Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנועי דיזל נהנים ממומנט גבוה בסל"ד נמוך.

זה כמובן "חוסך" בצורך להוריד הילוכים כאשר הרכב האט.

יחד עם זאת, מנועי הטורבו בנזין המודרניים מאוד השתפרו בנקודה זו והם מספקים את המומנט המקסימלי שלהם בסל"ד הרבה יותר נמוך מבעבר ולאורך רצועת סל"ד הרבה יותר רחבה. (העקומה גבוהה יותר ושטוחה יותר)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי שוב דז'ה וו, נראה לי יש שירשור בנושא הזה כל חצי שנה-שנה ועדיין הרכבים הידניים לא נכחדו. :lol:

פורסם

גנבת לי את המילים מהיד. בדיוק שרשור כזה נפתח לפני שבוע/שבועיים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

היתרונות של רכבים ידניים ברורים:

מחיר

ביצועים (מול תיבות אוטומטיות זולות)

דלק

אמינות

ויש שיגידו כמוני הנאה מהנהיגה.

 

אבלללל וזה אבל גדול, אם אתה גר באיזור פקוק כמו תל אביב והמטרופולין שלה או שאתה מוצא את עצמך בפקקים באופן יום יומי

ההנאה הופכת לסבל רב.

 

כיום ברשותי רכב ידני. אם אעבור לאזור בו יש גודש תנועה, אין ספק שאחליף לאוטומט

פורסם
יש לי שוב דז'ה וו, נראה לי יש שירשור בנושא הזה כל חצי שנה-שנה ועדיין הרכבים הידניים לא נכחדו. :lol:

 

גנבת לי את המילים מהיד. בדיוק שרשור כזה נפתח לפני שבוע/שבועיים.

 

אז בואו נפתח שרשור על DSG או על שכנים ששורטים לכם את המכונית...:wink:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מה ז"א סלחני?

במה שונה רכב דיזל ידני בנסיעה או תפעול מאשר רכב בנזין?

אני שאול כי אין לי נסיון עם דיזל.

 

הרבה פחות סיכוי שייכבה עקב טעות תפעול.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
במרכז זה רק מעצבן קלות. נסה לגור בעיר שבה יש עליות, ובנוסף גם פקקים בעליות. לא הכי כיף בעולם לרכב ידני.

לא הכי כיף, אבל זה לא בלתי אפשרי.

עוד פעם - אם האירופאים יכולים, למה אנחנו לא יכולים? :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

חייתי בעשור האחרון בחיפה ובכרמיאל, ולפני זה בסנטיאגו (שם העיר היא עמק אחד גדול בתוך הרי האנדים, אז זה רק עליות וירידות בפקקים).

 

כל הזמן הזה היו לי רכבים ידניים וזה לא מפריע בכלל.

 

זה עניין של עצלנות.

פורסם

אתם מתנשאים יותר מידי ושוכחים שיש הרבה אנשים שמעדיפים להתאמץ כמה שפחות בדרך מהבית לעבודה ובחזרה.

זה בסדר גמור וזה לא פשע.

זה שרוב הנהגים עצלנים גם בדברים אחרים ולא מקדישים מספיק תשומת לב לנהיגה- זה נושא אחר.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אגב, גם בארה"ב יש תופעה מסוימת של מעבר לידניות. כמובן שבהיקף נמוך, אבל קיימת. כשהתארחתי אצל דודים עם I35 ידנית(:twisted: ) קרו לי כמה וכמה מיקרים שאנשים שהתעניינו איך זה לנהוג על ידני והאם זה משתלם...

פורסם

המדינה שלנו זה לא מדגם מייצג.

באירופה בעיקר רוב הרכבים ידניים.

 

הידני יחזור ובגדול!

אנשים כבר היום מבינים שבשביל קצת כושר ליד ימין ורגל שמאל, נהנים מחסכוניות בטיפולים ודלק, ובחלק מהרכבים גם ביצועים.

 

מה גם שהיום 60% מהגירים האוטומטיים הם חרא.

נהרסים אחרי פחות מ200KKM, ויש כאלה שגם תוך 50KKM נדפקים (וגם פחות מזה).

ולא תגיד לי זה צרפתי או DSG גרמני, גם בניסאן ובעוד חברות עוד שהרכב חדש הגיר נדפק.

 

הגירים האוטומטיים של פעם, ברוב היצרנים, אני מדבר על שנות ה70 וה80 +-, היו אמינים מאוד, אתה תראה כאלה נוסעות ונוסעות, אולי אחרי חצי מיליון הם קצת מגמגמות אבל שיפוץ מחזיר אותם לחיים.

פורסם

אני תמיד מעדיף לנהוג עם גיר ידני. גם בפקקים זה לא מפריע בכלל, אלא אם כן אתה עושה עם הידיים משהו שלא קשור לנהיגה - טלפון, אוכל, איפור, מה שלא יהיה.

גיר ידני הוא תמיד בהילוך הנכון, ואם הוא לא בהילוך הנכון זה באשמתך ולא באשמת איזה גמד רובוטי מעצבן שלא הבין מה תפקידו עכשיו בחיים.

 

נכון שכולם מדברים על החזרה של הגיר הידני לארץ אבל לצערי זה רק במכוניות הקטנות. גם יבואנים שהתחילו להביא אופציה לגיר ידני במשפחתיות זה בדרך כלל עם המנוע היותר הקטן והגירסה הפחות מאובזרת.

 

אני אוהב מנוע גדול, רכב גדול ומאובזר וגיר ידני. לצערי עדיין בלתי אפשרי למצוא בשוק המשומשות בארץ.

 

חג שמח.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

בשביל רוב האנשים הרכב שלהם הוא כלי מותרות להגיע מנקודה א' לנקודה ב'.

הם לא שוטפים את הרכב לבד, הם קונים את השמן הכי זול במקרה הטוב.

רוב התחזוקה המכנית של הרכב היא תחזוקת שבר זולה.

אין להם מושג כמה בדיוק דלק הרכב שלהם צורך.

 

הם רק יודעים לקטר כשהמחירים עולים ועד התדלוק הבא שוכחים ומתרגלים.

לפי השקפת עולמם מאזדה 3 וקורולה רכבים טובים מאוד, עם צריכת דלק טובה.

 

גיר ידני? :wink:

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
לא הכי כיף, אבל זה לא בלתי אפשרי.

עוד פעם - אם האירופאים יכולים, למה אנחנו לא יכולים? :roll:

 

אם שרלוק הולמס יכול לפתור פשעים, למה אתה לא מתגייס למשטרה?

נכון, לא בלתי אפשרי, אבל מיותר עבורי אישית.

בדיוק כמו שלך עשוי להיות דבר אחר מיותר- כמו סיגריות, כמו שתייה קלה, כמו שתייה חריפה, כמו לא יודע מה.

מה שנחוץ לאחד מיותר לאחר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...