Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודש התקנתי מערכת דאבל דין ברכב (פיגו 307) במקום המערכת (דאבל דין) שהיתה מותקנת.

במערכת שהיתה מותקנת ופורקה מסוג אלפיין, השליטה מההגה עבדה בעזרת מתאם שהותקן,

אך במערכת שקניתי אין צורך במתאם וכל מה שנחוץ הוא לחבר את שני החוטים של השליטה מההגה לחיווט הנכון ברכב.

שאלתי:

איך אני אדע אילו שני חוטים של הרכב שייכים לשליטה מההגה?

 

קצת רקע:

 

- זו המערכת שקניתי ואני מעוניין להתאים לה את השליטה מההגה -

 

milion g2217 (זה לא נותן לי להכניס קישור למערכת)

 

- זה ההסבר שמצאתי איך להתאים אך אני לא יודע לאילו חוטים ברכב להתחבר -

 

How to connect the Steering Wheel Control cables?

Our stardard 1 Din/2 Din units with SWC function are using AD conversion SWC method. So firstly please make sure your car uses AD conversion too rather than Can bus. The unit usually has 3 or 4 control cables need to connect:

- A steering wheel control power cable +5 V.

- A black is ground cable.

- One or two data cables 1 or 2.

Please connect to the 3 or 4 wires of vehicle's steering wheel control correspondingly:

SW1(No. 6 wire) to SW1, SWC2(No. 3 wire) to SWC2, GND to the ground.

 

 

- חיפשתי מיפוי של החיווט של המערכת אודיו בפיגו 307 בגוגל אך ללא תוצאות.

 

נ.ב

1. יש לי את הכלים הדרושים לבדיקת מתחים אם נחוץ

2. יש לי 2 מתאמי שליטה מההגה עם חיבור 3.5 מ"מ של אלפיין שמתאימים למספר רכבים.

היכן אוכל לפרסם אותם למכירה כי אין לי צורך בהם?

 

תודה מראש,

יוני:wink:

פורסם

סימנת את החוטים שמתאם ההגה של האלפיין היה מחובר אליהם?



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כן, המתאם מחובר לארבע כבלים אחד מתח קבוע, אחד מתח עם הסוויצ ועוד שניים שאליהם ניסיתי להתחבר אבל זה לא עבד...

×
×
  • תוכן חדש...