Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של לאחר בחירות


roee

פוסטים מומלצים

דוגמא לחשיבה נכונה
image.thumb.png.d514d1867fba7c90e06a85e636dd0060.png

 

מחיר האנרגיה עלה בעולם?  אז במקום להוריד את המס על הדלק ולהמשיך לעודד צריכה של דלק.
אפשר להוריד את מחיר החופשי חודשי לכל הארץ לסכום סימלי (50 ש"ח נשמע סבבה).
ולממן את זה ע"י העלאת מחיר הדלק בעוד שקל שניים.
 

יהיו מספיק אנשים שמוכנים לשלם עוד 2 שקלים על ליטר דלק ושהכבישים יחזרו להיות פנויים כמו בתקופת הקורונה.
ויהיו אנשים שיהנו לנסוע באוטובוסים ב 50 שקלים לחודש..

מה שבטח זה מדינת ישראל תוציא פחות דולרים על נפט... 

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001417105

 

מבחינתי שיפעילו אלגוריתם אדפטיבי.. כל שבוע ימדדו את העומס בכבישים, אם עמוס מעלים את מחיר הדלק, אם פנוי מורידים את מחיר הדלק.. ככה אפשר להגיע לאיזון, למחיר המתאים לכבישים חופשיים.

אבל זה חייב לבוא במקביל עם הגדלה מאסיבית של מספר קווי האוטובוסים.
מסלולים נוספים תדירות וכדומה.

עריכה אחרונה על ידי korola
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 55.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • יבגניפ

    4594

  • SlowRide

    4410

  • פינדר

    3455

  • m3x7r3m3

    2926

לפני 9 דקות, korola כתב:

אבל זה חייב לבוא במקביל עם הגדלה מאסיבית של מספר קווי האוטובוסים.

בדיוק.

גם אם פתאום אנשים יחליטו שהם עוברים לרכבת, זה לא שיש קרונות ריקים שמחכים להם. כבר היום צפוף.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה נקודות:

הורדה של מחירי נסיעות יותר מדי לא משרתת אף אחד. זה בגדול גורם פשוט לזה שאנשים הולכים עוד פחות אפילו מרחקים שהיו הולכים לפני. היה ניסוי כזה לא מזמן בדיוק בטלין, למי שרוצה לקרוא.

 

לפחות בגוש דן יש היום הרבה יותר מדי קווים, חלקם דומים מאוד בחלק די גדול מהתחנות. הגיים צ׳נג׳ר האמיתי הוא תדירות ועמידה בלוחות זמנים. בשביל זה דווקא צריך כנראה לבטל כמה קווים. אבל בעיקר גם לגייס עוד נהגים ובעיקר בעיקר להוסיף נתצים. אני יכול להגיד שבמרכז ת״א, איפה שיש נתצ ברוב הרחובות הראשיים, זה שינוי מטורף. אני מגיע ברבע שעה ממקום למקום - מה שברכב יקח לי בין 30 דק לשעה בשעות השיא.

 

בכלל כמובן שהשקעה בתחבצ זה אחד הדברים הכי חשובים שצריכים לעשות כאן, ולא בטוח שהאזרחים תמיד מבינים עד כמה זה חשוב

 

  • אהבתי 5
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, יבגניפ כתב:

אני מגיע ברבע שעה ממקום למקום - מה שברכב יקח לי בין 30 דק לשעה בשעות השיא.

 

בדיוק הנקודה, אם אתה גר בתל אביב וכל המסלול שלך זה מנקודה לנקודה בתל אביב, אז ברור ש 15 דקות מנצח 30 דקות.
אבל אם מישהו גר מחוץ לתל אביב ועל מנת להגיע לנקודה כלשהי בתל אביב הוא צריך:
1) לנסוע עם הרכב ביישוב שלו/באיזור שלו 5 דקות על מנת להגיע לתחנה לתל אביב.
2) להמתין לקו לתל אביב, שהתדירות שלו היא פעם בשעה והוא לא ממש מדייק, לפעמים מגיע 5 דקות לפני הזמן ולפעמים 10 דקות אחרי.
3) לנסוע בקו עד לתל אביב.. שלוקח לו 45 דקות במקום 35 דקות ברכב.
4) לרדת ולהמתין לקו אחר על מנת להגיע לנקודה הרצויה. 

