Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

כשמנקים את האוטו מה הדרך הטובה ביותר ליבש אותו (מבחינת אפקטיביות ומינימום סיכוי לשריטות)? האם ה-"ג'ילדה" עדיין הבחירה הטובה ביותר? או שיש כבר מחליף יותר טוב?

 

:wink:

פורסם

פעם הייתי מייבש עם ג'ילדה מסורתית, כיום עם 2 מגבות מקרופייבר, אחת להסרת המים המצטברים על הרכב בשטיפה והשניה כדי לתת ייבוש והברקה אחרונים ללא סמני מים.

 

לגבי שריטות וכדומה- אין מנוס, בסופו של דבר הכל שורט (יותר נכון משאיר סוורלים על הצבע, לא שריטות עמוקות).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
פעם הייתי מייבש עם ג'ילדה מסורתית, כיום עם 2 מגבות מקרופייבר, אחת להסרת המים המצטברים על הרכב בשטיפה והשניה כדי לתת ייבוש והברקה אחרונים ללא סמני מים.

 

לגבי שריטות וכדומה- אין מנוס, בסופו של דבר הכל שורט (יותר נכון משאיר סוורלים על הצבע, לא שריטות עמוקות).

 

ומנסיונך המקרופייבר יותר טוב?

פורסם

מצטרף להמלצה על שימוש במיקרופייבר...

בניגוד לשאר האפשרויות בשוק היתרון הבסיסי של המיקרופייבר זה שלרוב לכלוך ואבק נכנסים ונתפסים בתוך המגבת

ולא נשארים על פני המגבת ועל ידי כך אתה מצמצם בצורה משמעותית את הסיכוי לשריטות.

 

שים לב שמיקרופייבר לא נועד כדי לספוג מים ולכן יהיה צורך לעבור עם שתי מגבות.. אחת להסרת רוב המים והשנייה יבשה לצורך יבוש סופי של הרכב.

דיטיילר בנשמה...

מוכן לעזור בכל שאלה, בעיה ומה לא

פורסם

אוקיי, וסתם שאלה, האם מטלית מייקרופייבר כמו של סנו עושה את העבודה:

 

002165.jpg

 

 

 

או שיש משהוא יותר מותאם לרכבים :roll: ?

פורסם

קשה לי להגיד לך אם זה מספיק טוב.. זה גם משהו סובייקטיבי יש סיכוי שזה מספיק טוב.

לצורך הנושא אתה מעוניין שהסיבים יהיו ארוכים יחסית כדי ל"לכלוא" את הלכלוך פנים בזמן השימוש.

 

יש מיליון סוגי מגבות מיקרופייבר ומקומות טובים יותר לרכוש אותן מאשר בסופר הקרוב לביתך.

יש מלא חברות שכביכול מייצרות מגבות מיוחדות לרכב ותוכל למצוא מלא אופציות טובות ופחות טובות בשוק.

אני אישית הבאתי את המגבות שלי מארה"ב.

דיטיילר בנשמה...

מוכן לעזור בכל שאלה, בעיה ומה לא

פורסם
סתם עבודה קשה. המטליות האלה סופגות מים מהר מאוד. כן אפשר לסחוט אותן אבל כל תהליך הייבוש יהיה מייגע.

 

האם זאת לא המטרה שלנו ?

 

לספוג כמה שיותר מים במהירת הרבה ביותר ?

 

עם המגבת סופגת הרבה מים, היא לא לוקחת אותם מהשמיים אלה מהרכב שאותו אנו רוצים לייבש.

פורסם
סליחה אם לא הייתי ברור. התכוונתי שמהר מאוד המטלית ספוגה במים ויכולת הייבוש מתפוגגת.

 

אז מה אתה ממליץ?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
סליחה אם לא הייתי ברור. התכוונתי שמהר מאוד המטלית ספוגה במים ויכולת הייבוש מתפוגגת.

 

אוקי עכשיו יותר ברור :wink:

 

נ.ב : יש לך המלצה למשהו זול, אחר ושעובד בצורה הטובה ביותר ביחס לאחרים (כמובן בגדר המחיר הנתון * 30 * ש''ח )

פורסם

יוסי צודק,לכן אני קניתי 2כאלה,עושות אחלה עבודה ולא יקרות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מגבת מיקרופייבר ייעודית לייבוש, עם יכולת ספיגה גדולה, היא אכן הטובה ביותר לטעמי.

אלו של סנו מצויינות לשטיפה רצפה לאחר גריפת המים, כמו שאמרו מעליי הן בעלות קיבולת ספיגה נמוכה מאוד.

פורסם

שמע אני הזמנתי מגבת של dodo והמטלית של סנו עדיפה,לרכב כמו פנדה מספיקות 2מטליות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...