Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העצבים שלך לא שווים את זה, סך הכול פקקים של ונטילים, נכון מעצבן ומרגיז אבל באמת - קח את זה בקלות, יש דברים יותר גרועים, אם ילד משועמם היה עובר לך עם מפתח על האוטו ומביא אותך למצב של פחחות כללית לרכב היית רואה את הגניבת פקקים כדבר ממש פעוט.

 

ברמת העיקרון אני לא רואה סיבה אפילו לשבור את הראש על דבר כמו פקק ונטיל, בחיים לא הייתי הולך לקנות במיוחד פקק לונטיל, בוודאי שלא על לגנוב אחד כזה(?!) להתעצבן בטוח שלא, כי החתיכת פלסטיק המסכנה הזאת לא שווה את העצבים האלה, חבל על הבריאות.

ומי שקונה ונטיל מיוחד אני בכלל לא מצליח להבין, חריטות, סמלים, מפתחות אלן, זה שווה את כול הבלאגן שבפתיחה שלהם, הכאב לב עליהם, ההשקעה הכספית?

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני שלחתי את הרכב הקודם שלנו לפוליש ווקס לפני החתונה של אחי, לתדהמתי כשיצאתי מהמוסך הפקקים כבר לא היו שם, כמובן שלא היה עם מי לדבר :roll:

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

כולם גנבים פה בישראל, גם גנבו לי פעם את הכיסוי של הרכב מהבגאז..

 

קניתי גם לא מזמן סט רביעיה של BMW יפות לרכב. תוך כמה ימים אני שם לב שזה כבר לא שם. עדיף בלי ונטילים וזהו..

פורסם

תגידו אתם אמיתיים??

לאחל סרטן לילדים קטנים שגונבים פקק של וונטיל?? :shock:

לומר שהייתם מפעילים אלימות פיזית נגד אותם הילדים?

סליחה, אבל נראה לי שאתם קצת ילדותיים בעצמכם.

סה"כ פקק של וונטיל, נראה לי הכי מטומטם להשקיע בו מחשבה יותר משניה וחצי, שלא לדבר על רכישת כאלו "מיוחדים"..

 

התגובות שלכם לא מכבדות אתכם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קראתי את כל התגובות שוב ולא ראיתי אחת שמאחלת סרטן למישהו. אם מתחשק לך להצטדק אז לפחות שיהיה על מה.

 

התנהגות של ילדים ונוער כיום עוברת כל גבול. החינוך על הפרצוף. תעיפו מבט בסרטון הזה שמישהו צילם באוטובוס-

http://www.facebook.com/photo.php?v=4255886989071

לא רוצה לדעת מה יהיה פה בעוד 20 שנה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

פעם פרחח כזה באוטובוס היה מקבל שני פליקים

היום הם יודעים טוב מאוד שאם תרים עליהם יד - ישר תלונה

עכשיו שראיתי את כל הסרטון - דווקא קיבלו מכות :)

:wink:
פורסם
תגידו אתם אמיתיים??

לאחל סרטן לילדים קטנים שגונבים פקק של וונטיל?? :shock:

לומר שהייתם מפעילים אלימות פיזית נגד אותם הילדים?

סליחה, אבל נראה לי שאתם קצת ילדותיים בעצמכם.

סה"כ פקק של וונטיל, נראה לי הכי מטומטם להשקיע בו מחשבה יותר משניה וחצי, שלא לדבר על רכישת כאלו "מיוחדים"..

 

התגובות שלכם לא מכבדות אתכם.

יש לי לומר לך דבר אחד: ילדים שגונבים פקקים של ונטילים לא יגדלו להיות אזרחי מופת, ובטח שלא אנשים רמי מעלה.

אין שום דבר רע בלהבריח ילדים חארות ולתת לחלק מהם את האופציה להבין שכשהם עושים מעשים כאלה, הם מסתבכים. החכמים שביניהם, יפסיקו.

