Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני ראיתי את הסרטונים באתר MAXTUNNIG ושם באתר אוטו פורשה 993 או 911 אני לא זוכר מנצח אופנוע R1 בפתיחות .

האם זה אפשרי????

 

 

ועוד שאלה מה הפירוש של מנוע V6

פורסם

ראיתם מה הוא כותב במאמר הראשון?

 

"People sometimes get religious about engine configuration"

 

למה הוא בדיוק מתכוון? :shock:

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

בקומפקטיות שלהם, הם טופסים הרבה פחות מקום, מה שמאפשר לעיתים הכנסת מנועים בנפח גדול למכוניות קטנות יחסית, ראה 147GTA, גולף VR6 וכו'.

יתרון נוסף הוא באיזון הטבעי שקיים במנועי V.

פורסם

אם ככה מה היתרון במנוע טורי?

ולמה במוו משתמשת במנועי 6 צילינדרים בטור ולא V?

:roflmao: People drive big cars cause to make up for their small c0cks :roflmao:
פורסם
אם ככה מה היתרון במנוע טורי?

ולמה במוו משתמשת במנועי 6 צילינדרים בטור ולא V?

 

היתרון במנוע טורי הוא קודם כל עלות נמוכה יותר.

 

במנוע V יש הרבה מערכות כפולות, מה שמעלה את העלויות.

שני ראשי מנוע קטנים וארבע גלי זיזים קצרים, יעלו תמיד פחות מראש מנוע אחד גדול וזוג גלי זיזים. עניין של תהליכי ייצור.

בנוסף גם מערכת התזמון ומערכות אחרות מורכבים יותר וכוללים יותר חלקים.

 

כאשר מעמידים מנוע V לרוחב נוצרת בעיה לא פשוטה של תכנון מערכת הפליטה, עם צינורות שיוצאים בצורה שונה לגמרי משתי שורות הצלינדרים.

 

ב.מ.וו משתמשת במנוע טורי בעיקר משיקולי מסורת וניסיון. חברות כמו ב.מ.וו, מרצדס, פורשה דוגלות בהצמדות לשיטות מוכרות והבאתן לרמת המצויינות הגבוהה ביותר. גם מרצדס עברה רק לפני מספר שנים ל V6 ועד לא מזמן הם עוד עבדו עם תיבת הגה ולא מסרק. ובפורשה עדיין מרבעים את המעגל עם המנוע האחורי...

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה....

 

אני חושב שמנוע בתצורת V בא בעיקר כדי לחסוך במקום

כך ניתן להכניס מנוע גדול יותר ומרובה צילינדרים לאותו תא מנוע

 

פולקסואגן יצרו מנוע W והצליחו להכניס מנוע 12 צילינדרים ענק לתוך מכונית מנהלים.

פורסם
תקנו אותי אם אני טועה....

 

אני חושב שמנוע בתצורת V בא בעיקר כדי לחסוך במקום

כך ניתן להכניס מנוע גדול יותר ומרובה צילינדרים לאותו תא מנוע

 

פולקסואגן יצרו מנוע W והצליחו להכניס מנוע 12 צילינדרים ענק לתוך מכונית מנהלים.

אם אתה מתכוון לפייתון אז זאת לא מכונית מנהלים :!::!::!:

זאת ספינת מנהלים.

פורסם
ב.מ.וו משתמשת במנוע טורי בעיקר משיקולי מסורת וניסיון. חברות כמו ב.מ.וו, מרצדס, פורשה דוגלות בהצמדות לשיטות מוכרות והבאתן לרמת המצויינות הגבוהה ביותר. גם מרצדס עברה רק לפני מספר שנים ל V6 ועד לא מזמן הם עוד עבדו עם תיבת הגה ולא מסרק. ובפורשה עדיין מרבעים את המעגל עם המנוע האחורי...

 

לא רק שיקולי מסורת וניסיון, לרכב עם הנעה אחורית, זה עדיף

פורסם
ב.מ.וו משתמשת במנוע טורי בעיקר משיקולי מסורת וניסיון. חברות כמו ב.מ.וו, מרצדס, פורשה דוגלות בהצמדות לשיטות מוכרות והבאתן לרמת המצויינות הגבוהה ביותר. גם מרצדס עברה רק לפני מספר שנים ל V6 ועד לא מזמן הם עוד עבדו עם תיבת הגה ולא מסרק. ובפורשה עדיין מרבעים את המעגל עם המנוע האחורי...

 

לא רק שיקולי מסורת וניסיון, לרכב עם הנעה אחורית, זה עדיף

 

מצטער, אני לא יכול לחשוב על שום סיבה למה טורי עדיף להנעה אחורית על פני V.

אם יש הסבר אשמח לשמוע.

×
×
  • תוכן חדש...