Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דני לוי היקר,

ברכות על נצחונך באירוע.

השתקת היום את כל המלעיזים.

יש ספורט מוטורי בארץ בזכות החוק שלך- בזכותך

ואתה גם המנצח באירוע הראשון.

תהנה מהנצחון הכפול!!!

נתראה באירוע הקרוב.

בהערכה,

אלון חלווה

פורסם

ברכות כמובן גם לעפר שוורץ ששימש נהג המשנה של דני לוי וזכה עימו במקום הראשון. ברכות לכל המשתתפים ובעיקר לחבריי במועדון המוטורי 2010.

נתראה כולנו באירוע הקרוב בתקווה שגם צוות גמליאל יצליח להגיע עד אז.

פחות מחודש , לחוץ, אבל אפשרי. יש בקבוצה רכב נוסף,

לא?

נתראה על המסלול.

אלון

פורסם

אלון תודה

לא אכחיש שאחזה בי התרגשות גדולה לראות את פרי עמלינו המשותף קורם עור וגידים, זו לא שעה של חשבון נפש כי הספורט ניצח היום וזה החשוב מכל.

את כל הטענות,המענות,המריבות,התככים, ביום כזה שמים בצד.

לראות את מישל גד'ג עומד בחום של 40 מעלות בסטייג' עוזר ומקנה מנסיונו הרב זה לא דבר בעלמא,לראות את הדמעות של ברוך לביא

וההתרגשות,זה ממש אבל ממש לא בעלמא,מלמד,סרוגו (יש לי המון נייר טואלט בביית תרגעו!!!) כולם נסחטו בזיעה להעביר אירוע ראלי חוקי ראשון.

המארגנים באמת עשו כמיטב יכולתם ולהפתעתי הרבה זינוק ראשון ב7:30? וסיום מרוץ ב11? חלום.

לעופר הנווט שישב לצידי פעם ראשונה בחייו בראלי,פעם ראשונה בחייו כותב "נוטס" מקצועי,(וגם משנן את המילים המוזרות) עברת ידידי את המשוכה,יש לך עתיד,

שבת שלום

מירוצי מכוניות

פורסם

אלון שלום,

ראשית תודה ומקווה שנמשיך ונריץ אירועים נוספים.

 

סיקור קצר וראשוני של החלק שלנו בתחרות הראלי הראשונה בארץ.

במהלך השבוע ביצוע אימון הכרות ולימוד אופן ניווט חדש שיתאים לדני ויהיה רלוונטי למהירות הרכב.

ביום חמישי ירידה דרומה לשדה תימן וביצוע ביקורות טכניות לרכב.

לאחר סיומן, קבלת ספר דרך לניווט ויציאה לשטח לכתיבת NOTS.

...

ביצוע NOTS מדוייק לפי ספר הדרך, ואכן זה דרש גם התמצאות כללית טובה בשטח ודיוק בכתיבה. זכינו לראות רבים שהתברברו במכלול השבילים שהיו, אך ספר הדרך היה מדוייק להפליא גם בסימון הק"מ הכולל (מחמאות לכותב הספר !!!).

4:15 , יום שישי, קימה והתארגנות לדרך.

בשדה תימן קיום תדריך נהגים ויציאה לדרך.

קצת תקלות של לימוד ואירוע ראשון. מרשלים, נווטים (גם אני) ונהגים משחררים חלודה ונזכרים איך זה לנווט את זמני הביניים בין הסטייג'ים.

יוצאים ל-SS1, קצת טעויות אך ללא פער משמעותי. ממשיכים מייד לSS2, ומסיימים.

חוזרים לנקודת שרות.

יוצאים לSS3, די בהתחלה דני מרגיש כי נשברה צירייה. ממשיכים בהנעה אחורית והפודרה במסלול גורמת לנסיעה איטית בחלק חהדרך ואך לאפשרות של שקיעה. מסיימים את SS3 וSS4, מודיעים לצוות הטכני להיערך. מגיעים לנקודת השרות ותוך 14 דקות מוחלפת הציריה. צוות טכני מקצועי להפליא - עבודה מעולה ראוי להערכה !!!

יוצאים לSS5, ביצוע מעולה, אני כבר התאמתי עצמי לאופן הניווט, ודני התחיל "לתת בגז", לאחר שהאמון נבנה. ביצוע SS6. רות. סוף.

הנאה מרובה, חוויה מדהימה, וסיקור מלא מפורט ושבתקווה ידביק גם אחרים בהמשך.

 

בספורט צריכים ספורטאים. להשאיר פוליטיקה, אגו, ודיעות מאחור, ולכן :

תודה למיקי יוחאי והדס לבבי על הארגון וההוצאה לפועל של האירוע.

לגבי סרוגו על דחיפה של האירוע

ליובל מלמד על הלימוד של המרשלים התיקון שלהם והנכונות לשיפור ההתנהלות באירוע

למישל גדז' על השיפוט והתמיכה בצוות השיפוט.

והכי הרבה לדני לוי על שנתן לי הזדמנות לנווט באופן מקצועי ולחוות את הראלי הראשון בארץ.

 

שבת שלום.

פורסם

כמו שצריך עופר.

תענוג היה לראות אתכם. משתתפים ומצליחים.

מסכים לכל מילה וכמו שאתה יודע, לצורך האירוע שמנו הכל בצד.

מקווה שיזכרו לנו את זה לפחות לחיוב.

בהצלחה לכולם בהמשך וביחוד לגמליאל שיחזור מהר!!!

אלון.

נ.ב.

אם השבוע לא תגמור לי את הרישוי לרכב...

:wink:

פורסם

עופר, יש לכם זמנים ? משום מה המארגן חושב שעדיין הוא בתקופת המרוצים הפיראטיים...

מעניין הזמנים בין הראלי,ראלי רייד והרייזרים. גם בסטייג׳ים וגם באוורול.

×
×
  • תוכן חדש...