Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של לאחר בחירות


roee
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 14 שעות, DareDevil כתב:

שמחה של פולנים שכזו..

התכוונתי לסבב לחימה ולא לסבב בחירות. למרות ששניהם בסבירות גבוהה לקרות לאחר הבחירות הנוכחיות..

 

לפני שנה החלפנו את כל הממשלה, חלק גדול מחברי הכנסת, כל וועדות הכנסת תוך כדי סבב לחימה גם בתוך הגבולות והערים וגם מול עזה.

 

למה אתה חושב שאי אפשר למנות רמטכ"ל ולעשות חפיפה באורך (במקרה הכי גרוע) חודשיים והמדינה תמשיך לעמוד?

 

לפני 14 שעות, DareDevil כתב:

6. ביטול התקנה לרישיון הסעה בתשלום

 

זה יקרה אולי כשהגיהנום יקפא.

אם מבטלים את זה - זה אומר שאין יותר משמעות למושג של "זכות ציבורית", וזכות ציבורית זה המדינה מוכרת לך אוויר, ב-250 אלף שקל.

 

לפני 12 שעות, ezuf כתב:

לא התכוונת במקרה ל פשארה ?

יעני פארש (לא זוכר את התרגום המדויק,ממילא המרוקאית שלי בעיקר קללות\דיבור רחוב :P)

 

זה לא ממרוקאית, זה מלשון Facade, כלומר החזית, מה שרואים. ובהקשר של המשפט - רק פסאדה זה אומר שזה רק מה שרואים, אין כלום מאחורה, "הכל דיבורים" ומשפטים דומים.

 

=========================

 

כשגרתי בפתח תקווה נסעתי כמעט תמיד בתחב"צ, בדירה הראשונה הייתה לי תחנת אוטובוס 150 מטר מהבית, ותחנה 200 מטר מהעבודה, וקו אחד.

בדירה השנייה הייתה תחנת אוטובוס 300 מטר מהבית ו-500 מטר מהעבודה, וקו אחד.

 

בשני המקרים העדפתי את התחב"צ למרות:

1. ברכב זה היה לוקח אפילו 20% פחות זמן - אבל 20% פחות זמן זה היה מתורגם ל-5-7 דקות הבדל במקרה הממש גרוע.

2. יש לי חנייה פרטית בעבודה.

3. החזקתי רכב ליסינג, בלי מגבלת קילומטרים, ומגבלת דלק דיי דמיונית שלא הגעתי אליה אף פעם.

 

כשזה Close enough, אנשים יעדיפו תחב"צ.

הבעיה היא שזה לא Close enough לרוב מוחלט של האנשים ברוב מוחלט של הסיטואציות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 22.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • m3x7r3m3

    2456

  • SlowRide

    1774

  • פינדר

    907

  • יבגניפ

    2826

לפני 8 דקות, m3x7r3m3 כתב:

הבעיה היא שזה לא Close enough לרוב מוחלט של האנשים ברוב מוחלט של הסיטואציות.

הטענה היא שאנשים מוכנים ללכת עד 400 מטר לתחבורה ציבורית, אם אני זוכר נכון. אישית אני הולך כבר שנים קצת יותר מזה.

וכן כמובן שזו היא בעיה, שנגזרת מתכנון עירוני דפוק. ע"ע חריש ושות'

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל יבגני בדקתי:

200 מטר מהבית לתחנת רכבת (כן, עד כדי כך קרוב, והיא לא מפריעה בכלל).

600~ מטר מהתחנת אוטובוס למשרד

הזמן יוצא לי בערך פי 2 מרכב, מבחינת עלויות, עכשיו בגלל מחירי הדלק יוצא טיפונת יותר זול, אבל בתכלס מחיר דומה (תלוי שימוש)

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

גם אני מעדיף להשתמש בתחבורה ציבורית, כי להגיע מהבית לעבודה זה 20 דקות ברגל לעומת חצי שעה באוטו בשעות שיא, ואין חניה קרובה למשרד. אני לוקח את הילד לגן ברגל בבוקר, ובשנת הלימודים הקרובה הוא יעבור לגן רחוק יותר אז ניסע איתו 2 תחנות באוטובוס, ומשם הליכת בוקר של חצי שעה לעבודה. אבל עם רכב? בחיים לא. זה עונש. אני רואה את ההורים בגן שמתקבצים עם המכוניות המשופשפות שלהם על המדרכה מול הגן וחוסמים את הרחוב ובא לי לבכות בשבילם. איך אפשר לחיות ככה? 

