Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

 

כמו שאתם יודעים ריסקתי את הקרסול, ועברתי ניתוח לאיחוי העצמות. בניתוח דחפו לי 9 ברגים ופלטה. מחר אני אמור להוריד את התפרים ולהחליף לגבס נורמלי.

 

האם הרגל תיראה שונה? האם אני אראה את הברגים אחרי שהנפיחות תרד? האם אני אראה כמו מהונדס גנטית?

 

הדבר הזה כואב?

 

תודה למי שלצערי ולצערו יש ניסיון.

 

אלרואי.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

לא תראה כלום אבל תרגיש את זה בעיקר בחורף. דאג לבקש אישור רפואי כי תצפצף בכל הבדיקות הביטחוניות.

 

יש סיכוי טוב שיוציאו לך את הפלטה והברגים עוד כמה חודשים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

1. תרגיש טוב, והחלמה מהירה.

2. תשאל את סטיב אוסטין.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לא תראה כלום אבל תרגיש את זה בעיקר בחורף. דאג לבקש אישור רפואי כי תצפצף בכל הבדיקות הביטחוניות.

 

יש סיכוי טוב שיוציאו לך את הפלטה והברגים עוד כמה חודשים.

 

זה לא נכון. לא מצפצפים מזה (אא"כ יש לך רסיסים, שזה לא המקרה פה).

בנוסף, ברגים ופלטינות לא מוציאים אם אין סיבה. מלכתחילה שמים אותם במקומום שהגוף לא יכול להחלים לבד. לפתוח שוב, ולהבריג הכל החוצה זה סיכון גם בגלל החלשה מבנית של העצם (פתאום יש חורים ריקים) וגם הסתכנות בזיהום שלא לצורך.

תראה שונה? כנראה שלא. כן יהיו לך צלקות איפה שחתכו. יש אנשים שכואב להם יותר, יש שפחות ויש כאלה שבכלל לא. תצטרך לחכות ולראות. בחורף, אם מלכתחילה כואב לך, יכאב לך יותר.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני קיבלתי אישור כזה לפני שהוציאו לי את המוטות מהרגל (אחד בירך ואחד בשוק כתוצאה מנפילה לא מוצלחת מעץ כשהייתי נער).

 

היום משום מה נוטים להוציא פלטות וברגים במקומות שיכולים לעמוד בזה. אין לי מושג מה השיקולים בעד או נגד אבל אני לא היחיד ששלפו לו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אמי נפלה לפני 5 שנים ושברה את האמה שלה. לאחר בדיקה התברר שאין מנוס משימוש בפלטינה.

חיצונית לא רואים דבר, אבל כשממששים את האיזור בהחלט ניתן להרגיש את הברגים. בחילופי מזה"א היא מתלוננת על חוסר נעימות.

עקב הצטברות נוזלים במרפק שהחלה לאחרונה, בקרוב מאוד היא תנותח שוב, הפעם במטרה להוציא את הפלטינה. הניתוח הזה הוא אמבולטורי ואינו כולל אשפוז כלשהו.

 

זה כל המידע שאני יכול לתרום לך בנושא.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

חברים, ראשית תודה רבה לכולכם. שנית, הייתי היום בבית החולים לצורך הסרת תפרים וקיבוע ע"י גבס חדש המותאם הליכה. הרופא אמר לי שאצטרך להיות עם הגבס עוד חודש ואז מורידים אותו.

 

לגבי שאלת הסרת הפלטינות - הוא אמר שמשאירים אותן אם אין צורך להוציא. כלומר אם הן לא לוחצות/מכאיבות לא מוציאים. טוב.

 

היום התקשר אליי מישהו בשם איציק, שטען שהוא אחד מבעלי האולם, ובתחילה היה נחמד, וטען ששלח לי זר פרחים לבית החולים. לא קיבלתי אחד כזה. לאט לאט הוא התחיל להאשים אותי בזה שהרסתי את החתונה והרסתי את השמחה. לבסוף הוא אמר "לא יפה שאתה חושב על תביעה כנגד האולם" והטיח בי האשמות לפיהן הייתי שיכור וכי אני מצולם עם כוס ביד בעת הנפילה, אשר לדבריו היתה מלאה במשקה אלכוהולי משהו בשם פאג'. אין לי קשר לאלכוהול ואני לא שותה אלכוהול בכלל. התעצבנתי ואמרתי לו זה מס' הטלפון של עוה"ד שלי, דבר איתו, פה השיחה נגמרת.

 

חצוף. בשיחה עם בעל האולם, בשם עוזי, הוא טען שהוא הבעלים היחידי ואין איתו אף אחד המוגדר כבעל האולם. האיציק היחיד הוא שף העובד באולם.

 

נו שוין. אם הוא יתקשר שוב אגש לתחנת המשטרה בה אני מתנדב ואגיש נגדו תלונה.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

לי זה נשמע שהאיציק שדיברת איתו הוא חוקר של הביטוח. שים לב לעניין.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אני מסכים עם המגיב מעלי. אני מציע להגיש את התלונה כבר עכשיו, זה עשוי להוריד אותם מהגב שלך הרבה יותר מהר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני גם באותו סיפור. ריסקתי את שורש כף היד בסקי לפני שלושה שבועות. לפני שבוע נתחו והתקינו פלטינה וברגים.

לא מוציאים אלא אם כן יש סיבה טובה לכך. עוד שבוע מורידים גבס ונראה מה יצא.

פורסם

קודם כל תודה לכולם.

 

שנית, נגד מי אני אמור להגיש את התלונה? בעל האולם לא מכיר את מי שהתקשר אלי, ומי שהתקשר היה מחסוי. האם אני צריך להגיש כנגד הביטוח והאולם? רק נגד הביטוח? רק נגד האולם?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
זה לא נכון. לא מצפצפים מזה (אא"כ יש לך רסיסים, שזה לא המקרה פה).

בנוסף, ברגים ופלטינות לא מוציאים אם אין סיבה. מלכתחילה שמים אותם במקומום שהגוף לא יכול להחלים לבד. לפתוח שוב, ולהבריג הכל החוצה זה סיכון גם בגלל החלשה מבנית של העצם (פתאום יש חורים ריקים) וגם הסתכנות בזיהום שלא לצורך.

תראה שונה? כנראה שלא. כן יהיו לך צלקות איפה שחתכו. יש אנשים שכואב להם יותר, יש שפחות ויש כאלה שבכלל לא. תצטרך לחכות ולראות. בחורף, אם מלכתחילה כואב לך, יכאב לך יותר.

 

 

 

מצפצף ועוד איך. לא כל בורג אבל פלטות גדולות מצפצפות בשערים (לא בידניים). אני אנסה לחפש את האישור שהיה לי אצל ההורים שלי. בכל זאת כבר יותר מ 20 שנה שאני בלעדיהן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אלרואי רפואה שלמה ומהירה.

 

. קח עורך דין לטיפול בעניין האולם והביטוח. דע שהם לא פרייארים ואת השיחה הראשונה מהחוקר כבר קיבלת, כך שהם צעד לפניך.

 

לגבי הפלטינות, מחליפים כל 100 אלף ק'מ או שלוש שנים, מה שבא קודם. :wink:

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...