Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

יש לי כאלה בנדים מסביב לצינורות שיוצאים מהפילטר דלק ,

http://mynetimages.com/8a143cfe.jpg

 

אני רוצה להחליף לבד פילטר ואני לא כל כך בטוח איך אני מחבר את הבנדים לאחר ההחלפה , לפתוח אותם אני משאר שפשוט עם פלייר אני מעקם אותם לכיון הפתיחה , אבל איך אני מעדק אותם חזרה על הצינורות כמו בתמונה ?

פורסם

אלה באנדים מהירים, מאוד פשוט לעבוד איתם עם פלייר פטנט (נקרא לפעמים בטעות ג'בקה).

הם קפיציים. לחיצה עליהם מאפשרת לך לקדם אותם קצת במעלה הצינור, שחרור הפלייר פשוט יהדק אותם.

 

אני מעדיף באנדים אמיתיים.

פורסם

המסנן נמצא מתחת למכל הדלק?

כדאי כמובן לחתוך את האזיקון בזהירות על הצינורות, ולפני שאתה מנתק משהו תעביר את שני הבאנדים האלה מספיק פנימה.

ככה את ההחלפה עצמה אפשר לעשות די מהר (וודא שמדובר במסנן תואם!)

פורסם
המסנן נמצא מתחת למכל הדלק?

כדאי כמובן לחתוך את האזיקון בזהירות על הצינורות, ולפני שאתה מנתק משהו תעביר את שני הבאנדים האלה מספיק פנימה.

ככה את ההחלפה עצמה אפשר לעשות די מהר (וודא שמדובר במסנן תואם!)

 

כן , מתחת למיכל דלק.

זה ימשיך לנזול עד שאני יחבר את החדש ?

פורסם

ינזל, אני לא יודע אם כל המכל. אם פתח התדלוק סגור אז לא יכול להיכנס אויר אז לא אמור לנזול הכל, אבל בכל מקרה אם תחליף בזריזות, לא ינזל הרבה!

פורסם

כל הטנק לא ינזל אלא רק מה שנשאר על הקו דלק, אבל בכל מקרה למה שלא תסובב את הצינור לכיוון מעלה? כל עוד אין לחץ על הקו זה נראה לי פיתרון טוב.

פורסם
אלה באנדים מהירים, מאוד פשוט לעבוד איתם עם פלייר פטנט (נקרא לפעמים בטעות ג'בקה).

הם קפיציים. לחיצה עליהם מאפשרת לך לקדם אותם קצת במעלה הצינור, שחרור הפלייר פשוט יהדק אותם.

 

אני מעדיף באנדים אמיתיים.

מסכים איתך מומלץ להחליף לבנדים אמרקאים עם הברגה שניתן ללחוץ ולבוק את הצינור בחוזקה ללא נזילה אפשרית בעזרת הבנדים הקפיצים שמאבדים עם השנים את כוח האחיזה, ובכך גורמים לנזילת/הזעת דלק.

 

הבנתי . תודה.

ברגע שאני מנתק את הצינור מהפילטר הישן כל דלק שיש בטנק יתחיל להישפך עד שאני יחבר את זה לפילטר החדש?

כן !

 

המסנן נמצא מתחת למכל הדלק?

כדאי כמובן לחתוך את האזיקון בזהירות על הצינורות, ולפני שאתה מנתק משהו תעביר את שני הבאנדים האלה מספיק פנימה.

ככה את ההחלפה עצמה אפשר לעשות די מהר (וודא שמדובר במסנן תואם!)[/quote]

המלצה במקומה!!

כן , מתחת למיכל דלק.

זה ימשיך לנזול עד שאני יחבר את החדש ?

כן !

 

ינזל, אני לא יודע אם כל המכל. אם פתח התדלוק סגור אז לא יכול להיכנס אויר אז לא אמור לנזול הכל, אבל בכל מקרה אם תחליף בזריזות, לא ינזל הרבה!

הרבה יותר מדי !!

 

היי

יש לי כאלה בנדים מסביב לצינורות שיוצאים מהפילטר דלק ,

http://mynetimages.com/8a143cfe.jpg

 

אני רוצה להחליף לבד פילטר ואני לא כל כך בטוח איך אני מחבר את הבנדים לאחר ההחלפה , לפתוח אותם אני משאר שפשוט עם פלייר אני מעקם אותם לכיון הפתיחה , אבל איך אני מעדק אותם חזרה על הצינורות כמו בתמונה ?

 

שלום רב יותם !

הסטת הבנדים היא קלה בעזרת פלייר רגיל או פלייר שפיץ, פרוק המסנן מכוון הטנק, יגרום לנזילת דלק, שתגרום לך להתרטב עם דלק לאורך כל ידיייך, צווארך וחורשה, בגלל שידיייך ירטבו יקשה עלייך לנתק בשליפה את המסנן הישן וגם להרכיב את החדש, גם אם יהיה בידדיך סמרטוט יבש.

חובה להחליף מסנן בזוויות הנכונות (90 מעלות, עד כמה שזכור לי) ובקוטר הנכון של הכניסה והיציאה ולפי החיצים עליו, המסמנים את כוון זרימת הדלק, בתנאי בית, מתחת לרכב הדבר יקשה עלייך, ולא תפסיק לרגע לקלל, ולהתחרט שלא ביצעת זאת במוסך על גבי ליפט.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תאתר את פיוז/ממימסר משאבת הדלק, הסר אותו.

הנע את הרכב עד שיכבה בגלל חוסר דלק.

החלף המסנן בנחת . שים לב לכיווניות זרימת הדלק במסנן.

החזר הפיוז/מימסר .

פתח סוויץ 5 פעמים (מצב נוריות) ל 3 שניות.

