Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה על ההשקעה. בהחלט יש כאן כמה נתונים מעניינים.

כמו למשל שהוולוסטר מכרה יותר מפולו TSI :wink:

 

קליאו ספורט אחת? אחת?????????

בחצי שנה?

:?

כן, מוכרים יותר 911 מקליאו ספורט בארץ.

emotion of motion

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

LOL, אלכס, טוב שהזכרת. אכן, זה המצב, ובהפרש ניכר של 200+ רכבים :lol: וזה עוד מבלי לדבר על כך שיש ליצרן בעיית יצור רכבים וההעדפה שלו היא יצוא לשווקים גדולים יותר.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אותי מעניין איזה עדנה קיבלה לאחרונה מאזדה 3, הרכב לא השתנה בתקופה האחרונה (אפילו עם המתיחת פנים השאירו את המנוע המיושן ולא את הסקיי אקטיב).

 

עם הטויוטה אפשר להבין (פלטינום עלק) אבל מאזדה?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לגבי הערתו של איתן - אני דווקא לא רואה בעיה, עושים בסוף השנה "מבצעים" ומוכרים את הכמות החסרה. אותי מפתיע שנמכרו 13 רכבים כאלה. האוצר מחפש כסף? שימסה כאלה רכבים ב- 200% במקום 100%, ולא יפחית מהחינוך/רווחה וכו'.

 

מבצעים? לא מדובר על פיאט פונטו או יונדאי i20 שהיבואן "נתקע" עם מלאי ונותן הנחה או ג'אנטים ממגנזיום בשביל לסיים את המלאי.

מדובר על מכוניות שעולות בממוצע כמיליון ש"ח (מזראטי) ושני מיליון ש"ח (פרארי) בממוצע.

מכוניות אלה מיוצרות ומיובאות בהזמנה אישית ולפי פירוט וספציפיקציות אישיות של כל לקוח, לכל היותר אוטו איטליה יוכלו לעשות איזשהי הנחה ולסיים את המלאי שקיים אצלם באולם התצוגה, שזה אומר נכון להיום 7 מכוניות (4 פרארי ו-3 מזראטי אם אני לא טועה או 4 מזראטי?), אבל אני לא בטוח שאפילו זה ילך בקלות כי לפני שבועיים נאמר לי שהם לא מצליחים למכור את ה-599 פיוראנו שיצורה באיטליה מסתיים וכן את הקליפורניה בצבע תכלת מטאלי (זו הגירסה לפני השידרוג שהדגם הזה עבר לא מכבר, וכנראה וזו אחת מהסיבות?) אף על פי שהם ניסו לבוא לקראת לקוחות פוטנציאלים, ככה שהם יצטרכו לעבוד קשה ואולי אף לשדרג את שיטת המכירות שלהם בשביל לעמוד ביעדים שהם עצמם הציבו (30 מכוניות על הכביש בשנה).

 

ללא קשר אני רואה ברשימה שגם לאאודי ומרצדס לא הולך השנה עם מכוניות העל שלהם בישראל.

 

שבת שלום

פורסם
אם קצב המכירות יהיה זהה, יתן כמה מיליונים טובים, אם קצב המכירות ירד (מה שצפוי כשהמחיר עולה) אז לא הרבה.

שמתם לב שהפוקוס מכרה יותר מ10K? הבאה אחריה היא רק הI35 עם 4.6K מסירות... הזוי!

 

מה שיותר מדהים זה שפוקוס סטיישן מכרה יותר מ-I35, או ממזדה 3, או מטויוטה קורולה... 5.5K מכוניות - יותר מחצי מסך כל הפוקוסים!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
1. תודה על העידכון, רשימה מעניינת.

2. אם זה מדוייק ומעודכן, מעניין שמתחילת השנה עלו על כבישי ישראל/יובאו 7 מכוניות ניסאן ג'י-טי-אר.

