Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה מגבר עדיף ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה מגבר עדיף מבין השניים הבאים

 

Lanzar VIBE418 800 Watt 4 Channel High Power MOSFET Amplifier

 

או

 

CLarion APA450 4/3/2 Channel Amplifier

 

אשמח לתגובות ודעות בקשר לשניהם כי אני לא הכי מבין בעניין הזה...

פורסם

אין לי נסיון עם קלריון, א אני חושב שעם העוצמות בין שני המגברים זהות אז עדיף את הקלריון כל זאת בהנחה שהמחירים קרובים אחד לשני.

 

אם אפשר אז תוסיף קישור למגבר של קלריון כדי שנוכל לעזור יותר.

 

ג'ניה

:king:

פורסם

קישור למגבר של clarion

 

http://www.extremeaudio.org/amplifiers.php

המגבר השני APA450

רשום שהוא 400 וואט

 

המגבר של לאנזאר

 

http://www.ikesound.com/product-product_id/855

 

רשום שהוא 800 וואט אבל לפי מה שקראתי והבנתי פה ושם

ההספקים של לאנזאר הם לא בדיוק כמו שרושמים...

 

אבל איזה מהם עדיף בהתחשב בזה שהם באותו מחיר פחות או יותר

 

תודה

פורסם

לא יודע למה, משהו צועק בי שעדיף לך ללכת על הקלריון.

כמובן שזה רק ניחוש, אין לי ניסיון עם הסידרה או הדגם הזה, יש לי רק ניסיון עם דגם ישן שלהם

(מלפני משהו כמו 5 שנים), מגבר של שני ערוצים שמוצהר 50 כפול 2, שאכן נותן 50+-.

בכל אופן היתי ממליץ לך על הקלריון, ושוב...... אין לי שום ניסיון איתו אז אל תתפוס אותי במילה :)

 

דרך אגב, אם היית נותן תקציב אולי היו ממליצים לך על דברים אחרים מניסיון אמיתי, ולא ניחוש..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

באמת ?

זה נשמע כאילו יש לך ניסיון עם הקלריון הזה ,

בוא תספר לנו מה לא כל כך מוצלח בו, לעומת הלאנזר המוצלח ?

(זה הולך להיות מעניין)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עד כמה שאני אוהד ומעריץ את לאנזאר אני עדיין חושב שהקלריון(למרות שאין לי נסיון אישי איתם) לפחות שני רמות מעל...

ג'ניה

:king:

פורסם
עד כמה שאני אוהד ומעריץ את לאנזאר אני עדיין חושב שהקלריון(למרות שאין לי נסיון אישי איתם) לפחות שני רמות מעל...

ג'ניה

הגזמת קצת (קצת הרבה).
פורסם

אז ככה

בעיקרון אני רוצה להביא את זה עם אחי מחו"ל

 

והמחירים של שניהם הם באזור ה 90$ - 100$

 

אז לסיכומו של עניין

נראה לי שבכל זאת אני אלך על הלאנזר כי ההספק שלו יותר גבוה

למרות שקלאריון ידועים במוצרים איכותיים יותר...נראה לי...

פורסם
אז ככה

 

אז לסיכומו של עניין

נראה לי שבכל זאת אני אלך על הלאנזר כי ההספק שלו יותר גבוה

למרות שקלאריון ידועים במוצרים איכותיים יותר...נראה לי...

ההספק המוצהר של הלאנזר יותר גבוה, אבל אתה לא יודע מה ההספק האמיתי שלו (והוא יותר נמוך מה שכתוב)
פורסם

אני הייתי הולך על הלאנזר. מיליון אמריקאים לא טועים :lol:

ההספק האמיתי של הלאנזר יהיה עדיין יותר גבוה בהרבה מהקלריון, שלפי המחיר שלו - ממש לא underrated, ורוב הסיכויים שהוא יתן אפילו פחות מ-50 וואט RMS לערוץ.

×
×
  • תוכן חדש...