Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נמאס לי ממחירים גבוהים בצ'מפיון - הבאתי מגרמניה דיסקים ורפידות BREMBO


הלוחש למכוניות
שימו לב! השרשור הזה בן 3952 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני אישית נסעתי עד לאנגליה בשביל לקנות חלקים. חד משמעית אני אומר לך, הייה שווה להזמין מהאינטרנט, לשלם משלוח פלוס מיסים מאשר לקחת טיסה עד לאנגליה...

בסדר גמור. צריך גם להביא בחשבון מצב שבו המכס יעשה בעיות, אישור יבוא וכולי - את כל זה אתה עוקף בשיטת "היבוא האישי"... ואף על פי כן, בהחלט יתכן שזה לא משתלם. כל הענין פה הוא שיתכן מצב שזה כן ישתלם - זה מה שמפתיע פה!

 

לעיניניינו, זה לא הוגן להשוות בין המחיר אצל היבואן כאשר הוא צריך לשלם משלוח של החלקים, מכס, אחסנה בנמל, שחרור על ידי עמיל מכס, הובלה למחסן וכיוצא בזה לבין...

נכון מאד, ואני באמת לא בא בטענות ליבואן על המצב הזה - בסופו של דבר לא היבואן קבע את החוקים. אני בא בטענות רק למדינה. היבואן רוצה להרויח כמה שיותר, ואין שום סיבה שבעולם שירצה משהו אחר.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • ספונסר פורום
אדוני, שים לב שאתה מתחיל כבר לחצות את הקו הדק בין נימוס לחוצפה.

דבר ראשון, רשמתי זאת בפירוש, אין לי שום קשר לאף יבואן מכוניות, אני לא עובד אצל אף אחד שמוכר מכוניות ומעולם לא עבדתי אצל אף יבואן. לקרוא לי שקרן בפורום שכל מדינת ישראל קוראת בו למרות שאתה לא מכיר אותי ואין לך שמץ של מושג מי אני זה לא ממש הוגן.

 

אם כבר ירדת לנושא ונכנסת "לביזנס", אתה משווה בין יבוא של חלק על ידי עסק שנתון לכל מיני אילוצים כאלה ואחרים משלם משלוח, מיסים, אחסנה, מחזיק מלאי, מחזיק עובדים והשד יודע מה עוד לבין יבוא של אדם כמוך. מה זה אדם "כמוך"?

בוא ונראה, לך הטיסה הייתה חינם, הנסיעה הייתה חינם, משלמים לך משכורת על הימים שאתה נמצא במסע הזה, את המס ששילמת בחו"ל על החלק החזירו לך בשדה התעופה, בשדה התעופה בארץ לא שילמת שקל מס. וואו אז באמת חוכמה גדולה להשוות בין הבאת החלק לארץ על ידך לבין יבוא של החלק בצורה סדירה על ידי יבואן תוך כדי תשלום של כל ההוצאות כולל מיסים.

אז איך בדיוק זוהי יכולה להיות השוואה צודקת בין יבוא של אדם פרטי שכמעט ולא הוציא מכיסו שקל בכדי להביא את החלק מחול לבין יבואן שצריך לשלם את כל מה שמסביב?

 

סך הכל טענתי שלאדם רגיל שצריך לשלם על הטיסה, לינה, אוכל, מפסיד ימי עבודה וכיוצא בזה יכול להיות שזה לא יהיה משתלם לנסוע לחו"ל במיוחד לקנות את החלקים.

אתה הפכת את זה שאני שקרן ובעצם אני יבואן שמסתתר במסווה של קורא תמים ובעצם מגן על שמי הטוב.

כל הכבוד לך, יצאת גבר.

 

 

יסיק כל אחד את מסקנותיו הוא.

אתה מתאמץ מידי לטעמי להגן על יבואני החלפים - ועם פערים של מאות אחוזים לעומת חו"ל זה ממש מוזר, שלא להשתמש במילים חזקות יותר, שאדם מן הישוב יטרח כל כך.

אם ההפרש היה 50-60% - לא היינו מדברים בכלל, לא הייתי טורח לעשות מעשה.

