Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

עד עכשיו היה לי רכב ליסינג:

קרוז צב , מזדה 3 סטנדרטית , ג'טה איכותית אך כבדה , קיה פלסטיקית ואוקטביה TSI מעולה.

בגלל שאני בעל החברה ( לא חברה גדולה , לא יכול להרשות לעצמי רכב מנהלים )

החלטתי הפעם , בגלל שבא לי לקבל יותר מהרכב , לקנות במקום לעשות ליסינג תפעולי.

התקציב ינוע באזור ה 130 K.

אני מחפש משהו שירגש. משהו שונה.

זה יכול להיות או כמה שיותר קרוב לספורטיבי ? כמו הלאון 1.8 טורבו

אולי גיפון ידני זול ? כמו הקשקאי

אולי רכב מנהלים זול שיש עליו מבצע ? MG 550

מהאופציות האלו , הלאון החביבה עלי , אבל אני ממש לא מתלהב מאף אחת מהאופציות.

יש המלצות על משהו אחר ?

אני לא יודע כמה הנחות מהמחירון חברות נותנות ולכן לא יודע על לאן אני יכול לחלום.

אני מקווה שהרבה כי זו הסיבה שאני עוזב את נוחות הליסינג.

אולי אודי A1 ? אין לי מגבלה של גודל . אמנם יש לי 2 ילדים אבל יש רכב לאישה , נוכל להשתמש בו כשנצא עם הילדים.

תודה מראש.

פורסם

ספורטיבי - קורסה OPC או מיטו.

משפחתי חזק - לאון 1.8 או קרוז טורבו שמאוד מאובזרת.

מנהלים - יש פרסום בפורום לשברלוט מאליבו 2.4 0 ק"מ ב 125 אלף ש"ח, נשמע כמו אחלה דיל.

ג'יפון - ייטי או קשקאי.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אם המטרה היא להרשים לקוחות, אז המליבו "שבמבצע" נראית מתכון מנצח לבעל חברה. מכל הבחינות האחרות, כולל שווי שימוש, הוצ' דלק, דמי רישוי וביטוחים, היא נראית כמו בור הוצאות.

 

אני יכול לחשוב על ניסן ג'וק, פוקוס, ניסן קשקש ידנית וכדומה כמועמדות שפויות יותר, כל אחת ותכונותיה הטרומיות לחיוב ולשלילה.

 

רכב משומש בא בחשבון?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
שלום לכולם.

עד עכשיו היה לי רכב ליסינג:

קרוז צב , מזדה 3 סטנדרטית , ג'טה איכותית אך כבדה , קיה פלסטיקית ואוקטביה TSI מעולה.

בגלל שאני בעל החברה ( לא חברה גדולה , לא יכול להרשות לעצמי רכב מנהלים )

החלטתי הפעם , בגלל שבא לי לקבל יותר מהרכב , לקנות במקום לעשות ליסינג תפעולי.

התקציב ינוע באזור ה 130 K.

אני מחפש משהו שירגש. משהו שונה.

זה יכול להיות או כמה שיותר קרוב לספורטיבי ? כמו הלאון 1.8 טורבו

אולי גיפון ידני זול ? כמו הקשקאי

אולי רכב מנהלים זול שיש עליו מבצע ? MG 550

מהאופציות האלו , הלאון החביבה עלי , אבל אני ממש לא מתלהב מאף אחת מהאופציות.

יש המלצות על משהו אחר ?

אני לא יודע כמה הנחות מהמחירון חברות נותנות ולכן לא יודע על לאן אני יכול לחלום.

אני מקווה שהרבה כי זו הסיבה שאני עוזב את נוחות הליסינג.

אולי אודי A1 ? אין לי מגבלה של גודל . אמנם יש לי 2 ילדים אבל יש רכב לאישה , נוכל להשתמש בו כשנצא עם הילדים.

תודה מראש.

 

אם הלאון חביבה עליך, תוכל לקבל אותה עכשיו במבצע ב- 120K כולל שני טאבלטים עם עמדות בגב המושבים הקדמיים.

אני שבטוח שתהנה ממנה.

מדובר בחבילה מעולה במחיר הזה.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

לא ליסינג ? , הונדה סיביק , המחירון הרשמי הוא רק נקודת מוצא למו"מ...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

הסיוויק החדשה מצוינת ומהווה חבילה לא רעה בכלל.

עם זאת, אם אתה רוצה חוויית נהיגה - הלאון עדיפה.

כמובן, שלסיוויק היתרונות שלה, שמירת ערך, אמינות וכו'.

בהצלחה

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

תודה על כל הרעיונות.

יש כמה מעניינים בהחלט.

לא ידעתי שהמיטו בתקציב בכלל.

גם המאליבו נשמעת מאוד מעניינת.

פורסם
לא ליסינג ? , הונדה סיביק , המחירון הרשמי הוא רק נקודת מוצא למו"מ...

 

ובערך שם משא ומתן נגמר אם אתה לא מגיע דרך איזה מועדון כמו חבר.

פורסם
אם המטרה היא להרשים לקוחות, אז המליבו "שבמבצע" נראית מתכון מנצח לבעל חברה. מכל הבחינות האחרות, כולל שווי שימוש, הוצ' דלק, דמי רישוי וביטוחים, היא נראית כמו בור הוצאות.

 

אני יכול לחשוב על ניסן ג'וק, פוקוס, ניסן קשקש ידנית וכדומה כמועמדות שפויות יותר, כל אחת ותכונותיה הטרומיות לחיוב ולשלילה.

 

רכב משומש בא בחשבון?

 

המאליבו די חסכונית והביטוחים שלה זולים מאוד (הרבה פחות מהמקבילות). גם מבחינת עלות טיפולים לפחות ה 3.5 ליטר היתה זולה מאוד והאמינות שלה היתה מצויינת (לא יודע מה קורה ב 2.4 ליטר בתחום הזה). המינוס הוא ירידת ערך רצחנית אבל אם קונים אותה בסכומים האלה אין לה הרבה לאן לרדת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ראיתי ששלמה מפרסמים מאזדה 6 0 קילומטרים ב130.

תנסה

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
×
×
  • תוכן חדש...