Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,בימים האחרונים התחלתי לחפש כלה ספורטיבית משומשת ואני חייב להגיד שאני מבולבל :?

 

כמו כל אחד שמחפש לרכוש רכב מיד שניה הגעתי למספר דגמים שמתאימים לי,בדקתי מחירי מחירון [ולא,לא הייתה לי ציפייה שאלה יהיו מחירי הרכבים] ויצאתי מאושר לחיפושים,פה כמו שאתם מנחשים מתחילה הבעיה :wink:

 

אקדים תרופה למכה ואומר שאני מבין למה מוכרי הרכבים הנ"ל לא ששים למכור במחירו של לוי יצחק אבל את המחירים שראיתי באמת שאני לא מוצא דרך להצדיק.

נתחיל בזה שמוכרי הרכב לא מהססים לדרוש סכומים של 10-15K [יש גם הזויים שמבקשים יותר מזה] ממחירון YAD2 המשוקלל לרכבם,אם כולם היו כאלה הייתי עוד מצליח לשכנע את עצמי שהכל בסדר,אבל לספורט החלטתי לבדוק מה קורה בשוק הגבוהה יותר.

אז בדקתי עוד מספר רכבים יקרים משמעותית ונדהמתי לגלות ששם המצב הפוך :?

כולם [חוץ מבעלי VAGיות אשר ידועה שיד ג'ה נגעה ברכביהם] דורשים מחירון לוי יצחק ומטה ואני שואל.....WTF???

 

-האם הגיוני שקליאו ספורט בת10-11 תעלה 25K פחות מאחותה הגדולה,החדשה [5-6 שנים] והנדירה בהרבה??

-האם הגיוני שלאון 20VT חבוטה תעלה 10K פחות מגולף GTI MK5? [למרות שבמקרה הזה שתי הרכבים נסחרים במחירים הזויים].

-האם הגיוני שWRX שהיא ממש לא מראה נדיר בכבישי ארצינו תסחר ב10-20K מעל המחירון?

 

 

 

אני מבין שזה שוק חופשי וכל אחד יכול לדרוש איזה מחיר בו יחפוץ, אבל בחייאת ,כשיבואני הרכב מפריזים בתמחור כולנו יודעים לעשות רעש אך כשזה מגיע לכיסנו שלנו מסתבר שאנו לא שונים מהם כלל:cry:

 

 

האם יש סיבה לכל זה?

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם
האם הגיוני שקליאו ספורט בת10-11 תעלה 25K פחות מאחותה הגדולה,החדשה [5-6 שנים] והנדירה

 

אדע לענות לך על סעיף זה בלבד, כי אני מתעסק במכירת רכבי וכי אני מכיר את שוק היד2 של הרכב הנ"ל.

קליאו מתוחת פנים משנת 2011 תעלה לך באיזור ה-100K~

קליאו 3 עם נתונים טובים, משנת 2008-2009 נמכרת באיזור ה-75K~

קליאו B2 משנת 2002-2003 נסחרת בערך בכ-40K בממוצע (פרט למקרים חריגים ומוזרים מאוד), כ35K פחות מאחותה.

קליאו B משנים 2001 עד תחילת 2002 תסחר כבר באיזור ה-25K ומטה.

 

בהצלחה במציאת הכלה החדשה,

אלי.

פורסם

דבר איתי כשתקנה איזו אחת חבוטה בשתי שקל ותצטער על היום שנולדת כי כל דקה הרכב בילה במוסך.

רכבים ספורטיביים דורשים תחזוקה קשוחה יותר, קפדנית יותר ויקרה יותר. בד"כ רכבים כאלה שנמצאים אצל האדם הנכון מקבלים אהבה, מטופלים ברמה הגבוהה ביותר, ונמכרים עם הרבה תוספות.

 

אני לא רואה למה הרכב שלי לא שווה את ה25 אלף שקלים ויותר, היא והקליאו ספורט שתי מכונות נהיגה שאנשים היו רוצים שיהיו להם בחניה, מכוניות של פעם לפני הגה חשמלי, מצערת חשמלית-אלקטרונית מבוקרת 50 חיישנים, נהג חשמלי וכסא חשמלי. אגב ויש כאלה השמורות לעילא ולעילא כאילו יצאו מהמפעל, פגשתי חאפרים שיש להם מחשב של BX חיישנים של 205 ומנוע 1.9 כשהרכב בכלל חוקית 2 ליטר. יש הרבה שיעדיפו מעקף לרדיאטור חימום, או להוציא את המזגן כי המנוע נכבה כשמפעילים אותו.