אבל מאות אחוזים הפרש? - לא אדוני, העולם קטן מידי, והכל גלוי וידוע מידי, כדי לתרץ זאת בעלויות גבוהות בישראל, כאילו בגרמניה אין עלויות תובלה, אחסנה וטיפול במלאי.

לא - אני עומד על כך שצרכן נבון ופרו-אקטיבי יחפש כל דרך בכדי להוזיל עלויות, ופרסמתי את סיפורי הקטן כדי לפקוח עיני החברים בפורום לאלטרנטיבה הזו. די אם 5% נוספים יעשו כמוני, ויספרו הלאה, כדי לשנות התנהגות של ספקים. תשאל את תנובה ושטראוס.

אם אתה בוחר להטפל בקטנוניות לחשבונות ההוצאות/שכר שלי - יבושם לך. אבל בוא לא נסיט את הנושא מהכיוון שאליו כיוונתי.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי, אני אוהב הגינות ומקצועיות. אתה העלית טענה, אני הראתי את הצד השני של המטבע ולמרבה הצער אתה לא ממש צודק. מעניין מאוד שאתה קובע לעסק מסויים כמה להרוויח. זכותו של כל עסק, מפעל וכיוצא בזה להרוויח כמה שבא לו. באם הוא חוטא הצרכן יעניש אותו בכך שהוא לא יקנה את המוצר ממנו. אולי אתה תאהב שמקום העבודה שלך יקצץ במשכורת ובתנאים שלך כי זה לא הוגן שישנם שכירים במשק שמשתכרים מינימום?

 

היום יש אינטרנט וכל העולם בכפות יידך. לא מתאים לך, תקנה ישירות מחו"ל. זה מה שאני עושה. את כל החלקים שלי לאופנוע אני קונה מחו"ל. יוצא לי ברוב המקרים יותר משתלם וזול. לעומת זאת אני לא מתבייש לומר שישנם חלקים שעדיף כבר לקנות בארץ ובטח שאני לא רץ לרשום בפורום שכל עם ישראל קורא בו שיבואן X הוא גנב ועושק את כולם.

 

אז מילא, היית קונה את החלקים מחו"ל דרך האינטרנט ושולח אותם לארץ, משלם מיסים ולמרות הכל זה היה יוצא לך יותר זול בהפרש ניכר ביותר הייתי מבין ומצדיק אותך.

הייתי גם מבין אם היית אזרח רגיל מן השורה שטס במיוחד לגרמניה לקנות את החלקים או לחופשה וקונה את החלקים תוך כדי חופשתך, משלם עבור הטיסה, מפסיד ימי עבודה, משלם עבור הנסיעות הפנימיות ובתי המלון ולבסוף משלם מיסים בכניסה לארץ. אם אחרי כל זה המחיר בארץ היה גבוה משמעותית ממה שעלה לך היית מצדיק אותך במיליון אחוז.

 

אבל במקרה המדובר זה לא ככה. אז אין לך קייס וזה לא הוגן ואפילו טיפשי מצידך לעשות השוואה שהרי הכל עלה לך כמעט בחינם.

הנה, ביקרתי לא מזמן חברים בתל אביב. ישבנו לאכול פיצה משפחתית רגילה ללא תוספות. היא עלתה 87 שקלים. לעומת זאת, אצלי בצפון פיצה משפחתית עולה 43 שקלים. ווואו, בדיוק כפול. בן אדם כמוך יגיד שבמרכז כולם גנבים ועושקים את האזרח הקטן. בן אדם חכם יבין שבמרכז המיסים יותר גבוהים, המשכורות יותר גבוהות ולכן מחיר המוצרים יותר גבוה.

 

אהבתי אבל את האירוניה בכל הסיפור בכך שאתה קורא לי שקרן, מאשים אותי כמתחזה לכותב תמים כאן אבל אני בעצם יבואן שעוסק בתחום ומגן על שמי, בו זמנית אתה רימית ושיקרת לשלטונות המכס ומדינת ישראל בכך שעברת במסלול הירוק עם חלקים שעלו יותר מ 200 דולר.

על זה נאמר "הפוסל במומו פוסל".

