Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה, אאודי A3, פולקסווגן גולף GTI - מנועי 1.8t - התלבטות


STAS-S
שימו לב! השרשור הזה בן 4131 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

לאחרונה אני מתעניין ברכבי הvt 1.8 ,

אודי a3 1.8t

גולף gti

איביזה טורבו

 

רציתי לשאול מה ההבדל בין הרכבים?, מה עדיף ולמה לשים לב.

מדובר על שנתון איזור ה2000+, כולם בעלי מנועים דומים,

הבנתי שלa3 ישנם שני סוגי מנועים, אחד 180 כ״ס ואחד 150,

 

האמינות של הרכבים היא +- אותו הדבר לפי ידעתי,

מה יהיה הרכב המהנה ביותר לנהיגה ובעל פוטנציאל טוב יותר לשיפור.

 

בקיצור, כל פיסת מידע תועיל.

תודה על העזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחת מהן כסטוק איננה נחשבת כרכב לתקיפת פניות וסיבובים,הן מצטיינות בפוטנציאל שיפורים גדול ואמינות ובעיקר בכוח.

האיביזה היא בעצם פולו ולכן מצליחה לספק ביצועים טובים יותר עקב יחס משקל עדיף.

האודי הכבדה היוקרתית והמאובזרת מבינהן והשוני הוא בטורבו(בין גרסת ה150 ל180 כ''ס).

הGTI הנ''ל(דור 4) רחוקה מאוד מהדורות הראשונים שסיפקו הנאה והחזירו מעין עטרה ליושנה בעת השקת הדור ה5 ואילך,הודות לתכנון וכיול השלדה ועוד...

לקו ישר נטו האיביזה תעשה עבודה טובה,אם כי תרגיש הרבה פחות טוב מבפנים מ2 האחיות הגדולות שלה.

דווקא לאון מהדור הראשון היא אלטרנטיבה טובה יותר בדמות מנוע זהה וכיול טוב בהרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המילה הבאה חוזרת על עצמה הרבה בפורום לאחרונה,

 

אוקסימורון.

 

אם קשה למצוא לאון דור 1 במצב טוב אזי הגיוני מאוד שהמחיר של אחת כזו שמורה יהיה גבוה יותר או אז הוא בדיוק משקף את שווי הרכב.

 

כמו שנאמר לעיל,

בקו ישר - איביזה.

בסיבובים - אף אחת לא מושלמת, אבל הכל ניתן לשיפור.

פוטנציאל - כולן.

 

אם חשוב לך תא הנוסעים - האיביזה נופלת משני האחרות.

 

הכי חשוב,

תמצא אחת שמורה ומטופלת ולך על זה.

בהצלחה

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ויש,

לקנות לאון ״שמורה״ ולא כלום מעבר לזה, ולשלם 25-30k יותר, פשוט לא נראה לי בסדר.

אין לי בעיה לשלם יותר, ההיפך.

שוב אני מדבר פה על הדור הראשון של לאון 20vt .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלחתי לך הודעה פרטית אך אפרט גם פה בשביל דורות העתיד.

נתחיל בגילוי נאות, בעלים של לאון 4.

בעייני זה הרכב העדיף וזאת אחרי שבדקתי מספר GTIים וA3 ונהגתי על לא מעט איביזות.

התנהגות האיביזה זוועתית בעייני, בכל כיכר אתה עלול למצוא את עצמך במדרכה בעקבות תת היגוי מטמטם.

בקו ישר הרכב תענוג.

הGTI מהדור הרביעי חמודה מאוד, מתנהגת סביר ונוסעת נחמד, אבל לא יותר.

גם היא וגם האיביזה סובלות מנכות קשה בסעיף המראה החיצוני, הGTI נראת כמו מקרר על 4 והאיביזה כמו ביצת הפתעה של קינר.

האודי טובה אך מתנהגת פחות טוב מהלאון (כיול מתלים שונה?), לפחות זה מה שאני הרגשתי.

גם מחסור בעוד 2 דלתות הורידו אותה מהפרק בשבילי.

הלאון לעומת זאת נראת נהדר, פשוט יפיפיה בעייני ומתנהגת מעולה (אני בא מקליאו ספורט MK1 ויודע דבר או שתים על התנהגות).

אני לא אדם של קו ישר, אני אוהב פניות וקווים יפים, הלאון 4 מספקת אותי בתחום הזה ויודעת לתת בראש בקו ישר (למרות שהיא מקורית).

הלאון 2X4 מתהגת קצת פחות טוב (קצת יותר תת היגוי) אבל משיגה זמני מסלול טובים יותר עקב כ150 קילו פחות.

לדעתי שתיהן מעולות.

עלויות אחזקה סבירות והמון אנשי מקצוע שמכירים את ה20VT, צריכה משולבת של 1-10 ו1-11 בימים קרים יותר.

 

בהצלחה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון כמה דברים:

 

בקו ישר האיביזה תיהיה ככל הנראה יותר מהירה בגלל משקלה הנמוך.

פוטנציאל שיפורים ענק ל 20VT.

