Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דרור אז אתה אומר שאם אני קניתי רכב במחיר מופקע אז כאשר אני אמכור אותו אני צריך להתחשב בשאר האוכלוסיה שמעוניינת בספורטיבית ולמכור בזול?

אני אשמח אם תקח יוזמה ותתחיל, אני אצטרף מאוחר יותר.

 

אני אומר שמלכתחילה לא היית צריך לקנות רכב במחיר "מופקע" כי הרי עם הוא "מופקע" כלשונך למה קנית אותו?

לדוגמא אני הזמנתי לפני חודשיים קורסה opc מהחברה אז אם אני אטפל בה כראוי בדגש אטפל ולא שיפורים/תוספות ייחודיות.

אוכל לדרוש 30k מעל המחירון? במידה וכן עשית לי את היום.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

את הרכב שלי קניתי במחיר שנראה לי הגיוני והייתי מוכן לשלם עבורו, ולא הוא לא היה קרוב למחירון.

אני לא עדיין לא נביא אבל אתה יכול לנסות למכור קורסה OPC ב30K מעל המחירון ואם תצליח אז עשיתי לך את היום ואם לא אז אתה תרד במחיר עד שתמכור :wink:

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

חחח אז תחליט הגיוני או מופקע?

אין לי בעיה לשלם מחיר מכירון עבור רכב/להוסיף מעט על רכב מאוד מאוד שמור ומלוקק.

אך ההגיון אומר שרכב שמור זה מכירון ורכב לא שמור זה מתחת למכירון,ולכן המצב שרכב לא שמור נמכר במחירון ורכב שמור אוטומטית מרקיע שחקים לא הגיוני.

פורסם

את האמת שבאופן כללי אין לי שום בעיה לשלם מעל מחיר המחירון,אבל יש גבול והוא נחצה.

 

מה היה לפני כמה שנים כשמחירון YAD2 לא היה קיים??

למה נלחמו בו בעלי בפיאט קופה?כי הוא לא אומר כלום?

 

פתאום הגיע הילד החדש [YAD2] ומתמחר את רכבי הספורט במחירונים הגיוניים יותר [גם לטעמי אגב] אז הישראלי המכוער חושב "דרשתי 10K מעל מחירון לוי יצחק ועכשיו יש לי לגיטימציה לדרוש 10K מעל המחירון החדש" :shock:

 

אני עדיין לא מבין למה ספורטיביות חדשות יחסית נמכרות [יש כמה דוגמאות כאן בפורום] במחירון לוי יצחק ומטה והסבתות נמכרות במחירי שוק שלא קשורים לאף מחירון.

אולי כ הבעלים שלהן חושבים שהקונה צריך לשלם על תיקונים שנעשו באופן רטרואקטיבי,הרי אחרי כל התיקונים הללו הרכב הוא ממש 2013 :lol:

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

זה לא התיקונים כמו השיפורים, זה פה צינורות שזורים, ושם דוד פתוח חדש, ופילטר אוויר חדש, וצמיגים חדשים אוחזים, ג'נטים חדשים, קוילאובר חדש, וזה יכול להיות עוד 200 אלף דברים.

 

שיבוא הבנאדם הראשון שיגיד לי ש306 GTI6 שווה 18 אלף מחירון, או XSI 8 שסתומים שווה יותר מ16, זה לא רכבים ששווים 15 אלף, כי הם מתקדמים יחסית ומפוארים (סלון עור מלא, בקרת אקלים, ABS, שתי כריות אוויר לפחות, קסנון מקורי בחלק מהמקרים), מושקעים לגילם רוב המקרים, נוסעים ומתנהגים מעולה, אותה התנהגות ופידבק שמעלה כמיהה ברכבים החדשים, ואת זה רק RS קאפ הצליחה ליצור בעשר שנים האחרונות.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

בוא אני אסביר לך,

מכוניות ספורטיביות הם רכבי נישה, קונים אותם אוכלוסיה מסויימת וקטנה שמבינה את הצורך בלהנות מ A ל B.

