Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה, כבר נגמר?!

 

כן!

מפתיע? לא!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

שום דבר לא נגמר. כרגע זה לא ריאלי. אם היה לי תקציב לקיט מלא עכשיו, לא היה מפריע לי. אבל, 3000 דולר לפני משלוח ומיסים? זה פשוט לא כדאי. אם אני עובר לקונספט של טורבו, אז אני כבר אעבור לטנדר TDI, ולא אטמוספרי. היה ואני אמצא חלקים בארץ לסופרצ'ארג'ר (ראיתי כמה רוטרקסים של הונדות, דומים בצורה לטורבו), סטילנים, כמו בקיט לZ350/70 יותר יתאימו לדעתי בגלל היכולות למקם אותם מקביל לציר הינע.

 

מראש היה ברור לי שזה לא מהיום למחר. אפילו לא קרוב. מה גם שהשאלה מלכתחילה בגדר של שאלה תיאורטית.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
שום דבר לא נגמר. כרגע זה לא ריאלי. אם היה לי תקציב לקיט מלא עכשיו, לא היה מפריע לי. אבל, 3000 דולר לפני משלוח ומיסים? זה פשוט לא כדאי. אם אני עובר לקונספט של טורבו, אז אני כבר אעבור לטנדר TDI, ולא אטמוספרי. היה ואני אמצא חלקים בארץ לסופרצ'ארג'ר (ראיתי כמה רוטרקסים של הונדות, דומים בצורה לטורבו), סטילנים, כמו בקיט לZ350/70 יותר יתאימו לדעתי בגלל היכולות למקם אותם מקביל לציר הינע.

 

מראש היה ברור לי שזה לא מהיום למחר. אפילו לא קרוב. מה גם שהשאלה מלכתחילה בגדר של שאלה תיאורטית.

 

 

במידה והפרויקט המשובח יוצא לפועל, אהיה שמח להיות מעודכן באופן שוטף באמצעות תמונות!

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כן, המשכתי לחקור קצת יותר, איך שלא תהפוך את זה, במקרה של הדיזלים המיושנים, אני לא רואה איך זה פרויקט שיוצא פחות מ25-30 אלף. גם אעשה את מירב העבודה בעצמי.

 

גם ככה אני חוסך כרגע, אני פשוט אחליף יותר מאוחר לאחד הTDI-ים מהדור הראשון-שני ואתחיל לעבוד עליו. כרגע השרשור הזה עקר. כרגע אני עובד על הרכב ברמה האסטתית כדי לצבור ידע שם (זה סוג של חלום, קאסטומים), בהמשך אני אמשיך עם הידע הלאה.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

×
×
  • תוכן חדש...