כל בעיית שילדה ניתנת לפתרון ע"י קוילאוברים וכו'...

 

מבחינת איכות חומרים הסדר הוא כזה:

אאודי, גולף ואיביזה, כאשר האאודי לפחות 2 רמות מעל האיביזה.

מספיקה נסיעה אחת בלבד בשביל להבין את ההבדלים.

 

אני חיפשתי בהתחלה איביזה עברתי לגולף וקניתי אאודי.(אחרי חצי שנה של חיפושים ו 19 מכוניות)

במצב של היום קשה למצוא רכבים שמורים ככה שאם מצאת אחד מהם במצב טוב,תיקח.

😈Seat Leon Cupra 280😈

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שהרכבים האלו דורשים תחזוקה שוטפת לכן אתה צריך להשאיר כמה אלפים ליישור קו.

עם זאת, רכב שטופל בקפידה + הסטוריית טיפולים מלאה יימכר מעל למחירון אבל ייתן לך איזשהו "שקט נפשי" ותוכל להשקיע בשיפורים במקום בתיקונים.

אגב, רוב הרכבים האלה משופרים, אני בספק אם תמצא רכב שהוא סטוק לגמרי.

 

גם אני מצטרף להמלצה על הלאון, גם הכי יפה, גם מאובזרת, גם איכות החומרים טובה (דשבורד של הA3) וגם מגיעה עם K03S ו180 כ"ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאון כמעט בלתי אפשרי למצוא וגם אלה שתמצא נדרשות כ- 20 מעל המחירון,

במחיר הזה כבר תביא איביזה FR\CUPRA סגור עניין.

איביזה\גולף אפשר למצוא בין 35,000 ל-40,000.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, רוב הרכבים האלה משופרים, אני בספק אם תמצא רכב שהוא סטוק לגמרי.

לאון 4 סטוק לגמרי עם 139 אלף ק"מ 8) .

לא למכירה כרגע אבל תהיי כשישתחרר סכום קטן שיועד למעבר לצורה החדשה.

 

אביתר צודק, אבל בעייני זו עדיין לא סיבה לשלם על לאון מהדור הראשון 70 אלף (בכסף הזה אפשר לקנות ספורט אפ 07-06) כמו שיש דורשים ביד 2.

את הלאון שלי למשל קניתי במצב שדרש ישור קו רציני, ראיתי את הפוטנציאל והכנתי כסף מראש.

עכשיו יש לאון מתוקתקת מבחינה מכאנית וקוסמטית עם נתוני פתיחה טובים, נשאר רק לעבוד קצת על פנים הרכב והכל יהיה מושלם :roll: .

 

נ.ב

לא לשכוח, אם שוקלים את האאודי אז ידנית בלבד, אחרת סתם תקבל רכב חזק שירגיש לך כבד.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלחתי לך הודעה פרטית אך אפרט גם פה בשביל דורות העתיד.

נתחיל בגילוי נאות, בעלים של לאון 4.

בעייני זה הרכב העדיף וזאת אחרי שבדקתי מספר GTIים וA3 ונהגתי על לא מעט איביזות.

התנהגות האיביזה זוועתית בעייני, בכל כיכר אתה עלול למצוא את עצמך במדרכה בעקבות תת היגוי מטמטם.

בקו ישר הרכב תענוג.

הGTI מהדור הרביעי חמודה מאוד, מתנהגת סביר ונוסעת נחמד, אבל לא יותר.

גם היא וגם האיביזה סובלות מנכות קשה בסעיף המראה החיצוני, הGTI נראת כמו מקרר על 4 והאיביזה כמו ביצת הפתעה של קינר.

האודי טובה אך מתנהגת פחות טוב מהלאון (כיול מתלים שונה?), לפחות זה מה שאני הרגשתי.

גם מחסור בעוד 2 דלתות הורידו אותה מהפרק בשבילי.

הלאון לעומת זאת נראת נהדר, פשוט יפיפיה בעייני ומתנהגת מעולה (אני בא מקליאו ספורט MK1 ויודע דבר או שתים על התנהגות).

אני לא אדם של קו ישר, אני אוהב פניות וקווים יפים, הלאון 4 מספקת אותי בתחום הזה ויודעת לתת בראש בקו ישר (למרות שהיא מקורית).

הלאון 2X4 מתהגת קצת פחות טוב (קצת יותר תת היגוי) אבל משיגה זמני מסלול טובים יותר עקב כ150 קילו פחות.

לדעתי שתיהן מעולות.

עלויות אחזקה סבירות והמון אנשי מקצוע שמכירים את ה20VT, צריכה משולבת של 1-10 ו1-11 בימים קרים יותר.

 

בהצלחה.

 

תשמע על טעם וריח לא נתווכח אם כי הלאון 4 לדעתי נראת הכי פחות טוב מכל הקבוצה בגלל שהיא נראת לאון רגילה לכל דבר.

לגבי ביצועים בקו ישר היא כבדה מאוד וצריכה הרבה יותר בישביל לעמוד עם איביזה\גולף\ A3.

לגבי התנהגות אין מה להוסיף הרבה הלאון הרבה יותר מתנהגת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4131 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...