Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 978
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שני אנשים שונים שאין ולא היה ביניהם שום קשר מספרים סיפור זהה ששמעו מא.ק.

 

צירוף מקרים?

 

כל הרצח הזה הזוי. כבר אי אפשר לדעת מה נכון ומה לא ואיזה כיוונים התפתחו שם. זה נראה יותר כמו ספר אימה/מתח/דרמה שנכתב ועשו על זה "סרט" בחיים האמיתיים.

 

לצערי, גם אני בדעה שלעולם לא נדע מה קרה שם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

זה פחות משנה מבחינתי אם נדע או לא, מה שחשוב הוא שבן אדם חף מפשע לא צריך לשבת בכלא עם כל הסרחון מסביב לפרשה הזאת.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אבל זה בדיוק כל העניין - מאיפה לך שהבנאדם חף מפשע? כמה וכמה בתי משפט קבעו שהוא אשם. זה שהאינטרנט חושב אחרת, זו בעיה של האינטרנט.

אם נלך לפי האינטרנט או דעת הציבור גם החייל שירה במחבל שהיה שכוב על הרצפה הוא קדוש מעונה וצריך לתת לו פרס נובל. זה אומר שזה נכון?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אף אחד לא יכול לקבוע האם זדורוב חף מפשע או אשם. לדעתי האישית יש בכל הווג'ארס מסביב, ובייחוד בלהיטות הפרקליטות להאשים אותו ולעשות שמיניות באוויר לשם כך כולל השפעה פסולה על מומחים בכדי להקים ספק סביר, אבל לקבוע חד-משמעית שהוא לא אשם אין אפשרות לדעתי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

או לקבל את האבחנה של "מומחה" ישראלי בכל הקשור לטביעת נעליים, אבל לא לקבל אבחנה ממומחה בעל שם עולמי.

רוני, לגבי החייל, כבר הביאו דוגמאות למה כן צריך לירות בו ולחסל אותו, אם יש חשש אפילו הכי קטן שהוא נשא חגורת נפץ. או שמא היית מעדיף שהחייל ישאר אדיש למצב, המחבל היה מתפוצץ, היו נהרגים מספר חיילים ופרמדיקים?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הכי מצחיק, למה נפסלה הדעה של המומחה האמריקאי? השופטים החליטו שאפילו הדיוט יכול לראות שמדובר בטביעת נעל, ולא צריך להיות מומחה בכדי לראות שזו טביעת נעל.

שזה בניגוד לכל דבר שאמר המומחה האמריקאי.

ליצנים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

זו בעיה גדולה

אני משוכנע שרומן זדורוב זכאי

מצד שני אני לא בטוח אם א.ק ביצעה את המעשה , למרות שא.ח נבחן ב 3 פוליגרפים ונמצא דובר אמת, הוא ישב 11 יום במעצר (לא כיף,מתיש) והתעקש להדבק בגרסתו למרות שאם היה חוזר בו היה יוצא באותו הרגע.

רצה להעניש את חברה שלו? שנתיים וחצי הוא מספר את אותו הסיפור, אם זה היה ניסיון לנקמה הוא היה אמור להיות כבר מותש.

בנוסף הוא היה מוכן להחשב כמסייע לרצח בשביל להוציא את האמת לאור.

 

יש המון סימני שאלה, סדרה באמת מדהימה.

Miata ND2

 

פורסם
רוני, לגבי החייל, כבר הביאו דוגמאות למה כן צריך לירות בו ולחסל אותו, אם יש חשש אפילו הכי קטן שהוא נשא חגורת נפץ. או שמא היית מעדיף שהחייל ישאר אדיש למצב, המחבל היה מתפוצץ, היו נהרגים מספר חיילים ופרמדיקים?

 

אם אתה רוצה לפתוח את זה ולהבין למה אתה טועה, קרא את העמודים האחרונים של השרשור הפוליטי לאחר בחירות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קודם כל ברמה המקצועית הסדרה הזאת עשויה מעולה.

לגבי רומן לי אישית אין ספק שהוא לא הרוצח ולו רק בגלל העובדה שאין סיכוי בעולם שאדם בוגר יצא מתא שחיטה בגדול מטר על מטר ולא תידבק בו אפילו טיפת דם אחת/הוא לא ישאיר DNA . זה שבית המפשט הרשיע זה חתיכת מחדל וההרשעות הנוספות שבאו לאחר מכן נראות ממש כהרשעות על מנת לא לפתוח את התיק מחדש. פסילת עדות המומחה האמריקאי כלאחר יד ע"י אחד השופטים היא לבדה עילה מספקת למשפט חוזר ופתיחת חקירה כנגד השופט שביטל אותה בטענות מקוממות.

 

בנוסף לא כל כך קניתי את הסיפור על הפסיכופטית והזאבה ואני נוטה להאמין שהרוצח הכיר את תאיר ובא מתוך השכבה/ בית הספר בו למדה.

פורסם

לדעתי אם היו מתלבשים על שאר החשודים בפרשה כמו שהתלבשו על רומן אז האמת הייתה יוצאת לאור.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

עכשיו סיימתי לראות את כל ארבעת הפרקים ב-VOD.

מעבר לסימני השאלה של כולם, דבר אחד לא מסתדר לי - הרי היה את החוקר הפרטי שטען שלפחות שניים היו מעורבים ברצח ולראייה יש את שטפי הדם הפנימיים בגולגולת כתוצאה ממכות שבאו מאחורה. איך זה מסתדר עם כל סיפור ה"זאבה" הפסיכופטית ושהיא רוצחת יחידה?

ועוד שאלה - ציינו בסדרה בת כמה הייתה א.ק בזמן הרצח?

×
×
  • תוכן חדש...