ואז נסיעה מהיישוב עד לנקודה בתל אביב לפי הוויז ברכב הפרטי תיקח שעה ובתחבורה הציבורית המפוארת תיקח שעתיים.
 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי פעם נסעת בתחבורה הציבורית?

בעצם, עוזב אי פעם.

 

האם נסעת בשנתיים האחרונות בתחבורה הציבורית?

 

אני שואל ברצינות כי לא מעט דעות סופר דעתניות נרשמות פה בפורום על ימים ועל שמאל בידי אנשים שנסעו פעם אחת ב-2003 בתחב"צ, חוו חוויה רעה ומאז כף רגלם לא דרכה באוטובוס/רכבת/מטרו. בנוסף אני מכיר שלל טיפוסים כאלה בחיים האמיתיים מאזור גוש דן, רק דעות בלי התנסויות...

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

שמע, זה מאד משתנה. תלוי מאיזה ישוב אתה צריך להגיע לתל אביב, ותל אביב זה לא איזה עיירה ציורית, זה מאד תלוי לאיפה בתל אביב אתה צריך להגיע. ובאיזה שעות.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, m3x7r3m3 כתב:

איזה שמח?

שמחה של פולנים שכזו..

התכוונתי לסבב לחימה ולא לסבב בחירות. למרות ששניהם בסבירות גבוהה לקרות לאחר הבחירות הנוכחיות..

לפני 26 דקות, hans כתב:

האם נסעת בשנתיים האחרונות בתחבורה הציבורית?

 

השנתיים האחרונות היו די אנמוליה בתחום המדובר. ישנה השתפרות בעקבות הקורונה נטו והכרח שהיה צריך להיות.

בשביל תחבורה ציבורית טובה, צריך פעולות פשוטות כמו:

1. מפות קווים נורמליות כמו בחו"ל

2. תחבורה ציבורית שעובדת לפחות 24/6, 

3. הקמת רשויות תחבורה מטרופוליניות 

4. הקמה של המטרו בתל אביב ובבאר שבע 

5. ביטול הרקל"ת בכל עיר שמתוכננת להיות בה כזו ולהפוך אותה למטרו ישר.

6. ביטול התקנה לרישיון הסעה בתשלום

7. ביטול חוזי קנייה הדדית בתחבורה ציבורית

 

 

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

זו מומחיות של ביבי, הוא ינגן על יוקר המחייה, על הפיגועים וכו' וכו'.

הוא קמפיינר מצוין, רק חבל שזה הכל פסאדה.

לא התכוונת במקרה ל פשארה ?

יעני פארש (לא זוכר את התרגום המדויק,ממילא המרוקאית שלי בעיקר קללות\דיבור רחוב :P)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, hans כתב:

אי פעם נסעת בתחבורה הציבורית?

בעצם, עוזב אי פעם.

 

האם נסעת בשנתיים האחרונות בתחבורה הציבורית?

 

אני שואל ברצינות כי לא מעט דעות סופר דעתניות נרשמות פה בפורום על ימים ועל שמאל בידי אנשים שנסעו פעם אחת ב-2003 בתחב"צ, חוו חוויה רעה ומאז כף רגלם לא דרכה באוטובוס/רכבת/מטרו. בנוסף אני מכיר שלל טיפוסים כאלה בחיים האמיתיים מאזור גוש דן, רק דעות בלי התנסויות...

 

אני ניסיתי להסתדר בעזרת תחב"צ במשך חודשיים.

ספויילר - קניתי אוטו. 

לחיוב אציין שציפיתי שזה יהיה יותר גרוע ופחות נעים. אני מעריך ששני שליש מהנסיעות היו בסדר, האוטובסים הגיע בזמן, היה מקום, היה מזגן והכל היה טוב. 

