Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב שאני מעוניין לרכוש ודף הטיפולים/תיקונים נשלח אלי, והנה התקציר:

 

*אז ככה לפני כשנה יש תלונה על רעידות בתחילת נסיעה.

*לאחר 3 ימים (כנראה הרכב נשאר במוסך) עשו ברכב ריקול 37G7 ומדבקת RECA

*לאחר כשבועיים בוצעה פעולה מונחת DED FUNCTIONS ,הו"ה תיבת הילוכים, הו"ה מצמדים, הו"ה מצמדים, סט מצמד 122 9 מקורי

 

האם זה תקין? כל הסאגה הזו נגמרה לפני 3 חודשים וכרגע לטענתו הרכב תקין, (בלי קשר לבדיקה שלא תוכל לענות על השאלות הנל)

איך אדע אם אני מכניס ראש בריא למיטה חולה?

האם הנ"ל אומר שהוחלפה/תוקנה התקלה של הDSG?

מלבד זה האוטו נקי, מה שמעורר תהייה קלה....

עזרה NEEDED :arrow:

תודה

פורסם

יש לי פולו שנת 2010 וגם אצלי היו את אותן הבעיות.

זה הגיר dsg שגורם לרעידות בתחילת הנסיעה. הבעיה כבר נפתרה מזמן.

פשוט מחליפים לך מצמדים חדשים ונותנים לך אחריות ל5 שנים או 150,000קמ.

אצלי הבעיה הייתה שהרכב נקנה מאדם מבוגר שכלל לא היה מודע לבעיה ולכל הסאגה הזאת של הdsg.

לכן, בבדיקה נאמר שיחסי העברה של תיבת ההילוכים אינם סבירים. זאת אומרת שישנה בעיה. לקחתי את הרכב למוסך מורשה ושם בוחן הרכב עשה סיבוב והחליט כי אכן קיימת תקלה ויש להחליף מצמדים. כמובן שהכל בחינם.

וזהו, החליפו והכל מצויין , ללא תקלות כלל!!!

פורסם

לא להתקרב למנועים 1.6 בגיר DSG, זו חוויה לא נעימה והשילוב בין הגיר הזה למנוע הזה מאוד לא מוצלחים.

 

מנוע כזה כדאי לחפש גיר ידני או אוטומטי פלנטארי רדיל.

פורסם

עד כדי כך שלילי? לדעתך ה"לא לגעת" תקף לכל ה 1.6 DSG ?

ומה עם אודי a3 למשל? גם שם מותקנת ה DSG גם שם לא לגעת?

פורסם

שאתה אומר שילוב לא מוצלח בין הגיר למנוע, אתה מתכוון מבחינת תקלות או מבחינת השנייה הראשונה בנהיגה שהאוטו מגיב בעצלתיים למשל?

פורסם

השילוב לא טוב בגלל ההתאמה בין הגיר למנוע, חוויה לא נעימה.

 

אמינות של המנוע הזה מצויינת, הגיר הרבה פחות...

 

הנסיעה לדעתי לא חלקה בפקקים הגיר כל הזמן שואף להעביר הילוכים קדימה כדי לחסוך בדלק והמנוע הזה לא מוציא מומנט בסל"ד נמוך כמו מנועי ה TSI הידועים לשמצה, לכן השילוב לא בין הטובים.

פורסם
השילוב לא טוב בגלל ההתאמה בין הגיר למנוע, חוויה לא נעימה.

אמינות של המנוע הזה מצויינת, הגיר הרבה פחות...

הנסיעה לדעתי לא חלקה בפקקים הגיר כל הזמן שואף להעביר הילוכים קדימה כדי לחסוך בדלק והמנוע הזה לא מוציא מומנט בסל"ד נמוך כמו מנועי ה TSI הידועים לשמצה, לכן השילוב לא בין הטובים.

 

גם חוויה לא נעימה, גם אמינות בעייתית, כם נסיעה לא חלקה, גם אין מומנט, גם (לא) ידוע לשמצה... נסעת על הרכב?

לפותח השרשור - הגיר הזה מאפשר לרכב להיות זריז כמעט מכל רכב 1.6 אחר, כמעט בכל מצב. אם בוצעה החלפה - קח לבדיקה במוסך מתמחה, בקש סיבוב לפני כדי להרגיש בעצמך, וסע לשלום.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תודה על העזרה. לאחר סיבוב ברכב, ספר טיפולים מלא והחלפת צמד המצמדים הידועים לשמצה, קניית הרכב נשקלת בחיוב.

כרגע, אין תלונות.

תודה רבה ומקווה שלא אכתוב בנושא הנ״ל בפורום יעוץ טכני בזמן הקרוב :wink:

פורסם
גם חוויה לא נעימה, גם אמינות בעייתית, כם נסיעה לא חלקה, גם אין מומנט, גם (לא) ידוע לשמצה... נסעת על הרכב?

לפותח השרשור - הגיר הזה מאפשר לרכב להיות זריז כמעט מכל רכב 1.6 אחר, כמעט בכל מצב. אם בוצעה החלפה - קח לבדיקה במוסך מתמחה, בקש סיבוב לפני כדי להרגיש בעצמך, וסע לשלום.

 

נסעתי על הרכב, לפני הקניה של האיביזה שלי ה1.6 ידני, כמובן שנסעתי על ה DSG, החוויה שתארתי היא מבוססת על הרשמים האישיים שלי שהובילו אותי לקניה של הרכב הידני.

 

לגבי אמינות הגיר והמנוע (TSI), אני חושב שאין פה מה להגיד יותר מידי, ללא אש לא היה עשן.

×
×
  • תוכן חדש...