והדבר השלישי- היום זה "כולה פקק של ונטיל שמטומטם להשקיע בו מחשבה שנייה וחצי", מחר זה "כולה סמל של מכונית", בעוד שבוע שבועיים זה יהיה "כולה מכונית" ולפני שתשים לב הילד יושב בכלא על זמן מקוצר כי שופטי בית משפט שחושבים כמוך ומקלים ראש ברכושם של אחרים, החליטו לרחם עליו.

לא מעניין אותי אם זה שקל, ונטיל, או שערה מהגבה שלי. אם זה שלי, לאף אחד אין זכות לגעת בזה וזו זכותי המלאה להגן על רכושי. כמה מפתיע שבפורום של חובבי רכב שאוהבים ללקק את האוטו שלהם מכל זווית אפשרית, אנשים כועסים כשגונבים להם ונטילים שמוסיפים ליופי של הרכב ולהרגשה הטובה של הבעלים.

 

זהו זה היה דבר אחד.

פורסם

בבקשה סיפור אמיתי שקרה לי אישית(בחיי שהכל אמיתי בלי הקצנות)

 

קניתי לאופנוע שני פקקי ונטילים של קוואסקי, ירוקים יפים ובולטים.

האופנוע תמיד מכוסה וחונה מתחת לאף שלי, אני קומה ראשונה.

בלילה של צאת כיפור ב1 בלילה בערך שמעתי רעשים של מתכת, יצאתי לחלון וראיתי בחורצ'יק עם אופניים מפרק לי את הונטילים.

עם כל העצבים שלי התחלתי לצעוק עליו והשלט של ההוט היה לי ביד, זרקתי עליו את השלט ופגעתי לו בראש. אני די בטוח

שכאב לו הראש כמה ימים טובים,את הונטילים הוא לא הספיק לקחת, רק חבל שהבן *ונה לקח את השלט :lol:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
קראתי את כל התגובות שוב ולא ראיתי אחת שמאחלת סרטן למישהו. אם מתחשק לך להצטדק אז לפחות שיהיה על מה.

 

התנהגות של ילדים ונוער כיום עוברת כל גבול. החינוך על הפרצוף. תעיפו מבט בסרטון הזה שמישהו צילם באוטובוס-

לא רוצה לדעת מה יהיה פה בעוד 20 שנה.

 

גנבו לי פעמיים רביעייה של מכסי ונטיל מניקל עם חריטה של VW.

באחת הפעמים מול היכל נוקיה במהלך משחק של מכבי.

 

הפתרון : החזרתי את המכסים השחורים הרגילים ואיחלתי בלב לגנבים שיהיה להם להקרנות.

 

בפעם האחרונה שבדקתי, הקרנות עוברים בדר"כ חולי סרטן.

לא מאחל לאף אחד, אפילו לא לפושעים נוראים שגונבים סמל.. :?

 

בבקשה סיפור אמיתי שקרה לי אישית(בחיי שהכל אמיתי בלי הקצנות)

 

קניתי לאופנוע שני פקקי ונטילים של קוואסקי, ירוקים יפים ובולטים.

האופנוע תמיד מכוסה וחונה מתחת לאף שלי, אני קומה ראשונה.

בלילה של צאת כיפור ב1 בלילה בערך שמעתי רעשים של מתכת, יצאתי לחלון וראיתי בחורצ'יק עם אופניים מפרק לי את הונטילים.

עם כל העצבים שלי התחלתי לצעוק עליו והשלט של ההוט היה לי ביד, זרקתי עליו את השלט ופגעתי לו בראש. אני די בטוח

שכאב לו הראש כמה ימים טובים,את הונטילים הוא לא הספיק לקחת, רק חבל שהבן *ונה לקח את השלט :lol:

 

עוד דוגמא לתגובה אלימה ומיותרת.

