Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להביא את פיאט סדיצ'י לארץ בשלב הזה זה לעג לרש. את הסדיצ'י היו צריכים להביא לפני חמש שנים, כשהושקה. לא עכשיו, כשהדגם בסוף חייו ולא במחיר גבוה יותר מהמחיר של סוזוקי SX4 המקבילה. צריך להיות פרייאר אמיתי בשביל לקנות סוזוקי עם סמל של פיאט ולשלם עליה יותר ממה שעולה סוזוקי מקבילה. גם אם ברור לי שהרכבים זהים, אין סיבה לשלם יותר על פיאט שירידת הערך שלה תהיה כנראה גבוהה יותר.

 

לגבי האקורד - יש מבצע יולי-אוגוסט בהונדה: אקורד לקצ'ארי ב-180 אלף ש"ח (במקום 190), CRV קומפורט ב-186 אלף ש"ח במקום 200 אלף ש"ח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בפעם האחרונה שבדקתי, אתה לא בדיוק נוסע באוטו של 60K. למה שלא יתחילו בלמסות 200% מעל 200 אלף שקל? למה דווקא מיליון?

מי שגר בבית מזכוכית...

 

אין לי בעיה, אני בעד. משהו פרוגרסיבי יהיה מתאים ונכון.

 

שתי עובדות מעניינות תפסו לי את העין:

 

1. אופל עם 2500 מסירות. כבוד!

כשהם אמרו שתוך 5 שנים הם יגיעו ל 3000 מסירות, צחקו עליהם.

 

כבוד כמובן לחברת הליסינג של שמלצר שקונה ממנו הרבה מכוניות... אני מכיר ארבעה (!) "בעלי" רכב שנוסעים אם אסטרות - כולם מליסינג/השכרה. זה לא אומר שאין פרטיים, זה רק אומר שהאחוזים נמוכים ביחס לכלל המסירות. בחוכמתו, גם רכבים אלה "ממותגים" מבחינת לוחית הרישוי כרכב פרטי, ולא כתוב עליהם SIXT או "שלמה" וכו'. אני מעולם לא פקפקתי במספר שנקב, משום שכשאתה גם הלקוח - אתה יודע מראש כמה תמכור לו :-)

 

בלי קשר, אני אוהב את המותג, ושמח שחזר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אפרופו מסירות לליסינג, כמה פוקוסים מתוך ה10K שנמסרו היו לידיים פרטיות לדעתך?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אפרופו מסירות לליסינג, כמה פוקוסים מתוך ה10K שנמסרו היו לידיים פרטיות לדעתך?

אחד? אולי שניים? ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לפיאט אין הרבה מה להציע היום, וללא גיר אוטומטי "רגיל", ולא, רובוטי חד מצמדי אינו גיר אוטומטי במלוא מובן המילה, או מחירים אטרקטיביים, אין להם סיכוי להגדיל את רמת המכירות...

 

 

ידדי היקר, המשפט הזה שלך לא יכול להיות יותר רחוק מהמציאות.

נלך למספרים:

 

יונדאי I10 - 1827 יחידות.

סוזוקי אלטו-1451יח'

סוזוקי ספלאש - 1459יח'

פיג'ו 107 - 1386 יח'

ספארק - 943 יח'

פיקאנטו- 3725 יח'

 

פיאט פנדה שנמכרה במשך כל השנה גם הישנה וגם החדשה - 503 יחידות.

 

כל הרשימה הזאת ידנית, אין לפנדה לא הישנה ולא החדשה שום נחיתות ביחס לרשימה למעט עובדה אחת מצערת, תמחור שערורייתי!

מה זה שערורייתי? 20 אלף שערוייתיים קטנטנים עושים את ההבדל בין הפנדה לפםיקנטו.

ובמילים, עשרים אלף!!!

 

כששוק המיני הידניות פורח, איזה סיבה בעולם יש לפיאט למכור רק 11 פיאט בראבו?:shock:

אתה יודע טוב מאוד מה הסיבה...הסיבה היא שהאיביזה שמכרה 4000 יח' עולה פאקינג, OMG 20K ש"ח פחות!:shock:

 

מי בדיוק ההזוי (מעבר לחובבי מותג מושבעים) שיקנה ג'ולייטה במחיר של מונדאו?

אז מכרו 200 יחידות והלכו הבייתה.

 

מי בדיוק הסופר דופר הזוי שיקנה סדיצי במחיר גבוהה מ SX4?

אז SX מכרו 1636 יח', סדיצי מכרו 6.

 

בקיצור, תפסיק לעשות הנחות לסמל"ת, הכשלון שלהם הוא 99% בזכותם ואולי אחוז בודד קשור ליצרן.