תהיה בריא, אני שמח בשמחתך שהשגת חלקים בזול הייתי מצפה ליותר מקצועיות מאדם כמוך שעובד בעבודה שממנים לו טיסה, שהייה וימי עבודה כאשר הוא נמצא בחו"ל.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזו תגובה מרתיחה.

איך הוצאת את oriou רמאי ושקרן??? "רימית ושיקרת לשלטונות המכס..."

 

הוא בלית ברירה נאלץ לעשות דברים שבטבעו (ואני לא מכיר את האדם), לא היה עושה בגלל שיטה שבשם "רגולציה לשמירת הבטיחות" מעודדת צרכנים לקנות חלקים חליפיים מאיכות ירודה מתוצרת מפוקפקת ובלבד שיעברו דרך הרגולטור. במדינות נורמליות חוסר הרגולציה בנושא מאפשר לתחרות לפרוח ולצרכן ההגיוני לקנות רכיב מקורי, איכותי ובטיחותי יותר במחיר נמוך.

 

בשנות ה70 והשמונים אנשים במדינה הזו היו חייבים להעלים מיסים כדי להתקיים בגלל רגולציה מטומטמת, אלא אם היה חבר הסתדרות ואז היו לו "סידורים מיוחדים" שהשאריות שלהם היום זה קרנות השתלמות והקופות למיניהן.

ומה נשאר מזה? המדינה הבינה שאי אפשר לגבות מיסים יותר משאדם מרוויח, והורידה את המיסים, אבל נשארנו עם מערכת מסואבת של קרנות וקופות שמפרנסת אלפי עובדים שבמערכת נורמלית היו יכולים לעסוק במשהו יצרני יותר. זה כשלעצמו לא כל כך נורא, אבל הם עושקים את כל הציבור על הדרך וגורמים לו להידפק על ידי זריית בירוקרטיה בעיני העובד הפשוט.

 

בקיצור גלשתי לאוף טופיק מטורף, אבל חייבים להבין שהעודף רגולציה הזה לא משרת את הציבור. חד וחלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממליץ לך לקרוא את כל השירשור מהתחלה ועד הסוף.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברת על החוק, הפעם זה הצליח לך .פעם הבאה מכס יכול לעצור אותך ואז ברקסים האלה( או כל דבר אחר) יעלו לך הרבה מאוד כסף העצבים. כך שבתור המלצה לאחרים זאת לא באמת המלצה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו באמת, "עברת על החוק" - מינימום הוא עכשיו צריך לשבת בכלא.. הגזמתם!

 

אני בטוח שאם מישהו מהמשפחה שלכם היה בא ומתלהב "הייתי בטיול בחו"ל, תראה מה קניתי! רדיו דיסק עם מגבר לאוטו, ב 300$ ובארץ זה עולה 3500 שקל" - מה תגידו לו? עברת על החוק?

 

אתה מכיר מישהו וישראלי בפרט בטיול שלא קונה טונה של דברים שאם היה עובר במכס היה משלם עליהם הרבה כסף?

מה זה משנה אם זה ברקסים או מיקסר למטבח או איזה שטות אחרת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יסיק כל אחד את מסקנותיו הוא.

אתה מתאמץ מידי לטעמי להגן על יבואני החלפים - ועם פערים של מאות אחוזים לעומת חו"ל זה ממש מוזר, שלא להשתמש במילים חזקות יותר, שאדם מן הישוב יטרח כל כך.

אם ההפרש היה 50-60% - לא היינו מדברים בכלל, לא הייתי טורח לעשות מעשה.

אבל מאות אחוזים הפרש? - לא אדוני, העולם קטן מידי, והכל גלוי וידוע מידי, כדי לתרץ זאת בעלויות גבוהות בישראל, כאילו בגרמניה אין עלויות תובלה, אחסנה וטיפול במלאי.

לא - אני עומד על כך שצרכן נבון ופרו-אקטיבי יחפש כל דרך בכדי להוזיל עלויות, ופרסמתי את סיפורי הקטן כדי לפקוח עיני החברים בפורום לאלטרנטיבה הזו. די אם 5% נוספים יעשו כמוני, ויספרו הלאה, כדי לשנות התנהגות של ספקים. תשאל את תנובה ושטראוס.

