Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לשרשור שפתחתי לפני כמה ימים http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=470269

יש לי רנו טוויינגו. לאחר בדיקה התברר שהמשאבת מים הלכה. גררתי את הרכב למוסך.

בעל המוסך אמר לי בבוקר שהמחיר יהיה סביבות 800 שקל ושאם יהיה צפוי להיות גבוה יותר הוא יתקשר אלי. כעבור שעתיים וחצי התקשרתי לשאול איך התיקון מתקדם והתשובה הייתה שעדיין מחפשים את החלק בתל אביב, בסדר. בצהרים אני מקבל טלפון שאגיע לקחת את הרכב ושאכין 1250 שח לתשלום:shock:. עניתי שסיכמנו על 800 ושאם המחיר יהיה גבוה יותר אתעדכן עוד לפני התיקון או קנית החלק. המוסכניק ענה לי שזה כבר נעשה, החלק היה יקר משחשב(לטענתו 590 שח למשאבת מים חדשה, ושנשברו לו 3 ברגים שהיו חלודים-טיעון שהיה מוזר לי מאחר שהרכב מתוחזק ושמור ואין בו חלודה לא בפח ולא במנוע). התווכחתי ובוסף סגרנו על 1200 שח.לטענתו זה עוד מחיר זול. אני ממש מרגיש מרומה.

המחיר נשמע הגיוני?

פורסם

בגדול לא בסדר שמהמוסך לא התקשרו לעדכן אותך בהתאם.

 

אבל נגיד שהוא היה מתקשר מה היית עושה?

 

הרי האוטו לא נוסע וחלק ממנו גם כבר מפורק לצורך התיקון...

 

מה שאתה כן יכול לעשות זה שתבקש את כרטיס העבודה של האוטו ותקח את הכרטיס למוסך אחר ולבקש הצעת מחיר וכך תדע האם המחיר ששילמת סביר או לא.

פורסם

אתה צודק שהיה צריך להתקשר, אבל גם אם היה מתקשר לא היתה לך ברירה.

 

אם היית מפרק משאבת מים בעצמך, ברכב שמילאו בו פעם מים במקום נוזל קירור, היית רואה מה זה ברגים חלודים. טוב עשה המוסכניק שהחליף אותם בחדשים.

 

למרות שאנשים חושבים כל הזמן שמרמים אותם, לא תמיד עובדים עליך ויש גם אנשים ישרים.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

נשמע מחיר יקר מאוד אבל כשהאוטו אצלו ומפורק הוא יכול לדרוש מה שהוא רוצה.

 

מדובר בלא הרבה עבודה ובמשאבה פשוטה. אני מציע שתבקש לראות חשבונית של המשאבה כי יש סיכוי טוב שהיא עלתה הרבה פחות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אתה צודק שהיה צריך להתקשר, אבל גם אם היה מתקשר לא היתה לך ברירה.

 

אם היית מפרק משאבת מים בעצמך, ברכב שמילאו בו פעם מים במקום נוזל קירור, היית רואה מה זה ברגים חלודים. טוב עשה המוסכניק שהחליף אותם בחדשים.

 

למרות שאנשים חושבים כל הזמן שמרמים אותם, לא תמיד עובדים עליך ויש גם אנשים ישרים.

 

יש אנשים ישרים.

מנסיון רב שנים עם מוסכים הבעיה היא פחות חוסר יושר ויותר חוסר מקצועיות שגורם לעלויות מנופחות. דיאגנוזה שגויה שגורמת לתיקונים מיותרים,תיקונים פרטצ'יים שלא מחזיקים הרבה זמן ,עבודת שוליות בני 14 וכו'.

פורסם
בגדול לא בסדר שמהמוסך לא התקשרו לעדכן אותך בהתאם.

 

אבל נגיד שהוא היה מתקשר מה היית עושה?

 

הרי האוטו לא נוסע וחלק ממנו גם כבר מפורק לצורך התיקון...

 

מה שאתה כן יכול לעשות זה שתבקש את כרטיס העבודה של האוטו ותקח את הכרטיס למוסך אחר ולבקש הצעת מחיר וכך תדע האם המחיר ששילמת סביר או לא.

 

כיעקרון אני לא חושב שזה לעניין להציב בפני הלקוח עובדה של עוד 50% תשלום.

הייתי מצפה שיעדכן אותי כשהוא שאל וענו לו שמשאבת מים לרנו טווינגו עולה 590 שח-לטענתו

הבחור עשה עליי עקיצה חד פעמית.

פורסם

לצערי - זה נראה מצב קלאסי של ניצול הלקוח, היות והרכב עומד קרוב לוודאי מפורק וממתין לחלק במוסך.

אני מבין את ההתמרמרות שלך. זה באמת לא בסדר שהמוסך לא הודיע לך מיידית על השינוי בתעריף. גם אז - ספק אם היה בידך לעשות משהו (הן לא נראה לי שאת המשאבה המקורית היה ניתן להחזיר, ואם כן - בוודאי היה נדרש תשלום על פירוקה והרכבתה מחדש).

אני מקווה לפחות שהעבודה בוצעה כראוי, ושהבעייה שלך ברכב הגיעה לידי פתרונה.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...