רוב בעלי המכוניות האלה יודעים שבשביל להנות בראש שקט צריך להשקיע מזומנים, הרכבים מתוחזקים ברמה גבוהה יותר מהנורמה

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

עד כאן אני מסכים שרכב ספורטיבי עם נתונים טובים ושמור אמור לקבל מחירון +-++.

 

רכב שמור בעל נתונים טובים עם תוספות שמצדיקות את המחיר אמור לעלות את המחיר ב 10/15

למה?

את זה תבין ברגע שתקנה רכב במחירון- ותרצה ליישר קו/לשפר.

אתה תשלם בכל מצב, פשוט לפעמים שווה לקנות רכב שכבר טופל ושופר.

 

אגב, הסתייגות קטנה- כשחיפשתי אאודי,גולף,איביזה טורבו

לא הבנתי למה המחיר של הגולף כל כך גבוה,אני מדבר על גולף סטנדרט וגולף משופרת.

בסופו של דבר מצאתי אאודי משופרת עם מלא תוספות במחיר של גולף סטנדרטית+-.

מה יש בגולף שאין באאודי אני עדיין לא יודע.

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם

כל הנקודות ברורות לחלוטין אבל מפספסות לגמרי את השאלה.

 

 

למה רכבים ספורטיביים שעולים יותר נמכרים מתחת למחירון הנמוך ביותר בשוק?

 

במגאן אין כריות אויר וABS?הן כולן באופן גורף לא משופרות?וכולן כמובן עולות 3 ש"ח בחודש לאחזקה?

נראה לי שלא.

 

ואני אחזור ואגיד [כי כנראה זה לא ממש ברור],אני לא נגד תשלום גבוהה מהמחירון והרכב שיירכש הוא לא הספורטיבית הראשנה שלי.

 

אגב דבר מעניין ששמתי לב אליו,הלאון 20VT לפני מספר חודשים פורסמו כמעט ללא יוצא מן הכלל במחירים הגיוניים יחסית.

הגיע איזה גאון שדרש 70K+ על הרכב [עדיין מפורסמת סביב 65K כיום] ופתאום הפלא ופלא כולם דורשים 60K צפונה :?

אני מניח שכולם נזכרו לטפל ברכב+לשפר אותו בעשרות אלפי שקלים:? :?

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

לאון דור 1 ב-60K-70K זה לא ריאלי. זה כבר מגרד מחיר של לאון MK2.

 

לדעתי זאת שיטת מצליח, יש הרבה אנשים שמפרסמים במחיר גבוהה מאד ומנסים לראות כמה הם יכולים להשיג על הרכב. זה נהפך לטרנד בשוק הזה.

 

לפני מעל לשנה הלכתי לראות לאון קופרה MK2, עד היום היא מפורסמת ביד 2.:lol:

פורסם
זה לא התיקונים כמו השיפורים, זה פה צינורות שזורים, ושם דוד פתוח חדש, ופילטר אוויר חדש, וצמיגים חדשים אוחזים, ג'נטים חדשים, קוילאובר חדש, וזה יכול להיות עוד 200 אלף דברים.

 

שיבוא הבנאדם הראשון שיגיד לי ש306 GTI6 שווה 18 אלף מחירון, או XSI 8 שסתומים שווה יותר מ16, זה לא רכבים ששווים 15 אלף, כי הם מתקדמים יחסית ומפוארים (סלון עור מלא, בקרת אקלים, ABS, שתי כריות אוויר לפחות, קסנון מקורי בחלק מהמקרים), מושקעים לגילם רוב המקרים, נוסעים ומתנהגים מעולה, אותה התנהגות ופידבק שמעלה כמיהה ברכבים החדשים, ואת זה רק RS קאפ הצליחה ליצור בעשר שנים האחרונות.

 

זה בדיוק העניין עם הסבתות.

פותח השרשור - אתה יכול למצוא מכונית זולה יותר ולא משופרת, אבל כשתרצה לשפר (אם בכלל), תצטרף לשלם פי שתיים ממה שהיית משלם על רכב כזה שכבר שופר (כי ערך שיפורים תמיד נמוך יותר).

אם תשמע כמה אני רוצה על הסבתא שלי, אתה תקבל ויברציות.

אם תשמע כמה השקעתי על הרכב, אתה תגיד שאני משוגע.

