Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בעקבות מכה בתחתית הסקודה רומסטר שלי, נשברה תושבת הצופר ומשאבת ההגה זזה ממקומה.

אני כרגע אחרי חוו"ד של שני מוסכים מורשי סקודה:

מוסך 1 - אם משאבת ההגה זזה חייבים להחליף אותה. מדובר בבעיה בטיחותית כי ההגה יכול להפסיק לעבוד באופן פתאומי במהלך נסיעה. גם אם לא עכשיו, זה עלול לקרות תוך כמה חודשים ולכן חייבים להחליף - מדובר על 8000 ש"ח לפני מע"מ ועבודה !!!

מוסך 2 - המשאבה באמת זזה. לא בטוח שקיבלה מכה. אם לא נדלקה נורה כנראה שהכל בסדר.

 

איך אני יכול להחליט מה לעשות עם שתי חוות דעת כל כך שונות ?!

פורסם

אני לא הייתי נוגע ופשוט ממשיך לעקוב ולראות עם הזמן שאין סטיות מסויימות ותזוזות של המשאבה ובודק עד כמה היא נישארת מחוזקת כמו שצריך בחיבורים שלה לתושבת. עדיין 8000 ש"ח לא בא ברגל.

פורסם

בהחלט לא בא ברגל.

העניין הוא שאם אני מפעיל את הביטוח כרגע בעקבות התאונה, אני יכול להוסיף את המשאבה לתביעה. אם משהו ינזק בה מאוחר יותר, כבר לא אוכל.

השאלה היא האם תזוזה כזאת באמת יכולה לגרום להרס המשאבה שיכול לבוא לידי ביטוי בשלב מאוחר יותר?

פורסם

יש מספרנושאים:

* הייתי מבקש מהמוסך חוות דעת בכתב על הנזק- ומוסיף את זה לתביעת הביטוח (גם אם לא יאשרו היום זו אסמכתה שאולי תשתמש בה בעתיד בתביעות קטנות )

* בלי קשר לסעיף קודם- כנס למוסך היבואן ובקש חוות דעת/ הצעת מחיר...

להשכלה: פולי לא מאוזן יגרום לקריעת רצועת האבזרים ואבדן תמיכת הגה כח! ׁ(לדעת מרפי הארוע יתרחש בנסיבות ממש

אבל ממש מסוכנות ). בחלק מהמכוניות (למשל אצליׂ) יכול להגרם מצב של קפיצת שניי טימינג עקב כניסת קרעי רצועת אביזרים לרצועת הטימינג.....

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
יש מספרנושאים:

* הייתי מבקש מהמוסך חוות דעת בכתב על הנזק- ומוסיף את זה לתביעת הביטוח (גם אם לא יאשרו היום זו אסמכתה שאולי תשתמש בה בעתיד בתביעות קטנות )

* בלי קשר לסעיף קודם- כנס למוסך היבואן ובקש חוות דעת/ הצעת מחיר...

להשכלה: פולי לא מאוזן יגרום לקריעת רצועת האבזרים ואבדן תמיכת הגה כח! ׁ(לדעת מרפי הארוע יתרחש בנסיבות ממש

אבל ממש מסוכנות ). בחלק מהמכוניות (למשל אצליׂ) יכול להגרם מצב של קפיצת שניי טימינג עקב כניסת קרעי רצועת אביזרים לרצועת הטימינג.....

 

בגלל זה אני גם חושש עד כמה התזוזה של המשאבה היא רצינית עד כדי כך שהרצועה מבצעת החלקות קלות ולא במצב מלא על הפולי ולכן מומלץ לשמוע עוד חוות דעת בעניין.

פורסם

הבעייה היא שאף אחד פה לא יכול לראות מה באמת קרה.

 

אם המוסך שממליץ לא להחליף מוכן לחתום על מסמך שהנזק העתידי עליו אולי זה שווה לחשוב על זה.

 

אבל, אין סיכוי שיחתמו לך.

 

לטעמי: גש לביטוח, תן לשמאי להחליט ובצע את העבודה.

 

ככה אתה מכוסה מכל הכיוונים וגם תוכל לישון בשקט בלילה.

אני לא רוצה לחשוב על הרגע שבו הדבר הזה יכה לך בפנים (אם באמת יש מה שיכה לך בפנים).

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...