Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת אגזוז


irork
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום שלום

אני מעוניין להחליף את מערכת הפליטה מהסעפת ועד הקצה. מישהו יכול להמליץ על איש אגזוזים באזור פ"ת כפר סבא לצורך בניה מחדש של מערכת כזו?

בעבר היה בכפר סבא - אגזוזי כפר סבא שעשה דברים כאלו, אבל הוא נסגר.

תודה

פורסם

טוב. לאמנון - בפעם האחרונה שהייתי אצלו, אין יכולת לכופף צינורות. כלומר אם אתה ממש צריך לבנות משהו במיוחד

אז עדיף ללכת לסלינס בחולון. אצלו עשיתי צינור חדש מהסעפת. עבודה טובה ומחיר סביר.

פורסם
לחברי הפורום שלום

אני מעוניין להחליף את מערכת הפליטה מהסעפת ועד הקצה. מישהו יכול להמליץ על איש אגזוזים באזור פ"ת כפר סבא לצורך בניה מחדש של מערכת כזו?

בעבר היה בכפר סבא - אגזוזי כפר סבא שעשה דברים כאלו, אבל הוא נסגר.

תודה

 

נסה אצל "אלי רדיאטורים" באזור התעשייה בכפר סבא.

פורסם
לחברי הפורום שלום

אני מעוניין להחליף את מערכת הפליטה מהסעפת ועד הקצה. מישהו יכול להמליץ על איש אגזוזים באזור פ"ת כפר סבא לצורך בניה מחדש של מערכת כזו?

בעבר היה בכפר סבא - אגזוזי כפר סבא שעשה דברים כאלו, אבל הוא נסגר.

תודה

 

קצת דרומה באזור התעשיה ברחובות

רוני אגזוזים

ממליץ

פורסם
חלילה לא רוצה להעליב, אבל להחליף מע' פליטה במכון לרדיאטורים זה קצת כמו להזמין דגים בשיפודיה...

*ט.ל.ח

 

חלילה, גם אני לא רוצה להעליב, אבל כדאי שתפרגן למי שנותן תשובה לשאלה ובודאי יודע מה הוא עונה. וזה היה באנדרסטייטמנט. לא חייבים להכניס הודעה לפורום אם אין מה לכתוב לעניין.

פורסם
טוב. לאמנון - בפעם האחרונה שהייתי אצלו, אין יכולת לכופף צינורות. כלומר אם אתה ממש צריך לבנות משהו במיוחד

אז עדיף ללכת לסלינס בחולון. אצלו עשיתי צינור חדש מהסעפת. עבודה טובה ומחיר סביר.

 

סתם שתדעו, סלינס גם מייצר מיטות עיסוי!:shock: אבל בכל זאת הוא אלוף בהתאמות ויש לו חשיבה מחוץ לקופסה.

 

 

+1

נדב

פורסם

אני לא יודע לאיזה רכב אתה עושה ,

 

אני עשיתי למוסטנג שלי מהחיבור של הheaders ועד לקצה האגזוז אצל

איציק ראובני ברעננה ,

ועל הצליל לפחות יכולים להעיד תושבי הסביבה.. :roll:8):lol:

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

YHS חלילה, גם אני לא רוצה להעליב, אבל כדאי שתפרגן למי שנותן תשובה לשאלה ובוודאי יודע מה הוא עונה. וזה היה באנדרסטייטמנט. לא חייבים להכניס הודעה לפורום אם אין מה לכתוב לעניין.

 

אפרגן או לא למי שאבחר.

ההודעה הזו היא דעתי, וטוב שהיא שונה משלך.

ורק שתדע: במקביל להודעה שלחתי לו ה"פ עם נתון רלוונטי, רק חבל שכתבת ב(מ/י)הירות את דבריך אלו.

אושר ובריאות.

פורסם

בפתח תיקוה יש לך אפשרות לעשות זאת אצל אבי פרטס חפש בגוגל כתובת מדויקת הוא נימצא בקריית אריה אני עשיתי אצלו והמחירים הגיוניים ויש לו את כל הציוד לבצע התאמות לרכבים .

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

פורסם

אני רוצה להודות לכל מי שנתן לי המלצות,הפורום הוא מקום חשוב ומקבץ הרבה אנשים, אין ספק שאנשי הפורום הם אנשים טובים ויקרים שכוונתם רק לעזור. לכולנו מכנה משותף שמאחד .

עם הזמן שיצא לי לבלות במוסכים, אני מאמין ששני אנשים יכולים ללכת לאותו בעל מקצוע עם אותה עבודה, אחד יכול לצאת מרוצה והשני לא. הכל יחסי ובהתאם לרמת הציפיות. לכן אני גם לא יתלונן אם התאכזבתי מבעל מקצוע שמישהו המליץ לי עליו, אני פשוט לא יחזור אליו.

תודה וערב נעים

אורן

×
×
  • תוכן חדש...