אם אתה בוחר להטפל בקטנוניות לחשבונות ההוצאות/שכר שלי - יבושם לך. אבל בוא לא נסיט את הנושא מהכיוון שאליו כיוונתי.

 

דוגמא לא טובה ידידי.

רווח נקי של שטראוס בשנת 2012 (שעדיין לא נגמרה) עלה ב-125%!!

זורים לנו חול בעיניים ואנו אפילו לא שמים לב.. אבל זה כבר נושא אחר.

 

כמו שאמרתי, אני אוהב הגינות ומקצועיות. אתה העלית טענה, אני הראתי את הצד השני של המטבע ולמרבה הצער אתה לא ממש צודק. מעניין מאוד שאתה קובע לעסק מסויים כמה להרוויח. זכותו של כל עסק, מפעל וכיוצא בזה להרוויח כמה שבא לו. באם הוא חוטא הצרכן יעניש אותו בכך שהוא לא יקנה את המוצר ממנו. אולי אתה תאהב שמקום העבודה שלך יקצץ במשכורת ובתנאים שלך כי זה לא הוגן שישנם שכירים במשק שמשתכרים מינימום?

 

היום יש אינטרנט וכל העולם בכפות יידך. לא מתאים לך, תקנה ישירות מחו"ל. זה מה שאני עושה. את כל החלקים שלי לאופנוע אני קונה מחו"ל. יוצא לי ברוב המקרים יותר משתלם וזול. לעומת זאת אני לא מתבייש לומר שישנם חלקים שעדיף כבר לקנות בארץ ובטח שאני לא רץ לרשום בפורום שכל עם ישראל קורא בו שיבואן X הוא גנב ועושק את כולם.

 

אז מילא, היית קונה את החלקים מחו"ל דרך האינטרנט ושולח אותם לארץ, משלם מיסים ולמרות הכל זה היה יוצא לך יותר זול בהפרש ניכר ביותר הייתי מבין ומצדיק אותך.

הייתי גם מבין אם היית אזרח רגיל מן השורה שטס במיוחד לגרמניה לקנות את החלקים או לחופשה וקונה את החלקים תוך כדי חופשתך, משלם עבור הטיסה, מפסיד ימי עבודה, משלם עבור הנסיעות הפנימיות ובתי המלון ולבסוף משלם מיסים בכניסה לארץ. אם אחרי כל זה המחיר בארץ היה גבוה משמעותית ממה שעלה לך היית מצדיק אותך במיליון אחוז.

 

אבל במקרה המדובר זה לא ככה. אז אין לך קייס וזה לא הוגן ואפילו טיפשי מצידך לעשות השוואה שהרי הכל עלה לך כמעט בחינם.

הנה, ביקרתי לא מזמן חברים בתל אביב. ישבנו לאכול פיצה משפחתית רגילה ללא תוספות. היא עלתה 87 שקלים. לעומת זאת, אצלי בצפון פיצה משפחתית עולה 43 שקלים. ווואו, בדיוק כפול. בן אדם כמוך יגיד שבמרכז כולם גנבים ועושקים את האזרח הקטן. בן אדם חכם יבין שבמרכז המיסים יותר גבוהים, המשכורות יותר גבוהות ולכן מחיר המוצרים יותר גבוה.

 

אהבתי אבל את האירוניה בכל הסיפור בכך שאתה קורא לי שקרן, מאשים אותי כמתחזה לכותב תמים כאן אבל אני בעצם יבואן שעוסק בתחום ומגן על שמי, בו זמנית אתה רימית ושיקרת לשלטונות המכס ומדינת ישראל בכך שעברת במסלול הירוק עם חלקים שעלו יותר מ 200 דולר.

על זה נאמר "הפוסל במומו פוסל".

תהיה בריא, אני שמח בשמחתך שהשגת חלקים בזול הייתי מצפה ליותר מקצועיות מאדם כמוך שעובד בעבודה שממנים לו טיסה, שהייה וימי עבודה כאשר הוא נמצא בחו"ל.

