Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא אמרתי את זה.

אבל זה נראה לך הוגן שרכב שמור עם נתונים טובים יימכר באותו מחיר של רכב עם נתונים פחות טובים פחות ושמור?

המצב די דומה גם בשוק הרודסטרים. תראו את השוק של הZ3, כבר איזה שנתיים המחיר נשאר אותו דבר ואני עוד לא מדבר על ה2.8 או הצורות המתקדמות יותר.

 

 

השאלה הופנתה לשי :wink:

 

ברור לחלוטין שרכב שמור צריך להמכר במחיר גבוהה יותר,אך כשנקודת הבסיס גבוהה מאוד זה מאבד הגיון לחלוטין.

 

לגבי כל עניין השיפורים,אני לא זוכר אם כתבתי או לא אבל אני מתמקד בקליאו ספורט דור 2 וWRX.

בראשונה לא ראיתי אחת "משופרת" אלא סטנדרטיות שמורות מאוד.

 

הWRX זה כבר משהו אחר,רובן משופרות ובעליהן דורשים בהתאם רק שגם כאן לא הכל ורוד,רובן משופרות בחובבנות [נוסעות עם צפונה ל300 כ"ס ועם גיר סטנדרטי שבקושי מחזיק 220 כ"ס] ומלאות בקומבינות.

המחיר שנדרש לWRX משופרת בטעם דורשים בקלות גם 25K מעל במחירון כשמחיר השיפורים לא גבוהה בהרבה מכך אם בכלל.

הWRX הבאמת סטנדרטיות גם הן לא מקופחות ומכיוון שהן סטנדרטיות גם פה דורשים מחירים מאוד גבוהים,כל אחד מוצא למה הרכב שלו שווה 10-25K מעל המחירון :?

 

עוד נושא שעלה הוא כמה הרכבים נדירים,WRX נדירה??

ולמיטב דעתי הקליאו נמכרה במספרים גדולים בהרבה מהמגאן,יש הסבר למצב ההזוי שם?

 

אין לשכוח שמדובר ברכבים ספורטיביים,אז הם לא נמצאים על הכבישים כמו קורולות אבל הם לרוב יעבדו קשה בהרבה מהקורולה הממוצעת וידרשו אחזקה קפדנית,את כל זה המוכרים מעדיפים לשכוח.

 

אשמח לשלם מעל המחירון [כל מחירון!] לרכב ששווה את זה, אבל אני לא אשלם 10-30K מעל המחירון כי הבעלים עלה פוליש ווקס כל שבועה!

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

אני היחיד שמוצא את ההתעסקות ב"מעל המחירון/מתחת למחירון" משעשעת?

 

אולי כדאי להסתכל על המחירים הנדרשים מול האלטרנטיבה?

 

max132 עשה בשכל.

בדק שלוש אלטרנטיבות (אאודי סיאט וVW) ומצא שהמחיר של האאודי היה הכי אטרקטיבי.

מזה אנו למדים שהמחיר המבוקש על הגולפים היה כנראה מופרז.

אבל לזה אין שום קשר למה שמופיע במחירון זה או אחר.

 

לגבי ההתנהגות של המחירון בקליאו ספורט החדשות יותר (2008+) - לדעתי יש לזה קשר לכך שרכבים חדשים / רכבי הדגמה נמכרו ע"י היבואן בהנחות יפות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אתה יכול להסתכל על זה כהתעסקות במחירונים,אך זאת רק דרך אחת.

 

אני שואל את עצמי פשוט-"קליאו ספורט בת 10-11 שווה 40-45K כשמגאן ספורט נמכרת ב75-80K"?

 

את האמת שכל ההתעסקות הזאת התחילה כששמתי לב למחירי הספורטיביות החדשות יותר,לפני כן הייתי די שלם עם ההחלטה שעשיתי לשלם מעל [הרבה מעל] למחירון,מאותו רגע זה פשוט גרם לי להרגיש אידיוט,אני מנסה לברר אם בצדק או שלא :-)

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

אתה לא מבין - מי שיש לו 80K יקנה את המגאן, כי היא קניה מצוינת.