3. הנתונים על מסירות פרארי ומזראטי לא מופיעים, רק היום קראתי רשימה של איגוד יבואני הרכב בכמה אתרים ושם מופיע שאוטו איטליה מסרו מתחילת השנה כ-13 מכוניות (7 מזראטי ו-6 פרארי), והבנתי שבחודשיים האחרונים הם מסרו רק מכונית אחת (מזראטי), נכון שהיו מסירות של רכבים אלו גם בשנה שעברה (2011) אבל אוטו איטליה אמרו שהם מצפים להעלות על כבישי הארץ כ-30 מכוניות בשנה, בקצב הזה הם יתקשו לעמוד ביעדים שלהם עצמם.

 

שבת שלום

 

מסרו 14 מזראטי מאז תחילת השיווק (איפשהו ב-2011), מסרו 9 פרארי, סה"כ 23 - בינתיים עומדים ביעדים שלהם.

לפי מה שאני יודע הנתונים על פרארי ומזראטי לא מופיעים בסיבה פשוטה ביותר - כרגע זה נחשב ייבוא אישי, עוד לא הקצו סיומת מספר לאוטו איטליה אז אני מניח שגם לא מוסיפים אותם לבינתיים לנתונים.

 

למה למסות ב200%? הגישה הזו לא מובנת לי.

 

עלתה לכביש RS5 - מגניב ביותר 8)

 

תתפלא כבר כמה RS5 יש על הכביש (רמז - יש 8 על הכביש)

 

זה כולל יבוא אישי?

 

לא.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם

תתפלא כבר כמה RS5 יש על הכביש (רמז - יש 8 על הכביש)

 

רגע רגע, אני רוצה לנחש!

 

אממ... אהה... כמה RS5 יש על הכביש... לו היה לי רמז... נו... זה יושב לי על קצה הלשון...

 

8???

 

במה זכיתי? :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לגבי הערתו של איתן - אני דווקא לא רואה בעיה, עושים בסוף השנה "מבצעים" ומוכרים את הכמות החסרה. אותי מפתיע שנמכרו 13 רכבים כאלה. האוצר מחפש כסף? שימסה כאלה רכבים ב- 200% במקום 100%, ולא יפחית מהחינוך/רווחה וכו'.

 

בפעם האחרונה שבדקתי, אתה לא בדיוק נוסע באוטו של 60K. למה שלא יתחילו בלמסות 200% מעל 200 אלף שקל? למה דווקא מיליון?

מי שגר בבית מזכוכית...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

שתי עובדות מעניינות תפסו לי את העין:

 

1. אופל עם 2500 מסירות. כבוד!

כשהם אמרו שתוך 5 שנים הם יגיעו ל 3000 מסירות, צחקו עליהם.

 

2. סמל"ת מכרו 327 אלפות, 107 לנציות, ומספר עלוב לחלוטין של 1552 פיאטים. איך לעזאזל יבואן מחזיק מערך יבוא, שיווק, הפצה, מכירות ותיקונים עם כאלה מכירות עלובות? לא נראה לי שיש יבואן עם מספרים נמוכים יותר.

 

רק ה 500, הפנדה והפונטו יכולות בקלות למכור כל אחת מספר זהה לסך כל המכירות של סמל"ת כיום (1986 רכבים).

זה יבואן שעם ליין המוצרים שלו אמור במינימום למכור פי ארבע ממה שהוא מוכר כיום.

 

מעניין מה מנהל מכירות עונה בישיבת צוות לשאלה איך הסדיצי מכרה 6 יחידות בזמן שה SX4 מכרה פאקינג 1636 יחידות (אני ער לזה שהסדיצי לא שווקה כל השנה אבל ראבאק, 6 יחידות מול 1636?:shock: )

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

1. קו הומצרים של אופל אטרקטיבי יחסית ומתאים לשוק הישראלי, מה גם שהוא מכסה 3 פלחי שוק חשובים - סופר מיני (קורסה), קומפקטיות (אסטרה) ומנהלים (אינסיניה).

 

2. לפיאט אין הרבה מה להציע היום, וללא גיר אוטומטי "רגיל", ולא, רובוטי חד מצמדי אינו גיר אוטומטי במלוא מובן המילה, או מחירים אטרקטיביים, אין להם סיכוי להגדיל את רמת המכירות.