 

 

כבוד כמובן לחברת הליסינג של שמלצר שקונה ממנו הרבה מכוניות... אני מכיר ארבעה (!) "בעלי" רכב שנוסעים אם אסטרות - כולם מליסינג/השכרה. זה לא אומר שאין פרטיים, זה רק אומר שהאחוזים נמוכים ביחס לכלל המסירות. בחוכמתו, גם רכבים אלה "ממותגים" מבחינת לוחית הרישוי כרכב פרטי, ולא כתוב עליהם SIXT או "שלמה" וכו'. אני מעולם לא פקפקתי במספר שנקב, משום שכשאתה גם הלקוח - אתה יודע מראש כמה תמכור לו

 

בלי קשר, אני אוהב את המותג, ושמח שחזר.

 

כן, בצורה כזו או אחרת אני בהחלט מסכים איתך.

 

השימחה שלנו היא שבזכות המכירות היפות האלה (ובאמת שלא מעניין אותי אם זה לעצמו או לא), אנחנו זוכים לראות פה OPC, GTC ושאר פנינים שתחת UMI יכלנו רק לחלום עליהן ואפילו בתמחורים הוגנים לחלוטין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כמובן שמסכים עם כל מילה, רק נקודה למחשבה.

בשביל למכור הרבה זקוקים למחיר אטרקטיבי, ובשביל לקבל מהיצרן מחיר אטרקטיבי צריך לקנות ממנו הרבה.

מה שנקרא מילכוד 22.

הבעייה של סמל"ת, שלא החלה היום אגב, היא תמחור ראשוני שגוי, ואז לאחר שהמכירות נעות סביב נקודת ה 0, הם פותחים במיבצעים שונים שגורמים למעטים שרכשו אותן לחוש מרומים.

כך לא מוכרים מכוניות, נקודה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אין לי בעיה, אני בעד. משהו פרוגרסיבי יהיה מתאים ונכון.

 

 

 

כבוד כמובן לחברת הליסינג של שמלצר שקונה ממנו הרבה מכוניות... אני מכיר ארבעה (!) "בעלי" רכב שנוסעים אם אסטרות - כולם מליסינג/השכרה. זה לא אומר שאין פרטיים, זה רק אומר שהאחוזים נמוכים ביחס לכלל המסירות. בחוכמתו, גם רכבים אלה "ממותגים" מבחינת לוחית הרישוי כרכב פרטי, ולא כתוב עליהם SIXT או "שלמה" וכו'. אני מעולם לא פקפקתי במספר שנקב, משום שכשאתה גם הלקוח - אתה יודע מראש כמה תמכור לו :-)

 

בלי קשר, אני אוהב את המותג, ושמח שחזר.

 

רוב מכירות האסטרה הם 1.4T, לא הדגם של הליסינג.

פורסם
ידדי היקר, המשפט הזה שלך לא יכול להיות יותר רחוק מהמציאות.

נלך למספרים:

 

יונדאי I10 - 1827 יחידות.

סוזוקי אלטו-1451יח'

סוזוקי ספלאש - 1459יח'

פיג'ו 107 - 1386 יח'

ספארק - 943 יח'

פיקאנטו- 3725 יח'

 

פיאט פנדה שנמכרה במשך כל השנה גם הישנה וגם החדשה - 503 יחידות.

 

כל הרשימה הזאת ידנית, אין לפנדה לא הישנה ולא החדשה שום נחיתות ביחס לרשימה למעט עובדה אחת מצערת, תמחור שערורייתי!

מה זה שערורייתי? 20 אלף שערוייתיים קטנטנים עושים את ההבדל בין הפנדה לפםיקנטו.

ובמילים, עשרים אלף!!!

 

כששוק המיני הידניות פורח, איזה סיבה בעולם יש לפיאט למכור רק 11 פיאט בראבו?:shock:

אתה יודע טוב מאוד מה הסיבה...הסיבה היא שהאיביזה שמכרה 4000 יח' עולה פאקינג, OMG 20K ש"ח פחות!:shock:

 

מי בדיוק ההזוי (מעבר לחובבי מותג מושבעים) שיקנה ג'ולייטה במחיר של מונדאו?

אז מכרו 200 יחידות והלכו הבייתה.

 

מי בדיוק הסופר דופר הזוי שיקנה סדיצי במחיר גבוהה מ SX4?

אז SX מכרו 1636 יח', סדיצי מכרו 6.

 

בקיצור, תפסיק לעשות הנחות לסמל"ת, הכשלון שלהם הוא 99% בזכותם ואולי אחוז בודד קשור ליצרן.

 

 

 

 

כן, בצורה כזו או אחרת אני בהחלט מסכים איתך.

 

השימחה שלנו היא שבזכות המכירות היפות האלה (ובאמת שלא מעניין אותי אם זה לעצמו או לא), אנחנו זוכים לראות פה OPC, GTC ושאר פנינים שתחת UMI יכלנו רק לחלום עליהן ואפילו בתמחורים הוגנים לחלוטין.

