Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבין את השיקול הזה באיזו שהיא דרך אבל מי שקונה מגאן RS לא כלכך מתחשבן עם הסחירות העתידית, לפי דעתי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טבלה מאוד מעניינית! כל הכבוד לפותח השרשור :mm_yeah:

הם מעודכנים עם ה-GTR? כי הדגמים מהחצי שנה האחרונה מגיעים עם עדכון ל-550 כ"ס למיטב ידיעתי.

CTS-V מכרו רק שתיים!? וב-2011 מכרו 4 לפי מה שאמרו לי, סה"כ 6 רכבים, איזו נפילה :?

ולוסטר קונים כמויות, מסתבר שישראלים אוהבים שופוני הרבה יותר ממה שחשבתי...

 

עוד משהו שאני רוצה לחלוק,

עשו לי סיבוב על RS5 בארץ. לפני הסיבוב ממש הערצתי את הרכב (גם RS4 כמובן).

מי שעשה לי הסיבוב הוא בעלים של שירוקו 2.0T, הוא אמר לי שהשירוקו מרגישה לו יותר נמרצת ופלפלית.

אני חשבתי לעצמי, על מה הוא מדבר? אנחנו יושבים כרגע בפאקינג RS5. אחרי הסיבוב הבנתי כמה הוא צודק.

זה לא שהאודי לא מהירה, פשוט אין את התחושה של הטורבו (כי הוא לא קיים שם..), האוטו מקבל כוח רק בסל"ד אסטרונומי

(רק מתעורר ב-5.5K-6K טורים..). לסיכום, כגודל הציפיה כך גודל האכזבה :cry:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

כי מי שקונה מגאן RS קונה אותה קודם כל כרכב ספורטיבי ולהנות ממנה. אח"כ הוא חושב על הסחירות העתידית. שוב, זו דעתי, וככה אני רואה את זה לו היה לי הממון לרכוש אחת.

 

שמלוב, אתה חושב לפעמים שלא כולם חובבים טורבו בהכרח? אכזבה מ-RS5? האמנם לא נהגתי או נסעתי על אחת, אבל נראה לי שאתה מגזים.

 

אגב, מה הקשר בין מכירת הולוסטר למה שכתבת? ו-780 זה לא הרבה יחסית.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
כי מי שקונה מגאן RS קונה אותה קודם כל כרכב ספורטיבי ולהנות ממנה. אח"כ הוא חושב על הסחירות העתידית. שוב, זו דעתי, וככה אני רואה את זה לו היה לי הממון לרכוש אחת.

 

תתפלא, אבל גם מי שקונה RS עושה חישובים כלכליים. מאחר וירידת הערך זו ההוצאה הכי גדולה של בעל רכב, אני בטוח שזה משפיע. זה לפחות ברמת התיאוריה, ברמת המציאות אני לא בטוח שהסחירות של הRS כלכך רעה. אין כמעט מכוניות, ולאט לאט הציבור מבין את היתרונות שלה על דברים אחרים.

 

בנוגע לRS5, זו אחת המכוניות הכי מושמצות על ידי עיתונות הרכב (הבריטית, כמובן, איזו יש עוד?) בשנים האחרונות. משעממת לנהיגה, מתלים קשים בצורה לא הגיונית וכו'. טוב, אודי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
תתפלא, אבל גם מי שקונה RS עושה חישובים כלכליים. מאחר וירידת הערך זו ההוצאה הכי גדולה של בעל רכב, אני בטוח שזה משפיע. זה לפחות ברמת התיאוריה, ברמת המציאות אני לא בטוח שהסחירות של הRS כלכך רעה. אין כמעט מכוניות, ולאט לאט הציבור מבין את היתרונות שלה על דברים אחרים.

 

ברור

 

הלואי ואתה צודק. אני יחסית דיי קרוב לרכוש אחת.

פורסם
ולוסטר קונים כמויות, מסתבר שישראלים אוהבים שופוני הרבה יותר ממה שחשבתי...

 

באמת שלא הבנתי את ההפתעה. תסתכל על מספר המכוניות הזולות ביותר של חברות היוקרה שנמכרו ותבין עוד יותר.

ב.מ.וו 116i. כבש בעור של זאב. בכל שירשור שני שמישהו פה מחפש רכב קטן ממלילצים לו עליה למרות שבאותו המחיר (אין מה לעשות, על מותג משלמים) אפשר להשיג הרבה יותר. אבל מה? אני נוסע בב.מ.וו.

גם מרצדס 180. אותו סיפור.

פורסם
הרכב זוכה לביקורות מעולות ובצדק.

 

אין הרבה יח' על הכביש ולכן מי שירצה לקנות אחת משומשת יצטרך לשלם בהתאם.

 

לגבי איכות הרכב אין לך מה לשכנע אותי. השאלה היא רמת האמינות (כמובן בהתחשב שאמינות של רכב ספורט בד"כ נמוכה משל רכב רגיל)

פורסם
טבלה מאוד מעניינית! כל הכבוד לפותח השרשור :mm_yeah:

הם מעודכנים עם ה-GTR? כי הדגמים מהחצי שנה האחרונה מגיעים עם עדכון ל-550 כ"ס למיטב ידיעתי.

:cry:

 

לפי מה שידוע לי יש רק GTR אחת עם עדכון ל-550 כ"ס (לבעלים שלה הייתה GTR בעלת 530 כ"ס והוא מכר אותה כאשר יצא העדכון וקנה את המעודכנת), כל השאר בעלות 530 כ"ס.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם

יש להם, רק שלוקח לו המון זמן להניע

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

איך מכרו לנצ'ה אפסילון יותר מדלתא?

דלתא אני רואה מידי פעם על הכביש ואפסילון אולי ראיתי 2 כאלה מאז שהאוטו הושק

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

ואם אני אגיד לך שאפסילון אני רואה 20 ביום ודלתא רק 1, לא השיטה הכי מדויקת למדוד תסכים איתי.

ו-780 זה המון ביחס לרכב עם 4 מושבים, בלי דלת נוספת מאחור. רק בזכות המראה "עלק פוזה" הצליחו למכור כמות כזו.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אחד הנתונים המעניינים ביותר הוא כמות המכירות של סובארו B3. רכב משפחתי שרואים ממנו לא מעט על הכביש שנמכר בכמויות של רכב על. 66 יחידות בחצי שנה (!!). לא יאומן.

 

הנתון המכובד יחסית של מזדה 3 ושל טויוטה קורולה הפתיעו מהצד השני. מי קונה את הרכבים האלה?


×
×
  • תוכן חדש...