Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגובה מטופשת

 

ייתכן שאדם חף מפשע יושב בבית סוהר והרוצח מסתובב בינינו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 978
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תגובה מטופשת

 

ייתכן שאדם חף מפשע יושב בבית סוהר והרוצח מסתובב בינינו.

 

זה ייתכן בלי קשר לאמירה האמיצה של דנציגר, אבל צריך לזכור שזה עדיין מאוד (מאוד!) לא סביר. שים לב ששני שופטים הרשיעו ואחד אמר, בגדול: "אני כמעט לגמרי בטוח שהוא אשם, אבל אין לי "אקדח מעשן" אז אני נאלץ לזכות". עניין ה"ספק הסביר" מאוד בעייתי פה ואני יכול לומר לך מהיכרות עם התיק שעל אף שבוצעו פה עבודה בעייתית מאוד של המשטרה, ככל הנראה... הוא אשם.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני

 

אין לי שמץ מידע מה קורה בתיק הזה

 

אבל סומך על דנציגר שלו יש.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
רוני

 

אין לי שמץ מידע מה קורה בתיק הזה

 

אבל סומך על דנציגר שלו יש.

 

גם אני, ולכן אני גם שם לב היטב למה שהוא אמר (וכתב) - "כפסע מהרשעה".

 

לדעתי עונש כזה נדרש הרכב של 3 שופטים פה אחד. שמעתי אמש את כב השופט דנציגר בטלויזיה.

 

כן, חפש מאמר שלו על "עיון מחדש בכלל ההכרעה ברוב דעות והצעה לשינוי" - גם לדעתו צריך במקרי רצח, בגלל האופי המיוחד שלהם, לשנות את ההכרעה מהכרעת הרוב לפה אחד.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקווה מאוד שרומן עכשיו יושב עם המחשבון בתא שלו ומחשב כמה כסף המדינה חייבת לו. מאחל לו שהמסך של המחשבון לא יכול להכיל את כל האפסים

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
מקווה מאוד שרומן עכשיו יושב עם המחשבון בתא שלו ומחשב כמה כסף המדינה חייבת לו. מאחל לו שהמסך של המחשבון לא יכול להכיל את כל האפסים

על חשבוני וחשבונך יעלו לנו את הדלק וישלמו לו במקום שיתבעו לשלם את מי שניהל את

החקירה הכושלת במידה ויזוכה

פורסם

מטורף לחלוטין מה שהולך במערכת המשפט !

כל השיערות על תאיר היו שם מההתחלה ! אדם עמיד כבר היה דואג שיבדקו את כולם ובלי קשר למה המדינה לא בדקה את השיערות מההתחלה ?

כמו שהיא לא בדקה שזה לא הסכין שלו ולא הנעליים שלו , אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם.

פורסם

כל כך הרבה אנשים עשו את הקריירה שלהם על חשבונו של זדורוב. אם יגלו שהוא חף מפשע זה יהיה יום כיפור של מערכת המשפט הישראלית.

 

הסיפור שלו זו הגרסה הישראלית ל-Rubin "The Hurricane" Carter

×
×
  • תוכן חדש...