Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי שיפורי אופנועים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכל חברי הפורום!

 

לפני שאני מתחיל אני מתנצל מראש: אני כמעט ולא מבין באופנועים, לכן רציתי לשאול אתכם כמה שאלות.

דיברתי לא מזמן עם יצרן שיפורים לאופנועים בחו"ל, שמייצר קיטים לשיפור בלמים הכוללים:

משאבת בלם במידות עד 19 מ"מ, ידיות משופרות מאלומיניום בגימור ANODIZE בכל מיני צבעים.

 

המחיר, אם יימכר בארץ, בסביבות ה1200-1400 ש"ח, וכולל שנתיים אחריות.

 

כרגע אין לי כוונה להתעסק עם זה, במיוחד לאור העובדה שאני באמת לא מבין דבר וחצי דבר בתחום.

מה שכן רציתי לשאול האם לדעתכם המחיר נשמע סביר? יש לו מבחר לרוב סוגי האופנועים.

 

תודה!

פורסם

אל תצפה להרבה תשובות - נושא השיפורים בארץ למערכות בלימה הוא מצומצם מאוד.

 

 

בעיקר מעדיפים לבצע שינויים במערכות הפליטה של האופנוע על מנת לזכות בתוספת של עוד כ"ס או שניים מבלי להשקיע יותר מדי כסף...אולי גם תמצא פה ושם גם כאלו שהשקיעו במשכך היגוי אבל לא הרבה מעבר לזה.

עם זאת, אני יודע ממקור ראשון כי רוכבי הסופרמוטו המתחרים במרוצים מקומיים ומחתרתיים, עוסקים בימים אלו בשיפור מערכות הבלימה של האופנוע אך דע לך, כי המחירים הללו גבוהים למדי.

משאבת בלם בקוטר גדול וראדיאלית,(!) נמכרת כיום ב-200 דולר לערך (ופחות מזה, כמובן, אם אתה קונה דרך eBay)

 

אגב, מה משופר בידית בלימה ? :|

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
אל תצפה להרבה תשובות - נושא השיפורים בארץ למערכות בלימה הוא מצומצם מאוד.

בעיקר מעדיפים לבצע שינויים במערכות הפליטה של האופנוע על מנת לזכות בתוספת של עוד כ"ס או שניים מבלי להשקיע יותר מדי כסף...אולי גם תמצא פה ושם גם כאלו שהשקיעו במשכך היגוי אבל לא הרבה מעבר לזה.

ויש לזה סיבה טובה - הבלמים המגיעים באופנועי בדורות האחרונים של אופנועי הספורט, מצויינים אפילו בשימוש על מסלול, שלא לדבר על שימוש כביש.

מאחר ובארץ אין מסלול (לאופנועי הספורט) - לא ממש מורגש צורך לשפר את הבלימה, מקסימום רפידות "סינטר"...

היחידים שהרגישו צורך לשפר את הבלימה הם רוכבי הסופר מוטו מאחר ו:

א. בדר"כ מדובר על אופנוע שטח מוסב שממילא צריך להחליף את מערכת הבלימה לצרכים החדשים. ו...

ב. הם היחידים הרוכבים על מסלול (אני מניח שגם בקטנועים יורגש צורך בשיפור מערכות הבלימה).

 

אגב, לדעתי, הסיבה העיקרית להחלפת מערכת הפליטה אצל רוכבי הספורט היא בעיקר המראה והסאונד. כ"ס הם סיבה משנית...

בטח אם מדובר בהחלפה של העמעם (דוד) בלבד.

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם

עם איזה מהם דיברת?

 

AP-RACING?

 

PFM?

 

PVM?

 

BREMBO?

 

איזה אופנוע?

 

ל R שלי יש כרגע MASTER CYLINDER של BREMBO, צנרת בלימה של GOODRIDGE (שכעיקרון, צריך לתבוע את היצרנים השונים שעדיין מספקים את האופנועים עם צנרת גומי...) ושני דיסקים WAVE (שיתרונם הוא איבוד חום לסביבה גבוה יותר - סיכוי נמוך יותר שהדיסק יתעוות, בלימה פרוגרסיבית וגם האפקט הויזואלי), כך שלא כל הרוכבים חושבים ישר על תוספת כ"ס.

 

כעיקרון, ברגע שתפרט איזו מערכת הציעו לך ולאיזה אופנוע, אשמח לענות לך אם ההצעה זולה או לא.

 

בברכה.

פורסם

קודם תודה על התשובות.

 

מדובר בחברה חדשה יחסית ולא מוכרת באירופה. ראיתי אצלהם כל מיני דברים אפילו מחמם צמיג(?!) וכל מיני שטויות אחרות. גם לי באמת המחיר נראה קצת יקר. מה משופר בידית... קשה לומר, אני יודע שיש ידיות שמגיעות כחלק אחד עם המשאבה, וכנראה שמדובר בדבר כזה מאלומיניום בילט בגימור אנודייז. אני אנסה לשים תמונות יותר מאוחר.

 

אם מדובר במשאבה\ידית+צינורות אולי זה באמת שווה, אבל כפי שאמרתם השוק כאן יהיה זניח ביותר לדברים כאלה...

פורסם
ויש לזה סיבה טובה - הבלמים המגיעים באופנועי בדורות האחרונים של אופנועי הספורט, מצויינים אפילו בשימוש על מסלול, שלא לדבר על שימוש כביש.

מאחר ובארץ אין מסלול (לאופנועי הספורט) - לא ממש מורגש צורך לשפר את הבלימה, מקסימום רפידות "סינטר"...

היחידים שהרגישו צורך לשפר את הבלימה הם רוכבי הסופר מוטו מאחר ו:

א. בדר"כ מדובר על אופנוע שטח מוסב שממילא צריך להחליף את מערכת הבלימה לצרכים החדשים. ו...

ב. הם היחידים הרוכבים על מסלול (אני מניח שגם בקטנועים יורגש צורך בשיפור מערכות הבלימה).

 

אגב, לדעתי, הסיבה העיקרית להחלפת מערכת הפליטה אצל רוכבי הספורט היא בעיקר המראה והסאונד. כ"ס הם סיבה משנית...

בטח אם מדובר בהחלפה של העמעם (דוד) בלבד.

ואללה?

 

R1000 דור קודם?

R600 דור אחד אחורה?

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
ואללה?

 

R1000 דור קודם?

R600 דור אחד אחורה?

כן, בטח במידה שלא דורשת יותר מהשקעה מינימלית (רפידות, צינורות), לא כזו שדורשת החלפת כל מערכת הבלימה.

ואלו עוד היוצאים מן הכלל.

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

×
×
  • תוכן חדש...