Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למעט ההצלחה היחסית של העקרב, הודות לבחירה מוצלחת של איש מכירות, זה פשוט כשלון שיווקי/תמחורי. אבל אולי הרווחים מהעקרב מספיקים להם. מה אכפת להם שבאיזה פורום יש אנשים שחושבים שהם מוכרים יקר?

21 מכוניות ב 7 חודשים נחשב להצלחה ?

אבל מצד שני, הכל יחסי..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
21 מכוניות ב 7 חודשים נחשב להצלחה ?

אבל מצד שני, הכל יחסי..

 

אל תשכח שהרווח על המכוניות האלו הוא כנראה פי 3 או יותר ממה שמרוויחים על 500 בסיסית. 21 יחידות ב50K-60K רווח ליחידה, זה כבר בסדר. בהתחשב בזה שכל העלויות שלהם זה שכר לבנאדם אחד ועוד כמה מטרים של תצוגה, זה אפילו בסדר גמור.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אגב, לדחוף מכוניות לליסינג ברווח נמוך זה מצוין לקרסו כי זה מחזק את אפקט העדר.

 

מר ישראלי אומר לעצמו :״תראה כמה פלואנס אלה מכרו, בטח זה אוטו טוב״, וככה מתחיל שוונג של שירות למה שנמכר וגם שינוי תדמית המותג.

 

על סמל״ת אני לא רוצה לדבר, פשוט כל מילה מיותרת...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אפשר לנסות ולמצוא הרבה תירוצים עבור סמל"ת, אבל האמת היא שאני לא מבין איך היצרן לא מחליף אותם. מספיק לראות באמת מה קרה עם קיה. והסיבה שיש דגמים חדשים היא לא טיעון מספיק טוב, כי מי שמנסה לשווק דלתא בעזרת תמונה על הירח, במחיר שבאמת נמצא על הירח, לא ממש רוצה כנראה למכור ו/או שיש לו אנשי שיווק לא מי יודע מה...

למעט ההצלחה היחסית של העקרב, הודות לבחירה מוצלחת של איש מכירות, זה פשוט כשלון שיווקי/תמחורי. אבל אולי הרווחים מהעקרב מספיקים להם. מה אכפת להם שבאיזה פורום יש אנשים שחושבים שהם מוכרים יקר?

 

1. החלפת היבואן של קיה לא היא שגרמה להעלאת קרנו של המותג והמכירות בעיקבותיו. שיפור מסיבי של המכוניות שמייצרת חברת האם יונדאי ובעקבותיה כמובן קאיה, הוא הסיבה לשינוי. אין יבואן, מוכשר ככל שיהיה שיצליח למכור "שומה".

2. הדלתא אינה מתומחרת יקר מדי. בחינת המפרט והמחירים המקבילים בחו"ל, מראים זאת באופן ברור. הסיבה שהאוטו הזה לא נמכר בכמויות נורמליות כאן, נובעת מהסלידה והרתיעה מהמותג שאינה מיוחדת רק לך. קבלת הפנים שערכו כמה חברים מכובדים כאן לאוטו הזה, עוד טרם היכירו אותו או אף ראו אותו במציאות ורק בשל הסמל שעל הגריל, ממחישה את הדברים מצוין.

3. יכול מאוד להיות שהיבואן צריך להתחלף, ודאי שצריך לבוא ניעור מסיבי של מדיניות השיווק שלו, במיוחד שנקודת הפתיחה שלו כה נמוכה בשל ערימת הסטיגמות השליליות, זו שכמעט מובנית במפרט של המכוניות שהוא מייבא.

פורסם
1 אין יבואן, מוכשר ככל שיהיה שיצליח למכור "שומה".

 

 

אם הצליחו למכור דייהו ואפילו בכמויות יפות, למה שלא ימכרו קאיה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
21 מכוניות ב 7 חודשים נחשב להצלחה ?

אבל מצד שני, הכל יחסי..

 

אכן הכל יחסי. בהתחשב בזה שעד לפני פחות משנתיים רוב האנשים לא ידעו בכלל מה זה אבארט', והיום מותג נישה כזה מוכר יותר רכבים מקליאו ספורט (1), קורסה OPC עם 10, ואיביזות החזקות (14), אז אכן 21 עקרבים נחשבים להצלחה.

