Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כמו שנכתב בפורום אבא שלי קיבל צעצוע חדש (וגם הבנים שלו)

ואני חייב להודות שבחודש שהאוטו אצלו עוד מעט קראנו הרבה וכל יום אנו

מגלים דברים חדשים. השבוע הגיע ספר טכני על המנוע של האוטו (פורד אנגליה 105E)

במטרה לעשות דברים תוך כדי הבנה והכי חשוב להבין איך לחבר בחזרה... כי לפרק זה הכי קל...

עד שהגיע הספר התפננו לדברים קטנים כמו החלפת הפנסים האחורים...

(פה מגיעה תודה ענקית לצוות פיברקלאב על שדאגו ודואגים לעזור!!) ותיקון המנוע מגבים והחזרתו למקום

לאחר שלא היה שם כשנקנה הרכב. (שוב תודה לפיברקלאב על הזרועות של המגבים שהיו חסרים!

קצת תמונות ונמשיך קודם פירוק והרכבה של המנוע מגבים.

1. תמונה לפני

2+3.תוך כדי השיפוץ

4.מורכב באוטו לפני סגירה

נתראה בהודעה הבאה... (עוד כמה דקות)

img1775rt.jpg

img1776cr.jpg

 

img1780l.jpg

 

img1783eq.jpg

פורסם

כעבור כמה ימים החלטנו להחליף את הפנסים האחריים שהגיע מצוות פיברקלאב

ואז נתגלה מה שאדם נחמד מאוד יוחאי כבר גילה לנו בתעודת לידה של האוטו.

הרכב במקור היה 2 צבעים כחול למטה וביז' למעלה. התמונות מראות את זה ממש יפה.

 

1.לפני

2. ניקוי הבית והגומיה

3. הצבע המקורי של האוטו

4.סגירה וההתחדשות.

 

img1826vd.jpg

 

img1838fl.jpg

 

img1833oh.jpg

 

img1846oa.jpg

Uploaded with

פורסם

בהזדמנות זו אני פונה לכל מי שיש לו חלקים לסוסיתא קוביה שנת 66 אנא צרו איתי קשר לא משנה איזה חלק יש לכם.

הכל יתקבל בברכה... תודה!!

(דרור לא שכחתי אותך לא הייתי בצפון!! מקווה שבקרוב!)

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

למוטי הסוסיתא שלך היתה כך במקורי לילה טוב אבי ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

תמונה 167.jpg

תמונה 168.jpg

סוסיתא 10 מבציר 1965.

רום כרמל מבציר 1978.

טנדר סוסיתא 1965.

:-Dטנדר סוסיתא12

פורסם

אבי שלום

הפתעת במקוריות התמונות!!!! כל הכבוד שמצאת אחרי ששה חודשים שהרכב אצלי.

אני מבין שזה צולם ברמת גן אצל הבעלים שלפני הקודמים. משהו כמו לפני שלש עד שש שנים?

כבר זמן רב אני יודע שהרכב היה בעל שני גוונים:

א. תעודת המקוריות של יוחאי שנער אמרה זאת.

ב. סמני צבע כחול שצצו כשהחלפתי פנסים מאחור,החלפת סירות גומי בפגוש, גומיית דלק וכו'

ג. הבנים של מי שמכר לילדי, פגשו אותי במפגש הכרמל בפסח האחרון וסיפרו שהאבא שלהם צבע בלבן.

האם יש לך מידע מי היו הבעלים שאצלם צולם הרכב? כמה זמן היו בעליו?

תודה

לילה טוב

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אז הרבה זמן עבר ונעשו המון דברים לרכב בקרוב ולאט לאט נעלה את כולן...

בראש ובראשונה הוחלף המיכל דלק במיכל חדש שנבנה 1:1 למיכל המקורי חוץ מהתאים

המפרידים באמצע (המחיצות)

55546526.jpg

27241590.jpg

 

79605666.jpg

 

 

והתוצאה הסופית לאחר צביעה בשחור ובהוספת חומר פנימי כשכבת מגן

 

20999656.jpg

×
×
  • תוכן חדש...