Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
די נו, שטויות במיץ.

 

קיה היו ידועים בתור רכב עם פלסטיקה מתפוררת ודשבורדים מתקפלים. כמעט כל הרכבים קיבלו את הגורל הזה, הערך שלהם ירד כמו מניית פייסבוק והמכירות דשדשו. תירוצים לא חסרו.

 

מרגע שסמל"ת איבדו את הזיכיון, פתאום קיה במקום שלישי במסירות.

 

אז כן, תיבה רובוטית זה לא שוס במציאות הישראלית, במיוחד אחרי ההרס שהשאירה אחריה התיבה של הקורולה, אבל זה עדיין לא מצדיק מכירות מזעזעות כאלה.

 

לגבי פנדה - היא מתומחרת מול ספארק. היא טובה ממנה בכל פרמטר. ועדיין ספארק מוכרת הרבה יותר. למה? כי ספארק עפה במחיר זנות לליסינג, כי ספארק נמכרת בהנחה ניכרת ללקוח פרטי. ככה מציפים שוק.

 

שמע, אני לא אומר שזו שיטה טובה, אבל לדעתם זה מה שיביא להם את הישועה. אני לא מוצא שום הסבר אחר לגישה כזו במכירות.

 

ברגע שנדבק למותג מסויים שהוא "לא אמין" פשוט הלך עליו. אתה יכול לשרוד הכול- פלסטיקים מתפרקים, בטיחות גרועה, רכב חלש. אבל אמינות? אין סיכוי.

 

תיראה איך קרסו סובלים מהעניין הזה. הם הראשונים אם אני לא טועה לשבור את השוק עם סופרמיני ידנית, ומה? פשוט אף אחד לא מעוניין לגעת ברכבים שלהם. וד"א יהיה מעניין מבחינת אחוזי רווח לראות מי מרוויח יותר, סמל"ת או קרסו.

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
וד"א יהיה מעניין מבחינת אחוזי רווח לראות מי מרוויח יותר, סמל"ת או קרסו.

 

מה זה אחוזים בלי להתיחס למחזור? סתם מספרים באויר.

 

אני יכול לקנות בזוקה ב 10 אגורות ולמכור ב 10 שקל ולמכור 4 כאלה בחודש, זה עושה אותי עשיר?

 

במחזורים, קרסו עם מסירות של 2400 מיקרות, 1173 קשקאי, 2117 ג'וקים, 2428 פלואנס, 750 קנגו ועוד כמה אלפי מסירות ביתר הדגמים, בכלל לא פרללית לסמל"ת בשום צורה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה יעשה אותך עשיר בדיוק כמו מישהו שמוכר 200 כאלה במחיר של 20 אגורות למסטיק. ולזה בדיוק אני מתכוון.

 

זה לא בדיוק חוכמה גדולה למסור הרבה רכבים, כשאתה מוכר אותם במחירי עלויות+ 5 שקל רווח, לחברות הליסינג. צריך לראות(אם היה אפשר) מי מרוויח יותר, ובככה אולי לראות איזה יבואן עושה אולי יותר בשכל(בהקשר לרכבים הרלוונטים)

פורסם

אתה מפספס נקודה חשובה, כמו שbagira ציין קודם - עם הרבה מסירות מגיעות הנחות יפות מהיצרן, ונפתחות דלתות לדגמים חדשים במחירים מציאותיים (ע"ר אופל וUMI לעומת המצב היום, עם ייבוא סדיר של OPC/GTC).

תמכור היום הרבה - תציף את הכביש ברכבים, תבסס את מעמדך בטבלת המסירות ואולי אז תתחיל להתפלצף.

סמל"ת עשו בדיוק ההפך - ולכן נכשלים מסחרית.

 

אין שום סיבה שבעולם שפיאט 500 תימכר פחות מi10 וספארק. להיפך.

בתמחור מציאותי ומקביל לאנגליה (כ10% יותר מפיקנטו) הכבישים פשוט היו מלאים בצעצוע החמוד הזה, והיו מחזירים את פיאט למפה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

"להחזיר לכביש" מכוניות שכשלו הרבה יותר קשה מלשווק אותן מלכתחילה.

וגם אם זה אפשרי, אתה חייב מוצר אטרקטיבי.

דוגמא מצויינת מהווה הפורד פוקוס MK1; מאמצע שנות ה 90' פורד נעלמו כמעט כליל מהשוק, בעיקר בשל היצע "עייף" ולא אטרקטיבי, ולקראת סוף שנות ה 90' הם פשוט נעלמו מהשוק.

ואז באו דלק מוטורס והפוקוס החדשה, והחזירה באחת את הרלוונטיות של המותג, וגם המונדאו יצאה נשכרת מזה.

אותו מהלך בדיוק מנסים היום לעשות באופל, בהצלחה יחסית.

כולנו אמנם חכמים מאחורי מסך ומקלדת, אבל אף אחד מאיתנו אינו יודע אילו מחירים סמל"ת משלמים עבור מכוניות פיאט השונות, ויתכן שהאשמה לא נעוצה כלל ביבואן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אל תשכחו שהיבואן מרוויח גם מהחלקים. כשרכב חדש עולה לכביש היבואן מרוויח גם על המכירה וגם על החלקים שימכור בטיפולים.

emotion of motion

פורסם

אפשר לנסות ולמצוא הרבה תירוצים עבור סמל"ת, אבל האמת היא שאני לא מבין איך היצרן לא מחליף אותם. מספיק לראות באמת מה קרה עם קיה. והסיבה שיש דגמים חדשים היא לא טיעון מספיק טוב, כי מי שמנסה לשווק דלתא בעזרת תמונה על הירח, במחיר שבאמת נמצא על הירח, לא ממש רוצה כנראה למכור ו/או שיש לו אנשי שיווק לא מי יודע מה...