בשאר הפעמים זה לא עבד.

אוטובוסים שאיחרו, שירות תיק תק (כמו באבל בת"א, מיניבוס גמיש שאוסף לפי קריאות של נוסעים) שהמשיך להעלות נוסעים בכל מיני מקומות שלא קשורים למסלול, תחנות עם ריח של שתן, המתנה בשמש, טיפוסים הזויים וכו'. 

גם כשזה עבד זה לקח כפול מאשר ברכב, 40-50 דקות ביום טוב ומעל שעה במקרה הפחות טוב.

בקיצור, תחב"צ בישראל זה למי שהזמן עומד לרשותו. 

מי שצריך להוציא את הילד מהגן, שיסע באוטו. 

 

 

  • רעיון טוב! 1

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחבצ בישראל זה למי שהסתדרו לו הכוכבים ויש לו קו אוטובוס או רכבת עם גישה נוחה גם באיזור הבית וגם בעבודה.

אני גר ברחובות ונוסע כל יום לתל אביב באוטובוס ורכבת. זה עובד לי טוב כי אני גר קרוב לרכבת ברחובות ועובד ליד הרכבת בתל אביב.

כשעבדתי בפתח תקווה והייתי שלושה חודשים בשלילה, זה היה סיוט מהשטן.

  • רעיון טוב! 1

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, פינדר כתב:

כשעבדתי בפתח תקווה והייתי שלושה חודשים בשלילה, זה היה סיוט מהשטן.

נשמע נורא ואיום.

גם השלילה והתחב״צ נשמעים סיוט.

עריכה אחרונה על ידי oryo
  • מצחיק 3

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, פינדר כתב:

תחבצ בישראל זה למי שהסתדרו לו הכוכבים ויש לו קו אוטובוס או רכבת עם גישה נוחה גם באיזור הבית וגם בעבודה.

 

אני חייב להתעקש על זה רגע ולהגיד שזה לא כוכבים, אלא בחירה. כן, אני יודע שזו לא בחירה שקיימת תמיד. ובכל זאת. היא קיימת. זה פשוט לא משהו שהרבה אנשים חושבים עליו בכלל, בטח ככל שהם גרים באיזור פרבריים יותר.

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבודה החדשה שלי, לפני שאני בכלל הגעתי לראיון בדקתי כמה זמן יקח לי בתחב"צ וכמה יקח ברכב. הרכב לקח בקלות.

גם אחרי שקיבלתי את העבודה, עדיין בדקתי את כל האופציות שיש לי בתחב"צ, לצערי אני לא יכול לסמוך על האוטובוס/רכבת כי אין לי כוחות לזמנים ונהגים מחורבנים בייחוד שהיינו בתקופה שעדיין הקורונה יחסית משתוללת אז גם זה נכנס לשיקול.

אז כמו ש @פינדר רשם, צריך שהכוכבים באמת יתיישרו ושיהיה לך מזל שהקו יהיה יציב יחסית (קשה לי כל בוקר להדריך את הנהג בקו שהוא עושה). נהגים קבועים זה כיף לא נורמלי..

 

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, oryo כתב:

נשמע נורא ואיום.

גם השלילה והתחב״צ נשמעים סיוט.

חשבתי שלגור בפתח תקווה זה החלק האיום ונורא

  • רעיון טוב! 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, יבגניפ כתב:

אני חייב להתעקש על זה רגע ולהגיד שזה לא כוכבים, אלא בחירה. כן, אני יודע שזו לא בחירה שקיימת תמיד. ובכל זאת. היא קיימת. זה פשוט לא משהו שהרבה אנשים חושבים עליו בכלל, בטח ככל שהם גרים באיזור פרבריים יותר.

זו לא בחירה אמיתית, אם היא מובילה אותך לתוצאה אחת של לגור ולעבוד בתל אביב. או אולי עוד כמה אפשרויות בודדות.

בטח במציאות של ימינו כשאנשים מחליפים מקום עבודה כל כמה שנים.

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...