Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגענו לטיפול 80k:

ברקסים לא היה צריך לגעת

פילטר אויר תחליפי הוחלף

פילטר שמן תחליפי

שמן פז פאוור סינטטי

פילטר סולר תוצרת עלומה ישראלית - בתאוריה מחליפים ב60K אבל שכחו. ההחלפה היתה מסובכת למדי וכללה פירוק פנס ובטנת גלגל. יכול מאוד להיות שהבעיה במוסך ולא בגישה לפילטר.

 

ארבעת הצמיגים המקוריים הוחלפו בצמיגי ליסינג סיניים (המותג פדרל). המקוריים הקדמיים עשו את שלהם.

פרונט כוון ״כי הגלגלים שחוקים לא סימטרי״, למעשה כמעט לא היתה סטיה, וזה נראה לי חלק מנקמת המוסכים בחברת הליסינג

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מתנה ליום הולדת 90k: טנדר טויוטה נתקע לי בתחת ברמזור, ועכשיו יש לי פלואנס האצ׳בק.

 

הפגוש הלך, ותא המטען התעוות ולא נסגר. בשל העיוות הפנסים יצאו מהמקום.

 

קיבלתי פלואנס בנזין יותר חדשה חלופית, ויש שיפור ניכר ברמת האבזור. צריך להתרגל לגיר הרציף, והמנוע צריך לעמול קשה כדי לנסוע באותו קצב כמו הדיזל.

פורסם
איך התצרוכת דלק של הבנזין?

 

 

עדיין מוקדם להגיד. בשיוט בינעירוני מעולה בגלל יחס העברה מקסימלי ארוך מאוד, אבל כשהוא קצת מריח עיר צריכת הדלק קופצת.

 

קיבלתי אותו מהבעלים הקודמים עם 1:11.3 במחשב הדרך.

 

בבינעירוני אמיתי (מעט רמזורים, צמתים) אפשר להוציא ממנו 1:16 לערך עם מזגן

 

בקיצור יותר טוב מפוקוס אוטומטית דור 2 שהיתה לי, פחות טובה ממגאן 2 בנזין ידנית.

פורסם
עדיין מוקדם להגיד. בשיוט בינעירוני מעולה בגלל יחס העברה מקסימלי ארוך מאוד, אבל כשהוא קצת מריח עיר צריכת הדלק קופצת.

 

קיבלתי אותו מהבעלים הקודמים עם 1:11.3 במחשב הדרך.

 

בבינעירוני אמיתי (מעט רמזורים, צמתים) אפשר להוציא ממנו 1:16 לערך עם מזגן

 

בקיצור יותר טוב מפוקוס אוטומטית דור 2 שהיתה לי, פחות טובה ממגאן 2 בנזין ידנית.

 

החלופי זה 1.6 גיר רציף נכון??

פורסם

ארמגדון, הבאת כאן מידע מעולה המציג את כל פרטי האחזקה של פלואנס דיזל.

 

אם תצרף עלויות זה יהיה מושלם.

נוסע בפריוס 2008

פורסם (נערך)

^ כמו שכתוב בהתחלה, רכב ליסינג ומוסכים שאינם מורשי יבואן, אין לי שום גישה למחירים, וגם המחירים שהם משלמים לא מייצגים כלום ללקוח פרטי.

 

לגבי החלקים, אני יודע מה החליפו כי אני מסתכל על העבודה במוסך.

עריכה אחרונה על ידי armagedon
פורסם

גמרנו עם הרכב החליפי - 14 קמ לליטר מכובדים לנסיעה מעורבת.

 

נתגעגע לגימור הטוב יותר (בקרת אקלים מפוצלת למשל), לא נתגעגע למצלמת רברס (למה לעזאזל זה טוב) ולרמות הרעש כאשר לוחצים את המנוע, למרות שהוא מאיץ בצורה טובה כשהמנוע צווח.

 

הדיזל חזרה עם מכסה תא מטען ופגוש חדשים ופח אחורי מיושר. תנחומי לביטוח הרכב הפוגע שייתבע כפי הנראה בסכום של 5 ספרות.

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

החזרתי את הרכב למקצה שיפורים: ברגי פנסים אחוריים לא נסגרו בכלל והם זזו וכל סגירת בגאז׳ הצריכה כוח של חדר כושר.

הגז ברח והמזגן הפסיק לקרר, לא ברור לי אם הגורם זה התאונה מאחורה, או נזק תוך כדי התיקון.

 

נעדכן אתכם בחויות על הרכב החליפי - פלואנס בנזין דור ראשון שכבר עבר עליה הרבה. עגלה רצינית. 1:10 קמ לליטר על השעון אצל הבעלים הקודמים.

עריכה אחרונה על ידי armagedon
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מסתבר שהיה נזק למעבה מזגן, תוקן וכעת המזגן כמו שד.

 

על הדרך נתקו לי את אורות הערפל הקדמיים. נחזור אליהם בטיפול הבא, מתחיל להימאס עלי סדרת התיקונים.

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חוזר לעדכן:

עד לטיפול נשרפה הנורה הראשית השניה, תוקן פנצ'ר והיה צריך להוסיף שמן (פעם ראשונה בין טיפולים).

 

בטיפול 120:

שמן

פילטר שמן

פילטר אויר

פילטר סולר

רפידות קדמיות+ חריטה (היה על הרפידות בערך חצי בשר, אבל זה כנראה מקור הרווח של המוסך מול הליסינג)

מנורת חניה+מנורת מספר שרופות הוחלפו

פורסם

ממש לא,

יש מפקח מטעם הליסינג שמבקש לראות רפידות וצלחות ישנות.

 

השיקול בהחלפה הוא האם יחזיקו עד הטיפול הבא.

 

באיזורים בארץ שהם לא מישוריים- הדגש הוא גבוהה פי כמה וטוב שכך.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לאור בקשת הקהל - הוחלפו המגבים החורקים.

 

הגאון פירק את המגבים הישנים, והשאיר את הזרועות מורמות ונלך להביא את החדשים. הזרוע השתחררה ופגעה בשמשה. לאחר מספר ימים הופיע סדק.

 

השמשה הוחלפה בשמשה תחליפית.


×
×
  • תוכן חדש...