למעט ההצלחה היחסית של העקרב, הודות לבחירה מוצלחת של איש מכירות, זה פשוט כשלון שיווקי/תמחורי. אבל אולי הרווחים מהעקרב מספיקים להם. מה אכפת להם שבאיזה פורום יש אנשים שחושבים שהם מוכרים יקר?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

שמע, במלוא הרצינות ובלי שמץ רשעות או ציניות, אני לא מצליח להבין איך מחזיקים כזה מערך יבוא/שיווק/הפצה/מכירות עם מכירות של 2500 רכבים ב 7 חודשים.

 

אולי המוסכים מפרנסים אותם טוב, אתה יודע, פיאט ואלפא...:roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כאשר כל יבואני הרכב מעמידים סופרמיני ידנית בטווח המחיר של 70-80 אלף שקל, איך לפיאט אין?. כן, אני יודע שיש אבל הם מוכרים את הדגם הישן במחיר הזה ואת השיטה ההזויה הזו, שאולי עובדת באירופה אבל ממש לא בישראל, אני לא מצליח להבין. אותו הסיפור עם הפנדה החדשה וגם לא ברור לי מי הגאון בסמל"ת שהחליט לשווק את הסידצ'י כאשר זה רכב שהוא לפני החלפה וכאשר הם ידעו מראש שהם יקרים יותר (בהרבה) מסוזוקי SX4.

 

נכון שלפיאט יש בעיית תדמית, אבל לפחות שינסו לטפל בזה. סתם לדוגמה, הציעו את הפנדה החדשה עם אחריות ל-150,000 ק"מ ללא הגבלת זמן, יפה מאוד, אבל למה רק לחודש אחד? למה לא בעוד דגמים?. לא צריך להיות גאון שיווקי, מספיק להסתכל ימינה ושמאלה ולראות מה האחריות המורחבת עשתה ליונדאי וקיה בארה"ב ובאירופה, זה מקדם מכירות משמעותי והפגנת אמון במותג מצד היצרן. שינוי תדמית זה עניין של עבודה רצופה לזמן ארוך, לא מבצע של זבנג וגמרנו.

פורסם

רכב שמציף את הכבישים, גם אם זה לליסינג ברווח של 5 ש"ח לרכב, מניב רווחים גם לעשר שנים אח"כ.

 

אתה מטפל ברכב במוסך היבואן, לפעמים גם עד גיל מאוד מבוגר של הרכב, קונה חלפים מהיבואן ומפרנס אותו.

 

אני בטוח שאחוז לא קטן מהרווחים של יבואנית יונדאי מגיע מחלקי חילוף למאות אלפי הרכבים מתוצרת יונדאי שמסתובבים על הכביש.

 

בכל מקרה, כואב הלב על פיאט כי אלה באמת רכבים מעולים - ואני אישית הייתי רוצה שיהיו יותר כאלה, כי מבחינתי כרוכש רכב, כמה שיותר כאלה, יותר טוב.

 

אני אישית אשאר עם פיאט גם אחרי שאמכור את הפונטו שלי - אני מרוצה מאוד מהחיסכון בדלק וגם האמינות בסדר גמור, לא נתקלתי במשהו חריג.

פורסם

אפשר לראות יפה מאוד שהציבור בכלל לא איבד אמון בפיאט, הוא פשוט לא קונה כי זה יקר!

 

איך אפשר לראות? פשוט כל פעם שסמל"ת יוצאים במבצע מכירות, הם מוכרים יפה מאוד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אפשר לנסות ולמצוא הרבה תירוצים עבור סמל"ת, אבל האמת היא שאני לא מבין איך היצרן לא מחליף אותם. מספיק לראות באמת מה קרה עם קיה. והסיבה שיש דגמים חדשים היא לא טיעון מספיק טוב, כי מי שמנסה לשווק דלתא בעזרת תמונה על הירח, במחיר שבאמת נמצא על הירח, לא ממש רוצה כנראה למכור ו/או שיש לו אנשי שיווק לא מי יודע מה...

למעט ההצלחה היחסית של העקרב, הודות לבחירה מוצלחת של איש מכירות, זה פשוט כשלון שיווקי/תמחורי. אבל אולי הרווחים מהעקרב מספיקים להם. מה אכפת להם שבאיזה פורום יש אנשים שחושבים שהם מוכרים יקר?

 

בגדול אני מסכים עם הדברים שנכתבו כאן בגנות סמל"ת, הם באמת ישנים בעמידה. יחד עם זאת, ראוי לציין שהם הצליחו למכור 203 ג'ולייטות (במחיר מופקע אחת אחת), סדרה 1 או אודי A3 מכרו אותן כמויות. כנראה שכמות אירועי היח"צ וכמות הפעמים שיש ימי מכירות הצליחו להחזיק אותם מעל המים, מעניין כמה זמן זה יימשך להתנהל כך.

 

כך או אחרת, מאוד לא סביר שהזיכיון יעבור מידי סמל"ת ליבואן אחר, כי:

1. אם הייתה כוונה כזו, ככל הנראה שלאור תפקוד סמל"ת הדבר היה אמור להתרחש כבר ממזמן.

2. למיטב ידיעתי, קיים איזשהו קשר שאינו עסקי בין פיאט לבעלי סמל"ת.

 

מסקנה: אנחנו תקועים איתם :(

 

*גילוי נאות: אני אחד מה-203.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *


×
×
  • תוכן חדש...