 

התגובות שלך דמגוגיות.

ידוע כי מחירי החלפים בחו"ל נמוכים במאות אחוזים, על זאת אין חולקים.

ולא מדובר דווקא במדינות זולות, אלא גם במערב אירופה במדינות שיוקר המחייה שלהן גבוה יחסית.

גם שם משלמים מיסים, וגם שם ישנן עלויות לוגיסטיקה. אז מה?!

פותח השרשור לא רכש את החלק במחיר שאפילו מתקרב לזה שעולה ליבואן.

הוא לא יבואן רכב, לא סוחר, לא סיטונאי, ולכן אין לו הנחות כמות או הנחות יצרן אשר מקבל היבואן הבלעדי בישראל.

אם תקח בחשבון את המחיר ליבואן של החלק, וגם אם תעמיס עליו מיסי מכס (שאגב לא כל כך גבוהים כמו שנהוג לחשוב) עלויות הובלה (הובלה ימית זה עסק לא כל כך יקר, אנו משלחים מאות אלפי טונות בשנה לאירופה) ולוגיסטיקה (אם יש ליבואן עודף כח אדם זה לא צריך לעניין אותנו), עדיין תגיע לפער של מאות אחוזים.

 

בקשר לאינטרנט ולקניה ישר מחו"ל, נו באמת... על מי אתה מנסה לעבוד?!:roll:

האפשרות של יבוא מחו"ל של חלקי חילוף היא בפירוש רק ליחידי סגולה (אולי אתה אחד מהם) אשר מוכנים לעבור שבעת מדורי גיהנום (אישורים למיניהם, ביקור במוסך מורשה וירידה על הברכיים לצורך קבלת אישור, טרטור למסרדי המכס והדואר למשרד הרישוי ואף למשרד התחבורע, בזבוז ימי עבודה ועוד), ואז אולי, אבל רק אולי, הם יקבלו את כל האישורים הדרושים וקבלת אור ירוק מהמכס להכניס את הסחורה לארץ.

כן, זה ממש ריאלי..

במצב הקיים כיום יש ליבואני החלקים מונופול נטו, כרגע אנו שבויים שלהם ואין לי ברירה אחרת אלא לרכוש דרכם.

טוב, אולי פילטר אוויר למזגן יתמזל מזלי ולא יעצרו לי במכס. אה שכחתי, אבל אז על פי דבריך אני אהיה עבריין שלא משלם מס.

אגב מס, הייתי מוכן לשלם גם מס של עשות רבות של אחוזים, רק שבאמת ייפתחו את השוק לייבוא אישי.

 

בקשר לטענה שאם היה טס על חשבונו כולל כל ההוצאות ואובדן ימי חופש אז העסק היה לא משתלם, זו הטענה הכי מטופשת וחכמולוגית ששמעתי בזמן האחרון. על פי דבריך לא משתלם לרכוש שום דבר בנסיעות לחו"ל, נו באמת..

אין לי כח אפילו לענות על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין מה אנשים פה רוצים...

הבן אדם נסע לגרמניה והביא ברקסים טובים בהרבה מהרגיל במחיר מגוחך...

המפיץ שמוכר זאת בגרמנים בטח קונה את הברקסים באיזור ה - 200 Euro ומוכר ב- 295 Euro.

גם בארץ הם קונים זה במחיר נמוך יותר ממחיר השוק אז איזו הצדקה יש להם למכירת ברקסים כאלו באלפים!!! איזה?

תפסיקו עם התירוצים המגוחכים "הפסדת ימי עבודה" "נסעת במיוחד"... פותח השירשור בסה"כ התלונן על המחיר בארץ שאין לו כל הצדקה... די להתנהג כמו צרכן טיפש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוגמא לא טובה ידידי.

רווח נקי של שטראוס בשנת 2012 (שעדיין לא נגמרה) עלה ב-125%!!

זורים לנו חול בעיניים ואנו אפילו לא שמים לב.. אבל זה כבר נושא אחר.

 

 

 

התגובות שלך דמגוגיות.

ידוע כי מחירי החלפים בחו"ל נמוכים במאות אחוזים, על זאת אין חולקים.