עניין של פרופורציות. :)

 

מכונית ספורטיבית חדשה תמכר בפחות מהמחירון כדי להיות יותר אטרקטיבית לקהל הקונים, לפחות לדעתי.

ולמי שאמר שהמחירון אמור להיות לרכב מלוקק - אתה טועה. המחירון אמור להיות לרכב ממוצע בשנתון הזה - ולו בגלל שבארץ אנשים לא מטפלים במכוניות שלהם ולכן המחירון נמוך במחירונים (זה משוקלל). אם בעל הרכב השקיע בו הרבה, הגיוני שירצה מעל המחירון. זה גם עניין פסיכולוגי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

רק שתדעו שבארה"ב וגם באירופה יש פחות חשיבות לשנתון ומודל הרכב, אם הק"מ נמוך והיד נמוכה הוא יימכר כמה אלפי דולרים מעל למחיר הממוצע גם אם חצי שנה אח"כ יש כבר דגם חדש עם ק"מ גבוה יותר.

אני לא אומר שמחירים הלאונים הוא מוצדק אבל מה צריכים לעשות בעלי הלאונים שיש להם רכב באמת שמור ומטופל עם יד וק"מ נמוכים?? האם זה הוגן למכור רכב כזה במחיר שנמכרת לאון עם יד וק"מ גבוהים יותר?

אין בעיה למצוא לאון ב40-50 אלף ש"ח, רק קח בחשבון שהיישור קו יכול בקלות לעבור את ה10,000 ש"ח במידה והרכב לא טופל כראוי ו/או הבלאי גבוה.

פורסם

חומר לאוהבי קונספירציות - מציאות בזולולנד - ארץ ביבשת אחרת שם יש מחירון בשם כהן יעקב ולמתחרה קוראים יד לא ראשונה:

 

המחירון משרת את אדוניו ומפרנסיו ועל כן -

- חביבות הליסינג זוכות למחירון גבוה כדי לעזור להשחיל מכוניות משומשות במחיר טוב.

- ספורטיביות שנוטות להתרסק ולהגנב זוכות למחיר נמוך כדי לעזור לחברות הביטוח...

 

מזל שאנחנו חיים בארץ מתוקנת!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

גם מחירון yad2 שאמור להתבסס על מחירי מכירה בפועל לא נראה לך הגיוני?

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

לא אמרתי את זה.

אבל זה נראה לך הוגן שרכב שמור עם נתונים טובים יימכר באותו מחיר של רכב עם נתונים פחות טובים פחות ושמור?

המצב די דומה גם בשוק הרודסטרים. תראו את השוק של הZ3, כבר איזה שנתיים המחיר נשאר אותו דבר ואני עוד לא מדבר על ה2.8 או הצורות המתקדמות יותר.

פורסם

אני לא מבין על מה הוויכוח,

הרי ברור שהמחירון של יצחק לוי נכון, אם משקללים פנימה את מצב הרכב,גילו,קילומטרז' וכו,רכבים ספורטיווים אחרי 10 שנים לא אמורים להיות שווים הרבה כסף.

רק פרמטר אחד שכח להכניס מר לוי,שחלק מהדגמים נמכרו במספרים זעומים והמחירון אינו מייחס כלל חשיבות לנדירותם בשוק.

Porsche 944 turbo

פורסם

תיראה, אם כולם מפרסמים במחירים כאלה, סימן שיש ביקוש. אין הסבר אחר.

 

אני אביא לך דוגמא מעולם הסלולר, תכנס לאתר יד 2 ותיראה בכמה נמכרים מכשירים פופולריים. ברוב הפעמים הם יעלו לך 200-300 שקל פחות ממחיר של חדש. מחיר אידיוטי לחלוטין, שחשבתי שאין שום סיכוי שיקנו בו, אבל הפלא ופלא, מסתבר שהישראלי הממוצע קונה, וקונה הרבה.

 

הישראלי הממוצע רוצה כאן ועכשיו, והוא מוכן גם לשלם על זה הרבה. תהיה חכם, תמתין בסבלנות, ובסופו של דבר תמצא בתקווה רכב ספורטיבי מטופל, ובמחיר הגיוני.


×
×
  • תוכן חדש...