Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ראשית - תודה.

אם כבר עכשיו המחיר משתולל ?! מעניין מה יקרה ביום התשיעי.

הבעיה שלך היא כמה שהוא לא ישתולל אתה תשלם כל סכום.

בכל מקרה,כסף קטן הנאה גדולה.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם יש לך פנסים ישנים והם לא ממש שבורים - תמיד אפשר לחדש באין ברירה אחרת.

ליטוש ולכה, בגדול, יחזירו לבקליות הישנות את השקיפות שלהם. אם יש סדקים - אפשר להדביק ואז ציפוי עליון יעזור לשמור על החוזק.

לא אידאלי, אבל כאמור - זה בתור מוצא אחרון אם אין ברירה.

 

אסף.

פורסם
ראשית - תודה.

אם כבר עכשיו המחיר משתולל ?! מעניין מה יקרה ביום התשיעי.

 

זה זול יחסית תן הצעה שווה גם 130 $ ותנסה לפנות למוכר במייל אולי יש לו כמ סטים למכירה

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

בטח היה אצל שיטרית במסגר

אין עוד מלבדו חבר צוות פיברקאלב יעוץ בשיקום רכב אספנות

יצור צינורות ברקס ממתכת במחיר לכול כיס ניקוי חול עד גודל גנט

פורסם

זא לא כל כך מישתולל. אם תשים לב לרשימת המצעים תראה שיש שלשה מתענינים רציניים.

צאחר ואתה לא גר באממריקה, לך אין הרבה ברירות. ואם זה מה שתוקע את הרכב, אז אתה חיב לקנות את זה.

לדעתי, מה שאתה צריך לעשות הוא זה- שים לך שעון מעורר לכמה דקות ליפני שהמיכרז מיסתים. ישם מקסימום אדיר, אפילו שזה הרבה יותר מההצעה הכי גבוה באותו רגע, שים את ההצעה, אבל אל תאשר אותה. חכה עם האישור עד ל10 שניות האחרונות ואז אשר את ההצעה וקווה שאתה המשוגע היחיד באותו רגע. אני הייתי שם משהוא כמ 213$

אגב, שים לב, נידמה שהוא דורש כתבת אמריקאית. וא יש לך בעיה עם זה דבר איתי

אריה

פורסם

אריה תודה!

אני מתכונן לשים גם יותר ממה שכתבת .

הפנסים קשים להשגה וזה יהיה שווה כל מחיר, העניין הוא שהאמריקאים לא מפותחים (אני מקווה שהם לא נכנסים אלינו לפורום:lol:).

יש עוד 9 ימים והם כבר נלחמים אחד בשני.

בצורה כזו מה יהיה בסוף?

יאללה . נחכה בסבלנות ונראה .

צביקה מרגלית

פורסם

יש את האתר CAR-PART.COM

הוא מחפש בכל מגרשי הפירוקים בארה"ב

מדרג לך לפי מחיר ואפשר לעשות CHAT ישר עם המגרש בשעות הפעילות.

מצאתי לך לפחות 8-10 מגרשים שיש להם את זה.

 

יש לך אפילו מגרש שמוכר 10$ לפנס בלבד (בלי התושבת)

 

http://car-part.com/cgi-bin/search.cgi

 

תריץ חיפוש ותופתע.. בהצלחה !

רביב

car-part-com.JPG

פורסם
יש את האתר CAR-PART.COM

הוא מחפש בכל מגרשי הפירוקים בארה"ב

מדרג לך לפי מחיר ואפשר לעשות CHAT ישר עם המגרש בשעות הפעילות.

מצאתי לך לפחות 8-10 מגרשים שיש להם את זה.

 

יש לך אפילו מגרש שמוכר 10$ לפנס בלבד (בלי התושבת)

 

http://car-part.com/cgi-bin/search.cgi

 

תריץ חיפוש ותופתע.. בהצלחה !

רביב

 

אתר חמוד,

איך אפשר לראות תמונה של הפריטים ??

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
אתר חמוד,

איך אפשר לראות תמונה של הפריטים ??

 

אופיר

 

אתה צריך לבקש את זה מהמגרש. ברוב המקרים הם ערוכים לזה אבל תמיד.

