Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי הסאב-וופר ניקל,הרי הוא סדרה של 2003 הנקראתhe2 לארץ הבאנו את האלמנט עם שני סלילים 2 אום,ההספק כמו שנאמר 400 וואט rms עובד היטב בתיבות אטומות בס חזק עמוק ואיכותי.לגבי המפגש אם היה מתואם איתי הייתי בא בכיף,בכל אופן צפיתי בתמונות יישר כח! אשתדל לבוא למפגש הבא.

פורסם
לגבי הסאב-וופר ניקל,הרי הוא סדרה של 2003 הנקראתhe2 לארץ הבאנו את האלמנט עם שני סלילים 2 אום,ההספק כמו שנאמר 400 וואט rms עובד היטב בתיבות אטומות בס חזק עמוק ואיכותי.לגבי המפגש אם היה מתואם איתי הייתי בא בכיף,בכל אופן צפיתי בתמונות יישר כח! אשתדל לבוא למפגש הבא.

באמת נראה מרשים, אני חייב לשמוע את זה, תודה על התשובה המלאה.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אגב,

כל מי שמעוניין בתמונה כלשהיא, בין אם שלו או לא, שישלח לי בפרטי כתובת אימייל ואני

אשלח לו אותן.

כל תמונה כ 400kb.

 

גל

פורסם

מצטער על האיחור בהעלאת התמונות :roll: .

אני חייב לציין, כל הכבוד שכל פעם מגיע מישהו חדש ובכל מפגש יש אפשרות לבדוק מוצרים חדשים שלא שמענו בעבר ולהשוות למוצרים אחרים, דבר שלא תמיד מתאפשר כשמעוניינים לקנות רכיבי אודיו לרכב.

גם השוואת התקנות ומערכות שונות זה פשוט משהו שממצה את כל עניין המפגש.

הנה כמה תמונות להנאתכם:

 

התקנה בסיאט טולדו של אחד מ-TEAM RF, התקנה יפה בהחלט.

norm_3298F1841B40441EB7217CE9EBA278F9.JPG

התקנה בסובארו אימפרזה של TEAM RF השני, 2 סאבים של רוקפורד! מפרק פגושים עצבני.

norm_EEAFC061D53942CAA603FF9747841ED9.JPG

 

 

גל הפאפארצי.

norm_5F81CC6D5DE640CD8AB779BBA0ADF0BD.JPG

 

 

הסאבים מחוץ לרכב למטרת צילומים.

norm_45DA3012DF514B5F812EE84B79D5DAA5.JPG

 

 

המגברים בתוך הסובארו.

norm_F0ABB631D8C440F5AB7A88AE763C0706.JPG

 

 

 

הרכב של מתן (פג'ו 206) מבפנים.

norm_BA40044689CD4A258304F6051FBC4726.JPG

פורסם

עוד...

 

הפג'ו מאחורה.

norm_F5D43E87D788479E88E169D3982DC876.JPG

 

 

 

מציבים את המכוניות במפגש.

norm_772C15C11B9148C6B771F4C3E007C7BB.JPG

 

 

ככה נראית הסיאט (אדומה) מבפנים.

norm_FB71C13EFB124471A3D055666587FFC3.JPG

 

 

 

המגבר BOSS החדש של גל שנמצא בתא הכפפות ומפעיל את הקומפוננט.

norm_B1C2DB98EBC94AC9B1A451F9458DC7F0.JPG

 

 

 

איך אפשר תמונה בלי רכיבי ההגברה, האקווליזר,קרוס והליין דרייבר של גל?

norm_6919C971554644D29F2A570F5AE064B0.JPG

 

 

המגבר וה-HU החדשים מהצד השני.

norm_F3C29C4F97D644039935428B40D3E76B.JPG

פורסם

רוצים עוד?

 

תמונת מכוניות (לדרבן את המפגש במרכז).

norm_259BB281AAFE427889FC61D069B89C93.JPG

 

 

 

עוד מכוניות...

norm_CE8C17A1A8F04499BB1C663CB2A5035E.JPG

 

 

חלק מהחבריה שהתפנו לצילומים.

norm_586C11067A6F428CA6583E12F8E75473.JPG

 

 

 

גל ומתן בודקים את המערכת בסיאט.

norm_E5552284674C43EABCDF8C0D117BD624.JPG

 

 

 

אדי בודק או מחבל במשהו.

norm_B5DF6CEF1CB543428EC7DCA3DD58FA18.JPG

 

 

 

ואיך אפשר בלי צילומי דוגמנות (נתפס בעין המצלמה).

norm_EE763ABEAF13461AB851789E32D3B716.JPG

 

 

מקווה שנהניתם, נפגש במפגש הבא! תבואו ואולי גם אתכם מישהו יצלם.

ניתן לראות את כל התמונות של כל המפגשים פה: http://my_hot_lancer.pic.co.il/

תסתכלו בצד אפשר לראות תאריכים של מפגשים שונים (אולי חוץ מאחד שאליו איחרתי).

פורסם
פאק !

שאני מסתכל על זה בזווית שונה

גל יחתיכת מגודל את נראה כמו שומר ראש !!! :snipersmi

 

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=17936

כן לא נראה לי שמישהו ייגע לו באוטו אחרי שהוא ייראה מי בעל הרכב...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...