Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מעט לקוחות פרטיים, בעיקר אנשים מבוגרים שפחות מיתעניינים בחידושים טכנולוגיים ומחפשים את המוכר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם רכב שנרשם ברישוי יבואן, נרשם כאילו נמסר. אין דרך לדעת אם ללקוח פרטי, לליסינג 0 ק"מ או לליסינג רגיל.

 

ככה שיש מצב שאנחנו רואים סטוקים ישנים של מאזדה 3 שמציפים את השוק, עוד מעט המספרים ירדו.

 

חוצמזה, גם סובארו לקח לה זמן להיעלם טוטאלית מהשוק.

פורסם
רוב מכירות האסטרה הם 1.4T, לא הדגם של הליסינג.

 

ראיתי גם כמה מוניות אופל אסטרה בתל אביב , מעניין ?

 

בכלל הטרנד הזה של מוניות קיה ריו האצ'בק , ואסטרה האצ'בק עכשיו שראיתי כמה מביא אותי לשאול האם נהגי מוניות לא צריכים קצת תא מטען ?

פורסם
ואם אני אגיד לך שאפסילון אני רואה 20 ביום ודלתא רק 1, לא השיטה הכי מדויקת למדוד תסכים איתי.

ו-780 זה המון ביחס לרכב עם 4 מושבים, בלי דלת נוספת מאחור. רק בזכות המראה "עלק פוזה" הצליחו למכור כמות כזו.

 

זה בסדר שאתה חושב ככה, אבל לא כולם קונים בגלל הסיבה הזו (ואתה לא חושב כמוני כי אם זה לא ואג אז זה ח*א כנראה מבחינתך).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
ראיתי גם כמה מוניות אופל אסטרה בתל אביב , מעניין ?

בכלל הטרנד הזה של מוניות קיה ריו האצ'בק , ואסטרה האצ'בק עכשיו שראיתי כמה מביא אותי לשאול האם נהגי מוניות לא צריכים קצת תא מטען ?

 

רוב הנסיעות הן ללא מטען.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אחד הנתונים המעניינים ביותר הוא כמות המכירות של סובארו B3. רכב משפחתי שרואים ממנו לא מעט על הכביש שנמכר בכמויות של רכב על. 66 יחידות בחצי שנה (!!). לא יאומן.

 

 

את ה-B3 כבר לא משווקים בישראל מתחילת השנה.

פורסם

רוני, כולן הגיעו דרך קרסו?! אתה יודע אולי באיזה צבעים?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
(ואתה לא חושב כמוני כי אם זה לא ואג אז זה ח*א כנראה מבחינתך).

 

דוגמא ומופת להתנהלות אינטליגנטית ועניינית.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אם אפשר למכור כיום את הפנדה הישנה ב-59K, אז אפשר היה למכור אותה כל הזמן במחיר הזה.

 

ואם היו מקפידים לתמחר אותה במחיר כ"כ נמוך, הכבישים היו מוצפים בפנדות, תופעת העדר!

 

סמל"ת נמצאים כיום במקום עלוב למדי מבחינת מכירות - והדרך היחידה לקסום לקהל שלא מכיר את הסחורה, היא מחיר נמוך במיוחד, גבולי עד כמה שאפשר - העיקר למכור בכמויות, ולהציף את הכבישים.

 

אם זה עבד ליונדאי, זה יעבוד גם לפיאט.

 

עכשיו כשאני חושב על זה, אני יכול להבין את שיטת התמחור של סמל"ת.

 

הם נמצאים בבעיה, במיוחד בשוק הישראלי המקובע מאוד בסטיגמות. FIX IT AGAIN TONY, זה משהו שעדיין לא נעלם מהמפה, והמחיר הזול רק אפילו יחזק את הסטיגמה הזאת(אתה מקבל את מה שאתה משלם עליו וכו'). והתחלה של שינוי תדמית זה ע"י ההעלת היקורה של המותג, שהרבה פעמים מתבססת על המחיר.

 

אז נכון שהם יכלו להוריד את המחירים לזנות, אבל גם זה לא ערובה להצלחה במכירות למותג בעייתי. עיין ערך רנו קליאו ידנית, והמכירות ה"מטורפות" שלה.

פורסם
רוני, כולן הגיעו דרך קרסו?! אתה יודע אולי באיזה צבעים?

 

לפי מה שאני יודע כולם הגיעו דרך קרסו, רוב ה-GTR בצבע לבן, אחת אפורה והשאר שחורות.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם
עכשיו כשאני חושב על זה, אני יכול להבין את שיטת התמחור של סמל"ת.

 

הם נמצאים בבעיה, במיוחד בשוק הישראלי המקובע מאוד בסטיגמות. FIX IT AGAIN TONY, זה משהו שעדיין לא נעלם מהמפה, והמחיר הזול רק אפילו יחזק את הסטיגמה הזאת(אתה מקבל את מה שאתה משלם עליו וכו'). והתחלה של שינוי תדמית זה ע"י ההעלת היקורה של המותג, שהרבה פעמים מתבססת על המחיר.