אך מי שיש לו 40K לא יקנה אותה.

 

"למטה", ברמות המחירים הנמוכות, הביקוש גבוהה יותר (כי יותר אנשים יכולים להרשות לעצמם) ולכן השחיקה פחותה.

 

מה עוד, שאתה לא מצפה שהמחיר ישחק עד ל-0 עגול, לכן איפשהו השחיקה יורדת עוד יותר.

 

 

ולהוא עם ה-OPC, אם עוד שנה היא תהיה שווה במחירון 90K, אתה מוזמן למכור לי אותה ב-120K (שלושים K מעל מחירון, כן?).

משכנתא זה קל

פורסם
השאלה הופנתה לשי :wink:

 

אין שום מחירון שמבוסס על מחירי עסקאות בפועל.

אולי יש כזה שמבוסס על הצהרת המוכרים.

זה משהו אחר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אין שום מחירון שמבוסס על מחירי עסקאות בפועל.

אולי יש כזה שמבוסס על הצהרת המוכרים.

זה משהו אחר.

 

וכמו שאנחנו מכירים את עם ישראל שהוא הכל חוץ מפרייאר המחיר שמוכרי הרכב מצהירים עליו גבוהה ממחיר המכירה בפועל,משמע ששווי הרכב נמוך יותר מהמופיעה במחירון?יש תקווה?

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

אין לי ספק בזה.

מדובר פה בעיניין של כבוד!

 

היה צריך לעשות סקר של קונים - לא של מוכרים. היית מגלה שני כוכבים בפלאנטות שונות.

(שלא יהיה ספק - הרוב קונים "מציאה"...)

 

ובלי קשר לנ"ל - על מכונית טובה שווה לשלם מעל...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

תראו אני חושב שהויכוח הזה הוא דיי מיותר הרי ברגע שיש מי שמוכן לשלם תמיד יהיה מי שמוכן למכור-זה בערך הבסיס של הכלכלה.

אני לא חושב שיש רכב אחד במדינה שתוחזק כפי שהייה צריך להיות מתוחזק ושווה 20k-40k מעל מחירון ולא משנה מה תגידו.

רכבים משופרים זה כבר נושא אחר וכל אחד יחשוב עם עצמו עם הוא מוכן להשקיע עוד כסף על אותו "שיפור".

 

 

לבחור שאמר שרכב שמור לא צריך להימכר כמו רכב לא שמור-ברור! הרכב הלא שמור צריך להימכר מתחת למחירון ולא שהרכב השמור יימכר ב20K מעל? מהיכן ההיגיון הזה!?

 

בתור אחד שקנה רכב ספורטיבי חדש אני מודע שאני הולך להפסיד (והמון) כסף במכירה אבל מה לעשות רכב זה לא השקעה ומי שחושב שכן,אז ברוך הבא למציאות...

 

דרך אגב אני לא מצפה שתהייה שחיקה ל-0 חלילה וברור שעם הזמן השחיקה יורדת וכשהרכב חדש אזי השחיקה היא הגבוה ביותר אבל מה הקשר בין זה לבין מכירה מעל המחירון ב20k??? (אגב בצד המוכר ברור לי שכל אחד מוכן למכור ב1000% מעל המחירון-אבל תהיו הוגנים עם עצמכם)

 

המחירון אמור לשקלל בתוכו את דגם הרכב בתוספת נתונים פרטניים: יד,ק"מ,תאונות,תוספות מקוריות מהחברה. מעבר לזה מי שנפשו חשקה ברכב משופר שיבושם לו,דרך אגב אני לא מכיר מישהו שחייבו אותו לשפר את הרכב/לשים מערכת מולטימדיה ב12K אז קחו בחשבון שאם יש תוספות ב40K לא תקבלו את זה חזרה (המציאות כואבת...)