הנע הרכב, בדוק שאין נזילות בחיבור המסנן.

 

סע לשלום

רענן

פורסם
מסכים איתך, מומלץ להחליף לבנדים אמריקאים, עם הברגה שניתן ללחוץ ולחבוק את הצינור בחוזקה, ללא נזילה אפשרית, בעזרת הבנדים הקפיצים ,שמאבדים עם השנים את כוח האחיזה, ובכך גורמים לנזילת/הזעת דלק.

 

 

כן !

 

המסנן נמצא מתחת למכל הדלק?

כדאי כמובן לחתוך את האזיקון בזהירות על הצינורות, ולפני שאתה מנתק משהו תעביר את שני הבאנדים האלה מספיק פנימה.

ככה את ההחלפה עצמה אפשר לעשות די מהר (וודא שמדובר במסנן תואם!)[/quote]

המלצה במקומה!!

 

כן !

 

 

הרבה יותר מדי !!

 

 

 

שלום רב יותם !

הסטת הבנדים היא קלה ,בעזרת פלייר רגיל או פלייר שפיץ, פרוק המסנן מכוון הטנק, יגרום לנזילת דלק, שתגרום לך להתרטב עם דלק לאורך כל ידיייך, צווארך וראשך, בגלל שידיייך ירטבו יקשה עלייך לנתק בשליפה את המסנן הישן וגם להרכיב את החדש, גם אם יהיה בידדיך סמרטוט יבש.

חובה להחליף מסנן בזוויות הנכונות (90 מעלות, עד כמה שזכור לי) ובקוטר הנכון של הכניסה והיציאה ולפי החיצים עליו, המסמנים את כוון זרימת הדלק, בתנאי בית, מתחת לרכב הדבר יקשה עלייך, ולא תפסיק לרגע לקלל, ולהתחרט שלא ביצעת זאת במוסך על גבי ליפט.

בברכה

צביקה

 

**** תגובתי נערכה מחדש בגלל שגיאות כתיב !

רענן , בתור חבר וותיק בפורום אני מאוכזב לקרוא את תשובתך, שהיא לא מומלצת כלל, לא אפקטיבית, ועלולה לגרום לסתימות דלק בקרבורטור, ולא תפתור עדיין את תופעת הלוואי, של נזילת דלק מהטנק, בגלל מיקומו של מסנן הדלק שהוא נמוך מטנק הדלק, ובגלל חוק הגרבטיציה, הדלק מכוון הטנק ינזל ללא הפסקה, ויקשה על החלפת המסנן דלק מהפלסטיק, הנמצא מתחת לרכב, ולא מומלץ להחליפו בתנאי בית, ועלות החלפתו במוסך זניחה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מסכים איתך, מומלץ להחליף לבנדים אמריקאים, עם הברגה שניתן ללחוץ ולחבוק את הצינור בחוזקה, ללא נזילה אפשרית, בעזרת הבנדים הקפיצים ,שמאבדים עם השנים את כוח האחיזה, ובכך גורמים לנזילת/הזעת דלק.

 

 

כן !

 

 

 

**** תגובתי נערכה מחדש בגלל שגיאות כתיב !

רענן , בתור חבר וותיק בפורום אני מאוכזב לקרוא את תשובתך, שהיא לא מומלצת כלל, לא אפקטיבית, ועלולה לגרום לסתימות דלק בקרבורטור, ולא תפתור עדיין את תופעת הלוואי, של נזילת דלק מהטנק, בגלל מיקומו של מסנן הדלק שהוא נמוך מטנק הדלק, ובגלל חוק הגרבטיציה, הדלק מכוון הטנק ינזל ללא הפסקה, ויקשה על החלפת המסנן דלק מהפלסטיק, הנמצא מתחת לרכב, ולא מומלץ להחליפו בתנאי בית, ועלות החלפתו במוסך זניחה.

בברכה

צביקה

 

מהיכן יגיע לכלוך שיסתום את הקרבורטור/מזרקים ?

כשהמשאבה היא פנימית במיכל, לא משנה היכן ממוקם הפילטר דלק, בשיטה שתיארתי לא תהיה שאיבה תמידית כי אוויר נכנס למערכת.

 

רענן

פורסם
תאתר את פיוז/ממימסר משאבת הדלק, הסר אותו.

הנע את הרכב עד שיכבה בגלל חוסר דלק.

החלף המסנן בנחת . שים לב לכיווניות זרימת הדלק במסנן.

החזר הפיוז/מימסר .

פתח סוויץ 5 פעמים (מצב נוריות) ל 3 שניות.

הנע הרכב, בדוק שאין נזילות בחיבור המסנן.

 

סע לשלום

רענן

 

שלום

לפי סוג הפלטר שנמצא שמה אני משער שמדובר בקרבורטור והמשאבה היא מכנית וכמובן שאין לה פיוז או ממסר.

לא?

לפותח השרשור, באיזה רכב מדובר, שנת יצור?

תודה

פורסם
שלום

לפי סוג הפלטר שנמצא שמה אני משער שמדובר בקרבורטור והמשאבה היא מכנית וכמובן שאין לה פיוז או ממסר.

לא?

לפותח השרשור, באיזה רכב מדובר, שנת יצור?

תודה

 

 

סווויפט 90 קרבורטור

פורסם
שלום

לפי סוג הפלטר שנמצא שמה אני משער שמדובר בקרבורטור והמשאבה היא מכנית וכמובן שאין לה פיוז או ממסר.

לא?

לפותח השרשור, באיזה רכב מדובר, שנת יצור?

תודה

 

סווויפט 90 קרבורטור

 

 

יש ממסר, המשאבה בסוויפט חשמלית ונמצאת בתוך טנק דלק, גם בדגמי קרבורטור.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...