 

אני לא אומר שאין חרטטנים אבל צריך להפגש עם בעל הרכב ולראות אותו.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

חלק מהרכבים מטופלים, מתוחזקים ומשופרים ברמה הגבוהה ביותר עם החלקים הטובים ביותר שעולים לפעמים גם אלפי שקלים.

 

את הרכב בסמלון, מכרתי לפני כחודשיים ב- 25K מעל המחירון המגוחך של לוי יצחק, ותאמין לי, הרכב היה שווה כל שקל שהקונה שילם עליו.

 

יש רכבים שפשוט יש להם שוק מעולה, ויש כאלה שלא. הכול עניין של היצע וביקוש.

צעירים שאין ברשותם הרבה כסף קונים את הספורטיביות של תחילת שנות ה- 2000 ולכן מחירן גבוה ברוב המקרים מהמחירון. רכבים חדשים יותר נסחרים בדרך כלל במחירון כי השוק עליהם פחות חזק והדרישה נמוכה יותר.

פורסם

aino-כשכתבתי אחותה הגדולה התכוונתי למגאן ולא לקליאו החדשה יותר :wink:

 

 

agent amos-

אתחיל הזה שהרכב שירכש רחוק מלהיות הספורטיבית הראשונה שלי,לפני 5 שנים החזקתי ראלי דור שני שנרכשה הרבה [!!] מעל המחירון מכיוון שהרכב היה שמור מאוד,האם זה השתלם? ממש ממש לא!! אמנם הרכב היה מדהים לנהיגה אבל תקלות היו הרבה,איפה בדיוק החלק שבו הרכב תוחזק כהלכה היה שווה 15K?

אמנם גם עניין של מזל אבל בחייאת.

אחריה אגב הגיעו 350Z וC6 [ארה"ב] והאחזקה שלהם הייתה יקרה פי כמה מאחזקה של קליאו ספורט לצורך העניין,למה שם הן נמכרו במחירון?

 

פיליפ-דווקא את הנקודה שלך אני מבין,אבל עדיין לא מצליח לתפוס את ההפרש,באף אחד מהמקרים לא מדובר ברכבי אספנות נדירים.

ואם בהיצע וביקוש עסקינן,לא נראה שהרכבים האלה נחטפים מהמדף בלשון המעטה.

 

אשמח לדעת באיזה גיל רכבים כאלה הופכים לחסיני מחירון :wink:

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

תקנו אותי עם אני טועה,

אבל רכב שלא תוחזק כראוי צריך להימכר הרבה מתחת למחירון-זה הכל.

אין קשר לזה שאם רכב תוחזק כראוי הוא צריך להימכר מעל המחירון ואני לא מדבר על תוספות מיוחדות, אלא נטו על תחזוקה שוטפת ראויה.

נכון שישנם רכבים שלא תוחזקו ועברו התעללות קשה במשך השנים אך זה עדיין לא מצדיק למכור רכב שתוחזק כראוי באזור ה10k מעל המחירון (בשביל זה יש מחירון הרי לא?!)

פורסם

^

זאת עוד נקודה,המחירון הרי הוא לרכב במצב טוב,רכב במצב מדהים ימכר מעל ורכב במצב לא טוב אמור להמכר מתחת.

לפי לוחות המכירה כל רכבי הספורט המזדקנים בארץ במצב מדהים ומדהים פלוס!

אם נתחשב בזה שהישראלים לא ידועים בהשקעה יתרה ברכביהם הרי שיש פה עוד סתירה.

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

קוראים לזה שוק חופשי. בנאדם יכול גם לדרוש מליון שקל על פיאט אונו. זה אומר שיקנו ממנו? לא.

אם יקר לך / נראה לך שהמחיר לא מוצדק פשוט תעבור הלאה. זכותו של בנאדם לדרוש יותר ממחירון אם הוא שמר על האוטו וטיפל בו במסירות.

 

תקנו אותי עם אני טועה,

אבל רכב שלא תוחזק כראוי צריך להימכר הרבה מתחת למחירון-זה הכל.

אין קשר לזה שאם רכב תוחזק כראוי הוא צריך להימכר מעל המחירון ואני לא מדבר על תוספות מיוחדות, אלא נטו על תחזוקה שוטפת ראויה.

נכון שישנם רכבים שלא תוחזקו ועברו התעללות קשה במשך השנים אך זה עדיין לא מצדיק למכור רכב שתוחזק כראוי באזור ה10k מעל המחירון (בשביל זה יש מחירון הרי לא?!)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אם היית באמת קורא היית רואה שגם אני קראתי לזה ככה.

