Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך הכתבה של דרוקר גורמת לך לחשוש שלעולם לא נדע את האמת? גם היא וגם הלינק שקדם לה דווקא מחזקים מאוד את הסברה שזדורוב הוא אכן הרוצח. תפסיקו לחשוב שבית המשפט והמשטרה כל כך מושחתים או טיפשים, רק כי יוצרים של סדרה פופוליסטית ומניפולטיבית סידרו את רצף הקטעים באופן מחשיד והתעלמו מכל השאלות החשובות.

 

אני לא מייחס לסדרה יותר מדי משמעות, בטח ובטח אחרי שקראתי את הכתבה של דרוקר.

לתומי חשבתי שמדובר בסדרה סטייל "The Jinx" שתחשוף ראיות חדשות ותביא לסימן קריאה במקום סימני שאלה.

במקום זה קיבלנו סדרה שרצתה לייצר כותרות ולעשות מניפולציות.

רק דבר אחד לא יוצא לי מהראש. האמא של תאיר ז"ל - היא אמרה בעצמה שהתחושה שלה היא שזדורוב הוא לא הרוצח.

היא בטוח יודעת יותר מכולנו על המקרה ואם תפיסת והרשעת רוצח בתה עדיין לא נותנת לה מנוחה, כנראה שיש לזה סיבה.

  • תגובות 978
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם (נערך)

היא לא יודעת. היא מטולטלת לפה ולשם 10 שנים. תחושות יש לכולנו, אני כמובן לא מזלזל בשלה אך אלו עדיין תחושות.

 

המצב פה די אירוני. סדרה שבאה להראות כיוון מסויים, גורמת לאנשים להעמיק בעניין ולתפוס לאט לאט דווקא את הצד השני.

מוכרח להודות שזה הסטטוס שלי. אמנם גם אני בתור צרכן טלוויזיה קטן מאוד אבל שעדיין מכיר את המניפולציות שמופעלים בעזרתה,

די נפלתי למשמע הטענות שהועלו בסדרה. אך התחושה המגמתית לא עזבה אותי והתחלתי להעמיק.

גם הצפת העניין בפני כמעט כל אחד שהביאה לקשר בלתי צפוי עם גורם משטרתי שקשור לחקירה...איך נאמר...יד ראשונה.

הגורם הזה אמין עליי מהיכרות מקדימה בלי שידעתי על עיסוקו והאיש סרגל. העקשנות שלו לגבי ההרשעה מוחלטת.

העקשנות שלו לגבי בדיקת ושלילת כל התהיות והסייגים מוחלטת.

 

אני בתחילת קריאת פסק הדין. מקווה לצלוח אותו טוב עם הפרעות הקשב שלי :-)

זה מתחבר לי לשיחות עם גיסתי שהיא שופטת. היא משתפת אותנו בתהליך קבלת ההחלטות

והיא נמצאת בפוזיציה טירונית ביחס לשופטי העליון או המחוזי. התהליך שלהם מפרך ומעמיק. שעות ארוכות על כל דיון.

אני לא יכול להאמין שבמקרה כזה סבוך נעשתה עבודת שיפוט רשלנית. אני בטוח שהפומביות (המוגזמת) של המקרה

דווקא גרמה להם להעמיק עוד יותר בגלל השאלות שמועלות. רואים ממש למשל את הייסורים של השופט דנציגר בזיכוי.

כתבתו של דרוקר חזקה ושווה לקרוא אותה גם פעמיים.

הוא לא נותן פריסה מדוקדקת של כל סתירה (אחרת זו היתה כתבה שמאפילה על מאות עמודי הפס"ד),

משאיר למי שיש שאלות לעשות עוד שיעורי בית, אבל מאירה באור בעייתי את הסדרה.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

יבגני, אכזבת אותי :) מה לא קריא בכתבה של דרוקר?

 

----

 

כבר כתבתי בעבר: אנשים מתים על קונספירציות.