הבעיה שרוב האנשים לא חיים כמוני אלא בדיוק ההפך. כבר יש להם רכב, לפעמים 2, הם משלמים על אחזקת הרכבים והם ינצלו אותם ככל הניתן כי כמו שנאמר אם אי אפשר להספיק להוציא את הילד מהגן בזמן עם תחבורה ציבורית, זה לא שווה כלום.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • רעיון טוב! 2

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העולם לא שחור ולבן, פתרון אחד לא מתאים לכולם.
אבל.. צריך למצוא את האיזונים,  המדינה צריכה לייצר מערכת איזונים כך שכל אחד יבחר מה מתאים לו בהתאם למצב.
ברור אם בונים עוד מחלפים ועוד כבישים, ונותנים הטבות על מחיר הדלק ונותנים הטבות על החזקת רכב,
ומקצצים את ההחזרים בגין תחבורה ציבורית. 
אז נקודת האיזון להרבה אזרחים עוברת לטובת הרכב הפרטי,  
אבל אם התחבורה הציבורית תהיה זולה יותר, מהירה יותר , טובה יותר  .. אז נקודות האיזון תזוז לכיוון התחבורה הציבורית לעוד אנשים.
ולא צריך ש 100% מהאנשים יעדיפו לנסוע בתחבורה ציבורית 100% מהזמן.
אולי צריך עוד 5% שיעזבו את הרכב הפרטי לתמיד, ושעוד 20% יעברו 50% מהזמן שלהם לתחבורה ציבורית וכבר יהיה שיפור.

אבל אם מחליטים להוריד את הבלו בחצי שקל ומנסים להוריד אותו בעוד שקל, 
והרפורמה במחירי התחבורה הציבורית היא כזאת שצריך להיות רואה חשבון על מנת למצוא את ההוזלה.
ולחלק מהאנשים הם בעצם העלו את המחיר...אז מה עשינו?

הרי נוסעים מזדמנים הם אלו שיש להם רכב ומידי פעם מוותרים עליו על מנת לנסוע בתחבורה הציבורית.
דווקא לאלו נותנים 1 ש"ח הנחה על הדלק... וביטלו את הערך הצבור.. 
הרעיון כאילו לדחוף אותם ל 100% נסיעה בתחבורה הציבורית, בפועל דוחקים את המזדמנים מהתחבורה ומעודדים אותם לנסוע ברכב (הנחה של שקל לליטר).
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלת את התשובה שלך האנס?

קורולה לא נסע בתחבורה ציבורית.

 

אני רואה פה מלא טקסט, שאומר כלום ושום דבר. גם אף אחד פה בשירשור לא מייצג דעה בעד הרפורמה הזאת.

 

------

 

https://www.ynet.co.il/news/article/hkfahzvjc

ציטוט

רכבת לילה לנתב"ג: השיפורים הצפויים בקו ירושלים-הרצליה בשנה הבאה

לנוכח העומסים הכבדים בקו הרכבת שעובר בשדה התעופה, ברכבת ישראל ובמשרד התחבורה מתכוננים לשיפור השירות. בתכנון: שלוש נסיעות מדי שעה והוספת רכבות לילה.

שלוש נסיעות בשעה. שלוש.

 

בין העיר שלי לעיר שאני עובד בה יש 10 בשעה.

מדובר על שני ערים בסדר גודל של טיפה יותר מ 150K איש. ופה, כשיודעים שיש עומס. 3 נסיעות בשעה.

למה ההגבלה ל 3?

  • מצחיק 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין רחובות לת"א יש 2 רכבות בשעה.

נכון לעכשיו (הטענה שזה בגלל העבודות על חשמול המסילות) התדירות היא כזו: 2 רכבות בהפרש של 5 דקות ואז עוד 55 דקות לרכבת הבאה.

אז בפועל זו תדירות של רכבת בשעה וממש מעיק לתכנן ככה את היום, ברזולוציה של שעות.

  • רעיון טוב! 1

  

לפני 12 דקות, m3x7r3m3 כתב:

תשמע אני מסכים עם כל מילה ומילה שכתבת

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, David32 כתב:

קיבלת את התשובה שלך האנס?

קורולה לא נסע בתחבורה ציבורית.

 

 

למה ככה? 
דווקא נסעתי, פעם לפני כמה חודשים.
אבל הייתי צריך לקחת את הרכב הגדול, לנסוע 5 דקות לתחנה ביישוב הגדול יותר שנמצא צמוד.
להחנות אותו 5 מטר מהתחנה, כן זה יישוב כזה שיש קו ארוך של מדרכה פנויה תמיד לחנייה, ותחנת האוטובוס תופסת כמה מטרים ממנה.
להמתין 10 דקות לאוטובוס.
הנסיעה לתל אביב לקחה כ-40 דקות.. בתל אביב אספו אותי עם רכב.
בתכלס, היה יותר קצר לנסוע עם הרכב ישירות...אבל במילא היה כבר רכב אחד בתל אביב שהיה צריך לחזור הבייתה בסוף היום.
 