 

 

 

אשמח לראות תגובה כזאת מצידך בשרשור- "גולף MK7 בסיסית ב199,999".

 

אם היה מדובר פה באדם אחד או שניים אין שום בעיה,אבל כשכולם דורשים מחירים הזויים זאת מגמה שאני לא מצליח להבין.

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

הגבתי לזה שמעליך (כשכתבתי את התגובה, שלך לא הופיעה).

 

בכל אופן, זה שישראלים חיים בסרט זה ידוע. דורשים מחיר "חדש מיבואן" על טרנטות בנות 20 שנה בתהליכי התפוררות מתקדמים. עדיף לא להתייחס אליהם - תן להם מחיר מחירון. ירצו - תקנה. לא ירצו, תמשיך הלאה. מחיר מחירון ומעלה משלמים עבור רכבים שמורים באמת, לא כי הבעלים בטוח שיש לו זהב על גלגלים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אם רוב האנשים מנסים למכור במחירים האלה אז כנראה שזה מחיר "השוק" שלהם. מסכים איתך שיש הרבה מחירים מופרזים ואם תשים לב הם יורדים להם עם הזמן (ככל שעובר הזמן והרכב לא נמכר). מצד שני מבין גם את המוכרים שהשקיעו ממירב כספם ברכב ורוצים לקבל את המקסימום האפשרי עבור רכבם האהוב.

גם תחזוקה מעולה בספורטיבית ישנה לא אומרת שלא תהיה עוד השקעה. אלה מכוניות מתיישנות עם בלאי גבוה ותמיד יהיה מה לעשות ולשפר.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

אני מכרתי לאון 20vt 2004 כמעט 30 מעל מחירון יצחק לוי אבל אין מה לעשות עם אתה רוצה לקבל רכב שמור מטופל כנדרש צריך גם לשלם בהתאם כי המחירונים בארץ ממש לא מצדיקים את הערך שלהם בפועל

פורסם

זה לא העניין של מותר או אסור,

מצדי שידרוש גם 5 מיליון דולר על פיאט אונו הלוואי ויצליח ויהפוך למולטי מיליונר,בכיף שיבושם לאותו מוכר.

אך זה לא העניין יש מכירון ובמידה והוא לא משקף את המציאות זה משהו אחד, אך הסטיות המדוברות פה לא עולות בקנה אחד עם המציאות הישראלית.

מה גם שמכיוון ששוק הספורטיביות הוא שוק דיי סגור ומצומצם אותם בעלי רכבים יכולים לדרוש כמה שבא להם כפי שאתה אומר להיות סבלניים ולבסוף לקבל את זה,בדומה אגב ליבואן רכב גדול כזה או אחר שמחזיק בקלפים אצלו ובסוף יהיו כאלה ואחרים ש"ישברו" וירכשו את מכונית חלומותיהם.

זה לא הופך את המצב להוגן,ובתור אחד שקורא פה חדשות לבקרים על "בכי" (מוצדק אגב) של אנשים על מחירי תופת נראה לי שכדאי שנעשה בדק בית פנימי,ונהייה הוגנים אחד עם השני ובעיקר עם עצמנו.

פורסם

דרור אז אתה אומר שאם אני קניתי רכב במחיר מופקע אז כאשר אני אמכור אותו אני צריך להתחשב בשאר האוכלוסיה שמעוניינת בספורטיבית ולמכור בזול?

אני אשמח אם תקח יוזמה ותתחיל, אני אצטרף מאוחר יותר.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
אם רוב האנשים מנסים למכור במחירים האלה אז כנראה שזה מחיר "השוק" שלהם. מסכים איתך שיש הרבה מחירים מופרזים ואם תשים לב הם יורדים להם עם הזמן (ככל שעובר הזמן והרכב לא נמכר). מצד שני מבין גם את המוכרים שהשקיעו ממירב כספם ברכב ורוצים לקבל את המקסימום האפשרי עבור רכבם האהוב.

גם תחזוקה מעולה בספורטיבית ישנה לא אומרת שלא תהיה עוד השקעה. אלה מכוניות מתיישנות עם בלאי גבוה ותמיד יהיה מה לעשות ולשפר.

 

רוב האנשים גם לא מבינים דבר וחצי דבר ברכבים ו...?

רוב האנשים אינם צרכנים נכונים ו...?

 

אני לא מבין מה אתה מנסה להוכיח? שבגלל שיש למישהו כח ביד צריך לנצל אותו?


×
×
  • תוכן חדש...