ולא מדובר דווקא במדינות זולות, אלא גם במערב אירופה במדינות שיוקר המחייה שלהן גבוה יחסית.

גם שם משלמים מיסים, וגם שם ישנן עלויות לוגיסטיקה. אז מה?!

פותח השרשור לא רכש את החלק במחיר שאפילו מתקרב לזה שעולה ליבואן.

הוא לא יבואן רכב, לא סוחר, לא סיטונאי, ולכן אין לו הנחות כמות או הנחות יצרן אשר מקבל היבואן הבלעדי בישראל.

אם תקח בחשבון את המחיר ליבואן של החלק, וגם אם תעמיס עליו מיסי מכס (שאגב לא כל כך גבוהים כמו שנהוג לחשוב) עלויות הובלה (הובלה ימית זה עסק לא כל כך יקר, אנו משלחים מאות אלפי טונות בשנה לאירופה) ולוגיסטיקה (אם יש ליבואן עודף כח אדם זה לא צריך לעניין אותנו), עדיין תגיע לפער של מאות אחוזים.

 

בקשר לאינטרנט ולקניה ישר מחו"ל, נו באמת... על מי אתה מנסה לעבוד?!:roll:

האפשרות של יבוא מחו"ל של חלקי חילוף היא בפירוש רק ליחידי סגולה (אולי אתה אחד מהם) אשר מוכנים לעבור שבעת מדורי גיהנום (אישורים למיניהם, ביקור במוסך מורשה וירידה על הברכיים לצורך קבלת אישור, טרטור למסרדי המכס והדואר למשרד הרישוי ואף למשרד התחבורע, בזבוז ימי עבודה ועוד), ואז אולי, אבל רק אולי, הם יקבלו את כל האישורים הדרושים וקבלת אור ירוק מהמכס להכניס את הסחורה לארץ.

כן, זה ממש ריאלי..

במצב הקיים כיום יש ליבואני החלקים מונופול נטו, כרגע אנו שבויים שלהם ואין לי ברירה אחרת אלא לרכוש דרכם.

טוב, אולי פילטר אוויר למזגן יתמזל מזלי ולא יעצרו לי במכס. אה שכחתי, אבל אז על פי דבריך אני אהיה עבריין שלא משלם מס.

אגב מס, הייתי מוכן לשלם גם מס של עשות רבות של אחוזים, רק שבאמת ייפתחו את השוק לייבוא אישי.

 

בקשר לטענה שאם היה טס על חשבונו כולל כל ההוצאות ואובדן ימי חופש אז העסק היה לא משתלם, זו הטענה הכי מטופשת וחכמולוגית ששמעתי בזמן האחרון. על פי דבריך לא משתלם לרכוש שום דבר בנסיעות לחו"ל, נו באמת..

אין לי כח אפילו לענות על זה.

 

לא נכון, זה לא מה שאמרתי. מה שרשמתי היה שאילו הוא היה משלם מכיסו על כל הדברים ובכל זאת היה יוצא לו יותר זול אז זה היה לגיטימי. אבל בגלל שהוא לא שילם אגורה מכיסו כי הכל היה ממומן לו מהעבודה אז מה הפלא פה?

זה לא חוכמה, זה אפילו טימטום.

 

אם אני גר למשל בקריית שמונה ונוסע במיוחד מטעם העבודה לאילת, ברכב ליסינג שהדלק וכל ההוצאות ממומנות ב 100 אחוז על ידי העבודה וגם משלמים לי על הזמן הזה אז בטח שלקנות חלק ייצא לי זול כי לא הייתי צריך לשלם שום דבר או להפסיד ימי עבודה. כל מה שהייתי צריך לשלם זה על הפריט. אז מה החוכמה לצעוק קבל עם ועדה שהפריט יותר זול באילת מאשר בקריית שמונה? האם זה נכון לטעון שהמוכר בקריית שמונה הוא גנב וגזלן?

