Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי סוזוקי בלנו מודל 98

אני שם לב כי שקר בחוץ הרכב אינו מצליח להתחמם.. המחוג מגיע עד לתחתית בנוסף מזגן החום אינו פועל קשורה בגלל נושא זה

 

כשהרכב עוצר המחוג עולה ובנסיעה הוא שוב יורד למטה - רק שקר בחוץ

 

אני מתחיל לחשוד שהבעיה היא בתרמוסטט - למרות שבטיפול האחרון שלי המוסכניק שלי ככה זרק שאין לי טרמוסטט לפי איך שהוא ראה שהמאוורר עובד או משהו כזה - לא יודע לא מבין בזה כל כך

 

השאלה שלי האם הגיוני שהבעיה היא משם? האם הגיוני שאין תרמוסטט כלל?

האם יש לי את האופציה לעשות את ההחלפה לבד. (יש לי ידיים טכניות) - הבנתי שזה לא אמור להיות מסובך

 

אשמח גם להסבר לשלבים לפירוק והחלפה של התרמוסטט.. תודה רבה

פורסם

יכול באמת להיות שהטרמוסטט בוטל (ואולי גם המאוורר עובד קבוע).

רצוי לבדוק ולתקן במידת הצורך במוסך (ועל הדרך תוכל לחסוך אולי גם קצת דלק).

alfa 156 2.5.

פורסם
יכול באמת להיות שהטרמוסטט בוטל (ואולי גם המאוורר עובד קבוע).

רצוי לבדוק ולתקן במידת הצורך במוסך (ועל הדרך תוכל לחסוך אולי גם קצת דלק).

 

המאוור לא פועל קבוע - בדקתי את זה

שאתה אומר בוטל מה זה אומר? שרק הוציאו אותו או עשו משהו מיוחד על מנת לבטל אותו?

 

אני שואל כי אני רוצה לדעת אם אני אקנה תרמוסטט ואחבר לבד שמשהוט לא יפתיע אותי

פורסם

לבטל כלומר להוציא אותו לגמרי.

אתה יכול לעשות בדיקה - אחרי שהאוטו מתקרר, תניע, פתח מכסה מנוע

ותעקוב אחרי צינור הכניסה לרדיאטור וצינור היציאה ממנו. אם הם מתחממים ביחד

אז יש לך בעייה בטרמוסטט. במצב תקין רק צינור אחד מתחמם בהתחלה והשני נשאר קר.

מנסיון אישי כבר ראיתי טרמוסטט (כנראה סוג $ ) שפשוט נשבר ומים זרמו ללא הגבלה.

בכל מקרה לפני שאתה מתחיל לפרק בדוק שיש לך גישה לבית טרמוסטט + כלים + חומר אטימה (אם צריך).

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם
לבטל כלומר להוציא אותו לגמרי.

אתה יכול לעשות בדיקה - אחרי שהאוטו מתקרר, תניע, פתח מכסה מנוע

ותעקוב אחרי צינור הכניסה לרדיאטור וצינור היציאה ממנו. אם הם מתחממים ביחד

אז יש לך בעייה בטרמוסטט. במצב תקין רק צינור אחד מתחמם בהתחלה והשני נשאר קר.

מנסיון אישי כבר ראיתי טרמוסטט (כנראה סוג $ ) שפשוט נשבר ומים זרמו ללא הגבלה.

בכל מקרה לפני שאתה מתחיל לפרק בדוק שיש לך גישה לבית טרמוסטט + כלים + חומר אטימה (אם צריך).

 

כמה חשוב במקרה של הרכב הזה והשנתון שלו לקנות תרמוסטט מקורי? בדקתי בחנות שמוכרים חלפים ונתנו לי הצעת מחיר של תרמוסטט ב 80 ש"ח אבל אני לא יודע אם הוא המקורי או תחליפי

האם המחיר הגיוני?

 

שאתה אומר חומר אטימה - האם הגומיה שמגיעה עם התרמוסטט לא מספיקה?

פורסם

לדעתי חשוב לשים חלק שיהיה איכותי, סה"כ זה חלק חשוב במערכת קירור שהיא די קריטית למנוע.

במחיר שציינת קניתי בזמנו טרמוסטט תוצרת יפן איכותי.

בקשר לחומר אטימה זה אינדבידואלי לכל רכב, אבל לדעתי אם אתה עושה שימוש מושכל

אז זה לא מזיק ויכול רק להועיל.

If you live by the GUN

You die by the GUN

×
×
  • תוכן חדש...