 

לעומת זאת,אני לא חושב שישנה בעיה לשלם מעל המחירון במידה וזוהי מציאה אך בואו נהייה מציאותיים כל הרכבים ביד 2 מתוארים יותר טוב מאיך שהם יצאו מהמפעל לפני אי אלו שנים, כאילו כל אחד הוא איזה בעל מוסך שכל חייו סובבים סביב אותו הרכב.

פורסם

אין ספק שהמחירון של יד 2 הרבה יותר ריאלי אבל לפי דעתי אלה שמחפשים את הרכבים השמורים באמת עושים טעות כשהולכים לפי המחירונים ולא לפי מצב השוק האמיתי, כלומר בכמה באמת נמכרו רכבים דומים, הרי מאז ומתמיד המחירון של לוי יצחק לא היה קשור למציאות בכל מהנוגע לספורטיביות. זה לפחות מה שהנחה אותי כשחיפשתי לפני שלוש שנים לאון טורבו..

פורסם

 

 

 

ולהוא עם ה-OPC, אם עוד שנה היא תהיה שווה במחירון 90K, אתה מוזמן למכור לי אותה ב-120K (שלושים K מעל מחירון, כן?).

 

איך אני אוהב הגזמות במידה והרכב יספוג ירידת ערך של 35% בשנה אז זה בסדר נו באמת.

 

מעבר לכך אני מסכים שכדאי ושווה לשלם מעט מעל המחירון עבור רכב שטופל כראוי (מציאות מעוותת אבל ככה זה בארצנו הקטנטונת) ולו למען ראש שקט ובכדי לא לקנות בטעות רכב שחוק,שעבר התעללות קשה במחירון-אך זה לא העניין,מדובר על מחירים שהם לא פחות מ"מופקעים" צר לי,אך זאת נק' המבט שלי.

 

אגב אני חיפשתי במשך כמה חודשים רכבים ספורטיביים יד 2 שמורים,השקעתי המון זמן ואלו ששמורים כראוי ואני מדגיש כראוי ולא משופרים רוצים מחירים פשוט מגוחכים כך שלבסוף קניתי רכב חדש רק כי לא הייתי מוכן לשלם מחירים שכאלו.

פורסם
אין ספק שהמחירון של יד 2 הרבה יותר ריאלי אבל לפי דעתי אלה שמחפשים את הרכבים השמורים באמת עושים טעות כשהולכים לפי המחירונים ולא לפי מצב השוק האמיתי, כלומר בכמה באמת נמכרו רכבים דומים, הרי מאז ומתמיד המחירון של לוי יצחק לא היה קשור למציאות בכל מהנוגע לספורטיביות. זה לפחות מה שהנחה אותי כשחיפשתי לפני שלוש שנים לאון טורבו..

 

אני אשמח מאוד אם תוכל להגיד לי איך אפשר לדעת באמת בכמה נמכרים הרכבים? איפה ניתן לקבל נתון שכזה? לפי הבנתי יד 2 זה בולשיט כי ניתן לפרסם לדוגמה: 100 פ'גו 307 ולדרוש מיליון שקל ואחרי זה לסמן שהם נמכרו זה אומר שזה נכון?

פורסם
תראו אני חושב שהויכוח הזה הוא דיי מיותר הרי ברגע שיש מי שמוכן לשלם תמיד יהיה מי שמוכן למכור-זה בערך הבסיס של הכלכלה.

אני לא חושב שיש רכב אחד במדינה שתוחזק כפי שהייה צריך להיות מתוחזק ושווה 20k-40k מעל מחירון ולא משנה מה תגידו.

רכבים משופרים זה כבר נושא אחר וכל אחד יחשוב עם עצמו עם הוא מוכן להשקיע עוד כסף על אותו "שיפור".

 

 

לבחור שאמר שרכב שמור לא צריך להימכר כמו רכב לא שמור-ברור! הרכב הלא שמור צריך להימכר מתחת למחירון ולא שהרכב השמור יימכר ב20K מעל? מהיכן ההיגיון הזה!?

