Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר - מה המהירות הממוצעת שלך ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם חשבתי (בעקבות שרשור אחר) שיהיה מעניין לראות מה ממוצע המהירות המצטבר במחשב הרכב שיש לכל אחד (אם יש כמובן).

אפשר לצרף גם נתון צריכת דלק ממוצעת, סוג נהיגה (חסכוני/אגרסיבי וכו) וכמובן את סוג הרכב, אולי ייצא משהו מעניין.

כמובן שמדובר על ממוצע ארוך טווח, נאמר כמה שבועות לפחות.

 

פוקוס 2.0 2012, צריכה 1/7.5 ק"מ, מהירות ממוצעת 54 קמ"ש. נהיגה מאד לא חסכונית..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חברים פספסתם את הפואנטה - כל הרעיון היה לבדוק מה המהירות הממוצעת המחושבת במחשב הרכב.

לא בכמה אתם משייטים בכביש החוף בדרך כלל. אלא ממוצע מצטבר שכולל את כל זמני העמידה בפקקים, השיוטים המהירים

וכו'. המספר הזה יכול להיות מחושב רק ע"י מחשב הרכב, אי אפשר להעריך אותו לבד.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לי אין מהירות ממוצעת במחשב הדרך (SX4). צריכת דלק במחשב הדרך 1:10.9 על פני כשנה. במציאות סביב 1:10 (עירוני עם גיחות לפרברים).

אצל אשתי - מאזדה 3, בעיקר בעיר (אבל מבצעת גם את הנסיעותה בין עירוניות של המשפחה) - צריכת דלק סביב 7-8 קמ"ל (בתחנה). מהירות ממוצעת, בפעם האחרונה בה שיחקתי במחשב - 29 קמ"ש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בפיאט אי אפשר לעשות ממוצע ארוך טווח שכזה מכיון שבכל פעם שמונה זמן הנסיעה מגיע ל-99 שעות ו-59 דקות, הוא מתאפס ויחד איתו מתאפסים גם שאר המונים (מד מרחק, מד מהירות ממוצעת ומד צריכה ממוצעת).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תכלס הסקר חסר משמעות אם אתם לא מוספים את היחס בין הנסיעות העירוניות לבינעירוניות שלכם.

 

פאביה TSI ידנית.

70% בינעירוני 30% עירוני.

מהירות ממוצעת ~60 קמ"ש.

צריכה 1/15.5-16, נהיגה חסכונית.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

תדלוק אחרון (מאפס מחשב כל תדלוק):

צריכה ממוצעת: 100/5.9L (שזה קרוב ל1:17)

 

מהירות ממוצעת: משהו כמו 80 קמ"ש. לא זוכר בדיוק.

 

 

זה מאילת עד באר שבע וקצת נסיעות בתוך העיר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אלפא ג'ולייטה מנוע 1.4מולטי אייר ידני

ממוצע על פני 35,000 ק"מ בערך

מהירות ממוצעת 55 קמש

צריכת דלק 1:12

 

בעיקר נסיעה בינעירונית (כמו שאפשר לראות מהמהירות הממוצעת) לא חסכונית בעליל (דוושה לרצפה רב הזמן)

 

האוטו מפתיע בצריכת הדלק - אם אני שם קרוז על 100-110 אני מקבל בשקט 1:19 אבל גם שעמום על :)

פורסם

דבר ראשון, למי שאין במחשב רכב אופציה להצגת מהירות ממוצעת, אין לכם מה לתרום לשרשור זה (אלא אם כן אתם מחשבים זאת בעצמכם).

תתפלאו, המהירות הממוצעת נמוכה בהרבה ממה שאתם חושבים.

 

להבנתי השרשור לא נפתח בכדי לרשום מה צריכת הדלק שלכם (ועל הדרך לפאר את הישגי הרכב בצורה מוגזמת), לצורך כך ישנו שרשור ישן המונה אין סוף עמודים ודיווחים אופטימיים.

 

טויוטה קאמרי 2.4L

מהירות ממוצעת (לפני פתיחת עוקף קריות) 19-21 קמ"ש, קבוע! :x צריכת דלק 1:7.5

מהירות ממוצעת (אחרי פתיחת עוקף קריות) 25 קמ"ש (ואוו איזה שיפור.. :roll:) צריכת דלק 1:8.5

 

האם אני שובר את הגבול התחתון של מהירות ממוצעת?! :oops:

תכ'לס, עם תנאי דרך כאלו אני יכול כבר להחליף את המנוע לפדלים...

 

אגב, אופני Rocky Mountain (לפני ואחרי פתיחת כביש עוקף קריות), מהירות ממוצעת 22 קמ"ש!! צריכת דלק- שני תפוחים, בננה ופסק זמן קטן.. (שיגמר כבר החורף)

פורסם

אלפא ג'ולייטה 170 כ"ס (205 כ"ס) TCT, נהיגה חסכונית/נהיגה לא חסכונית/התגרזנות 10/45/45 % (להערכתי).

 

נתוני מחשב הדרך על סמך 4,300 ק"מ אחרונים:

מהירות ממוצעת 33 קמ"ש.

129 שעות עבודת מנוע.

צריכת דלק 10.2 ל'/100 ק"מ.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

רנו סניק 1.6

מהירות ממוצעת 32 קמ"ש, צריכה ממוצעת 1:12 קמ/ל (8.3 ל/100). ממוצע לטווח כשנה וחצי.

צורת נהיגה רגועה, בדרך כלל, חוץ מ...

שליש עירוני, שני שליש בינעירוני (במרחק), בערך חצי-חצי בזמן.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

אני הכי אוהב את אלה שמגיבים בלי לקרוא את השאלה. כתבו לכם כבר שלוש פעמים:

סתם חשבתי (בעקבות שרשור אחר) שיהיה מעניין לראות מה ממוצע המהירות המצטבר במחשב הרכב שיש לכל אחד (אם יש כמובן).

 

חברים פספסתם את הפואנטה - כל הרעיון היה לבדוק מה המהירות הממוצעת המחושבת במחשב הרכב.

לא בכמה אתם משייטים בכביש החוף בדרך כלל. אלא ממוצע מצטבר שכולל את כל זמני העמידה בפקקים, השיוטים המהירים

וכו'. המספר הזה יכול להיות מחושב רק ע"י מחשב הרכב, אי אפשר להעריך אותו לבד.

 

דבר ראשון, למי שאין במחשב רכב אופציה להצגת מהירות ממוצעת, אין לכם מה לתרום לשרשור זה (אלא אם כן אתם מחשבים זאת בעצמכם).

תתפלאו, המהירות הממוצעת נמוכה בהרבה ממה שאתם חושבים.

 

להבנתי השרשור לא נפתח בכדי לרשום מה צריכת הדלק שלכם (ועל הדרך לפאר את הישגי הרכב בצורה מוגזמת), לצורך כך ישנו שרשור ישן המונה אין סוף עמודים ודיווחים אופטימיים.

מי שאין במכוניתו מחשב דרך, או לחילופין: מי שיש לו מחשב דרך אבל אינו יכול לצטט את נתון המהירות הממוצעת שמופיע בו, שיחסוך לעצמו את התגובה בשרשור הזה.

אני ממילא אמחק אותה, ממש כפי שמחקתי את כל התגובות שבהן לא נכתב נתון מהירות ממוצעת בהתאם למה שמצוין במחשב הדרך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...