תמורת פקק וונטיל [לאינפנטיל] ירוק לאופנוע היית מוכן לפצוע ילד ולהסתכן בתיק פלילי ומעצר.

אחלה..

פורסם

אני בטוח שאותו בחור היה הולך למשטרה ומתלונן- "ניסיתי לגנוב ונטילים מאופנוע אז הבעלים תקף אותי וזרק עליי שלט. מה כבר עשיתי?"

פורסם

 

עוד דוגמא לתגובה אלימה ומיותרת.

תמורת פקק וונטיל [לאינפנטיל] ירוק לאופנוע היית מוכן לפצוע ילד ולהסתכן בתיק פלילי ומעצר.

אחלה..

 

אתה צודק מאה אחוז, שיילך ויתלונן, הלוואי.

אני מאוד מקווה שגם עכשיו יש לו כאבי ראש, שיסבול כל יום כל שעה.

וזה לא היה ילד, אלא נער בוגר אז ככה שאתה יכול לחסוך ממני את ההתחסדות, זה ממש לא אכפת לי.

 

שי, למחרת קניתי חדש, ההוצאה הכי מהנה שהייתה לי :-P

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
יש לי לומר לך דבר אחד: ילדים שגונבים פקקים של ונטילים לא יגדלו להיות אזרחי מופת, ובטח שלא אנשים רמי מעלה.

אין שום דבר רע בלהבריח ילדים חארות ולתת לחלק מהם את האופציה להבין שכשהם עושים מעשים כאלה, הם מסתבכים. החכמים שביניהם, יפסיקו.

והדבר השלישי- היום זה "כולה פקק של ונטיל שמטומטם להשקיע בו מחשבה שנייה וחצי", מחר זה "כולה סמל של מכונית", בעוד שבוע שבועיים זה יהיה "כולה מכונית" ולפני שתשים לב הילד יושב בכלא על זמן מקוצר כי שופטי בית משפט שחושבים כמוך ומקלים ראש ברכושם של אחרים, החליטו לרחם עליו.

לא מעניין אותי אם זה שקל, ונטיל, או שערה מהגבה שלי. אם זה שלי, לאף אחד אין זכות לגעת בזה וזו זכותי המלאה להגן על רכושי. כמה מפתיע שבפורום של חובבי רכב שאוהבים ללקק את האוטו שלהם מכל זווית אפשרית, אנשים כועסים כשגונבים להם ונטילים שמוסיפים ליופי של הרכב ולהרגשה הטובה של הבעלים.

 

זהו זה היה דבר אחד.

 

כל מילה בסלע.

אגב, כך בדיוק ניקו את הפשיעה החמורה שהייתה בניו-יורק. זה נקרא תיאוריית החלון השבור (או משהו בסגנון).

הרציונל מאחורי זה אומר שמי ששובר חלון כילד, עלול לבצע פשיעה חמורה בהרבה כמבוגר, ויש לטפל בו ביד קשה כבר בילדותו!

נראה לי ששם זה דווקא עבד בצורה מצויינת, היות ומפכ"ל המשטרה שם הרצה על השיטה הזאת בכל העולם וגם במבחן התוצאה נראה לי שזה עובד להם.

אבל מה, ישראל רחמנים בני רחמנים ולא מבינים שרק ביד קשה צריך לטפל בעבריינות הנוער ובעבריינות בכלל.

פורסם
קראתי את כל התגובות שוב ולא ראיתי אחת שמאחלת סרטן למישהו. אם מתחשק לך להצטדק אז לפחות שיהיה על מה.

 

התנהגות של ילדים ונוער כיום עוברת כל גבול. החינוך על הפרצוף. תעיפו מבט בסרטון הזה שמישהו צילם באוטובוס-

לא רוצה לדעת מה יהיה פה בעוד 20 שנה.

 

נו, לילדים כאלה לא כדאי לשבור את הפרצוף לפני שהם מתבגרים?

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)


×
×
  • תוכן חדש...