Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים


יוסי פרנקוס

פוסטים מומלצים

הזוי,

יכול להיות שמדובר בטסט עם "התערבות ברגע האחרון" (בכל מקרה, צריך היה לבלום קודם אבל מנע תאונה).

מה שהזוי ממש זה הרכב הנוסף שפונה שמאלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...

אז? כדי שפלוני אלמוני יילמד משהו מן השרשור חייבים להגיע להסכמה ולייצר מסמך מסכם לדיון עם המלצות לנהג כאילו אנחנו בצה"ל? או שמספיק לשטוח את שני צדי הטיעון ולתת לקורא המשכיל לבחור ביניהם?

ממש בדבריך אתה מדגים את מה שאני כתבתי למעלה, הכל שחור או לבן.

 

מי דיבר על מסמכים והמלצות? אני מדבר על כך שדיונים נהפכים לוויכוחים חסרי תוחלת. אגב, גם את זה אתה מדגים בהמשך הוויכוח שלך עם gbguy (מה שלא ציטטתי). זה טרחני, לא מוביל לכלום ובמקום להתמקד במהות הנהיגה שבסרטון האמור, מתחילים להתפזר על מה היא נהיגה נכונה.

 

אין פה צורך במבחן סטטיסטי למדגמים תלויים, עם נתוני נהיגה לפני ואחרי קריאת השרשור.

אני מספר לך פה מבחינה אישית, שהאשכול עזר לי ליישם כמה כללים לנסיעה בטוחה יותר בכביש.

כן, אבל אתה מבין שמדוגמא בודדת של איש אחד לא ניתן ליישם שום דבר על כלום. יפה שזה עזר לך. לכמה עוד זה עזר? לעולם לא תדע.

 

תבינו, אני לא נגד הערות בונות וטיפים. זה מבורך, אבל במינון הנכון. הוויכוחים ממשיכים כי אלו שהעירו להם, חייבים להשיב (בפרט אם הם לא מסכימים עם ההערות) ואז המעירים "מחזירים" וכן הלאה. אף אחד לא רואה לנכון לעצור, וכך נהיה מה שנהיה- טרחנות.

 

אבל כבר כתבתי- אולי אני טועה ולא מבין את מהות השרשור, אולי דיונים סופם שיהפכו לוויכוחים מה שלא יהיה. בכל אופן, לא אמשיך לפתח את הנושא כי אז אני עצמי אחטא לדבריי הנ"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקיים דיון זו לא טרחנות. בשביל זה הפורמט הכתוב קיים.

 

אנחנו לא גרים בספרטה שאנחנו צריכים להתקמצן במלים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הולכת רגל עוברת באדום, הרכב הראשון בפניה עוצר לה ומאחורה הנהגת מאיצה ונכנסת בה.

[video=youtube_share;dCstK7Wg4Ek]

עריכה אחרונה על ידי non22

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הולכת רגל עוברת באדום, הרכב הראשון בפניה עוצר לה ומאחורה הנהגת מאיצה ונכנסת בה.

[video=youtube_share;dCstK7Wg4Ek]

 

מקרה מעניין מאוד.

מה החוק אומר לגבי מקרה כזה?

האישה אשמה שחצתה את הצומת באדום וגמרה למאזדה להיכנס בג'יפ ושניהם יכולים לתבוע אותה?

מקרה כזה מחייב שמשטרה תגיע כי אי אפשר להחזיק הולך רגל בכוח..

מישהו יודע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מצב שהיא צריכה להגיע לנתיבים של חולון (2 השמאליים). רק שיש לה עוד כמה קילומטרים טובים עד הפיצול.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://youtu.be/mwQHEH2-5ug

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

הפכת את העולם למקום טוב יותר בזה שהשמדת לו את ההוברבורד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והעולם יהיה עוד יותר טוב אם אבא שלו (?) ישלם תמורת הנזק לרכב שלך. ושהידיעה תופץ בציבור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקרה מעניין מאוד.

מה החוק אומר לגבי מקרה כזה?

האישה אשמה שחצתה את הצומת באדום וגמרה למאזדה להיכנס בג'יפ ושניהם יכולים לתבוע אותה?

מקרה כזה מחייב שמשטרה תגיע כי אי אפשר להחזיק הולך רגל בכוח..

מישהו יודע?

 

אין כאן משהו מעניין האמת והמקרה מאוד פשוט - נהגת המאזדה אשמה, אתה צריך:

 

1. לוודא כי הצומת פנויה

2. לשמור מרחק

 

נגיד ופעלה לפי סעיף 1, מה עם סעיף 2? לאן היא בדיוק הסתכלה? שמרה מרחק? ממש לא.

רואים בוודאות כי הרכב הראשון עוצר ורכב המאזדה ממשיך להאיץ ואפילו לא טורח לבלום או להאט את מהירותו או להחליף נתיב להמנע מפגיעה, אין כאן מה לחפש אשמים.

במקרה הזה האחריות המלואה נופלת על בעלת המאזדה אשר נכנסה ברכב מאחור.

מי שנוהג צמוד לתחת האחד של השני בצומת ועוד במהירות נמוכה, כדאי שיהיה מוכן לדברים כאלו, בצומת צריכים להיות זהירים מאוד, להסתכל ולבחון מצבים.

 

לא מדובר על כביש מהיר עם בלימת פתאומית ללא סיבה אמיתית להצלת חיים או משהו כזה, בסה"כ מהירות עירונית סופר נמוכה.

נהגת עם כל הכבוד, עם כישורי נהיגה ירודים ביותר והייתה עסוקה כנראה בדברים אחרים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שנוהג צמוד לתחת האחד של השני בצומת ועוד במהירות נמוכה, כדאי שיהיה מוכן לדברים כאלו, בצומת צריכים להיות זהירים מאוד, להסתכל ולבחון מצבים.

 

לא מדובר על כביש מהיר עם בלימת פתאומית ללא סיבה אמיתית להצלת חיים או משהו כזה, בסה"כ מהירות עירונית סופר נמוכה.

 

נכון. אנשים מזלזלים בחשיבות של שמירת רווח במהירות נמוכה, כאילו רווח של שתי שניות רלוונטי רק למהירות שיוט בינעירונית. אבל בוא נבדוק את הנתונים:

 

במהירות מאה קילומטרים לשעה: רכב נבלם (בבלימה חזקה מאוד) עד עצירה בכ-56 מטרים. אבל לנהג שמאחוריו לוקחת בממוצע שניה להגיב ובמשך הזמן הזה הרכב שלו עובר 28 מטרים.

 

אבל במהירות ארבעים קילומטרים לשעה? הרכב המוביל נעצר תוך תשעה מטרים, אבל לרכב שאחריו לוקח 11 מטרים להגיב, כך שהבעיה רק מוחרפת.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...