Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה אני נתקל בבעיות בהתנעה שמופיעות ונעלמות באקראי.

אני מסובב את המפתח אחרי הקשת הקוד, בכל פעם בדיוק אותו דבר. אחת לבערך 15 פעמים, הרכב לא מתניע.

המערכות החשמליות כן נדלקות (נורות דשבורד, מערכת סאונד, אורות חיצוניים) אבל המנוע לא משמיע שום קול (זה לא שיש נסיון הצתה של מצליח, או לפחות לא נשמע ככה).

אני מנסה כמה פעמים ברצף וזה נכשל. אני חוזר לרכב אחרי 5 דקות ופתאום זה עובד ואז שבוע שלם זה יכול לעבוד בצורה מושלמת עד שזה חוזר שוב.

 

מדובר על מאזדה MX5 שנת 2008 במצב סטוק (בלי שום שיפורים מיוחדים) עם עלוקה\קודן.

 

למישהו יש מושג? מה לבדוק?

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

כשזה קורה, יש כשל מכאני כלשהו? או שאתה אפילו לא שומע את הסטרטר בכלל מגיב?



 

אם מדובר בכשל אלקטרוני החשודים הראשונים יהיו מצבר ומערכת מיגון.

 

הייתי ניגש לבדיקת עומס התנעה וטעינה ורואה אם המצבר שלך מתקרב לסוף שלו.

 

עד כמה שזכור לי אם המצבר נותן מתחת ל80 אמפר בזמן התנעה - היכולת שלו להתניע את הרכב פחות או יותר נגמרה.

 

זה קרה לך בעיקר בבוקר כשממש קר? - יכול להיות שבמהלך ה5 דקות האלה שאתה מדבר עליהן גם יצאה טיפה שמש? אני מתאר לעצמי שאם כל שאר המנגנונים כן עובדים ברכב, יכול להיות שבזמן הזה אחד הרכיבים התחמם מספיק ומה שתפס אותו השתחרר - זה במידה ולא מדובר במצבר גמור.

 

שאלות נוספות הן אם בזמן התנעת הרכב אתה שומע רעשי חיכוך שלא שמעת בעבר? ההתנעה ארוכה יותר וקשה יותר מבדרך כלל?

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לי זה מריח כמו מע' מיגון.

 

כדי לבדוק אותה - קפוץ לבית קוברה בתל אביב.

הם פתוחים גם בשישי.

מומלץ לתאם קודם בטלפון.

 

הם שם אלופים במערכת שלהם.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

פתח את הסוויצ וחכה 5 שניות עד שהמנוע יסים את הדיאגנוסטיקה העצמית ורק אז תניע. מעבר לזה שזה הדבר הנכון לעשות, לפעמים לוקח למיגון כמה שניות להתנתק.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

כשזה קורה, יש כשל מכאני כלשהו? או שאתה אפילו לא שומע את הסטרטר בכלל מגיב?



 

אם מדובר בכשל אלקטרוני החשודים הראשונים יהיו מצבר ומערכת מיגון.

 

הייתי ניגש לבדיקת עומס התנעה וטעינה ורואה אם המצבר שלך מתקרב לסוף שלו.

 

עד כמה שזכור לי אם המצבר נותן מתחת ל80 אמפר בזמן התנעה - היכולת שלו להתניע את הרכב פחות או יותר נגמרה.

 

זה קרה לך בעיקר בבוקר כשממש קר? - יכול להיות שבמהלך ה5 דקות האלה שאתה מדבר עליהן גם יצאה טיפה שמש? אני מתאר לעצמי שאם כל שאר המנגנונים כן עובדים ברכב, יכול להיות שבזמן הזה אחד הרכיבים התחמם מספיק ומה שתפס אותו השתחרר - זה במידה ולא מדובר במצבר גמור.

 

שאלות נוספות הן אם בזמן התנעת הרכב אתה שומע רעשי חיכוך שלא שמעת בעבר? ההתנעה ארוכה יותר וקשה יותר מבדרך כלל?

 

 

 

לא שומע את הסטרטר מגיב בכלל, אחרי החצי סיבוב הראשון שמפעיל את כל מערכות החשמל בעצם לא קורה כלום.

 

זה קורה בלי יותר מידי קשר לטמפרטורה (למשל בלילה שאין שום שינוי בטמפרטורה בין ניסיון אחד לשני)

 

אין רעשים חדשים וההתנעה (כשהיא כבר כן עובדת) מרגישה כמו התנעה רגילה לגמרי.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

מכיוון וגם אני נתקלתי בבעיה זו ברכב מבית מאזדה, אשמח אם תוכל לשתף אותנו בפתרון התעלומה.

Regevz

פורסם

מסכים עם גנאדי - ככול הנראה הקודן "עייף". האופן שבו העסק עובד הוא שהקודן מנטרל "עלוקה" שיושבת במקום נסתר ואלחוטי. מסיבה כלשהי, אחת ל- הקודן שלך לא מנטרל את העלוקה ולכן לא מניע.

 

כאמור - גש לספק המיגון.

פורסם

תחילה יש לבדוק את מערכת המיגון, קודנית/אזעקה יתכן ויש כשל במערת המיגון שמנתק את הסטרטר.

 

אם מערכת המיגון תקינה, אז הבעיה יכולה להיות או בסטרטר עצמו או בממסר של הסטרטר או בסוויץ.

 

יש לבדוק אם בזמן הבעיה אם מגיע מתח לסלונואיד של הסטרטר ומשם להתקדם הלאה.

×
×
  • תוכן חדש...