 

המחירון אמור לשקלל בתוכו את דגם הרכב בתוספת נתונים פרטניים: יד,ק"מ,תאונות,תוספות מקוריות מהחברה. מעבר לזה מי שנפשו חשקה ברכב משופר שיבושם לו,דרך אגב אני לא מכיר מישהו שחייבו אותו לשפר את הרכב/לשים מערכת מולטימדיה ב12K אז קחו בחשבון שאם יש תוספות ב40K לא תקבלו את זה חזרה (המציאות כואבת...)

 

לא כ"כ מסכים איתך ואסביר מדוע.

קח דוגמא את הלאון טורבו שנת 2005. מחירון לוי יצחק לפני שקלול עומד על 38,000 ש"ח.

הלאונים שנמכרות סביב המחיר הן לאון 4 שנת 2002, לאון שנת 2003 או לאון 2004-2005 עם 200,000 ק"מ ויד גבוהה.

עכשיו לגבי השקלול, אם תשקלל סתם לדוגמא יד 4/5 ו140,000 ק"מ לעומת יד 2 ו95,000 ק"מ תגלה שההבדל הוא 2,000-3,000 ש"ח בין שני הנתונים. היד והק"מ הנמוכים מעלים רק ב1,000 ש"ח מהמחירון לפני שקלול.

בפועל ההבדל בין שני רכבים כאלה יכול להיות יום ולילה מבחינת המצב שלהם וגם מבחינת היישור קו.

פורסם
לא כ"כ מסכים איתך ואסביר מדוע.

קח דוגמא את הלאון טורבו שנת 2005. מחירון לוי יצחק לפני שקלול עומד על 38,000 ש"ח.

הלאונים שנמכרות סביב המחיר הן לאון 4 שנת 2002, לאון שנת 2003 או לאון 2004-2005 עם 200,000 ק"מ ויד גבוהה.

עכשיו לגבי השקלול, אם תשקלל סתם לדוגמא יד 4/5 ו140,000 ק"מ לעומת יד 2 ו95,000 ק"מ תגלה שההבדל הוא 2,000-3,000 ש"ח בין שני הנתונים. היד והק"מ הנמוכים מעלים רק ב1,000 ש"ח מהמחירון לפני שקלול.

בפועל ההבדל בין שני רכבים כאלה יכול להיות יום ולילה מבחינת המצב שלהם וגם מבחינת היישור קו.

 

תראה אני לא יודע בדיוק איך עובדת הנוסחה שלפיה פועל המחירון,אך במידה והמחירון לא משקף אכן צריך לפעול לשינויו.

ולכן אני מאמין שעל מכוניות שמורה מאוד ראוי לשלם מעל המחירון אבל לא 20K-40K סורי זה פשוט לא נתפס,המחירון עד כדי כך מעוות??

פורסם
אני אשמח מאוד אם תוכל להגיד לי איך אפשר לדעת באמת בכמה נמכרים הרכבים? איפה ניתן לקבל נתון שכזה? לפי הבנתי יד 2 זה בולשיט כי ניתן לפרסם לדוגמה: 100 פ'גו 307 ולדרוש מיליון שקל ואחרי זה לסמן שהם נמכרו זה אומר שזה נכון?

 

פורומים (לדוג' פורום STI, פורום PSI, פורום VAG וכו').

מה שאתה אומר נשמע הגיוני אבל בפועל המחירון של יד 2 הרבה יותר ריאלי מלוי יצחק, לפחות בכל הנוגע לספורטיביות.

הירידות ערך של לוי יצחק פשוט לא מחוברות למציאות ואתן לך עוד דוגמא: לפני כחצי שנה מכרתי את הלאון קופרה של אחי שנת 2008.

אם הוא היה קונה לפי לוי יצחק ומכר לפי לוי יצחק, הוא היה מפסיד יותר מ70,000 ש"ח!! (הרכב נקנה כשהוא שנתיים על הכביש עם 26 אלף ק"מ ונמכר שלוש שנים מאוחר יותר עם 61,000 ק"מ).


×
×
  • תוכן חדש...