 

לעומת זאת, אם אני גר בקרית שמונה ונוסע במיוחד לאילת לקנות חלק, אני צריך לשלם דלק, בלאי על הרכב, מפסיד יימי עבודה ועוד כל מיני הוצאות פה ושם ולמרות הכל החלק היה יותר זול אז כן, אפשר איך שהוא לעלות טענות לגבי המוכר בקריית שמונה.

 

אתה יודע מה מצחיק, היה בזמנו את יבואן אופנועי יואסנג בארץ. אני לא יודע אם יש עכשיו יבואן או לא. בקיצור, אנשים היו מתלוננים בפורומים למה הם צריכים לשלם ככה וככה על חלקים וכל זה. רצה הגורל והיבואן פשט את הרגל. אנשים התפוצצו והפכו עולמות בשביל להשיג חלקים. כמובן שגם אז הם לא הפסיקו לקטר.

יש להם יבואן, הם בוכים שייקר להם, אין להם יבואן הם בוכים שהם צריכים להפוך עולמות בשביל להזמין מחו"ל. אבל רגע, אם היבואן שחט אתכם במחיר אז למה אתם מקטרים גם עכשיו שאתם מזמינים מחו"ל לבדכם?

 

 

אני לא מבין מה אנשים פה רוצים...

הבן אדם נסע לגרמניה והביא ברקסים טובים בהרבה מהרגיל במחיר מגוחך...

המפיץ שמוכר זאת בגרמנים בטח קונה את הברקסים באיזור ה - 200 Euro ומוכר ב- 295 Euro.

גם בארץ הם קונים זה במחיר נמוך יותר ממחיר השוק אז איזו הצדקה יש להם למכירת ברקסים כאלו באלפים!!! איזה?

תפסיקו עם התירוצים המגוחכים "הפסדת ימי עבודה" "נסעת במיוחד"... פותח השירשור בסה"כ התלונן על המחיר בארץ שאין לו כל הצדקה... די להתנהג כמו צרכן טיפש!

 

מה אנשים רוצים? פשוט מאוד, מה ההיגיון לצעוק "היבואן שוחט אותנו הוא גזלן" אם אתה קונה חלקים בחו"ל כאשר הטיסה לא עולה לך כסף, הנסיעות בחו"ל לא עולות לך כסף, הבתי מלון לא עולים לך כסף ואפילו העבודה משלמת לך על הזמן שאתה בחו"ל, תגיד לי אתה מה ההיגיון? ברור שהחלקים יעלו לך פרוטות כי לא שילמת שום דבר מעבר לחלקים עצמם. זוהי הפריווליגיה של פותח השירשור.

 

לעומת זאת, אני טסתי במיוחד לאנגליה להביא חלקים לרכב אספנות. הייתי צריך לשלם על הטיסה שלי, הייתי צריך לשלם על רכבות ואוטובוסים בכדי להגיע למקום. הייתי צריך לשלם על בתי מלון כי אתה צריך גם לישון מתי שהוא נכון, הייתי צריך לשלם על ארוחות מחוץ לבית נכון, הפסדתי ימי עבודה בשביל לטוס עד לשם נכון? אז שאתה מחבר את כל ההוצאות ששילמת בכדי להביא את החלקים אז הסכום שבעצם חסכת מצטמצם. אז כן, לי יצא שכל החלקים עלו בהחלט יותר זול בחו"ל מאשר בארץ. אבל וכאן מגיע האבל הגדול, כאשר השוואתי את הכסף שחסכתי לעומת הכסף שהייתי צריך להוציא יצא בסופו של דבר שהיה שווה כבר להזמין מהבית.

 

לא הצטערתי על זה כי על הדרך יצא לי לטייל ולראות את אנגליה.

 

יש מבין?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק שאלה: אם זה באמת כל כך משתלם לרכוש את החלפים בחו"ל ולדלג על היבואן המקומי, כיצד זה יתכן שמעט מאוד אנשים באמת עושים את זה? כולם טפשים?

 

קליפת מוח צודק: תפוזים צריך להשוות עם תפוזים, לא עם עגבניות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יסביר את הנושא מנקודת הראות של הבוס שלי, אומנם מתחום שונה, אבל גם מיבוא,

וכך הוא אומר: אם מוצר סיני אני מוכר יותר בזול, ומרויח עליו יותר, אז למה שלא נמכור את הסיני?