והילדים נוסעים די הרבה באוטובוסים, הבעיה שכמעט תמיד במייל האחרון צריך לאסוף אותם.
ולפעמים ב 20:00 בערב.. ולמרות שהם נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב, לפי מוביט יקח להם שעה וחצי לחזור.
 

וזה בסדר, תחבורה ציבורית לא אמורה להתאים ל-100% מהאוכלוסייה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

הבעיה זה לא ישובים קטנים, הבעיה זה שבן אדם שגר בנתניה או חדרה וצריך להגיע לת"א לוקח לו אותו זמן בתחבורה ציבורית כמו ברכב עם הפקקים.

אז בטח שהוא יעמוד בפקק במיזוג באוטו שלו, יש לו חניה מסודרת בעבודה, הוא לא צריך לעבור מאוטובוס לאוטובוס ולהמתין בשמש/גשם עד שיגיע האוטובוס, לרכבת, וברכבת לעמוד דחוס בין קיטבג של חייל למזוודות של אנשים שנוסעים לנתב"ג.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • רעיון טוב! 1

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, SlowRide כתב:

להגיע לת"א

זו עוד בעיה. שהתחב"צ בארץ מתוכנן כאילו כולם צריכים להגיע אל\מ ת"א.

לת"א אתה תגיע, גם אם לא בשיא הנוחות, בזמן סביר.

אבל יש עוד כמה מליונים שגרים מחוץ לת"א ועובדים מחוץ לת"א ונדיר ביותר שיוכלו להשתמש בתחב"ץ.

כמו שכתבתי קודם, כשעבדתי בפ"ת, עיר מרכזית וגדולה שהיא מוקד תעסוקתי חשוב, והייתי צריך להגיע מרחובות, עיר של 150K תושבים, זה היה בלתי אפשרי לעשות את זה בתחב"ץ.

גם כשעבדתי באיירפורט סיטי, שבמקרה נמצאת ליד שדה"ת הבינלאומי היחיד בישראל, התחב"צ לשם לא שמיש.

כנ"ל בעבר כשגרתי ביהוד ועבדתי בהרצליה.

כל אלו ערים מרכזיות ומוקדי תעסוקה ולא "חורים" בפריפריה. והתנועה בינהן סותמת את הכבישים במרכז.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

  

לפני 12 דקות, m3x7r3m3 כתב:

תשמע אני מסכים עם כל מילה ומילה שכתבת

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, פינדר כתב:

כשעבדתי בפ"ת, עיר מרכזית וגדולה שהיא מוקד תעסוקתי חשוב

פינדר, למען השם, יש ילדים שעלולים להחשף לתכנים האלו. 

 

אין דבר כזה פתח תקווה, זה בטח לא "עיר". זו אגדה, מיתוס, משהו שמספרים לך בשביל שתסיים את האוכל מהצלחת. זה כמו פאטה מורגנה, אבל הפוך. זה קייזר סוזה רכוב על חד קרן הרץ במרחבים של מדינה קומוניסטית משגשגת. אין טעם לפרסם כאן קונספירציות, מדובר בשרשור מכובד, אנא הצמד לעובדות ומקומות אמיתיים תודה. 

  • מצחיק 3
  • רעיון טוב! 1

Learn. Apply. Evolve. Repeat

Model 3 P- | Palisade Calligraphy | GTI Autobahn | Sportster Iron 883 | Monster 1200 | Africa Twin 1000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, זה היה הרושם הראשוני של מקימי העיר:

"איני שומע ציפורים
וזה סימן נורא
אם ציפורים אינן נראות
המוות פה מולך
כדאי לצאת מפה מהר
הנה אני הולך"

  • מצחיק 1

  

לפני 12 דקות, m3x7r3m3 כתב:

תשמע אני מסכים עם כל מילה ומילה שכתבת

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, m3x7r3m3 כתב:

למה אתה חושב שאי אפשר למנות רמטכ"ל ולעשות חפיפה באורך (במקרה הכי גרוע) חודשיים והמדינה תמשיך לעמוד?

 

מדבר מתוך פוזיציה, כי אני מ"הצד שלהם" :D (ציני)

 

 לא קריטי עבורי בסופו של יום, מתי יבחר הרמטכל כל עוד זה יעשה באופן המקצועי ביותר ולא יד רוחצת יד

ready to rock
ready to rumble
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...