Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חרשתי כמעט בכל האפשרויות שיש וכמעט נואשתי

אני בתהליך שיפוץ של שברולט סברבן / פרנקלין 1966

לא מצליח למצוא בשום אתר שהגעתי אליו פנסים אחוריים.

אם מישהו מהפורום מסוגל לכוון אותי , אודה מאוד.

מצרף את תמונת הפנס.

100_9997.jpg

צביקה מרגלית

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חרשתי כמעט בכל האפשרויות שיש וכמעט נואשתי

אני בתהליך שיפוץ של שברולט סברבן / פרנקלין 1966

לא מצליח למצוא בשום אתר שהגעתי אליו פנסים אחוריים.

אם מישהו מהפורום מסוגל לכוון אותי , אודה מאוד.

מצרף את תמונת הפנס.

100_9997.jpg

 

 

 

תנסה כאן, מבטיח להשיג כל דבר.

 

http://www.prousechev.com/Parts.aspx

 

בהצלחה!

פורסם

היי

אני מציאה לך לחפש באיביי רכב כמו שלך למכירה וליצור קשר עם המוכר ולשאול אותו אם הוא יכול לעזור לך איפה להשיג חלקים , תפנה בנימוס תחמיא לו קצת על הרכב שלו ותספר לו שאתה מישראל ויש לך רכב כזה ו בלה בלה בלה ,ככה אני עושה עם הרכבים שלי , בהצלחה

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם

צביקה ידידי, גומי אטימה כבר מצאתי לך אל ייאוש נאתר גם את השאר.

שם המשחק, סבלנות :lol:

שבת שלום

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

זה לא הכי עוזר כי זה כבר נמכר, אבל זה אומר שיש מידי פעם וכדאי לך לעשות חיפוש מידי פעם ולמצוא איזו מכירה באי ביי,

 

http://www.ebay.com/itm/1960-1966-Chevrolet-GMC-Suburban-Carryall-Panel-Truck-Taillights-Lenses-Signals-/280973987862?hash=item416b5ad016&item=280973987862&pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr

 

 

so far so good so what

פורסם

cr1052.jpg

cr1052.jpg

 

Zoom

 

 

 

60-66 SUBURAN/PANEL TRUCK TAIL LIGHT LENS GASKETS

 

1960-66 Tail Light Lens Gaskets: Reproduction of the original tail lamp lens gaskets for use on 1960-66 Suburban and panel models. Manufactured to exact factory specifications

פורסם

ניסיתי לחפש קצת באינטרנט כדי לראות אם אני יכול לעזור, מסתבר שזה חלק נדיר שאינו מיוצר על ידי אף אחד.

האפשרות היחידה זה לחפש משומש בארץ או בחו״ל או יותר נכון למצוא רכב לפירוק ולהוריד את הפנסים.

ממה שהבנתי שנת 60 עד 66 יתאימו.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

ראשית - תודה.

אם כבר עכשיו המחיר משתולל ?! מעניין מה יקרה ביום התשיעי.

צביקה מרגלית


×
×
  • תוכן חדש...