאני חושד שקצב העליה בסל"ד הוא זה שעלול להפעיל על המערכות תנאים שונים מהמתוכנן.

יכולת עליה בסל"ד בקצב גבוה יותר תגרום למתח גבוה יותר בשרשרת ובמידה של הרפיה היא עלולה להטלטל בצורה חזקה יותר, מה שמעמיד את המותחן במבחן. יתכן שתופעה כזו תהיה בעלת השפעה מצטברת ותאיץ בלאי. לא דווקא כשל מיידי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהם היו מוכנים לשלם על החלקים בתקווה שזה מה שיגרום לשרשור הזה לגווע. הנזק שנגרם כאן הוא הרבה יותר מכמה אלפים. תדמית זה אחד הדברים היותר חשובים שיש לחברה והקלות שבה כל אחד יכול להרוס את התדמית הזאת מעל דפי הפורום היא בלתי נסבלת, לכן יש כאלה שדורשים הוכחות. לא אמרו לו שהוא שקרן רק ביקשו שיציג הוכחות

 

זה נראה לך הגיוני שיצרן (לא צ'מפיון) ישלם על החלק כי בישראל יש שרשור בפורום כלשהו?

 

וכנראה לא קראת את השרשור כי כמות הפעמים שיהודה השתמש במילה שקרן/שקר כנראה יותר גדולה מכמות ההודעות שלך בפורום. יש פה אנשים שנראה לי חיים בהזיות של עצמם. למרות שכמו שציינתי קודם גם אני הייתי שמח לראות יותר פרטים על המקרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור, אינו מציג מסמכים רלוונטיים ואם הוא לא מילא את חלקו בתנאי האחריות, ולא טיפל ברכבו.

 

אייל, הוא לא הציג מסמכים עד עכשיו? ומה הקשר בין אחריות וטיפול לבין חלק פגום? חלק פגום הוא חלק פגום ויש להחליף אותו כמה שיותר מהר כדי שלא יגרם נזק כבד למנוע..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, הוא לא הציג מסמכים עד עכשיו? ומה הקשר בין אחריות וטיפול לבין חלק פגום? חלק פגום הוא חלק פגום ויש להחליף אותו כמה שיותר מהר כדי שלא יגרם נזק כבד למנוע..

 

המסמך הכי רלוונטי שיכול לסתור את טענת צ'מפיון

ולגרום לדוברת שלהם, לצאת שקרנית בפרהסיה.

ולכל המגיבים כאן להתגייס כאיש אחד בעד פותח השרשור טרם הוצג.

להזכירך, הוא טוען שטיפל בצ'מפיון וצ'מפיון טוענים שלא טיפל בצ'מפיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נראה לך הגיוני שיצרן (לא צ'מפיון) ישלם על החלק כי בישראל יש שרשור בפורום כלשהו?

 

וכנראה לא קראת את השרשור כי כמות הפעמים שיהודה השתמש במילה שקרן/שקר כנראה יותר גדולה מכמות ההודעות שלך בפורום. יש פה אנשים שנראה לי חיים בהזיות של עצמם. למרות שכמו שציינתי קודם גם אני הייתי שמח לראות יותר פרטים על המקרה.

 

מי אמר שהיצרן שילם על החלקים ולא צ'מפיון? כדי לרדת מהעץ ולא להיראות כמו מטומטמים שכל יום משנים את דעתם בגלל לחץ של יחסי ציבור הכי קל להם להגיד שהיצרן נושא בעלויות, אני בטוח שחלד לא קיבל מהיצרן שום מכתב רשמי. וכשכתבתי על תדמית של חברה התקוונתי לצ'מפיון ולא ל VW / Seat.

 

אגב, באמת לא קראתי את כל השירשור, תוך כמה ימים שלא עקבתי התווספו לשרשור הזה 20 עמודים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4043 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...