אם זה 10$ אפשר להמר אם אין תמונה, אבל מעל 100$ הייתי מתעקש

ברוב המקרים שלחו לי תמונות מיד

פורסם

כבר אמרנו שהאמריקאים לא מפותחים?

http://www.ebay.com/itm/60-61-62-63-...sories&vxp=mtr

ההצעה נפתחה ל- 9 ימים בסך של 65 סנט

כל כך הרבה זמן לסיום והם כבר נלחמים בינם לבין עצמם.

בקצב הזה נראה לי שיהיה צורך ברכב של ברינקס כדי לשחרר את הפנסים.

בכל מקרה , תודה רבה לכל העוזרים בתקווה ש"הר הבית יהיה בידינו"

צביקה מרגלית

פורסם
כבר אמרנו שהאמריקאים לא מפותחים?

http://www.ebay.com/itm/60-61-62-63-...sories&vxp=mtr

ההצעה נפתחה ל- 9 ימים בסך של 65 סנט

כל כך הרבה זמן לסיום והם כבר נלחמים בינם לבין עצמם.

בקצב הזה נראה לי שיהיה צורך ברכב של ברינקס כדי לשחרר את הפנסים.

בכל מקרה , תודה רבה לכל העוזרים בתקווה ש"הר הבית יהיה בידינו"

 

:mm_yeah: מחזיקים לך אצבעות

יוני מ"יוני אופנועים" בירושלים 0505244105

פורסם
יש את האתר CAR-PART.COM

הוא מחפש בכל מגרשי הפירוקים בארה"ב

מדרג לך לפי מחיר ואפשר לעשות CHAT ישר עם המגרש בשעות הפעילות.

מצאתי לך לפחות 8-10 מגרשים שיש להם את זה.

 

יש לך אפילו מגרש שמוכר 10$ לפנס בלבד (בלי התושבת)

 

http://car-part.com/cgi-bin/search.cgi

 

תריץ חיפוש ותופתע.. בהצלחה !

רביב

 

רביב תודה על האתר!!

מצאתי שם חלקים שבאיביי אין בכלל!

 

וצביקה שיהיה בהצלחה עם הפנסים.

פורסם

אז ---

מכיוון שהיתה הרבה התעניינות והיו לי המון פניות לעזרה , אני מרגיש צורך לעדכן על ההתפתחויות והסיום.

אז הופניתי ע"י קרני להצעה שקפצה פתאום ב EBAY כשהיא פתוחה ל - 9 ימים האמריקאים כמו אמריקאים התחילו להשתולל בהצעות כבר בהתחלה .

ההצעה נסגרה ב- 4.3.13 ב 4.00 לפנות בוקר.

מכוונים שעון מעורר לרבע שעה לפני שעת הסיום , והמזל הרע ,, אין אינטרנט. מריטת עצבים , התקשרות לתמיכה , דקה לפני הסיום והאינטרנט חוזר. ההצעה נכון לאותו רגע 185$ ואני ממהר לתת הצעה עם LIMIT 253$ , מונה השניות רץ ואין שום הצעה , ואני בתחושה שזהו , זה שלי. ובשניה האחרונה לסיום קפצה הצעה של 258$.

במר יאושי השלמתי עם ההפסד ואכלתי את עצמי שלא נתתי LIMIT יותר גבוה.

סיפרתי לכול מי שיכולתי על ההפסד הצורב , ואז קרה הבלתי יאומן (תופעה שעדיין לא נתקלתי בה).

אני חוזר מסיור חמישי חופשי , פותח את ה E-MAIL שלי ומוצא את הדואר הבא:

 

Dear zvika52,

 

Hi, you were number two bidder on these tailights of mine at $253.00, Im getting ready to list another set Im putting together today that are better than that last set that sold. Wondering if you would like to buy them ? Let me know, Thanks,Jon

- 67427belair

תשובה חיובית מהירה , לפני שיתחרט.

סוף טוב , הועבר תשלום עבור הפנסים , והר הבית בידינו.

ושוב תודה לכולם על שיתוף הפעולה.

צביקה מרגלית

פורסם

בוקר טוב צביקה ,שמח עבורך,אכן חוויה לעבור את תהליך חיופש ומציאת החלקים,בהצלחה בשיפוץ

עופר בן צבי


×
×
  • תוכן חדש...