Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנוגע לבחור שהתקשר אלייך - לדעתי לגבי תביעה כבר תשכור לך עורך דין (אלא אם יש כבר) ותעביר אליו את כל הפרטים של מה שקרה באותו הערב, של מה ששתית ואם אתה לא שותה אלכוהול אז בכלל (רק קצת קשה להוכיח זאת).

אני היתי חושב להשתמש בתוכנת הקלטות אבל אתה צריך להודיע לבחור על הקו שאתה מקליט אותו - זה החוק אם אני לא טועה.

אם אפילו צריך - קח את הוידאו של האירוע אם אפשר לראות שם משהו..זה יעזור לך בתביעה.

 

לגבי צפצופים - בהחלט יהיו לך כשתעבור בשערי ביטחון - הם מכוונים (כל אחד באיזור הסיכון שהוא נמצא) לדרגה מסויימת של גודל מתכת ככה שהם מזהים כל מיני גדלים, ייתכן שבשער אחד לא יצפצף ובשני כן. אז תוציא לזה גם אישור שיהיה עלייך תמיד

Opel Adam S 2017

פורסם

אתה צריך להודיע אם אתה מקליט עו"ד (בהנחה שאתה יודע שהוא עו"ד). בעל אולם / סוכן מתחזה / כמעט כל אחד אחר, תקליט כאוות נפשך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בדר"כ לא מוציאים את הפלטינות (פלטות,ברגים) מהאיזור. זה סתם עוד ניתוח ומסכן את האיזור המטופל.

בתור אחד שיש לו 28 ברגים ופלטות קטנות בלסת.. (ניתוח אורטו) ואגב זה לא מצפצף. :wink:

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
אלרואי רפואה שלמה ומהירה.

 

. קח עורך דין לטיפול בעניין האולם והביטוח. דע שהם לא פרייארים ואת השיחה הראשונה מהחוקר כבר קיבלת, כך שהם צעד לפניך.

 

לגבי הפלטינות, מחליפים כל 100 אלף ק'מ או שלוש שנים, מה שבא קודם. :wink:

 

בנוגע לבחור שהתקשר אלייך - לדעתי לגבי תביעה כבר תשכור לך עורך דין (אלא אם יש כבר) ותעביר אליו את כל הפרטים של מה שקרה באותו הערב, של מה ששתית ואם אתה לא שותה אלכוהול אז בכלל (רק קצת קשה להוכיח זאת).

אני היתי חושב להשתמש בתוכנת הקלטות אבל אתה צריך להודיע לבחור על הקו שאתה מקליט אותו - זה החוק אם אני לא טועה.

אם אפילו צריך - קח את הוידאו של האירוע אם אפשר לראות שם משהו..זה יעזור לך בתביעה.

 

לגבי צפצופים - בהחלט יהיו לך כשתעבור בשערי ביטחון - הם מכוונים (כל אחד באיזור הסיכון שהוא נמצא) לדרגה מסויימת של גודל מתכת ככה שהם מזהים כל מיני גדלים, ייתכן שבשער אחד לא יצפצף ובשני כן. אז תוציא לזה גם אישור שיהיה עלייך תמיד

 

אתה צריך להודיע אם אתה מקליט עו"ד (בהנחה שאתה יודע שהוא עו"ד). בעל אולם / סוכן מתחזה / כמעט כל אחד אחר, תקליט כאוות נפשך.

 

לגבי ההקלטות - על פי חוק האזנות סתר - כאשר צד אחד לשיחה יודע שהוא מוקלט (קרי אני, או הוא) ההקלטה כשרה. ההקלטה לא כשרה כאשר צד ג' מקליט ללא ידיעת שני הצדדים המשוחחים.

 

שנית, יש לי עו"ד. תודה רבה לכולכם, עזרתם לי מאוד! אני מאוד אוהב ומעריך את כל החברים פה. יישר כח!

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
קודם כל תודה לכולם.

 

שנית, נגד מי אני אמור להגיש את התלונה? בעל האולם לא מכיר את מי שהתקשר אלי, ומי שהתקשר היה מחסוי. האם אני צריך להגיש כנגד הביטוח והאולם? רק נגד הביטוח? רק נגד האולם?

התלונה היא נגד החוקר הפרטי. תאמר שהתקשר מתחזה ואיים עליך. יכול להיות שימושי כשוט נגד חברת הביטוח.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...