Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיצור דליפות שמן זה יכול להיות משהו קטן ופשוט וגם משהו שיסתכם באלפי שקלים.

אני אברר עם הבן אדם אם זה רשום אצלו בבדיקה שהוא ביצע לפני שהוא רכש את הרכב ונראה אם יש תיאור מדויק לבעיה.

פורסם

אני הולך קצת לסטות מהנושא, מתנצל על כך.

 

אתה נמצא עכשיו בשלב, אותו עוברים אנשים רבים וטבים - קניית רכב ראשון מאוד זול, כשאין לך שום רקע קודם.

 

זה תהליך לא פשוט, אני מקווה שקראת את המדריכים בראש פורום יעוץ ברכישה והם תרמו לך משהו.

 

הלאה: אני לא אומר שבעל הרכב חו"ח רמאי. אבל הוא רוצה למכור את הרכב במינימום זמן ובמקסימום מחיר וצריך לקחת בערבון מוגבל את כל מה שהוא מספר לך.

 

גם אם יציג לך דו"ח בדיקה מלפני 3 שנים ויופיע שם "נזילות שמן מהמנע" - זה לא יקדם אותך. לא יהיה שם שום דבר יותר מפורט.

אם כבר, בקש לראות קבלות על טיפולים שבעל הרכב ביצע במוסך. תראה מה הוחלף מעבר לדברים סטנדרטיים, האם הטיפולים מבוצעים במועד? האם יש משהו שנראה לך חריג?

 

 

אתה בעין לא מקצועית ראית רק נזילת שמן ואתה חושב שחוץ מזה האוטו תקין.

יכול מאוד להיות שיש עוד תקלות, שכרגע נסתרות ממך, יש לי הרגשה שאפילו לא נהגת באוטו.

 

בכל מקרה בדוק עוד רכבים, תגיע עם מישהו מנוסה יותר, רוב המכוניות בתקציב הזה במצב לא טוב ואין מה לעשות. לפעמים צריך לבדוק 10 או יותר מכוניות בשביל לאתר אחת נורמאלית.

 

תתייעץ כאן לפני כל צעד שאתה עושה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...