וזה עוד לפני שדיברנו על הטיולים שמארגנים שם לבעלי הרכבים ומגיעים אליהם +-50 כלים. הלוואי על כל מותג ספורט בארץ.

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם
אכן הכל יחסי. בהתחשב בזה שעד לפני פחות משנתיים רוב האנשים לא ידעו בכלל מה זה אבארט', והיום מותג נישה כזה מוכר יותר רכבים מקליאו ספורט (1), קורסה OPC עם 10, ואיביזות החזקות (14), אז אכן 21 עקרבים נחשבים להצלחה.

וזה עוד לפני שדיברנו על הטיולים שמארגנים שם לבעלי הרכבים ומגיעים אליהם +-50 כלים. הלוואי על כל מותג ספורט בארץ.

 

אל תשכח שהקורסה נמכרת פה רק 3 חודשים + לא היה להם זמן לבנות פה "מוניטין" כמו שאבארט עשו בשנתיים האחרונוחת.

תבדוק את התוצאות שנה+ מהיום ואז נוכל להשוות.

בנוסף אל תשכח שהמכירות של אבארט זה ל-2 דגמים כאשר קורסה OPC זה אחד.

 

לגבי המותג ספורט של רנו אני מסכים עם כל מילה. קרסו מתרצים שאין להם הקצאות מהיבואן, אני מקווה בשבילם שזה נכון.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
כמות מדהימה של פוקוס, והאמת כמות מפתיעה של קורולה. מי עדיין רוכש את הרכב הזה? אולי בגלל חבילת הפרמיום עאלק?

ל

נראה לי שאתה מנותק מעולם הרכב האמיתי (לא צפון ת"א).

הקורולה היא המשפחתית הנמכרת ביותר *לפרטיים*.

פורסם

נראה לי שאתה מנותק מעולם הרכב האמיתי (לא צפון ת"א).

הקורולה היא המשפחתית הנמכרת ביותר *לפרטיים*

 

אני חושב שיש לך טעות. נדמה לי שזו הסיוויק, אבל אני לא בטוח.

שימו לב שיותר מ- 5000 פוקוסים שעלו לכביש הן במרכב סטיישן. הישראלים מתחילים להבין את היתרונות של רכבים כאלה.

פורסם

אני באמת לא מבין מה עובר על סמל"ת! איך הם מתקיימים?

 

פיאט אמורה לישלוט בקטגוריית מיני ידנית שהחיסכון בדלק ואחזקה הוא שם המשחק.

יש ליצרן מכוניות מצויינות (לא לישפוט לפי המיפרט המזעזה בארץ) והיבואן בארץ פשוט בכל הכוח מנסה להרוג את המותג!.

 

תנסו להשוות מחיר טיפולים שוטפים בפיאט לכל יצרן אחר + החיסכון בדלק +עלות ביטוח ותיראו מה החיסכון בתוך 5 שנים למשל.

סתם לדוגמא- גרנדה ידנית 3 ד' בגירסת הספורט הייתה הורגת את המכירות של איביזיה!

2010-fiat-punto-evo-62.jpg

ומי שיוצא בגנות הגיר הרובוטי- סלחו לי הוא ביכלל לא מזכיר את הנדנדה של קורולה- הגיר פשוט מצויין מכל בחינה והעברות חלקות כמו באוטומט. מי שסובל זה ביגלל שאין לו מושג בתיפעול הרכב.

 

לדעתי צריך לשנות את ראשי התיבות של סמל"ת:

ס-תם

מ-נסים

ל-עשוק

ת-'עם

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

כשתנהג ברכב עם גיר רובוטי חכם, תבין את ההבדלים.

אין ספק שהתיבה הרובטית החד מצמדית של פיאט טובה יותר מזו של טויוטה או הונדה, אבל זה לא הופך אותה לטובה בפניי עצמה.

פורסם

נכון - שחכתי את הDSG הניפלא!

אוהב להיסתובב במוסך, מייצר רעש של עגלת סופר בניהגה איטית, ועולה הון תועפות ללא אחריות.

 

לא תודה, את הפלא ההנדסי הזה תישמור לחובבי הליסינג שהרכב לא שלהם.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...