 

3. שמתם לב לשתי שחקניות עיקריות בשוק המעבר הלא רחוק, סובארו ומיצובישי ?

563 לאנסרים ו 66 (!) B3, מציינים העלמות כמעט מוחלטת מהשוק הישראלי.

מסתבר שהסובארו היתה הרבה יותר נאמנה לנהג הישראלי מאשר הוא היה נאמן אליה..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

באופל אני גם מתחיל לראות את הזפירה טורבו החדשה שההחלטה נראית מתחרה ראויה ביותר בפלח של פיקאסו, מזדה 5 והחבורה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
:bugeyed: גרייט וול סין 167

רמת מכירות סבירה בהחלט, בהתחשב בכך שפלח השוק של הטנדרים נפגע קשות בעקבות "איבוד ההכרה".

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
1. קו הומצרים של אופל אטרקטיבי יחסית ומתאים לשוק הישראלי, מה גם שהוא מכסה 3 פלחי שוק חשובים - סופר מיני (קורסה), קומפקטיות (אסטרה) ומנהלים (אינסיניה).

 

2. לפיאט אין הרבה מה להציע היום, וללא גיר אוטומטי "רגיל", ולא, רובוטי חד מצמדי אינו גיר אוטומטי במלוא מובן המילה, או מחירים אטרקטיביים, אין להם סיכוי להגדיל את רמת המכירות.

 

3. שמתם לב לשתי שחקניות עיקריות בשוק המעבר הלא רחוק, סובארו ומיצובישי ?

563 לאנסרים ו 66 (!) B3, מציינים העלמות כמעט מוחלטת מהשוק הישראלי.

מסתבר שהסובארו היתה הרבה יותר נאמנה לנהג הישראלי מאשר הוא היה נאמן אליה..

 

1. כדאי לציין שקו המוצרים של אופל צפוי להפוך בקרוב לרלוונטי אפילו יותר לשוק הישראלי -

אופל אסטרה סדאן - משפחתיות סדאן הן עדיין הנמכרות ביותר בישראל והסדאן שתגיע בתחילת השנה הבאה תגדיל עוד יותר את המכירות של האסטרה בציי הרכב.

אופל מוקה - ג'יפון בסגנון ניסאן ג'וק, קטגורייה חמה ביותר בשוק הרכב כיום.

אופל מריבה - מתחרה לרנו סניק (5 מושבים) שסוף סוף קיבל תיבת הילוכים אוטומטית ויגיע גם הוא בקרוב ארצה.

ואחרונה חביבה - אופל אדם - מכונית עירונית קטנה ומעוצבת.

 

2. הבעיה של פיאט אכן נובעת בראש ובראשונה מהיצרן אבל גם היבואן המקומי לא ממש עוזר למותג להתרומם עם תמחורים לא תחרותיים וחוסר יכולת לקרוא את השוק.

 

3. סובארו ומיצובישי פשוט נשארו בלי רכבים רלוונטים לישראל ולכן הפסיקו למכור. דווקא סובארו מוכרת לא מעט מה-XV החדש, שהוא באמת רכב נהדר. מיצובישי מכרה את כל מלאי האאוטלנדר הנוכחי שלה ואני בטוח שהאאוטלנדר החדש שיגיע בקרוב ימכור יפה מאוד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

1. אופל מריבה היא מיקרו-ואן על בסיס הקורסה, היא מתחרה בספייס וורסו וב-C3 פיקאסו.

 

2. דוקא לאחרונה פיאט קיצצו מחירים, רק חבל שהבראבו והסדיצ'י לא מצליחות להתרומם, דוקא את ההצלחה שלהם הם צריכים לזקוף לפיאט 500 שמכרה כ-350 מכוניות.

 

3. המלאי של ה-B3 נגמר והם מחכים לאימפרזה החדשה, ואם ה-XV זוכה לביקורות טובות אז סימן שגם האימפרזה החדשה צריכה לזכות בביקורות טובות.

 

אגב מישהו יודע על איזה מבצע שהיה על הונדה אקורד, שבוע שעבר ראיתי בכביש הערבה כמה מוביליות עמוסות באקורדים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...