 

אז נכון שהם יכלו להוריד את המחירים לזנות, אבל גם זה לא ערובה להצלחה במכירות למותג בעייתי. עיין ערך רנו קליאו ידנית, והמכירות ה"מטורפות" שלה.

 

למרבה הצער יש אמת בדבריך. מול מכוניות בהחלט מודרניות, אמינות, אפילו טובות ובעיקר עם אופי, שלא תמצא בקלות בקטגוריות שאחרי הכל הן של מכוניות לחם וחמאה, רובץ כנראה מטען כבד של דעות קדומות, כזה שלא בטוח שניתן לרסק גם במחירי הפסד ומהסיבות שהזכרת. העובדה היא שהפנדה החדשה הוצעה בתחילת דרכה במחיר נוח ובאחריות חסרת תקדים ( משהו כמו שבע שנים או לכל החיים, לא זוכר בדיוק לצערי ) ואולי עדיין כך. ונדמה לי שאין חולק על כך שזו מכונית מאוד מודרנית, מרווחת, חסכונית ונוחה מחלק נכבד ממתחרותיה ועדיין היא נמכרת בכמויות זעירות למדי. וכשאני מספר שאחת המכוניות בהן אני נוהג היא פיאט בראבו, אני לרוב נתקל במבט שנע בין חוסר הבנה עמוק לטיפשותי, לרחמים על הצרה הזו לה נקלעתי. וכשאני מנסה להסביר למישהו שאם רק ינסה את האוטו, מובטח לו שירוץ לחפש קיר בו יוכל להטיח את ראשו על השטות שעשה כשבחר נניח מזדה או טויוטה, שילם עליהן יותר ואין בהן שמץ מהחדווה שאפשר לחוות כשנוהגים בבראבו, אל המבט מתלווה ניד ראש של צער על התינוק המבוגר הזה שנשבה.

האמת היא שאני מתקשה להבין איזה מין טעם יש להחזיק מערך כזה של אולמות תצוגה, עובדים, מוסכים, מחסנים של חלקי חילוף ומה לא, כששורת הסיכום של המכירות היא כזו המוצגת בטבלה שבפתיחה.

פורסם

די נו, שטויות במיץ.

 

קיה היו ידועים בתור רכב עם פלסטיקה מתפוררת ודשבורדים מתקפלים. כמעט כל הרכבים קיבלו את הגורל הזה, הערך שלהם ירד כמו מניית פייסבוק והמכירות דשדשו. תירוצים לא חסרו.

 

מרגע שסמל"ת איבדו את הזיכיון, פתאום קיה במקום שלישי במסירות.

 

אז כן, תיבה רובוטית זה לא שוס במציאות הישראלית, במיוחד אחרי ההרס שהשאירה אחריה התיבה של הקורולה, אבל זה עדיין לא מצדיק מכירות מזעזעות כאלה.

 

לגבי פנדה - היא מתומחרת מול ספארק. היא טובה ממנה בכל פרמטר. ועדיין ספארק מוכרת הרבה יותר. למה? כי ספארק עפה במחיר זנות לליסינג, כי ספארק נמכרת בהנחה ניכרת ללקוח פרטי. ככה מציפים שוק.

פורסם

לפיאט יש ניסיון עתיר שנים בקטנות ידניות. אם הם היו מתנהלים נכון, במצב שנוצר בארץ בשנתיים-שלוש האחרונות הם היו צריכים לשלוט. במקום זאת אנחנו רואים תוצאה אחרת לגמרי: הם טיפסו על עץ גבוה עם המחיר של הפנדה ולא הסכימו לרדת ממנו גם כשסוזוקי ושות' גילו את ערוותם ברבים. הם המשיכו עם מחירים גבוהים לפונטו הידנית גם אחרי שהמתחרות ירדו לסביבת ה-75-70, והם לא השכילו להוריד את המחיר של ה-500 בצורה נורמלית ולהציף את הכבישים במכונית החמודה הזאת (ראיתי אתמול באזור צהלה 500 ביקולור בצבעי כחול-לבן פטריוטיים - מאוד יפה).

 

למה שמגאן RS תמכר יותר מ גולף\שירוקו R? בתור אחד שמאוד רוצה לקנות את ה RS (אולי אפילו בקרוב), אני ממש חושש משלב המכירה. ל VAG יש שוק יד שניה מטורף בארץ (לדעתי ממש ללא סיבה מוצדקת). שימו לב, למרות כל מה שנאמר לאחרונה על הפולו GTI (שבבעלותי), קנו אותה כמות בילתי מבוטלת של רוכשים חדשים. מה שיותר הזוי, שאני בטוח שיהיה להם יותר קל למכור מלבעלי מגאן RS :-(

 

אני לא כזה בטוח. נכון שריבוי מכירות לפרטיים מקל על השוק מכיוון אחד, אבל גם מכירות מעטות מאפשרות יצירת שוק נורמלי - בתנאי שהקונים מיד ראשונה יודעים מה יש להם ביד. הרבה אנשים מפחדים לקנות רנו ספורטיבית חדשה בגלל ירידת הערך, אבל ישמחו לקנות אחת משומשת בעוד כמה שנים. ההיצע יהיה נמוך והביקוש - גבוה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...