 

הסלט שאתה עושה כאן בכדי להמחיש טענה שסיבותיה אחרות, מרשים למדי. אין פנדה שעולה יותר מ 20K מפיקנטו ידנית, גם לא 5K. וכמובן שההתייחסות היא לדגמים המקבילים אצל שתי אלו, 1.2 בפנדה החדשה 1.0 בפיקנטו, לשתיהן הספק מנוע זהה אגב. להביא את הדגם היקר של הפנדה, זה עם מנוע שתי הפעימות ומדחס טורבו כבסיס להשוואה, אפשרי, אבל לא נכון. עוד יותר מופרכת היא ההשוואה בין הבראבו לאיביזה כשהראשונה, מכל בחינה שהיא, ברת השוואה ללאון כמובן.

הסדיצ'י בהחלט מיותרת כאן, הרעיון להביא אותה היה לא פחות מטיפשי ואני עדיין מנסה להבין את הגיונו וכנראה שלא אצליח.

יחד עם כל זה נתוני המכירות של סמל"ת אינם פחות מפתטיים ובענין הזה ההלקאה שלך לגמרי מוצדקת.

פורסם
אין פנדה שעולה יותר מ 20K מפיקנטו ידנית, גם לא 5K. .

 

באיזה מחיר שווקה כאן הפנדה הישנה כאשר לא היה מבצע?

באיזה מחיר משווקת כאן הפנדה החדשה הבסיסית?

 

הפנדה המקבילה לפיקנטו היא ה TOP הנמכרת ב 74K ש"ח?

כמה עולה קיה פיקאנטו? 62K?

אז סליחה, הגזמתי, הפנדה יקרה רק ב 12K ש"ח.

 

עיסקת השנה!

 

זאת כנראה גם הסיבה שהכבישים מוצפים בפנדות. :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

השאלות שלך אינן ברורות. כל שאני יודע הוא להסתכל במדריך המחירים ובו אני מגלה שהפיקנטו הזולה ביותר עולה 63K והפנדה החדשה הזולה ביותר 67K. לא מכיר מבצעים, למעט זה של חבר לגבי הפיקנטו היום, שגם בו הפער רחוק מאוד מזה שציינת וממילא אינו פתוח לכל דיכפין. גם לא מבין את פישרה של הנקודה הנוספת שהוספת לטענה שלי על ההשוואה הבאמת מוזרה בין האיביזה לבראבו שהעלית קודם. אין גרנד פונטו שאתה חייב לקפוץ ישר לבראבו ?

יש לך טיעון חזק וגם נכון על המכירות הצולעות של סמל"ת, אז למה לתמוך אותו במין כלונסאות מעוקמות כאלו כפי שאתה עושה, אתה יכול לכתוב שהמכוניות מחורבנות, שכולם יודעים שפיאט זה FIX IT AGAIN TONY, שהיצרן הזה נשאר מאחור כשכל הקוריאנים, היפנים, גם האירופאים האחרים התקדמו כמה דורות קדימה, שאי אפשר למכור כאן מכוניות עם גיר רובוטי, אולי אפילו שהשירות של היבואן מתחת לכל ביקורת, על כל אלו אפשר גם להסכים, אפשר גם להתווכח, אבל השוואות כאלו שעל פניהן אינן הגיוניות, לשם מה ?

פורסם

רק שהפנדה הבסיסית לא מקבילה באבזור לפיקאנטו, יש לה רק 4 כריות אויר ורק 4 מושבים ואיזה רדיו דיסק מצוקמק.

 

הפנדה TOP היא המקבילה לפיקאנטו והיא במחירון עולה 76K ש"ח (אם אני לא טועה).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה שיותר מדהים זה שפוקוס סטיישן מכרה יותר מ-I35, או ממזדה 3, או מטויוטה קורולה... 5.5K מכוניות - יותר מחצי מסך כל הפוקוסים!

 

זה בגלל בעיה במלאי של ה-I35, מה שלא היה קיים בפוקוס עד לא מזמן.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אם אפשר למכור כיום את הפנדה הישנה ב-59K, אז אפשר היה למכור אותה כל הזמן במחיר הזה.

 

ואם היו מקפידים לתמחר אותה במחיר כ"כ נמוך, הכבישים היו מוצפים בפנדות, תופעת העדר!

 

סמל"ת נמצאים כיום במקום עלוב למדי מבחינת מכירות - והדרך היחידה לקסום לקהל שלא מכיר את הסחורה, היא מחיר נמוך במיוחד, גבולי עד כמה שאפשר - העיקר למכור בכמויות, ולהציף את הכבישים.

 

אם זה עבד ליונדאי, זה יעבוד גם לפיאט.

פורסם

למה שמגאן RS תמכר יותר מ גולף\שירוקו R? בתור אחד שמאוד רוצה לקנות את ה RS (אולי אפילו בקרוב), אני ממש חושש משלב המכירה. ל VAG יש שוק יד שניה מטורף בארץ (לדעתי ממש ללא סיבה מוצדקת). שימו לב, למרות כל מה שנאמר לאחרונה על הפולו GTI (שבבעלותי), קנו אותה כמות בילתי מבוטלת של רוכשים חדשים. מה שיותר הזוי, שאני בטוח שיהיה להם יותר קל למכור מלבעלי מגאן RS :-(


×
×
  • תוכן חדש...