ומה שהכי "מקסים" בויכוח עם חובבי קונספירציות, זה שכל עובדה שמעלים בפניהם וכל טענה שלהם שמפריכים ע"י עובדות, רק מחזקת את האמונה שלהם בקונספירציה.

ראיתי את זה בדיונים אינסופיים, על רצח רבין, הפלת התאומים וכו'.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אנשים מתים על קונספירציות ואנשים גם לא מעמיקים בשום דבר. הם נופלים פעם אחר פעם למניפולציות רגשיות.

בדומה להיכרות של איתי עם מישהו מהמשטרה מיד ראשונה, לי יש היכרות מיד ראשונה מהצד של בית המשפט (לא השופטים עצמם) ואני יודע שנעשתה כאן עבודה סופר מעמיקה לאורך חודשים ארוכים. אבל בסדר, איזה עו"ד מוזר מתקרב למצלמה באופן דרמטי ואומר "תפרו לו תיק" וכולם מאמינים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
איזה עו"ד מוזר מתקרב למצלמה באופן דרמטי ואומר "תפרו לו תיק" וכולם מאמינים...

 

הייתי חייב:

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

והיום, ברנש שהוגש נגדו כתב אישום בגין הריגה, שוחרר למעצר בית לאחר שהפרקליטות הבינה שטעתה.

הפרקליט שלו, אמר דבר נכון לחלוטין: ״מי שמואשם ברצח באילת, והוא בכלל היה במטולה, יש לו ממה לדאוג״

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לא מבין איך זה קשור. מי שמואשם ברצח באילת בזמן שהוא היה במטולה יכול להיות רגוע לגמרי. אלא רק אם העו"ד שלו מטומטם.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אולי הוא, כמו בסרטי האקרים משנות ה90, פרץ למחשב של הקורבן ע"י ניחוש סיסמה, וניטרל את הקוצב לב, ברקסים של אוטו ומכונת נספרסו מרחוק (והקורבן מת מחוסר קופאין).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ עם כמה דברים מעניינים מוועדת הכנסת היום:

מסתבר שיש ״שיח ער״ בין המכון לבין הפרקליטות והמשטרה. שיח שלכאורה לגיטימי, אבל גרם לשינוי חוו״ד של רופאי המכון כך שתהיינה נוחות יותר לפרקליטות. חומר החקירה המתנהלת במכון לא מועבר לידי ההגנה, אלא רק חוו״ד סופית (לפעמים לאחר השינויים הנ״ל...) ועל ההגנה לבקש בכל פעם גישה לחומר - בניגוד הפוך, אגב, למתבצע בארה״ב, שם יש חובה להעביר את כל החומר לידי ההגנה.

 

ד״ר קוגל שעכשיו נכנס למכון ביקש שתינתן לו האפשרות לעבור על תיקים מהעבר כדי לבדוק באילו מהם בוצע שינוי חוו״ד בלי סיבות ממשיות, שהשפיע על תוצאות התיק. נראה איך זה יתקדם.

 

יו״ר הוועדה הייתה ח״כ אלהרר שהיא פשוט... היא לא צריכה להיות בכנסת. ח״כ אחרים, גם כאלו שאני לא מסכים עם דעתם (איתן כבל, סתיו שפיר ואחרים) בוועדות שלהם ״קרעו״ את הנציגים שזומנו ולא נתנו להם למרוח אותם (או בלשונו של כבל: ״לכדרר״ אותם). במקרה של אלהרר, פשוט עברו עליה מבלי למצמץ, והיא מצידה שיתפה פעולה עם נציגי המדינה בלי לשאול או לחקור אותם.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אומנם לא זדורוב אך מישהו יודע לאן נעלם כל הרעש שהיה סביב הבחור הרוסי,"רוצח סדרתי" שנחשד ב-4 רציחות שמתוכם טענו שרק 2 הצליחו לקשר אליו?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...