עריכה: ולמה שלא נקדם את המכירות של הסיני?

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק שאלה: אם זה באמת כל כך משתלם לרכוש את החלפים בחו"ל ולדלג על היבואן המקומי, כיצד זה יתכן שמעט מאוד אנשים באמת עושים את זה? כולם טפשים?

 

כי פשוט אין לנו ברירה. עד לפני כמה שנים יכולת להזמין בדואר כל חלק שתרצה, רק לשלם עליו מיסים, ושלום על ישראל.

אממה? ראו יבואני הרכב והחלפים שהתהליך צובר תאוצה, ויותר ויותר אנשים מזמינים חלפים לרכב מאיביי ושאר ספקים

מחו"ל, וקמה זעקה. אבוי, אנשים מייבאים חלפים ללא מאות אחוזי רווח עבורנו. ומה היתה טענתם? מייבאים חלפים לא

תקניים, מאיכות ירודה.(לא ידעתי שמקורי, או OEM זה איכות ירודה). רק שבפועל הם דוחפים כאן ללקוחות את הזבל

של הזבל, שמחירו אולי עשירית ממקורי וזה עולה כאן "רק" חצי ממקורי. וכמובן שאם המקורי מחירו מנופח, אז התחליפי

מחירו מנופח שבעתיים.

אין בעיה, בוא תפתח את שוק החלפים ליבוא אישי, בלי מדורי גהנום של אישורי משרד התחבורה, ותראה איך תוך שנה

המחירים מתחילים לרדת פלאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אם אני גר למשל בקריית שמונה ונוסע במיוחד מטעם העבודה לאילת, ברכב ליסינג שהדלק וכל ההוצאות ממומנות ב 100 אחוז על ידי העבודה וגם משלמים לי על הזמן הזה אז בטח שלקנות חלק ייצא לי זול כי לא הייתי צריך לשלם שום דבר או להפסיד ימי עבודה. כל מה שהייתי צריך לשלם זה על הפריט. אז מה החוכמה לצעוק קבל עם ועדה שהפריט יותר זול באילת מאשר בקריית שמונה? האם זה נכון לטעון שהמוכר בקריית שמונה הוא גנב וגזלן?

 

לעומת זאת, אם אני גר בקרית שמונה ונוסע במיוחד לאילת לקנות חלק, אני צריך לשלם דלק, בלאי על הרכב, מפסיד יימי עבודה ועוד כל מיני הוצאות פה ושם ולמרות הכל החלק היה יותר זול אז כן, אפשר איך שהוא לעלות טענות לגבי המוכר בקריית שמונה.

 

 

אתה גר בקריית שמונה ויורד לאילת במסגרת החופשה השנתית שלך, כאשר כל ההוצאות עליך. אתה עצמאי ואין לך ימי חופש בשכר. אתה מאוד רוצה לשלם על החופשה הזו, כי אתה מקבל שקט לשנה מהאישה (על מי אנחנו עובדים, מקסימום שקט לחודש).

על הדרך קנית עץ ריח לרכב ללא מע"מ. האין כאן חיסכון של 16%? הרי על החופשה ממילא היית משלם כך או כך.

אני לא מבין למה אתה מתעקש לגלם כל הוצאה בתוך מחיר החלק.

 

חזרתי לאחרונה מחו"ל עם גיטרה שקניתי שם ביום האחרון בלי להתכוון מראש. קניה מקרית על הדרך. אם הייתי קונה אותה בארץ או מזמין באינטרנט הייתה עולה לי הרבה יותר, וכנראה שלא הייתי מוציא כזה סכום. האם נכון עבורי לחשוב שעלותה הייתה מחיר הנסיעה כולה? אולי בעצם מחירה היה אפס, כיוון שבתוך ההוצאה הגדולה על הטיול עלותה הייתה זניחה (כך כמובן אני מסתכל על זה, אופטימיסט שכמותי).

ואם לפני הנסיעה הייתי יודע שאני הולך לרכוש את הגיטרה, האם זה היה משנה במשהו את המצב?

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3952 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...